ChristianMatch

Forum

Berichten van CHRISTIAN982
ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIAN982
Auteur Bericht
CHRISTIAN982 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 09:21
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CHATULIEM619 schreef:
De intentie van de picknick is duidelijk, en ik denk dat de intentie van de site anders is.

Met welke intentie sta jij op deze site ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN982 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 20:27

[quote=HANNAH810]en nu wil ik alleen nog lezen wat iedereen voor lekkers mee denkt te nemen.

Hoeveel kleine en hoeveel "grote kinderen" verwacht je want als ik de geest krijg, neem ik een zooitje pannenkoeken mee.

Nee, Edenaren, niet van De Langenberg, maar van huis.

Ik mag wel niks anders zeggen dan wat over consumptieve zaken, edoch :

Echt, ik vind dit een briljant Lachende smiley met blinkend witte tanden plan, want iemand bedenkt een picknick, bijna in het centrum vh land (want men zegt dat dat Lunteren zou zijn), een simpele picknick, en wat gebeurt er, al bijna 500 reacties vanuit een site die misschien vier,vijfmaal zoveel leden heeft. Echt ongelofelijk. Petje af voor de bedenker van dit goeds.
De een neemt de ander mee, de toegang is gratis, het weer is top, iedereen (nou ja iedereen) is vrij. En het gaat om een super gezellig en vredig gebeuren.......... een picknick

Ben benieuwd of dit nog een vervolg krijgt........ Waarschijnlijk is het de bedoeling om alles zo simpel mogelijk te houden, maar als er iemand rond wil gaan om een e mailadressenlijst te maken, dan kan je wat gemakkelijker iedereen vinden en eventueel ook foto's daarmee uitwisselen.

Zelf ben ik tegen 15.00 weer weg. Haal dan een zus op in Ede-W en dan naar huis. Maar ik heb echt zin in deze happening morgen.

Groeten en slaap lekker, Slapende smiley

AdriaanI
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIAN982 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:43

Ik kan zaterdag wel, een deel van de dag..

Hoe laat wordt er waar verzameld en wat mag ik meenemen naast mooi weer ?

Hartelijke groet,

Adriaan
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIAN982
Pagina 1 van 1