Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 12:55
|
|
|
MARRY942 schreef: | Laat me raden: Het liedje van Yoep van t'Hek....over Flappie???? |
nee dat kan niet, Flappie zit gewoon bij ons in het hok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 13:59
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee dat kan niet, Flappie zit gewoon bij ons in het hok |
Elke keer moet ik er weer om lachen...terwijl het heel zielig is... Ook mijn dochter lacht mee....(en we hebben een konijn) Toch zal ze nooit konijn eten, want het is een geweldige dierenvriend... Het is en blijft een leuk liedje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:35
|
|
|
Met een van de katten naar de dierenarts zit een pijnlijke bult op dr staart zal mij benieuwen wat dat weer gaat kosten hopelijk hoeft ze niet onder het mes En nee Frank je krijgt dr niet om te eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:22
|
|
|
Kom ik vanmorgen beneden.....echt één grote ravage! De katten hadden blijkbaar krijgertje gespeeld....heel mijn ijverig opgetuigde kerstboom lag ondersteboven....ik denk zo'n 15 ballen gesneuveld.... Kon wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Met een van de katten naar de dierenarts zit een pijnlijke bult op dr staart zal mij benieuwen wat dat weer gaat kosten hopelijk hoeft ze niet onder het mes En nee Frank je krijgt dr niet om te eten |
Arme beessie moet onder het mes een stukkie staart wordt geamputeerd Vrijdag D- day voor dr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Arme beessie moet onder het mes een stukkie staart wordt geamputeerd Vrijdag D- day voor dr. |
Lotje zonder staart?
Arm Lotje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Lotje zonder staart?
Arm Lotje... |
Hey wel goed lezen he stukkie staart minder niet HELE staart het scheeld dat haar staart erg lang is voor een kat Maar blijf het zielig vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Arme beessie moet onder het mes een stukkie staart wordt geamputeerd Vrijdag D- day voor dr. |
Hè wat naar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey wel goed lezen he stukkie staart minder niet HELE staart het scheeld dat haar staart erg lang is voor een kat Maar blijf het zielig vinden |
En binnen kort is het:
En de kop van de kat is jarig, en de pootjes vieren feest. Het staartje kon niet meedoen, die was pas ziek geweest.
Het kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n pijn in zijn keel. En al dat dansen en dat springen werd haar echt te veel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En binnen kort is het:
En de kop van de kat is jarig, en de pootjes vieren feest. Het staartje kon niet meedoen, die was pas ziek geweest.
Het kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n pijn in zijn keel. En al dat dansen en dat springen werd haar echt te veel. |
Aaaaaah Mariska...'t best zielig hoor
Maar wel een heel toepasselijk liedje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 18:14
|
|
|
MARRY942 schreef: | Kom ik vanmorgen beneden.....echt één grote ravage! De katten hadden blijkbaar krijgertje gespeeld....heel mijn ijverig opgetuigde kerstboom lag ondersteboven....ik denk zo'n 15 ballen gesneuveld.... Kon wel |
Da's wel leuk. Voor de katten dan he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 18:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Da's wel leuk. Voor de katten dan he. |
tja...katten-bal he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 18:30
|
|
|
Das zielug vind ik , vertroetel haar vrijdag dan maar extra en geef haar maar knuf van ieniemienie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 19:48
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Das zielug vind ik , vertroetel haar vrijdag dan maar extra en geef haar maar knuf van ieniemienie |
Zal het doen mw weet nu nog niet wat dr boven het hoofd hangt Maar ja wil dr nog langer houden en ze heeft pijn aan dr staart das zielig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey wel goed lezen he stukkie staart minder niet HELE staart het scheeld dat haar staart erg lang is voor een kat Maar blijf het zielig vinden |
lekker voor op de Bbq
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | lekker voor op de Bbq |
ik hoef niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:42
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik hoef niet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Met een van de katten naar de dierenarts zit een pijnlijke bult op dr staart zal mij benieuwen wat dat weer gaat kosten hopelijk hoeft ze niet onder het mes En nee Frank je krijgt dr niet om te eten |
Misschien en hopelijk krijgt ze antibiotica of penicilline.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:43
|
|
|
Dat ik bij het doven van een kaars ook een deel van mijn haar moest doven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik bij het doven van een kaars ook een deel van mijn haar moest doven |
scheelt weer een knipbeurt bij de kapper...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | scheelt weer een knipbeurt bij de kapper... |
ja of een extra knipbeurt omdat het errug opvalt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | scheelt weer een knipbeurt bij de kapper... |
Haha, dat dus juist niet...er is nu een hele rare hap uit mijn paardestaart...echt geen gezicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik bij het doven van een kaars ook een deel van mijn haar moest doven |
Wat ben jij vreeeeeeeeeselijk dom!!! Eigenlijk wel heel erg fijn...dat het bij dit kleine brandje is gebleven!!! Als dit vroeger bij ons thuis gebeurde moest er iemand de rest van de kaarsen uitblazen en gingen ze de volgende avond NIET aan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:58
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja of een extra knipbeurt omdat het errug opvalt |
Grr, idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:59
|
|
|
Bij bovenkomst op de vliering tot ontdekking komen dat er uitwerpselen liggen van de kat!!!!!!
Dochterlief!!!!!!!!!! Werk aan de winkel...het zijn jouw schatten die zoiets NOOIT zouden doen toch???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat ben jij vreeeeeeeeeselijk dom!!! Eigenlijk wel heel erg fijn...dat het bij dit kleine brandje is gebleven!!! Als dit vroeger bij ons thuis gebeurde moest er iemand de rest van de kaarsen uitblazen en gingen ze de volgende avond NIET aan!!! |
Je hebt helemaal gelijk! Dit had zeker anders kunnen aflopen!
Ik was niet echt aan het opletten. Ik boog mij voorover om de kaars uit te blazen en voordat ik dat kon doen viel mijn staart erin. Gelukkig stond ik vlak bij de vensterbank waar een volle gieter stond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je hebt helemaal gelijk! Dit had zeker anders kunnen aflopen!
Ik was niet echt aan het opletten. Ik boog mij voorover om de kaars uit te blazen en voordat ik dat kon doen viel mijn staart erin. Gelukkig stond ik vlak bij de vensterbank waar een volle gieter stond! |
En die gieter heb je echt leeggegoten??? Lang haar is in dit geval heel gevaarlijk ja!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En die gieter heb je echt leeggegoten??? Lang haar is in dit geval heel gevaarlijk ja!!! |
Had gelukkig niet de hele gieter nodig, het was snel geblust! Maar dit zal mij zeker niet nog een keer overkomen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 08:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, dat dus juist niet...er is nu een hele rare hap uit mijn paardestaart...echt geen gezicht |
maakt niet uit, je bent geen paard, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 08:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | maakt niet uit, je bent geen paard, toch? |
Haha...je weet het niet hè? Ik heb hier al heel wat dieren voorbij zien komen. Laat mij dan maar ff hinneken
|
|
Naar boven |
|
|