Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 20:15
|
|
|
PIETER619 schreef: | waar zijn de vijfjes die men in gedichtvorm geschreven heeft? |
Alleen in forum gedichten, anders wordt het onoverzichtelijk, snappie?
En een vijfje heeft 11 woorden, dus er had er nog een onder gemoeten, een woord;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 20:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Spierpijn in beide bovenbenen Trap op wil nog wel, maar eraf.... |
Is daar eigenlijk een verklaring voor??? Ik bedoel...dat naar beneden gaan dan zwaarder is... Worden benen dan anders belast? Ik ervaar dat namelijk ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 20:45
|
|
|
Is met bergwandelen ook zo, dalen zet veel meer belasting op je knieën enzo als naar boven lopen, veel mensen nemen juist om te dalen een lift naar beneden.
Naar boven lopen gebruikt wel veel meer energie natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 10:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Alleen in forum gedichten, anders wordt het onoverzichtelijk, snappie?
En een vijfje heeft 11 woorden, dus er had er nog een onder gemoeten, een woord;) |
nee, anders word het te vrij met creatieve uitspattingen, snappie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 11:21
|
|
|
Mijn meisje maakte gisteren een klapper met haar scooter..........zit nu gebutst en gedeukt op de bank,hechtingen in dr gezicht,blauwe ogen,alles opgezwollen.......en morgen moet ze afrijden voor haar autorijbewijs......
Gelukkig overleefde de vogel waar ze voor remde het drama
Even rekenen: scooter was 1800 euro,is nu nog 300 waard(nee niet all risk,dat is niet te betalen) mobiel 100 euro jas,broek,helm 300 euro opnieuw rijexamen aanvragen 135 euro
Gelukkig komt het allemaal goed met haar maar soms zou je je kinderen willen opsluiten tot ze de deur uitgaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 11:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn meisje maakte gisteren een klapper met haar scooter..........zit nu gebutst en gedeukt op de bank,hechtingen in dr gezicht,blauwe ogen,alles opgezwollen.......en morgen moet ze afrijden voor haar autorijbewijs......
Even rekenen: scooter was 1800 euro,is nu nog 300 waard(nee niet all risk,dat is niet te betalen) mobiel 100 euro jas,broek,helm 300 euro opnieuw rijexamen aanvragen 135 euro
Gelukkig komt het allemaal goed met haar maar soms zou je je kinderen willen opsluiten tot ze de deur uitgaan! |
Ja gelukkig niets onherstelbaars. Maar ben met je eens zo'n hele grote stolp lijkt mij persoonlijk wel handig. Kan niemand aan ze komen en zij ook nergens aan maar ze kunnen wel naar buiten kijken sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 13:50
|
|
|
Das zielig hoor een stolp....
Overigens...soms zijn ze zo...(je weet wel) dat ze zelfs dan...nog uitbreken!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 17:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn meisje maakte gisteren een klapper met haar scooter..........zit nu gebutst en gedeukt op de bank,hechtingen in dr gezicht,blauwe ogen,alles opgezwollen.......en morgen moet ze afrijden voor haar autorijbewijs......
Gelukkig komt het allemaal goed met haar maar soms zou je je kinderen willen opsluiten tot ze de deur uitgaan! |
voor een vogel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 18:02
|
|
|
Sodeju, balen dit zeg! Sneu voor haar, en sneu voor jou portemonee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 18:31
|
|
|
Jeeeeeetje..!
Gevaarlijk dan dat ineens remmen voor een dier he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 21:57
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja gelukkig niets onherstelbaars. Maar ben met je eens zo'n hele grote stolp lijkt mij persoonlijk wel handig. Kan niemand aan ze komen en zij ook nergens aan maar ze kunnen wel naar buiten kijken sterkte ermee |
Het heeft als neveneffect dat ze zich 2 weken niet buiten wil vertonen,wel sneu dat iedereen toch aanwipt en een foto wil maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het heeft als neveneffect dat ze zich 2 weken niet buiten wil vertonen,wel sneu dat iedereen toch aanwipt en een foto wil maken |
Oh zeer vervelend zoiets, maar fijn dat ze zelf niets ernstig heeft gekregen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 13:28
|
|
|
hoe ist nu met je meissie Leanne?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 13:30
|
|
|
mopperdemop ipv 10 die mochten zijn die krengen verdubbeld tel er nu 20
lijken wel konijnen ... denk dat ik maar eens goed gesprek met de woningstichting ga voeren ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 13:32
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | mopperdemop ipv 10 die mochten zijn die krengen verdubbeld tel er nu 20
lijken wel konijnen ... denk dat ik maar eens goed gesprek met de woningstichting ga voeren ... |
Neem aan dat je de duiven bedoeld??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Neem aan dat je de duiven bedoeld?? |
Wat anders Pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:44
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | hoe ist nu met je meissie Leanne? |
mwah......het ziet er nog steeds naar uit,die hechtingen in haar gezicht en dat dikke blauwe gezicht,haar armen liggen erg open dus dat blijft zeer doen.......het heeft tijd nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 08:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | mwah......het ziet er nog steeds naar uit,die hechtingen in haar gezicht en dat dikke blauwe gezicht,haar armen liggen erg open dus dat blijft zeer doen.......het heeft tijd nodig. |
sterkte ermee en Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:43
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | mopperdemop ipv 10 die mochten zijn die krengen verdubbeld tel er nu 20
lijken wel konijnen ... denk dat ik maar eens goed gesprek met de woningstichting ga voeren ... |
Pan met voer buiten zetten, als ze erin zitten, vuur aan steken
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zaterdag 22 juni 2013, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pan met voer buiten zetten, als ze erin zitten, vuur aan steken |
Ze moeten wel eerst geplukt worden of gestroopt, anders hapt het niet zo heerlijk weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:09
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ze moeten wel eerst geplukt worden of gestroopt, anders hapt het niet zo heerlijk weg |
nee dank je ik lus geen duif wil er gewoon vanaf zijn en me was buiten kunnen drogen dat is alles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:51
|
|
|
Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....
Zucht
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op zaterdag 22 juni 2013, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:20
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....
Zucht |
Ja, balen is dat en zeker onfatsoenlijk. Nou, uithuilen en maar weer nieuwe moed verzamelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:30
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, balen is dat en zeker onfatsoenlijk. Nou, uithuilen en maar weer nieuwe moed verzamelen |
komt helemaal goed ik laat me niet kennen was het ff zat en wilde ff klagen
en soms help het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 12:20
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | nee dank je ik lus geen duif wil er gewoon vanaf zijn en me was buiten kunnen drogen dat is alles |
(troost je...voor nu...de was moest toch naar binnen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 13:31
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | komt helemaal goed ik laat me niet kennen was het ff zat en wilde ff klagen
en soms help het |
mannen zijn nu een maal ook vaak om over te klagen het vervelende is, dat ze ook zo leuk kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 13:37
|
|
|
PETRA373 schreef: | mannen zijn nu een maal ook vaak om over te klagen het vervelende is, dat ze ook zo leuk kunnen zijn |
Ja, jij hebt op dit moment niets te klagen Petra over mannen
En best vervelend dat ze ook zo leuk kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:04
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....
Zucht |
Je moet bellen, niet mailen.
En, woningstichtingen verschillen onderling, de ene anders dan de andere.
Nou weet ik niet van de jouwe, maar ja, je zou de regels es moeten bekijken denk ik.
Wordt ook veel in veel fora gesproken, met tips, over en door mensen die ook last hebben van duiven. En ook gewoon op sites.
Gewoon op Google: overlast duiven oid intikken.
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:16
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, jij hebt op dit moment niets te klagen Petra over mannen
En best vervelend dat ze ook zo leuk kunnen zijn |
Nou, ik ben even klaar met alle mannen. Heb twee vrienden, en dat is dat.
Een man, moet wel van hele goed huize komen, anders heeft ie bij mij geen schijn van kans.
Hoe zei Corne dat ook alweer: o ja, van keurige afkom LOL.
Hieronder:
Quote: | Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 10:22 In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.
Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf. 1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?) 2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben. 3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend. 4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet. 5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk. |
Uit: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:54
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Je moet bellen, niet mailen.
En, woningstichtingen verschillen onderling, de ene anders dan de andere.
Nou weet ik niet van de jouwe, maar ja, je zou de regels es moeten bekijken denk ik.
Wordt ook veel in veel fora gesproken, met tips, over en door mensen die ook last hebben van duiven. En ook gewoon op sites.
Gewoon op Google: overlast duiven oid intikken.
Sterkte! |
ehh ik wil wel bellen maar krijg maar eens een nr .
en wat woningstichting betreft ik ga nu grof geschut in zetten een officiele aanklacht willen ze graag dan krijgen ze deze
alle tips werken niet tegen stank en overlast ...
bedankt ik vecht en kom boven
|
|
Naar boven |
|
|