Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 16:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mag ik dit zien als een steek onder water naar al degene die hier zitten en gescheiden zijn?? En jij zelf dan? Jij bent weduwnaar ja toevallig wel omdat je vrouw zelf uit het leven stapte maarre was jij niet bezig om te gaan scheiden?? Dus even kort door de bocht jij bent heiliger dan al die anderen!
Dus als ik het goed heb heb jij het ook over jezelf en zoek jij een vrouw hier die weduwe is of nooit getrouwd is geweest!! |
Je probeerd nu mij schuldgevoelens op te leggen... De afscheidbrief dat zij schreef..... ken je niet!!!
Het is verre van jou invulling.
Zoals ik al aan geef, God is daar duidelijk in, niet ik!!!
Waar haal je dit vandaan?:..... "maarre was jij niet bezig om te gaan scheiden??"......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:00
|
|
|
JOL252 schreef: | Allereerst. Jij sleept hier de dames bij maar Jezus had het tegen de mannen. Die waren van begin af aan binnen hun cultuur gewend om vrouwen net als tentstokken en vee om het minste of geringste aan de kant van de weg te zetten, zo niet erger. Hardheid van hart had te maken met een liefdeloze instelling van de mannen die niet maalden om een vrouw minder en al helemaal niet waar ze dan terecht zou komen als verstotene in die samenleving. Ze was aan de goden overgeleverd en hoe moest ze zichzelf voorzien van inkomsten? |
Dit klopt helemaal Jol.
Hetgeen dat God tegen Adam zei bracht hij ook over bij Eva. Daardoor wist Eva dat zij niet van de vrucht mocht eten.... Hoe zijn de vrouwen daar hierin nu???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:20
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Je probeerd nu mij schuldgevoelens op te leggen... De afscheidbrief dat zij schreef..... ken je niet!!!
Waar haal je dit vandaan?:..... "maarre was jij niet bezig om te gaan scheiden??"...... |
Dat heb jezelf eens ooit ergens geschreven!! geen verzinsels! Haar afscheidbrief heb ik geen eens belangstelling voor het is al triest genoeg dat ze het heeft gedaan en wat haar heeft gedreven zal ze zelf het beste geweten hebben!! Ik geef geen invulling ik geef weer zoals jij het schrijft! Ook nu weer naar JOL alles is de schuld van de vrouw pffffff
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 1 december 2012, 17:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:25
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Dit klopt helemaal Jol.
Hetgeen dat God tegen Adam zei bracht hij ook over bij Eva. Daardoor wist Eva dat zij niet van de vrucht mocht eten.... Hoe zijn de vrouwen daar hierin nu??? |
Dit is van een andere orde. Wat bedoel je hiermee te zeggen? Het komt op me over dat je erg veel bij de vrouwen op het bordje legt. Eva nam van de vrucht en Adam had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen en dus ook niet moeten nemen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 1 december 2012, 17:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat heb jezelf eens ooit ergens geschreven!! geen verzinsels! Haar afscheidbrief heb ik geen eens belangstelling voor het is al triest genoeg dat ze het heeft gedaan en wat haar heeft gedreven zal ze zelf het beste geweten hebben!! Ik geef geen invulling ik geef weer zoals jij het schrijft! Ook nu weer naar JOL alles is de schuld van de vrouw pffffff |
Stil maar ....
Dat is het aloude: ik niet maar ZIJJJJJJ (verantwoordelijkheid nemen gebeurt dus nog steeds niet.) (Over de 2e lichting wordt meestal dieper nagedacht.)
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 1 december 2012, 17:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat heb jezelf eens ooit ergens geschreven!! geen verzinsels! Haar afscheidbrief heb ik geen eens belangstelling voor het is al triest genoeg dat ze het heeft gedaan en wat haar heeft gedreven zal ze zelf het beste geweten hebben!! Ik geef geen invulling ik geef weer zoals jij het schrijft! Ook nu weer naar JOL alles is de schuld van de vrouw pffffff |
Je gaat te ver dame!!!! Dat is niet wat ik zeg... Het zegt veel over jezelf!!
De vrouw heeft geen schuld, dat wordt door God ook niet gezegt. Het is de man welke verantwoordelijk is voor de schepping en relatie met zijn huwelijk, de keuze van de vrouw staat opzichzelf... Je snapt echt niks van wat er in de bijbel staat!! Het zijn je eigen emotie's...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:41
|
|
|
Invulling heb je al gegeven.... God leest dit ook. Je zal maar depresief zijn waar je niets aan kunt doen??
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 1 december 2012, 17:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:43
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Invulling heb je al gegeven.... God leest dit ook. Je zal maar depresief zijn waar je niets aan kunt doen?? |
Dacht dat je niks over je vrouw wilde zeggen.... Depressief is erg ja maar daar zit een achtergrond aan vast!!! En ja God ziet mij aan en kent mijn hart!!! Ben ik blij en dankbaar om!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 1 december 2012, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:44
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Je gaat te ver dame!!!! Dat is niet wat ik zeg... Het zegt veel over jezelf!!
De vrouw heeft geen schuld, dat wordt door God ook niet gezegt. Het is de man welke verantwoordelijk is voor de schepping en relatie met zijn huwelijk, de keuze van de vrouw staat opzichzelf... Je snapt echt niks van wat er in de bijbel staat!! Het zijn je eigen emotie's... |
Wat bedoel je nu? De man is verantwoordelijk voor schepping en huwelijk? De vrouw heeft niks in te brengen ?? Sorry, ik probeer het even serieus te volgen maar kan er even geen chocola van maken ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 17:50
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Je gaat te ver dame!!!! Dat is niet wat ik zeg... Het zegt veel over jezelf!!
De vrouw heeft geen schuld, dat wordt door God ook niet gezegt. Het is de man welke verantwoordelijk is voor de schepping en relatie met zijn huwelijk, de keuze van de vrouw staat opzichzelf... Je snapt echt niks van wat er in de bijbel staat!! Het zijn je eigen emotie's... |
Ik ga te ver?? Heb bij mijn weten niks gedaan dan antwoorden op jou vragen! En wat zegt het over mij??
Jij kent mij zo te zien?? want jij kent mijn bijbelkennis?? heel knap! En wat zijn mijn eigen emoties... snap je het zelf nog wel T'is namelijk abracadabra wat jij antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 18:07
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Je probeerd nu mij schuldgevoelens op te leggen... De afscheidbrief dat zij schreef..... ken je niet!!!
Waar haal je dit vandaan?:..... "maarre was jij niet bezig om te gaan scheiden??"...... |
Jij zat hier onder een andere naam al eerder op CM. MAR was jouw naam toen, MAR907 als ik me goed herinner. Of jouw abo toen verlopen was of dat jij hier nu na een ban onder een andere naam opnieuw zit, dat weet ik niet.
Jij schreef op het forum dat jouw vrouw jou en jullie huis heeft verlaten met de aankondiging dat zij van jou wilde scheiden. Vanaf dat moment was jij, MARITIME, dus een gescheiden man. Net als veel andere mannen en vrouwen op CM.
Helaas benam jouw (inmiddels ex-) vrouw zich kort daarna van het leven. Welke reden ze had voor deze laatste daad weten wij natuurlijk niet, aan de hand van wat jij hierboven schrijft zou dat depressiviteit kunnen zijn.
Misschien dat deze gang van jou goed uitkwam in zoverre dat jij je nu weduwnaar noemt in plaats van gescheiden, dat is dan jouw verantwoording. Zoals ik al eerder aangaf is mijn mening dat jij hiermee niet correct handelt.
Het lijkt mij wel zo eerlijk naar de lezers van jouw profiel om de feiten correct weer te geven. Jij bent eerst feitelijk gescheiden en pas daarna is je ex-vrouw overleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 18:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jij zat hier onder een andere naam al eerder op CM. MAR was jouw naam toen, MAR907 als ik me goed herinner. Of jouw abo toen verlopen was of dat jij hier nu na een ban onder een andere naam opnieuw zit, dat weet ik niet.
Jij schreef op het forum dat jouw vrouw jou en jullie huis heeft verlaten met de aankondiging dat zij van jou wilde scheiden. Vanaf dat moment was jij, MARITIME, dus een gescheiden man. Net als veel andere mannen en vrouwen op CM.
Helaas benam jouw (inmiddels ex-) vrouw zich kort daarna van het leven. Welke reden ze had voor deze laatste daad weten wij natuurlijk niet, aan de hand van wat jij hierboven schrijft zou dat depressiviteit kunnen zijn.
Misschien dat deze gang van jou goed uitkwam in zoverre dat jij je nu weduwnaar noemt in plaats van gescheiden, dat is dan jouw verantwoording. Zoals ik al eerder aangaf is mijn mening dat jij hiermee niet correct handelt.
Het lijkt mij wel zo eerlijk naar de lezers van jouw profiel om de feiten correct weer te geven. Jij bent eerst feitelijk gescheiden en pas daarna is je ex-vrouw overleden. |
... ja .. wij kennen inderdaad niet de ins and outs. Depressie is iets vreselijks voor de persoon zelf én de naasten. Helemaal verwarrend is het wanneer iemand eerst de stap voor scheiding neemt en vervolgens een definitieve stap neemt terwijl de scheiding nog gaande is en het proces voor scheiden ook nog moet indalen bij de omgeving.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 18:22
|
|
|
Ík haal dat vandaan van het volgende: iemand zei het, je ontkende niet.
Iig, het is behoorlijk naar als iemand zelfmoord pleegt, als je nog met diegene bent getrouwd, en bijvoorbeeld wel wilt scheiden.
Dát verwacht je niet.
Daarom moet je zóooo uitkijken voor schuldgevoelens, ja, je kan 't eea aan God belijden en aan je vrouw een brief schrijven.
Dan heb je alles gedaan. en hoef je je mi niet schuldig te voelen naar God toe.
Ik denk, dat toen jullie mekaar pas kenden en verliefd waren, dat je je zoiets niet zou kúnnen voorstellen.
We leven in een gebroken wereld.
Ook zelfmoord gebeurd nu eenmaal....ja, en dat kunnen wij ons niet voorstellen...je hebt ook mensen die aan zelfmoord denken, maar het gewoon nooit zullen doen, je hebt mensen die het zich kunnen voorstellen maar het nooit zullen doen.
Bij zelfmoord is sprake van ondraagelijk lijden, en het maakt niet uit hoe, dat lijden moet worden beeïndigt, en voor degene is dat de enige optie...
Ja, en dan kom je in een dubbele situatie mi. als de kerk niet afweet van dat er sprake was van willen scheiden voor de zelfmoord, ja, dan ben je weduwe, dus vrij in hun ogen. Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van eigenlijk liever daten met weduwen, want ja, ten slotte is jou partner eerder dood, alvorens er kon worden gescheiden. En is er dus veel meer verdriet mi.
Aan de andere kant, als je zoiets had van ja, ze heeft dan wel zelfmoord gepleegd, maar ja, ik wou toch scheiden, dus eigenlijk is er sprake van een scheiding gevoelsmatig.
Ja, daar kan je alleen met God uitkomen, die je helemaal kent.
Sterkte met dit verdriet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jij zat hier onder een andere naam al eerder op CM. MAR was jouw naam toen, MAR907 als ik me goed herinner. Of jouw abo toen verlopen was of dat jij hier nu na een ban onder een andere naam opnieuw zit, dat weet ik niet.
Het lijkt mij wel zo eerlijk naar de lezers van jouw profiel om de feiten correct weer te geven. Jij bent eerst feitelijk gescheiden en pas daarna is je ex-vrouw overleden. |
Een domme reactie van jou.
Je kent me niet eens!!
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 1 december 2012, 19:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:46
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Een domme reactie van jou.
Je kent me niet eens!! |
om met dat laatste te beginnen: klopt en dat wil ik graag zo houden! ik heb het donkerbruine vermoeden, (tegen zwart aan,) dat wij mekaar niet motten, (van hoe ik jou al die jaren hier op cm lees, ik jou niet in elk geval)
en verder, dom, wat is dom???? als ik gelogen heb over jou, heb je dat aan jezelf te danken, ik weet het omdat jij dat op forum heb geschreven misschien dat dat geschrijf van jou achteraf n beetje dom was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:49
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ík haal dat vandaan van het volgende: iemand zei het, je ontkende niet.
Iig, het is behoorlijk naar als iemand zelfmoord pleegt, als je nog met diegene bent getrouwd, en bijvoorbeeld wel wilt scheiden.
Dát verwacht je niet.
Daarom moet je zóooo uitkijken voor schuldgevoelens, ja, je kan 't eea aan God belijden en aan je vrouw een brief schrijven.
Dan heb je alles gedaan. en hoef je je mi niet schuldig te voelen naar God toe.
Ik denk, dat toen jullie mekaar pas kenden en verliefd waren, dat je je zoiets niet zou kúnnen voorstellen.
We leven in een gebroken wereld.
Ook zelfmoord gebeurd nu eenmaal....ja, en dat kunnen wij ons niet voorstellen...je hebt ook mensen die aan zelfmoord denken, maar het gewoon nooit zullen doen, je hebt mensen die het zich kunnen voorstellen maar het nooit zullen doen.
Bij zelfmoord is sprake van ondraagelijk lijden, en het maakt niet uit hoe, dat lijden moet worden beeïndigt, en voor degene is dat de enige optie...
Ja, en dan kom je in een dubbele situatie mi. als de kerk niet afweet van dat er sprake was van willen scheiden voor de zelfmoord, ja, dan ben je weduwe, dus vrij in hun ogen. Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van eigenlijk liever daten met weduwen, want ja, ten slotte is jou partner eerder dood, alvorens er kon worden gescheiden. En is er dus veel meer verdriet mi.
Aan de andere kant, als je zoiets had van ja, ze heeft dan wel zelfmoord gepleegd, maar ja, ik wou toch scheiden, dus eigenlijk is er sprake van een scheiding gevoelsmatig.
Ja, daar kan je alleen met God uitkomen, die je helemaal kent.
Sterkte met dit verdriet!!! |
Dank je wel Shanitha, mijn kracht ervaar ik in mijn geloof van het woord van God (zonder "T" grijns)... Verdriet kennen we allemaal in relatie's. Voor de goede orde, mijn vrouw kwam daarmee om te scheiden(van tafel en bed) omdat ik haar man ben en de laatste schakel (zijden draadje) dat voor haar nog door geknipt moest worden. Anders pleegt niemand suicide... Het is een periode dat vooraf gaat van afscheid nemen. Ook een huwelijk....
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 1 december 2012, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:56
|
|
|
JOL252 schreef: | Maritime, wat bedoel je nu? De man is verantwoordelijk voor schepping en huwelijk? De vrouw heeft niks in te brengen ?? Sorry, ik probeer het even serieus te volgen maar kan er even geen chocola van maken ... |
Nog even mijn vraag opnieuw gequote ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 19:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | om met dat laatste te beginnen: klopt en dat wil ik graag zo houden! ik heb het donkerbruine vermoeden, (tegen zwart aan,) dat wij mekaar niet motten, (van hoe ik jou al die jaren hier op cm lees, ik jou niet in elk geval)
en verder, dom, wat is dom???? als ik gelogen heb over jou, heb je dat aan jezelf te danken, ik weet het omdat jij dat op forum heb geschreven misschien dat dat geschrijf van jou achteraf n beetje dom was? |
Absoluut in jou ogen, je intepreteerd het nogal verkeerd. Dom= dwaas.
Dat wij elkaar mischien niet motten kan komen dat ik niet van arogantie hou...
Tevens Pieter als je de illusie mocht hebben dat ik gebant zou zijn, dan moet ik je daarin teleur stellen... Dat ik een andere nickname heb, dat heeft te maken dat meer dan 6 maanden niet meer ingelogd ben geweest. Puur uit internet, technische formele redenen...
Nogmaals dom=dwaas.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 1 december 2012, 20:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 20:57
|
|
|
en zo zijn we weer op t punt beland van modder gooien en elkaar de grond in trappen.....joepie...
on topic: hoe verder na het eindigen van een relatie al dan niet in een scheiding of door overlijden??
ieder voor zich bepaald dat...er is verdriet, miss opluchting, bevrijding maar zeker een tijd van verwerken.... een schouder en 2 oren zijn miss nog belangrijker dan het woord van God.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:01
|
|
|
TINK100 schreef: | en zo zijn we weer op t punt beland van modder gooien en elkaar de grond in trappen.....joepie...
on topic: hoe verder na het eindigen van een relatie al dan niet in een scheiding of door overlijden??
ieder voor zich bepaald dat...er is verdriet, miss opluchting, bevrijding maar zeker een tijd van verwerken.... een schouder en 2 oren zijn miss nog belangrijker dan het woord van God..... |
Waar liefde is, daar is God, aan vrome praatjes zonder ziel heeft niemand wat en lege woorden troosten niet.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 1 december 2012, 21:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:02
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Waar liefde is, daar is God, aan vrome praatjes zonder ziel heeft niemand wat, lege woorden troosten niet.
Thomas. |
dat bedoel ik...luisteren is ook een gave van de geest van God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:12
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Absoluut in jou ogen, je intepreteerd het nogal verkeerd. Dom= dwaas.
Tevens Pieter als je de illusie mocht hebben dat ik gebant zou zijn, dan moet ik je daarin teleur stellen... Dat ik een andere nickname heb, dat heeft te maken dat meer dan 6 maanden niet meer ingelogd ben geweest. Puur uit internet, technische formele redenen...
Nogmaals dom=dwaas. |
joh, hoe jouw huwelijk was.... boeiie hoe jij het ziet.... boeiie
over arrogant gesproken... jij bent de arrogante hier met je schimpscheuten over gescheiden mensen terwijl je zelf eerder gescheiden was dan weduwnaar.
voor mij ben je hypocriet, en hoe jij dat verder ziet.... boeiie
en nou weer on-topic:
beste lezers, na je scheiding gewoon ff feesten en als je er weer aan toe bent en je vind per ongeluk een leuke aanstaande... gewoon weer opnieuw beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 december 2012, 21:13
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Absoluut in jou ogen, je intepreteerd het nogal verkeerd. Dom= dwaas.
Nogmaals dom=dwaas. |
Iemand als dom en dwaas betitelen die dat zeker niet is komt ook vrij arrogant over......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 12:29
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Waar liefde is, daar is God, aan vrome praatjes zonder ziel heeft niemand wat en lege woorden troosten niet.
Thomas. |
Een mooie ... daarom even gequote want als ik aan het onderwerp denk: hoe verder na scheiding of beëindiging relatie, dan is dát het eerste wat nodig is. Geen lege woorden of vrome praatjes. Liefde en soms in stilte samen en daarin een God zonder grenzen in trouw en vriendschap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 16:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | beste lezers, na je scheiding gewoon ff feesten en als je er weer aan toe bent en je vind per ongeluk een leuke aanstaande... gewoon weer opnieuw beginnen |
Alzo sprak de Here.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 16:21
|
|
|
[quote=PIETER649] ik heb het donkerbruine vermoeden, (tegen zwart aan,) dat wij mekaar niet motten, (van hoe ik jou al die jaren hier op cm lees, ik jou niet in elk geval) [quote]
Dat klopt, ben ook niet verliefd op jou en zal dat ook nooit worden. Tevens heb ik niks met asielzoekers uit Nederland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 17:06
|
|
|
on topic?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 17:18
|
|
|
strak plan Jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 17:20
|
|
|
Ja graag! En ik zit ook nog te wachten op een antwoord van maritime op jouw vraag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 2 december 2012, 17:32
|
|
|
Gewoon een citaat uit de bijbel, en men wordt verketterd (Heftig veroordeelt) op persoonlijke vlak.
Een ieder beproef zichzelf daar in...
Gal_6:4 Maar een iegelijk beproeve zijn eigen werk; en alsdan zal hij aan zichzelven alleen roem hebben, en niet aan een anderen.
Het is niet "vroom" bedoeld, maar om lering eruit te trekken. Kan ook mijn mond houden van hetgeen dat in Gods ogen gezien wordt.
Handvaten uit de bijbel helpt om te weten hoe verder.... Dat is voor elk heel verschillend.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|