ChristianMatch

Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 10:55

JOSINA022 schreef:
Dit keer niet een bidpunt, maar een dankpunt...

Het is nu 6 weken geleden na de laatste operatie en ik ben inmiddels 5 weken thuis (eigenlijk morgen, maar ach..)

Zo lang achter elkaar ben ik, sinds mei, niet meer thuis geweest! Daarnaast ga ik vooruit, zij het wel heel langzaam en moet ik het echt nog rustig en voorzichtig aan doen, maar ik ben erg blij te merken dat er vooruitgang in zit!
En ook dat is voor het eerst sinds mei!

Gisteren kon ik voor het eerst 2x naar de kerk!

En vanaf vandaag mag ik ook weer autorijden, al zal dat nog niet makkelijk gaan, maar toch, het mag weer en dat kan ik dus ook weer gaan opbouwen!

Donderdag heb ik voor het eerst een afspraak met de bedrijfsarts om kennis te maken en te kijken waar en wanneer ik kan gaan reintegreren!

Ik realiseer mij heel goed dat ik dit alles niet aan mijzelf te danken heb, maar aan mijn lieve Hemelse Vader!

Dat is geweldig nieuws Josina.
Heel veel sterkte voor de toekomst.

Vrijdag ben ik aan de beurt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 10:58

JOSINA022 schreef:

Het is nu 6 weken geleden na de laatste operatie en ik ben inmiddels 5 weken thuis (eigenlijk morgen, maar ach..)

Zo lang achter elkaar ben ik, sinds mei, niet meer thuis geweest! Daarnaast ga ik vooruit, zij het wel heel langzaam en moet ik het echt nog rustig en voorzichtig aan doen, maar ik ben erg blij te merken dat er vooruitgang in zit!

En vanaf vandaag mag ik ook weer autorijden, al zal dat nog niet makkelijk gaan, maar toch, het mag weer en dat kan ik dus ook weer gaan opbouwen!

Donderdag heb ik voor het eerst een afspraak met de bedrijfsarts om kennis te maken en te kijken waar en wanneer ik kan gaan reintegreren!

Ik realiseer mij heel goed dat ik dit alles niet aan mijzelf te danken heb, maar aan mijn lieve Hemelse Vader!

Wat mooi om te horen Josina!!
Idd een dankpunt!
Maar blijf echt om jezelf denken he, ook als je straks weer mag gaan integreren!
Vaak is het als men je ziet ow fijn ze is er weer kan ze dat of dat wel even doen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 10:59

JOSINA022 schreef:

José, wat fijn..een wonder of niet?
Geniet van alles wat deze vooruitgang met zich meebrengt en doe rustig aan...
zeker..de liefde van God, onze Hemelse Vader...geeft ons zoveel.. Lachende smiley
alle liefs...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:07

Dank voor jullie lieve reacties!

En ik doe het zeker nog heel rustig aan, dat moet ook wel, omdat mijn lijf mij gelijk terugfluit wanneer ik tever gegaan ben.
Dus...idd nee zeggen...hoe moeilijk ook!

Maar God zal mij ook hierin helpen. Hij is steeds heel nabij mij geweest en dat zal Hij ook nu blijven. Hij heeft mij steeds de moed en het geduld gegeven en dat zal Hij ook nu blijven geven!

Ik ervaar het dan idd ook wel als een wonder. Niet zozeer in de lichamelijke genezing, maar wel in al het andere...dat Hij mij weer heeft laten voelen dat Hij er is en mij nooit zal verlaten!
Ook dat is een wonder!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 22:49

Controle 14 oktober 2011

Na het beoordeling van röntgenfoto van mijn duim is er weinig hoop voor herstel.
Duim zit vast en beweegt bijna niet, het botje achter de duim is vrij zwak en breekbaar.
Bij stoten zonder spalk wordt de duim gebroken dan weer opnieuw geopereerd.
Daarom moet ik komende 2 maanden uiterst zeer voorzichtig met dagelijks bezigheden met mijn hand
Als over 2 maanden nog geen verder herstelling dan krijg ik de rest van mijn leven met hand in brace.
Ik vrees dat ik volledig arbeidsongeschikt word.
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 09:26

Tjonge Herman, dat is niet niks. Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes Majaro
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:10

HERMAN388 schreef:
Controle 14 oktober 2011

Na het beoordeling van röntgenfoto van mijn duim is er weinig hoop voor herstel.
Duim zit vast en beweegt bijna niet, het botje achter de duim is vrij zwak en breekbaar.
Daarom moet ik komende 2 maanden uiterst zeer voorzichtig met dagelijks bezigheden met mijn hand
Als over 2 maanden nog geen verder herstelling dan krijg ik de rest van mijn leven met hand in brace.

Hè Herman, wat een nare boodschap! Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:31

HERMAN388 schreef:
Controle 14 oktober 2011

Herman. Sterkte ermee!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:49

Kun je zien wat in dit geval onze handen zijn...ONMISBAAR.
Zo ook onze voeten...en zo voelbaar als je niet kan lopen...

Sterkte...Enne...kun je ze nog samenvouwen???
Ook al zou dat niet kunnen leg je ze maar over elkaar!!!
Hoop dat je geduld hierin mag krijgen...moeilijk...
Naar boven

Auteur Bericht
JANS127

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:33

HERMAN388 schreef:
Controle 14 oktober 2011

Maar het betkekend niet als je helemaal bent afgekeurd dus voor 100% dat je helemaal geen werk kan doen. Ik ben zelf 100% afgekeurd door mijn handicap en ziekte maar ik probeer gewoon mee tedoen in de maatschapij. Maar ik hoop voor je dat je niet helemaal word afgekeurd want dan heb je vaak wel vooroodelen omdat mensen dan denken dat je te lui bent om te werken. Ik wens je heel veel sterkte met je duim en dat er toch verbetering in mag komen

Jans
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 17 oktober 2011, 12:03

JANS127 schreef:
Maar het betkekend niet als je helemaal bent afgekeurd dus voor 100% dat je helemaal geen werk kan doen. Ik ben zelf 100% afgekeurd door mijn handicap en ziekte maar ik probeer gewoon mee tedoen in de maatschapij. Maar ik hoop voor je dat je niet helemaal word afgekeurd want dan heb je vaak wel vooroodelen omdat mensen dan denken dat je te lui bent om te werken. Ik wens je heel veel sterkte met je duim en dat er toch verbetering in mag komen

Jans

Hoi Jans,

Ik zit bijna 3 jaar in de WAO en was 40% afgekeurd. Ik heb wel heel veel gesolliciteerd wat ik kan doen dat mijn hand niet overbelast raakt.
In april was mijn hand weer misgegaan en 2 operaties achter de rug en nu nog herstellen.
Duim zit nu vast, kan nog niet bewegen en dreigt te breken als die gestoten wordt.
In december verwacht herkeuring van UWV.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:36

Helaas, helaas...het ging toch echt de goede kant op!

Maar nu toch weer aan de antibiotica van wege een blaasontsteking en wederom het abces dat weer opspeelt!
Maar na diverse onderzoeken mocht ik toch wel weer naar huis!

Volgende week heb ik weer een ct-scan van mijn buik. Daarna is er overleg tussen de gynaecoloog en de uroloog (ivm de inwendige catheter)en daar hoor ik vrijdag meer van.

Naar hoe het er nu uitziet wil de gynaecoloog toch gaan ingrijpen en operatief het abces gaan verwijderen. Dit omdat het te lang duurt en mijn lichaam het dus niet zelf blijkt te kunnen.
Maar ook dit hoor ik volgende week vrijdag, omdat de uitslag van de scan hierin medebepalend is.

Aan de ene kant is dit weer flink balen, maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij om wanneer ze gaan ingrijpen. Ben het inmiddels wel flink zat!
Zeker nu...nu ik net toestemming gekregen had om voorzichtig weer wat zittend werk te mogen gaan doen op mijn werk!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:02

JOSINA022 schreef:

Maar nu toch weer aan de antibiotica van wege een blaasontsteking en wederom het abces dat weer opspeelt!

Volgende week heb ik weer een ct-scan van mijn buik. Daarna is er overleg tussen de gynaecoloog en de uroloog (ivm de inwendige catheter)en daar hoor ik vrijdag meer van.

Naar hoe het er nu uitziet wil de gynaecoloog toch gaan ingrijpen en operatief het abces gaan verwijderen. Dit omdat het te lang duurt en mijn lichaam het dus niet zelf blijkt te kunnen.
Maar ook dit hoor ik volgende week vrijdag, omdat de uitslag van de scan hierin medebepalend is.

Aan de ene kant is dit weer flink balen, maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij om wanneer ze gaan ingrijpen. Ben het inmiddels wel flink zat!
Zeker nu...nu ik net toestemming gekregen had om voorzichtig weer wat zittend werk te mogen gaan doen op mijn werk!

Zeker weer een flinke domper!!
Maar na deze operatie ga je gewoon goed opknappen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:14

JOSINA022 schreef:

Wat ontzettend ontmoedigend nu weer Josina, je schreef juist dat het zo goed ging. Ik wens je heel, heel veel sterkte toe, en ik zou aan iedereen hier op CM willen vragen om te BLIJVEN bidden voor Josina. (ik doe het ook meis, veel sterkte!)

Laatst aangepast door
MARRY942
op woensdag 19 oktober 2011, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:26

ERIKA129 schreef:

Zekerrrrrr te weten! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:28

MARRY942 schreef:
Wat ontzettend ontmoedigend nu weer Josina, je schreef juist dat het zo goed ging. Ik wens je heel, heel veel sterkte toe, en ik zou aan iedereen hier op CM willen vragen om te BLIJVEN bidden voor Josina. (ik doe het ook meis, veel sterkte!)

Dank je wel, Marry en ook al was het vandaag idd ontmoedigend...morgen is er weer een nieuwe dag en die ga ik met goede moed tegemoet! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 12:48

JOSINA022 schreef:
Dank je wel, Marry en ook al was het vandaag idd ontmoedigend...morgen is er weer een nieuwe dag en die ga ik met goede moed tegemoet! Lachende smiley

Josina schreef naar herman968 van de wekelijkse gebedsroom :
".... nog steeds erg veel last van dat erg actieve abces die ziekmakend is. En dan nog de nodige complicaties zoals hetijzergehalte dat daalde zodat bloedtransfusie noodzakelijk iswas. Gelukkig is dat weer op peil...dat ging zo snel omhoog dat de arts dat nog niet begrijpt...zo snel en zo hoog...dat kan alleen maar wanneer iemand epo gebruikt.
Hoezo gebedsverhoring!".

"Ik zit dus nog steeds met dat abces in mijn buik en die produceert nog steeds en dat komt er dan vaginaal uit.
Helaas zijn de artsen tot de conclusie gekomen dat mijn lichaam dat toch echt zelf zal moeten doen, maar dat dat heel erg lang kan gaan duren.
Zolang ik maar geen koorts krijg of dat het abces ineens ophoudt met produceren!".

"Ik vind het heel fijn te weten dat er mensen zijn die voor mij bidden!
Maar fijn dat het zulke gezegende uren zijn! Waar 2 of 3 in Zijn naam aanwezig zijn...zelfs via de computer en dus op afstand, echt gaaf!"

En dat zullen we ook weer deze avond doen, bidden voor jou genezing. Dat God je de kracht en de vrede mag geven opdat herstel mogelijk is.
We beginnen met een mooie song om 20 u. "My tower" te vinden op mijn profiel om nadien God te eren en te danken voor zijn almacht.
Nadien komen onze verschillende gebedspunten (zie forum).

Lieve Josina
Dat de Here je mag omringen én dragen.
Nog een fijne tijd in de Heer !

Herman Knipoog smiley
Martha Verliefde smiley
Sonia Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 20 oktober 2011, 12:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 13:44

JOSINA022 schreef:

Ik bewonder je moed en je dapperheid Josina! Maar die krijg je van boven he, net als ik! Sterkte hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:01

MARRY942 schreef:
Ik bewonder je moed en je dapperheid Josina! Maar die krijg je van boven he, net als ik! Sterkte hoor!

Dank je wel en ja, zonder God had ik dit niet allemaal aangekund!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:48

ERIKA129 schreef:

Wat een gedoe

Twijfelende smiley

Ik blijf voor je bidden!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:01

SHANITA130 schreef:
Wat een gedoe

Twijfelende smiley

Ik blijf voor je bidden!!!!!!

Thnx!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:11

alweer sterkte josé!

iedere keer een stapje vooruit, en dan weer even een terugslag.
je komt er wel, maar ik wens je vooral wat extra geduld toe.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:18

JOLAN931 schreef:
alweer sterkte josé!

iedere keer een stapje vooruit, en dan weer even een terugslag.
je komt er wel, maar ik wens je vooral wat extra geduld toe.

Dank je wel! Het gaat echt een keer helemaal goedkomen, dat weet ik zeker!

Maar hetzelfde wens ik jou ook vooral toe!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:24

JOSINA022 schreef:
Dank je wel! Het gaat echt een keer helemaal goedkomen, dat weet ik zeker!

Maar hetzelfde wens ik jou ook vooral toe!

dankjewel,hoor
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:56

JOSINA022 schreef:

José we blijven in gebed voor jou, every day.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:05

YELNIN491 schreef:
José we blijven in gebed voor jou, every day.

Dank je wel! Enne...is wederzijds hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:14

JOSINA022 schreef:
Dank je wel! Enne...is wederzijds hoor!

Thnxxx Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 12:50

Josina,
Veel sterkte met deze terugslag....
Ik denk aan je en wens je veel moed en beterschap toe!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:31

Even een geheel andere vraag...
Is er iemand die berichten van Jolan krijgt...of ontvangt???

Ze zou vandaag geopereerd worden toch???
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:00

ZEELAND736 schreef:
Even een geheel andere vraag...
Is er iemand die berichten van Jolan krijgt...of ontvangt???

Ze zou vandaag geopereerd worden toch???

Klopt maar als het een beetje wil zal ze denk morgen of zo wel online komen met dr lappie in het ziekenhuis Knipoog smiley
Was de laatste keer ook zo en anders misschien dr vriend wel even.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 Volgende
Pagina 15 van 17