Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:46
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh.....sorry ben maar een eenvoudige oppasmoeder/huishoudelijke hulp... Watte isseh eh... infantilisering significanter debilisering???? |
er zit geen significant verschil tussen infantilisering en debilisering hoor, marry, dus troost je..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zit geen significant verschil tussen infantilisering en debilisering hoor, marry, dus troost je.......... |
Eh....watte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 19:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zit geen significant verschil tussen infantilisering en debilisering hoor, marry, dus troost je.......... |
ehmmmmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 19:41
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ehmmmmm |
ooohhhhhhh juist ja!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 19:48
|
|
|
nee alleen maar, scheelt dat er velen blond zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:29
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee alleen maar, scheelt dat er velen blond zijn |
laat ik nou donkerbruin zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:30
|
|
|
MARRY942 schreef: | laat ik nou donkerbruin zijn... |
met grijze streepjes.... nog ff en je lijkt meer op n zebra dan op die tijger waar je naast zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:33
|
|
|
PIETER649 schreef: | met grijze streepjes.... nog ff en je lijkt meer op n zebra dan op die tijger waar je naast zit |
NIETUS! Ik bennie grijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 22:05
|
|
|
MARRY942 schreef: | laat ik nou donkerbruin zijn... |
gaat niet om haarkleur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 22:13
|
|
|
YELNIN491 schreef: | gaat niet om haarkleur |
neeej he...een mens is zo jong als hij/zij zich voelt he... (ik voel me hier best een bietje oud hoor!]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 23:19
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nou meissie, als topicstarter kan ik je meedelen dat dit topic daar helemaal niet voor is.
Dit topic was een regelrechte aanklacht tegen het topic "Het mooiste moment van de dag" en diverse knuffeltopics waarin de infantilisering steeds significanter werd. Oftewel, dit topic is een witz, nothing more nothing less. |
Oh ja, een regelrechte aanklacht tegen het topic 'het mooiste moment van de dag', en diverse knuffeltopics waarin de infantilisering steeds significnater werd.
Got it.
Quote: | Pieter, had nooit verwacht dat de debilisering op cm zo ver zou gaan dat dit topic serieus genomen zou worden |
Ja ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 23:21
|
|
|
MARRY942 schreef: | neeej he...een mens is zo jong als hij/zij zich voelt he... (ik voel me hier best een bietje oud hoor!] |
ehhhmm ging ook niet over jou, maar geeft niet, maybe was ik niet duidelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 23:43
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ehhhmm ging ook niet over jou, maar geeft niet, maybe was ik n
et d
uidelijk. |
ligt nie aan jou hoor yelnin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 08:57
|
|
|
Slechtste moment van de dag is dat vandaag mn abbo verloopt en ik niet verleng, heb er de pegels niet voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 10:29
|
|
|
MOMO697 schreef: | Slechtste moment van de dag is dat vandaag mn abbo verloopt en ik niet verleng, heb er de pegels niet voor. |
Gelukkig is er ook nog een leven buiten CM he? Misschien net zo belangrijk moet je maar denken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 17:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig is er ook nog een leven buiten CM he? Misschien net zo belangrijk moet je maar denken..... |
Schrale troost
Maar God heeft al voorzien. Dus ik mag nog ff een poosje blijven yoeghee!!! Ben ik heel blij mee.
Enne, ik heb een heel fijn leven buiten cm dus geen klachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 18:56
|
|
|
MOMO697 schreef: | Schrale troost
Maar God heeft al voorzien. Dus ik mag nog ff een poosje blijven yoeghee!!! Ben ik heel blij mee.
Enne, ik heb een heel fijn leven buiten cm dus geen klachten |
Waarom is dat nu een schrale troost?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waarom is dat nu een schrale troost? |
Ben het spoor ook een beetje bijster moet ik zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:04
|
|
|
Vandaag heeft de pin automaat mijn pinpas ingeslikt.
Erg lastig, maar mijn pas bleek geskimd te zijn, maar goed, t/m woensdag of donderdag nog even geen nieuwe pas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:08
|
|
|
HARALD940 schreef: | Vandaag heeft de pin automaat mijn pinpas ingeslikt.
Erg lastig, maar mijn pas bleek geskimd te zijn, maar goed, t/m woensdag of donderdag nog even geen nieuwe pas.... |
Oei Harald, dat wordt hongerlijden tot donderdag! Nou als ut nie meer gaat kom ie bij mij maar een boterhammetje halen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:11
|
|
|
MARRY942 schreef: | Oei Harald, dat wordt hongerlijden tot donderdag! Nou als ut nie meer gaat kom ie bij mij maar een boterhammetje halen hoor! |
Je kan dan wel gewoon geld bij de bank halen hoor......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan dan wel gewoon geld bij de bank halen hoor...... |
En ik wilde net op het aanlokkelijke bod van Marry ingaan, en dan verpest jij dat zo weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 19:14
|
|
|
HARALD940 schreef: | En ik wilde net op het aanlokkelijke bod van Marry ingaan, en dan verpest jij dat zo weer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 11:32
|
|
|
PIETER649 schreef: Nou meissie, als topicstarter kan ik je meedelen dat dit topic daar helemaal niet voor is.
Dit topic was een regelrechte aanklacht tegen het topic "Het mooiste moment van de dag" en diverse knuffeltopics waarin de infantilisering steeds significanter werd. Oftewel, dit topic is een witz, nothing more nothing less.
Pieter, had nooit verwacht dat de debilisering op cm zo ver zou gaan dat dit topic serieus genomen zou worden Gefrustreerde smiley
Denk je nu echt dat ik bij elke topic ga kijken wie 't heeft gestart? En daar dan bij stil ga staan ook nog?
Die andere 'debielerige' topics, 'knuffeltopic' en 'goede momenten topic', daar weet ik ook echt helemaal niet van wie dat nu heeft opgestart. Bij een enkele topic, met een interessante titel, bij 'bijbel en bijbelstudie' of 'christelijke levenswandel' bijvoorbeeld, wil ik daar nu en dan wel even naar kijken en op letten.
Kijk, en als zo'n 'debielerig' topic er dan tóch al staat, ik ging ervan uit met echt de bedoeling om een slecht moment erop kwijt te kunnen, zoals de titel sterk deed vermoeden... met weet ik hoeveel reacties erop, en het komt mij even goed uit, dan kan ik er net zo goed op reageren. vind ik. Als ik me dan daarna ook beter voel bij het idee dat een enkeling het leest, mooi meegenomen. En als ik dan zelfs ook nog een paar reakties krijg, die mij helpen me weer echt goed te voelen...Ik heb me zelfs in moeten houden, wilde niet te vaak roepen hier hoe goed ik me voel. En dagen achterelkaar. en nóg steeds.
Dan intereseert me het geen @#$% ofdat iemand anders het een en ander debielerig vind. Sterker nog, er zit een kern van waarheid in, dat dingen hier debielerig zijn, dus zelfs daar voel ik me dan ook weer beter door.
Het is een forum, er zit een knop op, die ik uitzet, zodra ik iets interessanter en leukers te doen heb. Als ik echt even helemaal niets anders te doen heb, ga ik pas hier kijken.
En als het mij dan ook nog even heeft geholpen, zie ik Gods hand daarin. Dat klinkt dan misschien heel erg truttig, maar dat interesseert mij helemaal niets.
Ik had me alleen niet moeten verdedigen hier, omdat iemand zich afvroeg of dat nu wel nodig is. En daar leer ik dan weer van.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 4 december 2011, 11:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 03:57
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 08:40
|
|
|
HELLUPPPPPPP
hier werd ik vanmorgen mee wakker op mijn wekker radio nu zit dat stomme liedje steeds in me hoofd
[url http://www.youtube.com/watch?v=P_lhoe93DvQ
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 6 december 2011, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 08:54
|
|
|
HARALD940 schreef: | Vandaag heeft de pin automaat mijn pinpas ingeslikt.
Erg lastig, maar mijn pas bleek geskimd te zijn, maar goed, t/m woensdag of donderdag nog even geen nieuwe pas.... |
Is heel goed soms...kun je ook geen geld uitgeven..
dat skimmen is minder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 08:57
|
|
|
Ik zal maar niet opschrijven wat ik hoorde op de radio toen ik wakker werd...
En ik zal ook maar niet opschrijven wat ik ontdekte op mijn slaapkamer toen ik wakker werd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 12:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zal maar niet opschrijven wat ik hoorde op de radio toen ik wakker werd...
En ik zal ook maar niet opschrijven wat ik ontdekte op mijn slaapkamer toen ik wakker werd... |
ja zeg en dan wel hier zulke raadsels neerzetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 12:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zal maar niet opschrijven wat ik hoorde op de radio toen ik wakker werd...
En ik zal ook maar niet opschrijven wat ik ontdekte op mijn slaapkamer toen ik wakker werd... |
Laat me raden: Het liedje van Yoep van t'Hek....over Flappie????
|
|
Naar boven |
|
|