Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 07:24
|
|
|
Visser: Daar zijn we achter gekomen op 19 nov.
Heb je lang op me zitten wachten?
Oei...ja, had in het begin gezegd dat ik (misschien?) mee zou gaan. Nou sorry, k#$, heb je op me zitten wachten?
Heb die topic ook niet meer gevolgd van agenda.
Ik dacht, als er misschien vanuit wordt gegaan dat ik meega, vragen 'ze' dat nog een keer.....
Nou dan weet ik dat voor de volgende keer, echt k#$ voel ik me erover hoor....
Zie me naam staan op die lijsten....nu ik net keek.....
Nogmaals sorry...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 december 2011, 07:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 08:05
|
|
|
Visser, ja, ik zat toen al met dat ik geen auto heb.
Als ik in paniek raak, moet ik weg kunnen, even half uurtje ofzo.
Ja, ik schreef nog van hoe moet ik daar komen, iemand zei je kan misschien met iemand meerijden.
Ja, nu ken ik de mensen hier veel beter, na paar maanden, nu zal ik dat durven vragen toen niet.
Ja, en dan zit ik nog van was min of meer ingestort pas geleden. Gaat nu weer, weer opbouwen zeg maar.
Ja, en toen was er ook die speeddate ook op dezelfde datum. Daar ging ik ook niet heen, maar ik dacht van, nou dan gaan 'ze' het zeker nog ff vragen voor de zekerheid, nu er op dezelfde datum ook al iets anders is..
Maar ik vind het wel erg vervelend hoor, dat je heb zitten wachten of heb zitten rekenen dat ik zou komen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 december 2011, 09:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:26
|
|
|
mijn slechtste moment is dat ik hier zoveel lees hoe moeilijk sommigen het wel niet hebben om hun leven te leven zou er bijna depri van worden. ik zeg BIJNA want ik kan gelukkig vele zegeningen tellen en weet zeker dat een ieder die wel heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:33
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment is dat ik hier zoveel lees hoe moeilijk sommigen het wel niet hebben om hun leven te leven zou er bijna depri van worden. ik zeg BIJNA want ik kan gelukkig vele zegeningen tellen en weet zeker dat een ieder die wel heeft. |
Dat geloof ik ook, Grace.. Ik lig nu ziek op bed, echt balen, ik ben erg gezond doorgaans, maar de kleine dingen, dáár gaat het om... en dan ..ja..tel uw zegeningen 1 voor 1..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:41
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Dat geloof ik ook, Grace.. Ik lig nu ziek op bed, echt balen, ik ben erg gezond doorgaans, maar de kleine dingen, dáár gaat het om... en dan ..ja..tel uw zegeningen 1 voor 1.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:45
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment is dat ik hier zoveel lees hoe moeilijk sommigen het wel niet hebben om hun leven te leven zou er bijna depri van worden. ik zeg BIJNA want ik kan gelukkig vele zegeningen tellen en weet zeker dat een ieder die wel heeft. |
Die pleisters zijn toch handig ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 december 2011, 09:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:46
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Dat geloof ik ook, Grace.. Ik lig nu ziek op bed, echt balen, ik ben erg gezond doorgaans, maar de kleine dingen, dáár gaat het om... en dan ..ja..tel uw zegeningen 1 voor 1.. |
Beterschap gewenst!!!!
Ja, de zegeningen tellen, dat is een goed om daar weer eens bij bepaald te worden, goed idee!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 december 2011, 09:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:50
|
|
|
Dankk je wel. Grace en Shanita, alleen een beetje grieperig hoor, valt wel mee dus..
http://youtu.be/g3GWvDw3uWs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 11:06
|
|
|
Absoluut Grace! Ik kan ze niet meer op 2 handen tellen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 19:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Visser: Daar zijn we achter gekomen op 19 nov.
Heb je lang op me zitten wachten?
Oei...ja, had in het begin gezegd dat ik (misschien?) mee zou gaan. Nou sorry, k#$, heb je op me zitten wachten?
Heb die topic ook niet meer gevolgd van agenda.
Ik dacht, als er misschien vanuit wordt gegaan dat ik meega, vragen 'ze' dat nog een keer.....
Nou dan weet ik dat voor de volgende keer, echt k#$ voel ik me erover hoor....
Zie me naam staan op die lijsten....nu ik net keek.....
Nogmaals sorry... |
Excuses geaccepteerd hoor Shanita. En .......je was niet de enige hoor die niet kwam opdagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 20:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sorry dat ik het zeg hoor! Maar het lijkt wel het dagboek van Shanita aan het worden hier! Is het nodig dat dit hier allemaal wordt neergezet? |
Misschien is het een optie op een topic te openen met: therapie sessies?? Blijven de andere topic's wat rustiger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 21:29
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Misschien is het een optie op een topic te openen met: therapie sessies?? Blijven de andere topic's wat rustiger |
Niet eens zo'n slecht idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Niet eens zo'n slecht idee |
NEU LIJKT ME PRIMA TOPIC
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:21
|
|
|
YELNIN491 schreef: | NEU LIJKT ME PRIMA TOPIC |
Wie word de therapeut daar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wie word de therapeut daar? |
moet je wel een goeie hebben daar anders wordt het de blinde leid de blinde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:37
|
|
|
Wat fijn he....dat Grace zo gelukkig is! Ik wens het jullie allen toe!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:42
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wat fijn he....dat Grace zo gelukkig is! Ik wens het jullie allen toe!!! |
Is je experia-box al aangesloten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 07:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Excuses geaccepteerd hoor Shanita. En .......je was niet de enige hoor die niet kwam opdagen. |
Dank je Visser!
Gelukkig....(zucht van opluchting....)
Ik zal voortaan niet impulsief op iets inschrijven, maar eerst goed overwegen of ik wel echt kan enzo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 07:54
|
|
|
Quote: | ERIKA129 schreef: Sorry dat ik het zeg hoor! Maar het lijkt wel het dagboek van Shanita aan het worden hier! Is het nodig dat dit hier allemaal wordt neergezet? |
Erika,
Ja, da's nodig, anders schrijf ik dingen hier niet in het 'slechte momenten topic'.
Nb: een dagboek ga ik niet schrijven hoor. Is ook nog zoiets als privé ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 2 december 2011, 08:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 09:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
Erika,
Ja, da's nodig, anders schrijf ik dingen hier niet in het 'slechte momenten topic'.
Nb: een dagboek ga ik niet schrijven hoor. Is ook nog zoiets als privé ;)
|
Je zet hier anders wel veel prive zaken neer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 09:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je zet hier anders wel veel prive zaken neer. |
Haha...ja, dat zijn gewone, alledaagse dingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 09:33
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha...ja, dat zijn gewone, alledaagse dingen.
| zijn dit gewone alledaagse dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 10:08
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha...ja, dat zijn gewone, alledaagse dingen.
|
Als dat allerdaagse dingen zijn dan raad ik je toch ernstig aan eens goede hulpverlening te zoeken of een dagboek bij te houden! Ik heb zelf zat moeilijkheden maar om nu steeds die lappen van jou te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 11:16
|
|
|
Vanmorgen met een vriend naar het ziekenhuis...gips zou er af gaan....
Helaas...niet goed aan elkaar gegroeid.... Zegt u het maar meneer welke kleur wil u deze keer???
En opnieuw voor 3 weken gips!!!!! das een tegenvaller...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 13:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als dat allerdaagse dingen zijn dan raad ik je toch ernstig aan eens goede hulpverlening te zoeken of een dagboek bij te houden! Ik heb zelf zat moeilijkheden maar om nu steeds die lappen van jou te zien |
tijd om het lourdes-effect in te schakelen Erica... realiseer je dat het altijd erger kan en de kwaliteit van je leven vliegt omhoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 15:59
|
|
|
Quote: | ERIKA129 schreef: Als dat allerdaagse dingen zijn dan raad ik je toch ernstig aan eens goede hulpverlening te zoeken of een dagboek bij te houden! Ik heb zelf zat moeilijkheden maar om nu steeds die lappen van jou te zien |
Nou ja, laatste wat ik hier schreef, dit topic, was dat ik drie dingen tegelijk had op een dag die wel groot waren. Twee keer een afspraak, en mijn huis helemaal opruimen.
Oplossing was zó simpel, gewoon de twee afspraken verzet; probleem helemaal opgelost.
Dat ik eventjes in paniek was 's ochtends, ja, daar is dit topic voor, het voelde inderdaad zo van deze dag wordt één slecht moment. Gewoon doordat ik teveel had geplant voor mij, voor slechts één dag.
Nou dan schrijf ik dat neer, krijg ik bemoedigende en logische woorden in reacties, waardoor ik onder andere rustiger word, en daardoor zélf ook weer logisch ga nadenken.
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de inhoud.
Gewoon, twee dingen konden zonder enig probleem worden verzet.
Dan denk ik, wat mooi dat God, en een paar mensen op dit forum, en een paar mensen buiten dit forum die ochtend gebruikte om me in te laten zien, dat ik gewoon per ongeluk eventjes teveel had afgesproken, en dat er niets meer dan dat aan de hand was.
En nu gaat alles weer oppie toppie!
En, daar is dit topic voor bedoeld
En daar ben ik God en mensen heel erg dankbaar voor!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 2 december 2011, 15:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou ja, laatste wat ik hier schreef, dit topic, was dat ik drie dingen tegelijk had op een dag die wel groot waren. Twee keer een afspraak, en mijn huis helemaal opruimen.
Oplossing was zó simpel, gewoon de twee afspraken verzet; probleem helemaal opgelost.
Dat ik eventjes in paniek was 's ochtends, ja, daar is dit topic voor, het voelde inderdaad zo van deze dag wordt één slecht moment. Gewoon doordat ik teveel had geplant voor mij, voor slechts één dag.
Nou dan schrijf ik dat neer, krijg ik bemoedigende en logische woorden in reacties, waardoor ik onder andere rustiger word, en daardoor zélf ook weer logisch ga nadenken.
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de inhoud.
Gewoon, twee dingen konden zonder enig probleem worden verzet.
Dan denk ik, wat mooi dat God, en een paar mensen op dit forum, en een paar mensen buiten dit forum die ochtend gebruikte om me in te laten zien, dat ik gewoon per ongeluk eventjes teveel had afgesproken, en dat er niets meer dan dat aan de hand was.
En nu gaat alles weer oppie toppie!
En, daar is dit topic voor bedoeld
En daar ben ik God en mensen heel erg dankbaar voor! |
Nou meissie, als topicstarter kan ik je meedelen dat dit topic daar helemaal niet voor is.
Dit topic was een regelrechte aanklacht tegen het topic "Het mooiste moment van de dag" en diverse knuffeltopics waarin de infantilisering steeds significanter werd. Oftewel, dit topic is een witz, nothing more nothing less.
Pieter, had nooit verwacht dat de debilisering op cm zo ver zou gaan dat dit topic serieus genomen zou worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nou meissie, als topicstarter kan ik je meedelen dat dit topic daar helemaal niet voor is.
Dit topic was een regelrechte aanklacht tegen het topic "Het mooiste moment van de dag" en diverse knuffeltopics waarin de infantilisering steeds significanter werd. Oftewel, dit topic is een witz, nothing more nothing less.
Pieter, had nooit verwacht dat de debilisering op cm zo ver zou gaan dat dit topic serieus genomen zou worden |
Eh.....sorry ben maar een eenvoudige oppasmoeder/huishoudelijke hulp... Watte isseh eh... infantilisering significanter debilisering????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:43
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh.....sorry ben maar een eenvoudige oppasmoeder/huishoudelijke hulp... Watte isseh eh... infantilisering significanter debilisering???? |
pak de dikke van.... google maar ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:45
|
|
|
PIETER649 schreef: | tijd om het lourdes-effect in te schakelen Erica... realiseer je dat het altijd erger kan en de kwaliteit van je leven vliegt omhoog |
zou dit niet horen bij een topic cm- genezing
|
|
Naar boven |
|
|