Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | dom geboren en.... nooit wat bijgeleerd |
Sinds wanneer zijn zusters dom Maar ja hadden we maar een ander vak moeten leren of doe net als ik en zorg ervoor dat je geen nachten meer hoeft te draaien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:31
|
|
|
Net mijn kat van 4.5 jaar naar de dierenarts gebracht voor een stuk staart amputatie arm beessie Hopelijk is ze snel weer lekker hier thuis in dr warme mandje dr dochter en ik missen dr nu al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 10:25
|
|
|
Net terug uit het ziekenhuis...en eigenlijk heel boos over hoe het allemaal gegaan is.... Kun je je voorstellen...je gaat voor de uitslag van een darmonderzoek...(hoef je dus helemaal niet meer neergezet te worden op de behandel kamer toch??)
Je wordt geroepen als Mevr.T, maar men stelt zulke vragen die helemaal niet van toepassing zijn op jouw!!!!!!!! Waarbij je zelf moet zeggen...IK HEB GEEN OPERATIE GEHAD HOOR!!!!( ze dachten dat ik mevr nr 3 was...nee dat ben ik niet) O...wat is er dan gebeurd???? Is dit echt mogelijk mensen???
Wat ik nooit had verwacht van mezelf deed ik wel... ""Dokter...als het goed is weet u waarvoor ik kom!!!!!!""
Je mag gerust weten ik ging zeer teleurgesteld naar huis..(ja ik ben een nummer) En waarschijnlijk ook een chronische aandoening... Pfffff...dat kost meer energie dan werken...
29 dec weer terug...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 9 december 2011, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 10:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Net mijn kat van 4.5 jaar naar de dierenarts gebracht voor een stuk staart amputatie arm beessie Hopelijk is ze snel weer lekker hier thuis in dr warme mandje dr dochter en ik missen dr nu al |
De kat van mijn zusje moest zijn hele staart missen...heeft nu stompie...was toen ook heel zielig...nu is het heel komisch om te zien!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:54
|
|
|
Pffft, gaat lekker hier...Alweer een bekeuring, ik spaar die dingen momenteel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:57
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pffft, gaat lekker hier...Alweer een bekeuring, ik spaar die dingen momenteel |
OOOOOOOOOOOOHH...wat zielig!!! Bij ons riepen de kinderen dan.....CHINEES!!!!!!!!!!! (daarmee bedoelde ze dan dat het geld vaak zoveel was dat je er lekker voor kon eten!!!) Reed per ongeluk Wilco niet in je auto(haha) Dat kwam bij ons ook weleens voor en kon je lekker mopperen op de ander!! Dat is een knoop minder aan je trouwjurk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:58
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pffft, gaat lekker hier...Alweer een bekeuring, ik spaar die dingen momenteel |
Jolanda toch eerst kan en mag je niet auto rijden maar meid haal de schade nu niet in geld ken je beter in je huwelijk stoppen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 12:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net terug uit het ziekenhuis...en eigenlijk heel boos over hoe het allemaal gegaan is.... Kun je je voorstellen...je gaat voor de uitslag van een darmonderzoek...(hoef je dus helemaal niet meer neergezet te worden op de behandel kamer toch??)
Je wordt geroepen als Mevr.T, maar men stelt zulke vragen die helemaal niet van toepassing zijn op jouw!!!!!!!! Waarbij je zelf moet zeggen...IK HEB GEEN OPERATIE GEHAD HOOR!!!!( ze dachten dat ik mevr nr 3 was...nee dat ben ik niet) O...wat is er dan gebeurd???? Is dit echt mogelijk mensen???
Wat ik nooit had verwacht van mezelf deed ik wel... ""Dokter...als het goed is weet u waarvoor ik kom!!!!!!""
Je mag gerust weten ik ging zeer teleurgesteld naar huis..(ja ik ben een nummer) En waarschijnlijk ook een chronische aandoening... Pfffff...dat kost meer energie dan werken...
29 dec weer terug... |
Jeempie Ineke, komt dat echt nog voor in de medische wereld, wat antiek zeg! Heel veel sterkte meis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 16:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net terug uit het ziekenhuis...en eigenlijk heel boos over hoe het allemaal gegaan is.... Kun je je voorstellen...je gaat voor de uitslag van een darmonderzoek...(hoef je dus helemaal niet meer neergezet te worden op de behandel kamer toch??)
29 dec weer terug... |
Hoi Zeeland!
Wat vervelend! Ja, ik kan me dat wel voorstellen hoor. Kom je voor een uitslag van een wel erg belangrijk onderzoek. Het gaat nota bene wel om je eigen lichaam! Dus best wel spannend en ook wel nerveus, lijkt me..
Word je door de arts verwisseld met een andere patiënt....nadat je hebt zitten wachten in een wachtkamer.
Ik zal ook boos worden denk ik, zo!!!!!
Ja, kan me goed voorstellen dat je dan teleurgesteld naar huis gaat hoor. En dan op een andere datum weer terug komen, bijna over drie weken!
Ik vind het heel erg vervelend voor je, ! Ik kan me heel goed invoelen hoe je je hebt moeten gevoeld!
Ik wens je heel veel sterkte! En ik zal aan je denken in mijn gebeden!
NB: Ik heb trouwens zoiets dergelijks pas geleden zelf aan de hand gehad. Gewoon heel erg vervelend(zacht uitgedrukt)!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 9 december 2011, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 16:32
|
|
|
COOTJE711 schreef: | dom geboren en.... nooit wat bijgeleerd |
Ik heb gehoord, dat opleidingen voor de verpleging best wel heel erg zwaar zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 17:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dit...zijn de momenten in mijn leven...dat ik stil wordt gezet... Maar weet je...toch is er ook iets moois..... R weet dat haar een beter leven wacht..DAAR, waar ze verlost zal zijn van pijn...Waar niemand meer zal zeggen: Ik ben ziek...
En dat...is iets om jaloers op te worden...ja toch??? Vanmiddag zei ze...Ik wil zo graag nog weten of ik nog een lang ziekbed heb...want dat kan ik vast niet aan.... Dat verbaasde me....(van haar) Waarbij ze meteen ook weer zei....God zal kracht geven naar kruis... En vrouw om jaloers op te worden. |
Weet je wat ik me nu bij jouw verhaal afvraag? Hoe zou die mevrouw het vinden dat je over haar praat op het forum van een datingsite?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet je wat ik me nu bij jouw verhaal afvraag? Hoe zou die mevrouw het vinden dat je over haar praat op het forum van een datingsite? |
Ik zal het haar vragen.... Ik weet het...je zal altijd wel een stok hebben om te slaan.... Misschien voel je er prettig bij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik zal het haar vragen.... Ik weet het...je zal altijd wel een stok hebben om te slaan.... Misschien voel je er prettig bij.... |
Onzin Zeeland....Ik zit in een commissie ethiek en het zijn echt serieuze vraagstukken, ook dit soort zaken.... Jammer dat je het je persoonlijk aantrekt en alles als een vorm van kritiek ziet......Zo zal je leven ook wel moeilijk zijn als je alles op jezelf betrekt? Je kan je natuurlijk altijd alles aantrekken....terwijl het gewoon een vraag is? En zeg is eerlijk? Is het zo'n rare vraag? Hoe zou jij het vinden als je ongeneeslijk ziek was en dat bespreekt met iemand en die zet het vervolgens op een datingsite? En ik geloof zo dat je dat met alle oprechtheid doet, maar dat is de vraag niet....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 9 december 2011, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:45
|
|
|
Allereerst, ben toch weer terug.
En mijn slechtste moment?
Dat ze bij het gkb niet kunnen rekenen.
Krijg nu een maandbedrag. Heb gevraagd of dat in weekbedrag veranderd kon worden. Ja kon wel maar dan zou ik op kwartaal basis 120 euro minder krijgen. Maar gauw weer op maandbedrag laten zetten, pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sinds wanneer zijn zusters dom Maar ja hadden we maar een ander vak moeten leren of doe net als ik en zorg ervoor dat je geen nachten meer hoeft te draaien | Altijd toch? anders ga je niet de zorg in Maarre ik vind onregelmatig werken heerlijk! alleen gisterenavond was m'n zin ver te zoeken met dat weer.... Toen voelde ik me een heel klein beetje zielig... In de nachtdienst slaap ik altijd heerlijk bij.....dus ik ben weer helemaal uitgeslapen nu.....
SHANITA130 schreef: | Ik heb gehoord, dat opleidingen voor de verpleging best wel heel erg zwaar zijn.... |
Ach voor ieder beroep en opleiding valt er wat te leren, maar het was meer als grapje bedoeld hoor shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net terug uit het ziekenhuis...en eigenlijk heel boos over hoe het allemaal gegaan is.... Kun je je voorstellen...je gaat voor de uitslag van een darmonderzoek...
Je wordt geroepen als Mevr.T, maar men stelt zulke vragen die helemaal niet van toepassing zijn op jouw!!!!!!!!
Je mag gerust weten ik ging zeer teleurgesteld naar huis..(ja ik ben een nummer)
|
Begrijp je teleurstelling. Het feit is dat waar gewerkt wordt, fouten gemaakt worden. Dat is vervelend, vooral als het jezelf betreft.
Wil het niet goed praten maar.... Bedenk wel dat je inderdaad niet de enige patient bent. Denk je nu eens de situatie van zo'n arts in.... Per dag krijg je in de poli ongeveer 30 mensen voor je neus. Ken zo'n arts alle patiënten? nee hij leest het dossier kort van te voren even door en beoordeeld de uitslagen ( de goeie als het goed is ) Daarnaast wordt hij nog honderd keer gebeld en mag ook nog eens bij een x aantal patiënten op de afdeling langs...
Eigenlijk ben je dus echt een nummer alleen het stukje gespreksvoering kan bij sommige artsen wel wat beter... Niet dat ik ze zielig vind hoor, ze verdienen er ook naar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:31
|
|
|
Denk dat ik maar eens een uurtje ga fietsen. Want wat ik nu allemaal voor geluiden hoor.
Volgens mij is de buurman een beeeeeeetje ziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Denk dat ik maar eens een uurtje ga fietsen. Want wat ik nu allemaal voor geluiden hoor.
Volgens mij is de buurman een beeeeeeetje ziek |
hmmm geluiden... daar denk ik liever niet overna...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:45
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Begrijp je teleurstelling. Het feit is dat waar gewerkt wordt, fouten gemaakt worden. Dat is vervelend, vooral als het jezelf betreft.
Wil het niet goed praten maar.... Bedenk wel dat je inderdaad niet de enige patient bent. Denk je nu eens de situatie van zo'n arts in.... Per dag krijg je in de poli ongeveer 30 mensen voor je neus. Ken zo'n arts alle patiënten? nee hij leest het dossier kort van te voren even door en beoordeeld de uitslagen ( de goeie als het goed is ) Daarnaast wordt hij nog honderd keer gebeld en mag ook nog eens bij een x aantal patiënten op de afdeling langs...
Eigenlijk ben je dus echt een nummer alleen het stukje gespreksvoering kan bij sommige artsen wel wat beter... Niet dat ik ze zielig vind hoor, ze verdienen er ook naar.... |
Ja, dat is allemaal wel zo natuurlijk.
Feit blijft, dat dit soort fouten behoorlijk vervelend kunnen zijn.
Heb ook zo iets meegemaakt, wat daar op lijkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat is allemaal wel zo natuurlijk.
Feit blijft, dat dit soort fouten behoorlijk vervelend kunnen zijn.
Heb ook zo iets meegemaakt, wat daar op lijkt.
|
absoluut vervelend. Als het tot een verkeerde amputatie leid wordt het pas echt problematisch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:36
|
|
|
COOTJE711 schreef: | absoluut vervelend. Als het tot een verkeerde amputatie leid wordt het pas echt problematisch... |
Ik geloof dat patienten wat mondiger moeten worden, ik zou er niet nog een keer voor terug komen geloof ik......Men slikt het ook maar... Het thema gastvrijheid staat zo hoog in het vaandel bij ziekenhuizen maar dit is weer een voorbeeld van ongastvrijheid.....drukte mag dan toch geen excuus zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 22:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof dat patienten wat mondiger moeten worden, ik zou er niet nog een keer voor terug komen geloof ik......Men slikt het ook maar... Het thema gastvrijheid staat zo hoog in het vaandel bij ziekenhuizen maar dit is weer een voorbeeld van ongastvrijheid.....drukte mag dan toch geen excuus zijn? |
Hallo Willemijn
Ik kan je volmondig zeggen dat ik mondig genoeg ben in het ziekenhuis want als je er al meer dan 50 jaar komt dan leer je wel maar je hebt wel gelijk dat mensen alles nemen wat er tegen hun gezegt wordt alleen niet bij mij maar andersom kan ik ook weer veel vragen waar ik antwoorden op krijg. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 22:21
|
|
|
Ideaal he, ons duitse systeem... 95% vd mensen zijn zeg maar ziekenfonds verzekerd en de rest, 5% dus, is privaat verzekerd.
Ik kan ulieden uit ervaring kond doen dat dat zn specifieke voordelen heeft, je bent altijd direct aan de beurt, hoe vol de wachtkamer ook is. Voor operaties geen wachtlijsten, sterker nog, de vraag is: wanneer schikt het u? Huisartsen hebben speciale spreekuren voor privaat verzekerden, gewoon ff wat meer tijd dus.
Ik vin ut WUNDERBAR
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 23:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Begrijp je teleurstelling. Het feit is dat waar gewerkt wordt, fouten gemaakt worden. Dat is vervelend, vooral als het jezelf betreft.
Eigenlijk ben je dus echt een nummer alleen het stukje gespreksvoering kan bij sommige artsen wel wat beter... Niet dat ik ze zielig vind hoor, ze verdienen er ook naar.... |
Oke...ik kan ook wel in jouw verhaal komen... Gelukkig heb ik niet veel met het ziekenhuis te maken... Maar nu juist weer wel....en was dat allemaal niet zo makkelijk... Maar inderdaad had hij ook niets...maar dan ook niets gelezen!!!! Het was ook niet de arts die het onderzoek heeft gedaan...dus moet ik ALSNOG....daarnaar toe...Maar omdat ik daar pas eind februari(!!!!!!!!!) terecht kan...kom ik alsnog bij een ander...eind dec... Een gesprek mijn zus gaf ook wel weer helderheid... Ze is in het ziekenhuis gebeuren bekend...en had dit circus ook net achter de rug...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 05:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ideaal he, ons duitse systeem... 95% vd mensen zijn zeg maar ziekenfonds verzekerd en de rest, 5% dus, is privaat verzekerd.
Ik kan ulieden uit ervaring kond doen dat dat zn specifieke voordelen heeft, je bent altijd direct aan de beurt, hoe vol de wachtkamer ook is. Voor operaties geen wachtlijsten, sterker nog, de vraag is: wanneer schikt het u? Huisartsen hebben speciale spreekuren voor privaat verzekerden, gewoon ff wat meer tijd dus.
Ik vin ut WUNDERBAR |
Dat was bij ons ook zo paar jaar geleden. Ziekenfonds en particulier. Toen was je ook meteen aan de beurt. En ook aparte spreekuren voor particulier.
Ja, door die privatisering, krijg je die Amerikaanse toestanden.
En dan nog de probs met de zorgverzekeraars.
Zij maken fouten, en de klant kan een brief schrijven.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 10 december 2011, 05:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 10:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ideaal he, ons duitse systeem... 95% vd mensen zijn zeg maar ziekenfonds verzekerd en de rest, 5% dus, is privaat verzekerd.
Ik vin ut WUNDERBAR |
Oke...dat is wel fijn..das waar... Maar ik moet IETS meer reden hebben om naar Duitsland te gaan(toch?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 10:33
|
|
|
Ik kan ulieden uit ervaring kond doen dat dat zn specifieke voordelen heeft, je bent altijd direct aan de beurt, hoe vol de wachtkamer ook is. Voor operaties geen wachtlijsten, sterker nog, de vraag is: wanneer schikt het u? Huisartsen hebben speciale spreekuren voor privaat verzekerden, gewoon ff wat meer tijd dus. Ik vin ut WUNDERBAR |
Dit ruikt een beetje naar dicriminatie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 10:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dit ruikt een beetje naar dicriminatie... |
klopt, is pure discriminatie.... privaat verzekerden hebben eigen risico, ziekefonds heeft geen eigen risico. en das pas vals!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 11:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | klopt, is pure discriminatie.... privaat verzekerden hebben eigen risico, ziekefonds heeft geen eigen risico. en das pas vals! |
Het is maar 5 % die privaat verzekerd zijn ach dan zijn zij financieel ook wel lekker bevoorrecht op de overige 95 % gezien lijkt mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof dat patienten wat mondiger moeten worden, ik zou er niet nog een keer voor terug komen geloof ik......Men slikt het ook maar... Het thema gastvrijheid staat zo hoog in het vaandel bij ziekenhuizen maar dit is weer een voorbeeld van ongastvrijheid.....drukte mag dan toch geen excuus zijn? |
absoluut mag et geen excuus zijn maar regelmatig wèl de realiteit...
|
|
Naar boven |
|
|