Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:43
|
|
|
MAG je niet, als volwassen man van 42, of weet je dat je er iemand op deze aardbol een plezier mee doet om niet mee te gaan.....???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:16
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....
Nooit zal ik jullie real-life ontmoeten.....
Ik mag niet.... ik noem verder geen namen.... |
Kun je niet of mag je niet Het klinkt wel heel mysterieus allemaal, maar een man van 42 bepaalt toch zelf wat hij wil?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:54
|
|
|
Hoi Hannah,
Mijn vriendin met haar pleegkindje is helaas verhinderd!
Ik doe het evn zo, ipv via de mail, omdat het openbaar is voor iedereen. Zelf hoop ik tot nog toe wel te komen.
Tot ziens dan ergens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:10
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik mag niet.... ik noem verder geen namen.... |
Laat je niet weerhouden om te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:13
|
|
|
Jongens, ik zet jullie een beetje op het verkeerde been...
's Morgens wil ik gaan meubels shoppen met mijn vader, want die heeft dringend een nieuw bed nodig. Dan moet ik hem eerst weer thuis brengen (hij houdt niet van picknicken op de heide en wil ook niet mee als introducé). Voordat ik dan op de trein gestapt ben en ik-weet-niet-hoe op de Ginkelse heide ben aangeland....
Verder krijg ik Pinksterzondag bezoek. Best veel prikkels allemaal voor 2 dagen achter elkaar. Ik MOEST keuzes maken. Met een snelle auto onder m'n bips zou het nog te combineren zijn geweest. Maar nu, helaas, helaas, gaat het niet. Sorry!
Jullie maken er vast iets leuks van! En daar geniet ik ook van mee - op afstand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:19
|
|
|
IMRE695 schreef: | Jongens, ik zet jullie een beetje op het verkeerde been...
's Morgens wil ik gaan meubels shoppen met mijn vader, want die heeft dringend een nieuw bed nodig. Dan moet ik hem eerst weer thuis brengen (hij houdt niet van picknicken op de heide en wil ook niet mee als introducé). Voordat ik dan op de trein gestapt ben en ik-weet-niet-hoe op de Ginkelse heide ben aangeland....
Verder krijg ik Pinksterzondag bezoek. Best veel prikkels allemaal voor 2 dagen achter elkaar. Ik MOEST keuzes maken. Met een snelle auto onder m'n bips zou het nog te combineren zijn geweest. Maar nu, helaas, helaas, gaat het niet. Sorry!
Jullie maken er vast iets leuks van! En daar geniet ik ook van mee - op afstand.
|
Tot de volgende picknick dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Tot de volgende picknick dan |
Ik kom wel een keer bij jou in de tuin picknicken, Mariska.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:41
|
|
|
: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind syla en haar vriend harry en drie kinderen shanita130
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude een vriend van dtje 40 jr? arjan007 en zijn echtgenote
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin.
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........ het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me..... ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 20 mei 2010, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 19:56
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik kom wel een keer bij jou in de tuin picknicken, Mariska. |
Is goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 20:30
|
|
|
19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 09:53
|
|
|
via de mail wordt er al een aantal keren gevraagd, tot hoelaat het picknicken duurt. ik heb echter geen tijd in gedachten. kom je later dan 12 uur aan bij juffrouw tok, dan zoek je ons op bij de schaapskooi; ben je ons zat, of vind je t weer leuk geweest, dan pak je je auto en je bent weer weg...... vind je de groep wat druk, dan ga je 500 meter verder op zitten,of aan de overkant van de hei.... en vind je het even niet gezellig, of heb je behoefte aan alleen zijn, dan ga je een rondje lopen, (en vraagt bijv. iemand anders even op je slapende kleine te letten.......) ik begreep trouwens al dat er meisjes zijn, die zich verheugen op de aanwezigheid van kleintjes, dus ook de single-mams onder ons kunnen rekenen op hulp....
doe allemaal gewoon lekker waar je zin in hebt; niet te ingewikkeld denken dus; just be yourself, and enjoy!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 11:42
|
|
|
Hey Hannah,
Kan je je auto ook kwijt bij de schaapskooi? Of is het de bedoeling dat we met zn allen gaan lopen er heen..... Ik ben nl niet zomaar auto in auto uit gewapend met spullen en brede kinderwagen!
Hopelijk kan je me hier een antwoord op geven...
GR Peacedove
HANNAH810 schreef: | via de mail wordt er al een aantal keren gevraagd, tot hoelaat het picknicken duurt. ik heb echter geen tijd in gedachten. kom je later dan 12 uur aan bij juffrouw tok, dan zoek je ons op bij de schaapskooi; ben je ons zat, of vind je t weer leuk geweest, dan pak je je auto en je bent weer weg...... vind je de groep wat druk, dan ga je 500 meter verder op zitten,of aan de overkant van de hei.... en vind je het even niet gezellig, of heb je behoefte aan alleen zijn, dan ga je een rondje lopen, (en vraagt bijv. iemand anders even op je slapende kleine te letten.......) ik begreep trouwens al dat er meisjes zijn, die zich verheugen op de aanwezigheid van kleintjes, dus ook de single-mams onder ons kunnen rekenen op hulp....
doe allemaal gewoon lekker waar je zin in hebt; niet te ingewikkeld denken dus; just be yourself, and enjoy! |
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op donderdag 20 mei 2010, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 12:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide, jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen
er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan; mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten? liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen..... tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......
geinteresseerden zijn vooralsnog jolan9.. en willie5.. karolus 338 elly 361 eduard 152 ringo 975
en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag |
Ja leuk idee, ik ga ook mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 12:42
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Hannah,
Kan je je auto ook kwijt bij de schaapskooi? Of is het de bedoeling dat we met zn allen gaan lopen er heen..... Ik ben nl niet zomaar auto in auto uit gewapend met spullen en brede kinderwagen!
Hopelijk kan je me hier een antwoord op geven...
GR Peacedove |
volgens mij kun je je auto niet bij de schaapskooi parkeren hoor peace; (mariska, weet jij dat?) maar t is wel zo dat er tientallen galante heren meegaan, die je vast graag een handje helpen.... t is in principe de bedoeling dat je bij juffrouw tok parkeert, en dan met zn allen richting heide.......naar de schaapskooi.
@shanita; wat leuk, dat je ook meegaat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 13:31
|
|
|
Hey Hannah,
1 is zat hoor.....
Greets , Peacedove
HANNAH810 schreef: | volgens mij kun je je auto niet bij de schaapskooi parkeren hoor peace; (mariska, weet jij dat?) maar t is wel zo dat er tientallen galante heren meegaan, die je vast graag een handje helpen.... t is in principe de bedoeling dat je bij juffrouw tok parkeert, en dan met zn allen richting heide.......naar de schaapskooi.
@shanita; wat leuk, dat je ook meegaat!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNEKE817
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:05
|
|
|
Even praktisch....
Bij de schaapskooi zelf zijn ook wel een aantal parkeerplaatsen, maar aan de overkant bij Juffrouw Tok zijn het er meer. Het is dus alleen maar de weg oversteken naar de hei, dus geen wagens in en uit laden! Ben ik zelf ook wel blij mee overigens Heb ook een hummer bij me
Ik vraag me trouwens wel af of we alle auto's kwijt kunnen bij Tok, ik denk dat ik maar vroeg ga...
Groetjes Johanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:27
|
|
|
waar is in de buurt nog een wat royale parkeerplaats, waar we verder zouden kunnen stapelen met auto's, johanneke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waar is in de buurt nog een wat royale parkeerplaats, waar we verder zouden kunnen stapelen met auto's, johanneke? |
Ik heb de vvv even gebeld (wij noorderlingen zijn zo dom nog niet ) Tegenover juffrouw Tok zit natuurcentrum Veluwe en daar zijn volgens de mevrouw van de vvv nog zo'n 30 parkeerplaatsen.....
Als er iemand kan bevestigen dat het klopt dan zijn we geredt.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 20 mei 2010, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb de vvv even gebeld (wij noorderlingen zijn zo dom nog niet ) Tegenover juffrouw Tok zit natuurcentrum Veluwe en daar zijn volgens de mevrouw van de vvv nog zo'n 30 parkeerplaatsen.....
Als er iemand kan bevestigen dat het klopt dan zijn we geredt. |
*denkt er over na vrijdagnacht bordjes op te hangen met 'gereserveerd voor cm leden'*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waar is in de buurt nog een wat royale parkeerplaats, waar we verder zouden kunnen stapelen met auto's, johanneke? |
Hay Regelsmurfje ...heb je dr nog zin in zaterdag?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 20 mei 2010, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:44
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | *denkt er over na vrijdagnacht bordjes op te hangen met 'gereserveerd voor cm leden'* |
Ze hebben toch wel valet parking en airco op de hei??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ze hebben toch wel valet parking en airco op de hei?? |
Het is openbare ruimte he, dus airco genoeg ...en een rookverbod Wees een beetje zuinig met de laatste heideplantjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:59
|
|
|
Hey Jonanneke,
wat versta jij onder vroeg met andere woorden wat is een wijze tijd om te komen zodat je toch nog een plekkie kan vinden? Ik rijd een MPV
GR , Peacedove
JOHANNEKE817 schreef: | Even praktisch....
Bij de schaapskooi zelf zijn ook wel een aantal parkeerplaatsen, maar aan de overkant bij Juffrouw Tok zijn het er meer. Het is dus alleen maar de weg oversteken naar de hei, dus geen wagens in en uit laden! Ben ik zelf ook wel blij mee overigens Heb ook een hummer bij me
Ik vraag me trouwens wel af of we alle auto's kwijt kunnen bij Tok, ik denk dat ik maar vroeg ga...
Groetjes Johanneke |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNEKE817
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:07
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Jonanneke,
wat versta jij onder vroeg met andere woorden wat is een wijze tijd om te komen zodat je toch nog een plekkie kan vinden? Ik rijd een MPV
GR , Peacedove |
Nou, ik denk eigenlijk dat het om 12 uur nog wel te doen zal zijn. En volgens mij is er achter de schaapskooi idd ook nog een parkeerterrein. En als ik vroeg zeg, ben ik al heel blij als ik op tijd ben Meestal zit er altijd wel iets tegen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:08
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hay Regelsmurfje ...heb je dr nog zin in zaterdag? |
smurfje?? k ben groter dan jij, madammeke!!! haha, je komt niet overmorgen maar anders......!! (nam ik een krentebol extra mee....hihi)
en ja, ik heb er zin in; met veertig en dertig parkeerplaatsen bij juffrouw tok, en ertegenover bij info centrum de veluwe, zijn we denk ik een eind op weg...... ik heb nl voor een aantal mensen meegedacht voor het meerijden met elkaar, (dus niet iedere persoon heeft een eigen parkeerplaatsje nodig) en met degenen die niet op de lijst staan, komen we zo met de parkeerplaatsen aardig rond, denk ik. en anders sturen we de andere auto's maar weg, toch?
nog wat practische dingen; - zijn er mensen die een EHBO diploma hebben en dat hier willen melden, zodat we weten wie we kunnen vragen als er iemand uit een boom keldert? - denken jullie aan een teken-tangetje, toilletpapier en evt pleisters/verbanddoosje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:10
|
|
|
[quote=HANNAH810]smurfje?? k ben groter dan jij, madammeke!!! haha, je komt niet overmorgen maar anders......!! (nam ik een krentebol extra mee....hihi)
Hannah, ik heb ff gespiekt op jou profiel, we zijn even groot volgens mij.
1 ding is zeker...wij hebben iets met smurfjes. (had je voor mij een smurfenkrentenbol mee genomen zeker?)
en ja, ik heb er zin in;
Dat weet ik nu wel!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 20 mei 2010, 16:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:33
|
|
|
oeps, ja.... ik heb je verwart met leanne denk ik....qua lengte dan he? hoe lang ben jij? ik 176......dus grote kans dat je net een klein smurfen-beetje groter bent dan ik!!
jammer dat je er niet bij bent zaterdag.....misschien een volgende keer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:43
|
|
|
Ik kan zaterdag wel, een deel van de dag..
Hoe laat wordt er waar verzameld en wat mag ik meenemen naast mooi weer ?
Hartelijke groet,
Adriaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:51
|
|
|
CHRISTIAN982 schreef: | Ik kan zaterdag wel, een deel van de dag..
Hoe laat wordt er waar verzameld en wat mag ik meenemen naast mooi weer ?
Hartelijke groet,
Adriaan |
In ieder geval een goed humeur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 17:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | oeps, ja.... ik heb je verwart met leanne denk ik....qua lengte dan he? hoe lang ben jij? ik 176......dus grote kans dat je net een klein smurfen-beetje groter bent dan ik!!
Euhh.... klein smurfinneke.... ik ben ongeveer 177, dus qua lengte maakt het niet veel.
jammer dat je er niet bij bent zaterdag.....misschien een volgende keer??? |
Zeker jammer dat ik niet kan komen, maar een etentje laat ik ook zomaar niet schieten.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 20 mei 2010, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|