Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:27
|
|
|
ik breng mijn slapeloosheid naar bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 00:15
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik breng mijn slapeloosheid naar bed. |
Had ik hem maar...bracht ik hem zeker naar bed!!!!!!!!!! Ik druk er toch maar 1 uit een strip.... Meestal hielp een oortelefoontje met zachte muziek...maar helaas...nu niet... het komt wel weer goed!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 13:18
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik breng mijn slapeloosheid naar bed. |
Hoe was je vannacht, toch slecht geslapen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:11
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoe was je vannacht, toch slecht geslapen? |
ja errug slecht geslapen, mijn slapeloosheid had geen slaap helaas, zul je toch altijd zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:22
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja errug slecht geslapen, mijn slapeloosheid had geen slaap helaas, zul je toch altijd zien |
neem je dan slaappillen maar in, dat helpt misschien wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 17:45
|
|
|
HERMAN388 schreef: | neem je dan slaappillen maar in, dat helpt misschien wel |
Tja, als ik die had............................................ maar die heb ik gelukkig niet, ga zo wel de strijd aan met mijn slapeloosheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 18:21
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Tja, als ik die had............................................ maar die heb ik gelukkig niet, ga zo wel de strijd aan met mijn slapeloosheid |
Ahhhhhhhhh neem ienienmienie mee naar bed dan lukt het vast wel dat slapen wat een droppie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 18:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ahhhhhhhhh neem ienienmienie mee naar bed dan lukt het vast wel dat slapen wat een droppie |
ja he, is zo'n lief knuffelkatje zo blij mee, hebben we net vanaf woensdagavond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:26
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja he, is zo'n lief knuffelkatje zo blij mee, hebben we net vanaf woensdagavond. |
Ik heb ook een kat maar hij knuffelt mij niet graag. Vandaar heb ik vaker last van slapeloosheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:27
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja he, is zo'n lief knuffelkatje zo blij mee, hebben we net vanaf woensdagavond. |
Wat een droppie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:27
|
|
|
Heerlijk he die van mij zijn alweer zo groot zou willen dat het weer van die humpies waren.
Maar weet je het zijn knuffelkatten vooral de jongste maar dat helpt niks tegen de slapeloosheid ze worden alleen maar onrustig als ik onrustig ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk he die van mij zijn alweer zo groot zou willen dat het weer van die humpies waren.
Maar weet je het zijn knuffelkatten vooral de jongste maar dat helpt niks tegen de slapeloosheid ze worden alleen maar onrustig als ik onrustig ben |
die van mij wil de hele avond bij me liggen, maar neem haar niet mee naar bed, denk dat ik geen oog dichtdeed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:23
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb ook een kat maar hij knuffelt mij niet graag. Vandaar heb ik vaker last van slapeloosheid. |
kat moet jou ook niet knuffelen, dat moet jij omgekeerd doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:25
|
|
|
YELNIN491 schreef: | die van mij wil de hele avond bij me liggen, maar neem haar niet mee naar bed, denk dat ik geen oog dichtdeed. |
k heb nu opeens ook last van slapeloosheid...zullen we vanaf nu het probleem positief benaderen en alleen nog maar vertellen hoeveel uren we wel geslapen hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:27
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | k heb nu opeens ook last van slapeloosheid...zullen we vanaf nu het probleem positief benaderen en alleen nog maar vertellen hoeveel uren we wel geslapen hebben..... |
kom vast niet verder dan vijf meestal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:29
|
|
|
YELNIN491 schreef: | kom vast niet verder dan vijf meestal |
Vijf héle uren geslapen...wauw....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:31
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Vijf héle uren geslapen...wauw.... |
nee heb ze nog niet geslapen, moet ze nog gaan slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 19:22
|
|
|
Jaaaaaaa ik slaap zonder medicatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 19:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jaaaaaaa ik slaap zonder medicatie |
Dat is wel een wonder, he...dat had ik ook. wonderlijk als dingen ineens lukken zonder medicatie...
;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 00:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jaaaaaaa ik slaap zonder medicatie |
Gefeliciteerd! Dat is aangenaam nieuws
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 18:12
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Gefeliciteerd! Dat is aangenaam nieuws |
Zeker te weten ben er helemaal moe van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS127
|
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:40
|
|
|
Hai
Ik denk dat we blij moeten zijn dat er slaap medicatie is want hele dagen wakker liggen is, en God zegt zelf dat we de middelen die er zijn tegen kwalen mogen gebruiken. Wie heeft er voor mij nog tips tegen slapenloosheid, ik slaap heel slecht en mag geen slaap medicatie innemen omdat ik slaapacneu heb dus dan stop je met ademhalen in je slaap zonder dat je het merkt en je snurkt hard dit heb ik allebei me ouders schrikte zich dood ik in het begin stopte met ademhalen, maar dat is niet zo heel erg heeft iemand nog tips dat ik goed slaap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:05
|
|
|
JANS127 schreef: | Hai
Ik denk dat we blij moeten zijn dat er slaap medicatie is want hele dagen wakker liggen is, en God zegt zelf dat we de middelen die er zijn tegen kwalen mogen gebruiken. Wie heeft er voor mij nog tips tegen slapenloosheid, ik slaap heel slecht en mag geen slaap medicatie innemen omdat ik slaapacneu heb dus dan stop je met ademhalen in je slaap zonder dat je het merkt en je snurkt hard dit heb ik allebei me ouders schrikte zich dood ik in het begin stopte met ademhalen, maar dat is niet zo heel erg heeft iemand nog tips dat ik goed slaap |
Mag je geen valeriaan gebruiken?? Dat is een natuurlijk middel die je ontspant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:47
|
|
|
JANS127 schreef: | Hai
Ik denk dat we blij moeten zijn dat er slaap medicatie is want hele dagen wakker liggen is, en God zegt zelf dat we de middelen die er zijn tegen kwalen mogen gebruiken. Wie heeft er voor mij nog tips tegen slapenloosheid, ik slaap heel slecht en mag geen slaap medicatie innemen omdat ik slaapacneu heb dus dan stop je met ademhalen in je slaap zonder dat je het merkt en je snurkt hard dit heb ik allebei me ouders schrikte zich dood ik in het begin stopte met ademhalen, maar dat is niet zo heel erg heeft iemand nog tips dat ik goed slaap |
Hi Jans, Sinds ik met een masker slaap, vanwege mijn slaapapnue, slaap aanzienlijk beter, duurt alleen soms een 1/2 uur voor eer ik slaap. 's Morgens ben ik ook niet zo moe meer.
mvg Henk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:17
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Hi Jans, Sinds ik met een masker slaap, vanwege mijn slaapapnue, slaap aanzienlijk beter, duurt alleen soms een 1/2 uur voor eer ik slaap. 's Morgens ben ik ook niet zo moe meer.
mvg Henk |
Het is tegenwoordig ook mogelijk om een speciaal gebid (mra) aan te laten meten. Sinds 1 januari 2010 wordt de mra vergoed door de (meeste) basisverzekeringen.
http://www.apneupagina.nl/mra_mra.swf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:59
|
|
|
Helemaal happy ben ik Toen ik dit topic opende sliep ik maar 2 a 3 uurtjes per nacht en dat met medicatie. Nu zijn we een poos verder en slaap ik sinds 3 weken 7 uur per nacht en zonder medicatie wat heerlijk om na 15 jaar weer nachten te slapen, nu pas merk ik wat ik een roofbouw heb gepleegd op mijn lichaam(onbewust maar toch)en hoe rijk het is een lekker bed te hebben en rustig te mogen slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Helemaal happy ben ik Toen ik dit topic opende sliep ik maar 2 a 3 uurtjes per nacht en dat met medicatie. Nu zijn we een poos verder en slaap ik sinds 3 weken 7 uur per nacht en zonder medicatie wat heerlijk om na 15 jaar weer nachten te slapen, nu pas merk ik wat ik een roofbouw heb gepleegd op mijn lichaam(onbewust maar toch)en hoe rijk het is een lekker bed te hebben en rustig te mogen slapen |
Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|