ChristianMatch

Forum

Berichten van JANS127
ChristianMatch forum index » Berichten van JANS127
Auteur Bericht
JANS127 (36)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:40
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

Hai

Ik denk dat we blij moeten zijn dat er slaap medicatie is want hele dagen wakker liggen is, en God zegt zelf dat we de middelen die er zijn tegen kwalen mogen gebruiken. Wie heeft er voor mij nog tips tegen slapenloosheid, ik slaap heel slecht en mag geen slaap medicatie innemen omdat ik slaapacneu heb dus dan stop je met ademhalen in je slaap zonder dat je het merkt en je snurkt hard dit heb ik allebei me ouders schrikte zich dood ik in het begin stopte met ademhalen, maar dat is niet zo heel erg heeft iemand nog tips dat ik goed slaap Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS127 (36)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:33
BerichtOnderwerp: operatie

HERMAN388 schreef:
Controle 14 oktober 2011

Na het beoordeling van röntgenfoto van mijn duim is er weinig hoop voor herstel.
Duim zit vast en beweegt bijna niet, het botje achter de duim is vrij zwak en breekbaar.
Bij stoten zonder spalk wordt de duim gebroken dan weer opnieuw geopereerd.
Daarom moet ik komende 2 maanden uiterst zeer voorzichtig met dagelijks bezigheden met mijn hand
Als over 2 maanden nog geen verder herstelling dan krijg ik de rest van mijn leven met hand in brace.
Ik vrees dat ik volledig arbeidsongeschikt word.

Maar het betkekend niet als je helemaal bent afgekeurd dus voor 100% dat je helemaal geen werk kan doen. Ik ben zelf 100% afgekeurd door mijn handicap en ziekte maar ik probeer gewoon mee tedoen in de maatschapij. Maar ik hoop voor je dat je niet helemaal word afgekeurd want dan heb je vaak wel vooroodelen omdat mensen dan denken dat je te lui bent om te werken. Ik wens je heel veel sterkte met je duim en dat er toch verbetering in mag komen

Jans
Naar boven

Auteur Bericht
JANS127 (36)

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:26
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Hai,

dit is mijn lievelings lied, toen ik in de rolstoel belande door mijn ziekte was het heel donker en leek het net of God er niet was toen kreeg ik een kaart met dit liedje erop en toen zag ik dat God er wel was

http://www.youtube.com/watch?v=G5RZ2nrhqYM&feature=related

Jans
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JANS127
Pagina 1 van 1