ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 09:54

De oplossing.

Gewoon; de ene afzeggen, ander komt pas half 10.

Hoef ik enkelt effe op en neer het stadje in iets ophalen.

Ja, als iets niet kan, kan iets niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:17

SHANITA130 schreef:
De oplossing.

Gewoon; de ene afzeggen, ander komt pas half 10.

Hoef ik enkelt effe op en neer het stadje in iets ophalen.

Ja, als iets niet kan, kan iets niet.

Of gewoon doorzetten en doen wat je moet doen. Je hebt nog genoeg tijd over om op te ruimen, dan heb je vanavond een extra tevreden gevoel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:26

YELNIN491 schreef:
dommie blondje he Smiley met dichtgeplakte mond maar dat is bekend maar
Visser is dommie grijze Smiley met dichtgeplakte mond en dat is minder bekend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:58

JOLAN931 schreef:
Of gewoon doorzetten en doen wat je moet doen. Je hebt nog genoeg tijd over om op te ruimen, dan heb je vanavond een extra tevreden gevoel Knipoog smiley

Dank je!

Ik heb 't een en ander uitgesteld(van uitstel komt geen afstel),
ja, ik kan, nu ff op dit moment, een periode geen stress hebben, da's tijdelijk. dus ff weg iets ophalen, en huis opruimen rustig hele dag en avond tijd voor. Morgenochtend komt mijn ene vriend voor naar die verzekering, en naar de ander ga ik zondag :)

Klopt, als je hebt opgeruimd heb je een tevreden gevoel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:50

Mijn slechtste moment vandaag was toen de pakket-dienst kwam met mijn nieuwe KPN TV-internet-en bellen doos...
Aaaaal die kabeltjes, stekkertjes en apparaatjes...dat moet ik morgen aan gaan sluiten...ik zie door de bomen het bos - eh....door de bos kabels de stekkers nie meer..dat wordt tobbbbeeeee Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley Verlegen lachende smiley
Had ik nou toch maar voor electricien gestudeerd....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:53

MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag was toen de pakket-dienst kwam met mijn nieuwe KPN TV-internet-en bellen doos...
Aaaaal die kabeltjes, stekkertjes en apparaatjes...dat moet ik morgen aan gaan sluiten...ik zie door de bomen het bos - eh....door de bos kabels de stekkers nie meer..dat wordt tobbbbeeeee Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley Verlegen lachende smiley

wat een goed moment vandaag, dat je nu alles in huis hebt, en kunt beginnen met puzzelen!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:55

HANNAH810 schreef:
wat een goed moment vandaag, dat je nu alles in huis hebt, en kunt beginnen met puzzelen!! Knipoog smiley

hmmmm Zieke smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:58

MARRY942 schreef:

Ik quote: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid......... Knipoog smiley
Zie het als een uitdaging Marry en niet als een probleem..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:00

WILLEMIJN232 schreef:
Ik quote: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid......... Knipoog smiley
Zie het als een uitdaging Marry en niet als een probleem..... Knipoog smiley

ik zie het als een uitdagend probleem Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:21

MARRY942 schreef:

Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Nou ja, je kan ook zo denken, met logisch nadenken en rustig nadenken kom je er ook uit. Dat is mij ook een keer gelukt met zoiets dergelijks.

Succes!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:27

YELNIN491 schreef:
CD gekocht die in inmiddels al had Gefrustreerde smiley

Hoe is dat nou mogelijk? Je kan hem toch nog wel terugbrengen?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:35

MARRY942 schreef:
Kreeg vanmorgen te horen dat mijn vroegere vriendin van de lagere school met spoed naar het ziekenhuis gebracht is, toestand kritiek.
Er was al een borst afgezet, ze had bestraling....en ze is net zo oud als ik.Pas geleden hadden we nog een reunie....toen wist ze nog van niks...en nu...ik kan de hele dag wel huilen! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, dat is verdrietig he....Mijn (ex)zwager zegt dat als je tegen de 40 loopt dat je dan dat soort dingen om je heen mee gaat maken. heb zelf ook van die dingen gezien om me heen, bekenden......Ja, gezondheid is ook een gift, dan word je daar bij bepaald he....

En dan nog een vriendin van de lagere school. Jeetje...die ken je dan al heel lang.

Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:49

ZEELAND736 schreef:
Als ik het zo lees...heb je dus best veel tijd...
Dankbaar gebruik van maken...zou ik zeggen...

Hai Zeeland!

Ja, het lijkt veel tijd.

Maar ja, het was al over 8ten, moest eerst boodschappen doen, dan was het al ruim negen uur. Dan belt nog even een vriend, half tien. Dan al om 12 uur afgesproken met een vriend, die had vrij vandaag, zou ik even komen buurten(zo noemen ze dat hier), en meteen mijn fiets meenemen die daar nog ligt. Dan zou ik daar de hele middag blijven buurten, rond 5 uur thuis zijn. Ja, ik zeg altijd dat ik eventjes blijf als ik daarheen ga, en dan blijf ik altijd veel langer, vandaar.... Nou als mijn andere vriend dan om half 7 zou komen, zou ik het helemaal niet redden. Want dan zou ik alleen eventjes van half 10 tot half 12 hebben. en eventjes van 5 tot half 7.

Veels te kort, gezien de puinhoop die ik weer eens had laten oplopen in 2 a 3 weken....
Zelfs al zou hij om half 10 komen dan nog, ben ik de hele middag weggeweest, kan ik 's avonds op ruimen. Neehee, dát réd ik niet.

Dusz, even slim geweest, beide afspraken met beide vrienden verzet, dus had ik vandaag en heb ik vanavond ook tijd om op te ruimen en ben veel meer in de rust, als dat ik de hele middag had lopen buurten bij mijn ene vriend, en vooruitzicht van andere vriend ´s avonds.

Zo bedoel ik het. Ze zijn gelukkig gewent van mij dat ik de helft afzeg van afspraken. dus dat was gelukkig ook geen probleem.

Ja, het helpt me, als ik iets heb, dat ik het opschrijf, en ik wéét dat mensen het lezen, en als ik dan ook nog es reakties krijg, ja, dan ga ik zelf ook veel meer nadenken van wát ik aan de situatie kan doen.

In dit geval had ik gewoon voor mij teveel op een dag geplant, hele huis opruimen, ´s middags op bezoek, en ´s avonds zou ik bezoek krijgen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 30 november 2011, 17:06
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:04

SHANITA130 schreef:
Hai Zeeland!

Ja, het lijkt veel tijd.

Maar ja, het was al over 8ten, moest eerst boodschappen doen, dan was het al ruim negen uur. Dan belt nog even een vriend, half tien. Dan al om 12 uur afgesproken met een vriend, die had vrij vandaag, zou ik even komen buurten(zo noemen ze dat hier), en meteen mijn fiets meenemen die daar nog ligt. Dan zou ik daar de hele middag blijven buurten, rond 5 uur thuis zijn. Nou als mijn andere vriend dan om half 7 zou komen, zou ik het helemaal niet redden. Want dan zou ik alleen eventjes van half 10 tot half 12 hebben. en eventjes van 5 tot half 7.

Veels te kort, gezien de puinhoop die ik weer eens had laten oplopen in 2 a 3 weken....
Zelfs al zou hij om half 10 komen dan nog, ben ik de hele middag weggeweest, kan ik 's avonds op ruimen. Neehee, dát réd ik niet.

Dusz, even slim geweest, beide afspraken met beide vrienden verzet, dus had ik vandaag en heb ik vanavond ook tijd om op te ruimen en ben veel meer in de rust, als dat ik de hele middag had lopen buurten bij mijn ene vriend, en vooruitzicht van andere vriend ´s avonds.

Zo bedoel ik het. Ze zijn gelukkig gewent van mij dat ik de helft afzeg van afspraken. dus dat was gelukkig ook geen probleem.

Ja, het helpt me, als ik iets heb, dat ik het opschrijf, en ik wéét dat mensen het lezen, en als ik dan ook nog es reakties krijg, ja, dan ga ik zelf ook veel meer nadenken van wát ik aan de situatie kan doen.

In dit geval had ik gewoon voor mij teveel op een dag geplant, hele huis opruimen, ´s middags op bezoek, en ´s avonds zou ik bezoek krijgen.

Sorry dat ik het zeg hoor!
Maar het lijkt wel het dagboek van Shanita aan het worden hier!
Is het nodig dat dit hier allemaal wordt neergezet?
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:06

SHANITA130 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Nou ja, je kan ook zo denken, met logisch nadenken en rustig nadenken kom je er ook uit. Dat is mij ook een keer gelukt met zoiets dergelijks.

Succes!

Dank je Shanita....reken maar dat ik mijn best ga doen.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:25

MARRY942 schreef:

Als je de experiabox hebt ontvangen dan vrees ik dat het je niet zal lukken.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:36

MARRY942 schreef:
Dank je Shanita....reken maar dat ik mijn best ga doen.... Engeltje smiley

Morgenavond graag een uitgebreid verslag aub. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:40

MARISKA601 schreef:
Als je de experiabox hebt ontvangen dan vrees ik dat het je niet zal lukken.

Dan vrezen wij hetzelfde Maris...... t is voor mij acadabraaaaa Zieke smiley Verlegen lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:41

VISSER278 schreef:
Morgenavond graag een uitgebreid verslag aub. Smiley met dichtgeplakte mond

Hihi...Visser je bent heerlijk optimistisch....maar ik vrees dat ik morgen....en overmorgen en en en....uit de lucht ben...maar ooit kom ik terug....t kan lang duren en t kan kort duren...maar ik kan heel nie sonder jullie Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 18:09

ERIKA129 schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor!
Maar het lijkt wel het dagboek van Shanita aan het worden hier!
Is het nodig dat dit hier allemaal wordt neergezet?

Het is logisch als ik met zo'n verhaal kom,

en ik krijg reacties in de trant van,

'doorzetten',

'genoeg tijd',

'extra tevreden gevoel',

'best veel tijd'

'dankbaar gebruik van maken',

Dat ik mezelf dan beter ga voelen.
Dat ik mij dan echt wel beter ga voelen...
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 18:36

SHANITA130 schreef:
Het is logisch als ik met zo'n verhaal kom,

en ik krijg reacties in de trant van,

'doorzetten',

'genoeg tijd',

'extra tevreden gevoel',

'best veel tijd'

'dankbaar gebruik van maken',

Dat ik mezelf dan beter ga voelen.
Dat ik mij dan echt wel beter ga voelen...

Nou Shanita.....dat begrijpen (de meerderheid hier) best hoor...en als we je hiermee geestelijk kunnen steunen....gooi maar in de groep hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 18:52

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:28

Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:30

GRACE585 schreef:
Zieke smiley

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 20:07

Gefrustreerde smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 20:09

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:00

Dat ik vandaag naar de VU moest voor weer een onderzoek en dat ik voor boterletter weer naar huis mocht en morgen opnieuw mag komen daar k nu al 3 dagen helemaal niets mocht hebben van eten dus weer een dag verder hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:34

MARRY942 schreef:
Hihi...Visser je bent heerlijk optimistisch....maar ik vrees dat ik morgen....en overmorgen en en en....uit de lucht ben...maar ooit kom ik terug....t kan lang duren en t kan kort duren...maar ik kan heel nie sonder jullie Clown smiley

Daar snap ik niks van Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:36

SHANITA130 schreef:
Hai Zeeland!

Ja, het lijkt veel tijd.

Maar ja, het was al over 8ten, moest eerst boodschappen doen, dan was het al ruim negen uur. Dan belt nog even een vriend, half tien. Dan al om 12 uur afgesproken met een vriend, die had vrij vandaag, zou ik even komen buurten(zo noemen ze dat hier), en meteen mijn fiets meenemen die daar nog ligt. Dan zou ik daar de hele middag blijven buurten, rond 5 uur thuis zijn. Ja, ik zeg altijd dat ik eventjes blijf als ik daarheen ga, en dan blijf ik altijd veel langer, vandaar.... Nou als mijn andere vriend dan om half 7 zou komen, zou ik het helemaal niet redden. Want dan zou ik alleen eventjes van half 10 tot half 12 hebben. en eventjes van 5 tot half 7.

Daar zijn we achter gekomen op 19 nov. Boze smiley

Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 1 december 2011, 04:18

MARISKA601 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 ... 230 Volgende
Pagina 114 van 230