ChristianMatch

Forum

Wat is er 'mis' met homofilie ??
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:14

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:27

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:42
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:30

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:42
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:37

Zal ik een keer iets schokkends neerzetten hier ( tenminste ik verwacht dat jullie het schokkend gaan vinden)
Ik ga naar de Gay Parade in Amsterdam en ...heb er zin in!!
Kom nu maar op met jullie veroordelende reactie`s, mijn enige reactie zal zijn dat er ook een Christenboot mee zal varen waarin de mannen gewoon hun kleren aan zullen houden ( zooo jammer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:47

CARIN303 schreef:
Zal ik een keer iets schokkends neerzetten hier ( tenminste ik verwacht dat jullie het schokkend gaan vinden)
Kom nu maar op met jullie veroordelende reactie`s, mijn enige reactie zal zijn dat er ook een Christenboot mee zal varen waarin de mannen gewoon hun kleren aan zullen houden ( zooo jammer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Euh..tsja..als je die dan perse wilt hebben, okee dan.

Voor mij een voorbeeld van te ver doorschieten in begip hebben voor een ander.Ik heb geen moeite met een homo, t is een mens net als jij en ik, we hebben allemaal onze eigen zondes en tekortkomingen, maar voor mij heeft de gay-pride totaal niets te maken met het accepteren van homo's. Ik zie het meer als een belediging voor de homo's die wel op een normale manier proberen te leven en de moeilijkheden die ze daarbij tegen komen.
Juist door zulke dingen krijg je de reakties zoals hier op het forum, rare denkbeelden en vooroordelen over homo's. Ik ga toch ook niet halfnaakt op happy-to-be-hetrofeestje lopen?(bestaat zoiets eigenlijk?)

Maar daar mag jij gelukkig je eigen mening over hebben, en ik wens je een fijne dag toeLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:55

ANNETTE792 schreef:

Voor mij een voorbeeld van te ver doorschieten in begip hebben voor een ander.Ik heb geen moeite met een homo, t is een mens net als jij en ik, we hebben allemaal onze eigen zondes en tekortkomingen, maar voor mij heeft de gay-pride totaal niets te maken met het accepteren van homo's. Ik zie het meer als een belediging voor de homo's die wel op een normale manier proberen te leven en de moeilijkheden die ze daarbij tegen komen.
Juist door zulke dingen krijg je de reakties zoals hier op het forum, rare denkbeelden en vooroordelen over homo's. Ik ga toch ook niet halfnaakt op happy-to-be-hetrofeestje lopen?(bestaat zoiets eigenlijk?)

Maar daar mag jij gelukkig je eigen mening over hebben, en ik wens je een fijne dag toeLachende smiley

Ik geef je wel gelijk hoor Anette maar weet je, ik ben er nog nooit geweest,heb ook zeker geen goed gevoel bij dat oversekste gedoe daar maar ik ga met christelijke vrienden en ontmoet daar andere christen homo`s.
En zeker niet om te provoceren ( blijf een plattelandsmeisje) maar om eens te kijken wat zo`n gaypride inhoud.
En ook al ben ik prohomo , mijn gevoel en mening over levensstijlen blijven wel scherp hoor.
Deze discussie`s voer ik dan ook regelmatig privé.
En eerlijk is eerlijk, ik was het zo zat al die belachelijk laag bij de grondse reactie`s dat ik het er puur uit opstandigheid neergezet heb,niet slim ik weet het!
Dus maak je vooral geen zorgen om mij, nuchterheid is en blijft mijn 2e naam!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 14:21

CARIN303 schreef:
Ik geef je wel gelijk hoor Anette maar weet je, ik ben er nog nooit geweest,heb ook zeker geen goed gevoel bij dat oversekste gedoe daar maar ik ga met christelijke vrienden en ontmoet daar andere christen homo`s.
En zeker niet om te provoceren ( blijf een plattelandsmeisje) maar om eens te kijken wat zo`n gaypride inhoud.
En ook al ben ik prohomo , mijn gevoel en mening over levensstijlen blijven wel scherp hoor.
Deze discussie`s voer ik dan ook regelmatig privé.
En eerlijk is eerlijk, ik was het zo zat al die belachelijk laag bij de grondse reactie`s dat ik het er puur uit opstandigheid neergezet heb,niet slim ik weet het!
Dus maak je vooral geen zorgen om mij, nuchterheid is en blijft mijn 2e naam!

Onderzoekt alles en behoud het goede he.
ik ben niet pro-homo maar ook zeker niet anti homo, als ik dit topic zo lees schijnt dat eigenlijk niet te kunnen? Als je niet pro bent moet je wel anti zijn en andersom, maar zo zwart/wit is het niet. En het gedrag wat ik afkeur op de gay-pride keur ik net zo goed af bij hetro's.

En of het niet slim is zoiets te plaatsen......k vond het eigenlijk wel grappigClown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 14:43

CARIN303 schreef:
Je hoeft dan niet bang te zijn dat kerels achter je aan zitten. Hier wordt ook pcies het probleem aangegeven. De homoscene zal nooit de gayparade afschaffen, omdat dat pervers gedrag bij de scene hoort. Jullie zelf maken de uitzondering, dat er homo's zijn die er niet blij mee zijn. Maar helaas is er ook een groot deel die het initiatief wel steunt. Wat is nu echte homofilie, uitleven van de seksuele driften of aangeboren of is het juist beide?
En daarom valt het m.i. niet te rijmen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:05

CHATULIEM619 schreef:
Je hoeft dan niet bang te zijn dat kerels achter je aan zitten. Hier wordt ook pcies het probleem aangegeven. De homoscene zal nooit de gayparade afschaffen, omdat dat pervers gedrag bij de scene hoort. Jullie zelf maken de uitzondering, dat er homo's zijn die er niet blij mee zijn. Maar helaas is er ook een groot deel die het initiatief wel steunt. Wat is nu echte homofilie, uitleven van de seksuele driften of aangeboren of is het juist beide?
En daarom valt het m.i. niet te rijmen.

Dit vind ik nu weer een uiterst onaardig en kwetsend stuk.......
Pervers gedrag wat bij de scene hoort......schrijf gewoon dat je er tegen bent en noem het niet pervers........
En hier worden mensen nu boos over, dit soort uitlatingen......
Enne Chatuliem, probeer eens niet alles te zeggen/schrijven wat je denkt......., jij wordt ook boos als mensen dat over jou doen..........
En je kan vinden wat je wilt over homo's maar praat in ieder geval fatsoenlijk over ze.........
Ik hou mijn kinderen altijd voor: er is een heel verschil tussen fatsoenlijk doen of aardig doen........Maar fatsoenlijk moet je doen.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 18 juli 2010, 15:24
Naar boven

Auteur Bericht
KLEURENPR976

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:59

[quote=CARIN303]Zal ik een keer iets schokkends neerzetten hier ( tenminste ik verwacht dat jullie het schokkend gaan vinden)
Kom nu maar op met jullie veroordelende reactie`s, mijn enige reactie zal zijn dat er ook een Christenboot mee zal varen waarin de mannen gewoon hun kleren aan zullen houden ( zooo jammer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )[/quote

Vast en zeker kan ik ook met jullie mee, lijkt me helemaal top! Stel voor dat we een eigen boot organiseren en dat heb ik zo voor elkaar in Amsterdam. Een naam voor de boot heb ik ook al, we noemen die boot "DE CHATULIEM" en dat lijkt me in deze een heel geschikte naam Verliefde smiley . Wie weet komt de naamdrager zelf ook nog wel aan boord en staat ie binnen de kortste keren pervers te dansen in zijn leren lichtgevende roze string. Tot ziens allemaal op [b]"DE CHATULIEM" [i]Voel je welkom!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:42

Eh...met prohomo bedoel ik dat het okay is zoals je bent!
Weet je welke tekst ik vorig jaar kreeg via een landelijke dag van Contrario;

Ho-Bi-He
God vind jou okè!

Elke mens is waardevol en niemand, echt he-le-maal niemand kiest ervoor om anders te zijn dan anderen.
Neemt niet weg dat ,als je homo bent ,je er later blij mee kunt zijn omdat je jezelf kunt zijn, open en eerlijk over jouw geaardheid en weet je, dat is zo mooi als mensen dat kunnen zeggen; het is goed zoals ik ben ( en nee,dan heb ik het natuurlijk niet over het kruis dat een ieder van ons heeft gekregen in dit leven!)Allemaal hebben wij een doorn in ons vlees en alleen God kan ons helpen hiermee te leven maar dat neemt niet weg dat we anderen daar bij nodig hebben en hoe fijn is het als dat je mede broers en zussen kunnen zijn!
Dus lieve homo broers en zussen, kom uit de kast, en zit niet bij de pakken neer als je negatieve reactie`s krijgt.
Kijk maar eens naar de reactie`s op dit forum, altijd zullen er mensen zijn die een oordeel over je hebben maar ook altijd en ik bedoel dus ALTIJD zullen er mensen zijn die er voor jou willen zijn,
*om te luisteren
*samen te bidden
*je helpen op weg te gaan
*er voor je te zijn.

Ook toen God jou schiep zei Hij; Het is zeer goed

en voor meer informatie en steun;

www.contrario.nl

www.regenboogforum.nl

Laatst aangepast door
CARIN303
op zondag 18 juli 2010, 18:25
Naar boven

Auteur Bericht
KLEURENPR976

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:58

[quote=CARIN303] Dit stukje van je zou eigenlijk dé afsluiting van dit topic kunnen zijn waar we ons allemaal in vinden!
Prima, prima prima. 'k Sta helemaal achter de inhoud en fantastisch dat je dit met ons deelt op deze wijze.
VERDERE TOEVOEGING OF REAKTIE IS OVERBODIG.
Dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:46

WILLEMIJN232 schreef:
Dit vind ik nu weer een uiterst onaardig en kwetsend stuk.......
Pervers gedrag wat bij de scene hoort......schrijf gewoon dat je er tegen bent en noem het niet pervers........
En hier worden mensen nu boos over, dit soort uitlatingen......
Enne Chatuliem, probeer eens niet alles te zeggen/schrijven wat je denkt......., jij wordt ook boos als mensen dat over jou doen..........
En je kan vinden wat je wilt over homo's maar praat in ieder geval fatsoenlijk over ze.........
Ik hou mijn kinderen altijd voor: er is een heel verschil tussen fatsoenlijk doen of aardig doen........Maar fatsoenlijk moet je doen.......
Het gedrag tijdens de gay parade is pervers en geeft idd weer wat er in de homo scene leeft. En ik vind dat als je je daaraan meedoet je ook dat gedrag goedkeurt......
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:49

CHATULIEM619 schreef:
Het gedrag tijdens de gay parade is pervers en geeft idd weer wat er in de homo scene leeft. En ik vind dat als je je daaraan meedoet je ook dat gedrag goedkeurt......

JOEHOE.......wake up!
Waar gaat dit over?
Nergens dus.......
-zucht-

Ik ga er echt niet heen om mannen te zien seksen hoor,daar zijn tegenwoordig dvd`s van maar om de christen homo`s daar te steunen.
Het zou toch ook wel heel erg raar zijn als wij christenen niet op zo`n parade zouden laten zien dat het ook anders kan.
Ja, ik weet dat dit een discussie zonder einde is, verschil van inzichten, maar ik moest het even kwijt!
En alsjeblieft Chatuliem, wil je het woord pervers niet meer gebruiken in dit topic, het stoort mij mateloos!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:12

[EDIT: op de man en niet inhoudelijk]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:50
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:22

CHATULIEM619 schreef:

Jij vind zoveel......en ik wil je adviseren eens niet zoveel te vinden............ Knipoog smiley , daar zit niet iedereen op te wachten..............
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:15

CARIN303 schreef:
Eh...met prohomo bedoel ik dat het okay is zoals je bent!
Weet je welke tekst ik vorig jaar kreeg via een landelijke dag van Contrario;

Ho-Bi-He
God vind jou okè!

Elke mens is waardevol en niemand, echt he-le-maal niemand kiest ervoor om anders te zijn dan anderen.
Neemt niet weg dat ,als je homo bent ,je er later blij mee kunt zijn omdat je jezelf kunt zijn, open en eerlijk over jouw geaardheid en weet je, dat is zo mooi als mensen dat kunnen zeggen; het is goed zoals ik ben ( en nee,dan heb ik het natuurlijk niet over het kruis dat een ieder van ons heeft gekregen in dit leven!)Allemaal hebben wij een doorn in ons vlees en alleen God kan ons helpen hiermee te leven maar dat neemt niet weg dat we anderen daar bij nodig hebben en hoe fijn is het als dat je mede broers en zussen kunnen zijn!
Dus lieve homo broers en zussen, kom uit de kast, en zit niet bij de pakken neer als je negatieve reactie`s krijgt.
Kijk maar eens naar de reactie`s op dit forum, altijd zullen er mensen zijn die een oordeel over je hebben maar ook altijd en ik bedoel dus ALTIJD zullen er mensen zijn die er voor jou willen zijn,
*om te luisteren
*samen te bidden
*je helpen op weg te gaan
*er voor je te zijn.

Ook toen God jou schiep zei Hij; Het is zeer goed

en voor meer informatie en steun;

www.contrario.nl

www.regenboogforum.nl

Laten we hier maar mee afsluiten....

CHRIS slotje graag....
ik heb m geopend en zou zo graag willen dat ik m nu zelf af kon sluiten,
want deze tekst is goed !!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 23:11

CARIN303 schreef:
JOEHOE.......wake up!
Waar gaat dit over?
Nergens dus.......
-zucht-

Ik ga er echt niet heen om mannen te zien seksen hoor,daar zijn tegenwoordig dvd`s van maar om de christen homo`s daar te steunen.
Het zou toch ook wel heel erg raar zijn als wij christenen niet op zo`n parade zouden laten zien dat het ook anders kan.
Ja, ik weet dat dit een discussie zonder einde is, verschil van inzichten, maar ik moest het even kwijt!
En alsjeblieft Chatuliem, wil je het woord pervers niet meer gebruiken in dit topic, het stoort mij mateloos!!
De hele tijd zit je te beweren dat er homo's zijn die geplaagd worden door een vooroordeel. En nu ga je door je eigen gedrag dat vooroordeel versterken. Als je echt de mensen zou willen ondersteunen zou je afstand moeten nemen van dat gedrag, en niet onderdeel ervan worden. Want nu zullen mensen jou ook zien als iemand die accepteert dat homo's zich tijdens zo'n parade zo gedragen.
En pervers, is dat omdat het homo's zijn dat we dat woord niet mogen gebruiken. Geloof me, als hetero's zich tijdens zo'n parade zo misdragen zou ik het even goed pervers noemen!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 03:53

Vind het wel gezellig eruit zien zo in Amsterdam ;)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 juli 2010, 04:03
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 08:48

CHATULIEM619 schreef:
De hele tijd zit je te beweren dat er homo's zijn die geplaagd worden door een vooroordeel. En nu ga je door je eigen gedrag dat vooroordeel versterken. Als je echt de mensen zou willen ondersteunen zou je afstand moeten nemen van dat gedrag, en niet onderdeel ervan worden. Want nu zullen mensen jou ook zien als iemand die accepteert dat homo's zich tijdens zo'n parade zo gedragen.
En pervers, is dat omdat het homo's zijn dat we dat woord niet mogen gebruiken. Geloof me, als hetero's zich tijdens zo'n parade zo misdragen zou ik het even goed pervers noemen!!!!

Als jij een leuke nacht met een vrouw doorbrengt is dat toch niet pervers ? Dat wordt het pas als je anderen laat toekijken!
Bij de Gay parade zie je veel (tong) zoenende homo`s, nou en...???
Is dat pervers? Als ik maar niet hoef toe te kijken als ze besluiten de kleren erbij uit te trekken!
En misdragen? Eh.....versta je dat feesten op een boot daarbij? Allemaal in het roze gekleed? Lekker strak in het leer? Misdragen vind ik als je andermans spullen vernielt, een ander in elkaar gaat rammen of uitschelden maar feesten?
En geloof me Chatuliem, bijna iedereen in mijn omgeving reageert net zoals jij doet hoor, helemaal als ik vertel dat ik ook in het roze wil,maar ik ga er heen en zal daarna eerlijk vertellen wat ik gezien heb ,dat is beloofd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:46

ANNETTE792 schreef:

Hoi Annette,

In Amsterdam is het altijd, en met name 's nachts, op de bekende pleinen en straten een 'Happy to be hetero feest'.
En dan hélemaal in de zomer.

Fijne Dag!

Shanita

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 juli 2010, 09:59
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:21

waar ik vreselijk de kriebels van krijg in dit topic is het volgende:
de monden zijn vol van naasteliefde ten opzichte van (ook praktiserende) homo's
we moeten ze steunen, vooral maar begrijpen etc.
maar een mede christen die vanuit zijn/haar geloof en principes probeert te leven, en die principieel tegengas geeft in dit topic zeiken we tot op de grond toe af.

voor mij een walgelijk stukje van inconcequente 'christelijke' naastenliefde Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:40

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:52
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:43

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:52
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:44

JOLAN931 schreef:
maar een mede christen die vanuit zijn/haar geloof en principes probeert te leven, en die principieel tegengas geeft in dit topic zeiken we tot op de grond toe af.

voor mij een walgelijk stukje van inconcequente 'christelijke' naastenliefde Smiley met dichtgeplakte mond

Ik ben het dit keer met Jolan eens...d.w.z. ik ben het vaak niet met Chat eens, maar hij heeft nou eenmaal zijn eigen mening en die word net zo min gerespecteerd als dat hij die van anderen respecteert.
Iedereen staat voor zijn eigen mening, en dat is mooi om te zien...
en ik kan me dit keer zeker in zijn mening vinden.
Hoewel ik er zeker voor ben om iedereen te accepteren zoals hij is, vind ik de gaypride ook te ver gaan...dit is namelijk echt die tak van de homoscene die het obscene gedrag "promoot" en dat klopt niet!
Twee "tong"zoenende mannen niet obsceen Smiley die vol vragen zit getverdegetver! Maar daar staat tegenover dat het net zo obsceen geweest zou zijn als het gewoon een man en een vrouw waren geweest Zieke smiley Er zijn gewoon grenzen aan "normaal" gedrag, en het gedrag dat op die wagens daar word vertoont gaat te ver...
Als er een leuk stel in datzelfde Amsterdam gewoon op een bankje zit is het wat anders, maar op een of andere wagen elkaar af gaan staan lebberen om de "gay"scene te promoten gaat toch echt te ver.
Homoseksuelen steunen, en accepteren zoals ze zijn...omdat velen van hen net zo goed een monogame relatie nastreven is één ding, daarmee laten we ze namelijk zien dat ze als mens geaccepteerd worden, maar het gedrag wat door de vele homo's voorop vertoont word hier gaat echt richting het obscene! (ik zal me even netjes uitdrukken, de bijbel gebruikt er toch een iets andere bewoording voor)
En...absoluut niet als sneer bedoeld of wat dan ook...
Misschien Carin, moet je in het blauw gaan en een stapeltje strijdkreten mee nemen...kun je onder het steunen van je christenvrienden meteen God's werk doen...wie weet...hoeveel dat teweeg brengt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:46

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:53
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:49

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:53
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:49

JOLAN931 schreef:

laat maar....

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op maandag 19 juli 2010, 11:12
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:51

CARIN303 schreef:
Als jij een leuke nacht met een vrouw doorbrengt is dat toch niet pervers ? Dat wordt het pas als je anderen laat toekijken!
Bij de Gay parade zie je veel (tong) zoenende homo`s, nou en...???
Is dat pervers? Als ik maar niet hoef toe te kijken als ze besluiten de kleren erbij uit te trekken!
En misdragen? Eh.....versta je dat feesten op een boot daarbij? Allemaal in het roze gekleed? Lekker strak in het leer? Misdragen vind ik als je andermans spullen vernielt, een ander in elkaar gaat rammen of uitschelden maar feesten?
En geloof me Chatuliem, bijna iedereen in mijn omgeving reageert net zoals jij doet hoor, helemaal als ik vertel dat ik ook in het roze wil,maar ik ga er heen en zal daarna eerlijk vertellen wat ik gezien heb ,dat is beloofd.
Allerreerst denk ik dat ik heel veel kritiek zou krijgen als ik zomaar een nacht zou doorbrengen met een vrouw. Vooral als het niet gaat om liefde maar om seks. Zelf zou ik dat ook niet willen trouwens en de kritiek daarop zou volledig terecht zijn.
Wat je met je gedrag doet werkt nl. averechts. Je schildert homo's af als mensen die strijd hebben met hun geaardheid en dat we ze moeten steunen in hun strijd. En daar heb ik best wel begrip en bewondering voor.
Maar wat ik niet begrijp is dat de dan met de Gay Parade gaat meedoen. Want daar wordt homoseksualiteit gelijk gezet met onbeheersbare sekuele drift. Iets wat de Bijbel heel sterk veroordeelt.
Een homo kan op begrip rekenen als hij strijd heeft met zijn geaardheid, maar als het een vrijbrief wordt tot ongebreidelde seks is het in mijn ogen verderfelijk en anti-christelijk. En dat laatste wordt tijdens dit feest benadrukt met half naakte mannen, die juist datgene laten zien wat ze zelf alleen maar in de spiegel kunnen bekijken.
In mijn ogen laat je jezelf teveel meeslepen in jouw sympathie voor homo's. Je kleedt je dan nl ook als homo. Op dat moment word je zelf ook gezien als homo....'t Is maar wat je leuk vindt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:08

CHATULIEM619 schreef:
Allerreerst denk ik dat ik heel veel kritiek zou krijgen als ik zomaar een nacht zou doorbrengen met een vrouw. Vooral als het niet gaat om liefde maar om seks. Zelf zou ik dat ook niet willen trouwens en de kritiek daarop zou volledig terecht zijn.
Wat je met je gedrag doet werkt nl. averechts. Je schildert homo's af als mensen die strijd hebben met hun geaardheid en dat we ze moeten steunen in hun strijd. En daar heb ik best wel begrip en bewondering voor.
Maar wat ik niet begrijp is dat de dan met de Gay Parade gaat meedoen. Want daar wordt homoseksualiteit gelijk gezet met onbeheersbare sekuele drift. Iets wat de Bijbel heel sterk veroordeelt.
Een homo kan op begrip rekenen als hij strijd heeft met zijn geaardheid, maar als het een vrijbrief wordt tot ongebreidelde seks is het in mijn ogen verderfelijk en anti-christelijk. En dat laatste wordt tijdens dit feest benadrukt met half naakte mannen, die juist datgene laten zien wat ze zelf alleen maar in de spiegel kunnen bekijken.
In mijn ogen laat je jezelf teveel meeslepen in jouw sympathie voor homo's. Je kleedt je dan nl ook als homo. Op dat moment word je zelf ook gezien als homo....'t Is maar wat je leuk vindt.

Hoe kleed een homo zich?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 Volgende
Pagina 13 van 15