ChristianMatch

Forum

en hoe was jóu dag vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 14:22

INKA401 schreef:
ik was dit weekend bij mijn vriendin in hengelo ... de dag begon met een heerlijk ontbijt ... je kent dat wel, mmmm ... warme afbakbroodjes ... een ruime keus uit belég ... een gekookt eitje ... jusdorange, héérlijk met onze kids aan tafel ... en na genieten van een heerlijke koffie ...
daarna iedereen puchen om naar de kerk te gaan ... geef toe ... vinden de kids niet altijd even leuk hoor, en zal wel herkenbaar zijn ...
we waren deze keer best vroeg ... dat wil zeggen, wel 5 min. voor tijd hahaha, en is wel eens anders hoor...
aangekomen in de kerk worden we begroet door bekénden, en wensen ons een gezegende dienst ...
nou luitjes ... élke keer dat wij samen met onze kids daar zitten ... vind ik al zó bijzonder, dat het voor mij al niet meer stuk kan ...
mijn lieve anneke en ik zitten de hele dienst met de handen sámen ... ik kijk dan wel eens om mij heen of anderen dat óók doen ... en weet dat digene áchter mij zit óók doen ... maar moet dan ook wel constateren dat dat niet veel gedaan word ... jammer toch? ... tis zóó fijn om dát met je geliefde te ervaren ...
thuis gekomen ... koffie met wat lekkers ...de kids op de bank genietend
hopende dat ze maar iets van de dienst hebben mee gekregen, en dat proefde ik ook wel ...
waaauw , wát een zondag ... ik ben dankbaar...
s'middags zijn we samen wezen wandelen in de sneeuw ...
mmmm ... zóó romantisch ... en genoten van elkaar ...
eenmaal thuis gekomen, genieten van een glaasje wijn ... samen het avond eten bereiden ... en weer genieten van onze kids ...
en dan komt het afscheid ... is telkens weer zóó moeilijk ... maar het moét
ik rij naar huis ... een 160 km ... het lijkt idd vér ... en oeps ... moelijk hoor ... tis vér ja ... héél ver ... maar jullie moesten eens weten wat liefde voor elkaar kan betekenen ... afstand speeld dan totaal geen rol, jullie snap?
ik kijk uit wanneer mijn liefje volgende week weer naar mij toe komt ...
en verras haar dan alwéér met zón super weekend ...
mmmm ik kijk er naar uit ... sorry dat ik zo ópen bent ... thats me ...

Fijn dat jullie zo gelukkig zijn met elkaar en met de kids.
Geniet er maar van hoor.....het is altijd fijn om te horen dat mensen het geluk weer gevonden hebben Lachende smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 18 januari 2010, 14:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEERTJE618

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 14:56

Hé Paps ( inka voor degene die het niet weten is mijn paps)
Wat een leuk topic heb je geopend, zal ik is even neer zetten wat ik de afgelopen tijd heb gedaan.

Solliciteren, solliciteren, solliciteren en uhm.... nog eens solliciteren...

De afgelopen 2 weken ben ik bezig met het zoeken naar een werk en leer bedrijf, ik ga namelijk in september weer naar school toe en de opleiding Helpende zorg en welzijn 2 doen. Daarvoor ben ik opzoek naar werk en leerbedrijf liefst basisschool of kinderdag verblijf. In de afgelopen 2 weken heb ik bij 45 kinderdag verblijven gesolliciteerd, daar moet er toch ééntje tussen zitten zou ik zo denken maar helaas heb ik al meer dan de helft aan afwijzingen terug gekregen. De brief + CV + werk ervaringen zijn allemaal goed vertellen ze me, maar helaas hebben ze geen plek voor een BBLer... Vandaag dus maar weer is het internet afgestruind opzoek naar basisscholen heb er 17 gevonden en dus bij allemaal gesolliciteerd dus ik hoop dat ik nu echt een bericht terug krijg waar ik mag komen werken en leren. Bij 62 bedrijven nu gesolliciteerd daar zal er toch wel ééntje tussen zitten???? Verder heb ik van het weekend een gesprek gehad om 2 avonden in de week van 17.30 tot 23.00 uur te gaan oppassen op 2 jongens van 3 en 6 jaar, gelukkig was het allemaal heel erg positief maar moet nog even afwachten want a.s zaterdag krijg ik pas te horen of het allemaal door gaat... spannend dus.... ook ga ik a.s zaterdag de open dag van het ROC Flevoland om daar nog het één en ander aan informatie te vragen op de opleidingen... Wil namelijk eerst Helpende zorg en welzijn 2 gaan doen en daarna Pedagogisch werk 3...

Dus we zijn druk met van alles en nog wat...
Natuurlijk ook nog steeds ( al vanaf aug.) aan het solliciteren naar een baan voor doordeweeks overdag tot september want vanaf dan ga ik aan de opleiding beginnen.

Misschien dat jullie begrijpen dat ik het solliciteren nu wel een beetje zat ben.... Maar we houden moed, want '' Ooit komt alles weer goed! ''

Laatst aangepast door
BEERTJE618
op maandag 18 januari 2010, 14:58
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 16:26

weer terug beer? cool
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 19:51

CARIEN982 schreef:
Hay Cross, ik dacht dat ik het verkeerd had geformuleerd,maar toch ff nagevraagd bij de slager, het is toch bospaddensoep..... van de keurslager nog wel. Lachende smiley
Het smaakt naar champignonsoep, en dr zit geen kikkervlees in...het was ook niet drillerig. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bestaat bospaddensoep echt, Carien? Twijfelende smiley Grapje zeker Smiley die vol vragen zit Als je 't bij de keurslager kunt kopen, zitten er vast wel padden in. Knipoog smiley Brrrr....... Kotsende smiley Bospaddestoelensoep ken ik wel trouwens. Leuk woord voor galgje ook. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 20:08

CHATULIEM619 schreef:
Misschien ben ik een van de weinigen die eens een keer zijn nota leest.

De jaarlijkse kosten voor mijn electriciteit maken slechts 1/7 onderdeel uit van de energierekening.

De energiebelasting kost mij meer dan electriciteit.

De kosten voor gasverbruik is meer dan 2 keer zoveel dan electriciteit.

Waarom wordt dan zoveel nadruk gelegd op verbruik van electriciteit? En omdat daar in mijn ogen nauwelijks winst te behalen is, zij het met heel veel moeite, doe ik daar de moeite gewoon niet voor.

Wel let ik op standby apparaten, maar dat is omdat het gevaarlijk is de apparaten de hele tijd op standby te laten staan.

Bovendien heb ik geen geldproblemen, kan goed leven, heb geen schulden en heb ook genoeg geld om af en toe wat extra's te doen.

Oke, qua geld hoeft het dus niet wat jou betreft, maar is het ook niet beter voor het milieu als je minder zou verbruiken ?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 20:45

Hopelijk is jullie dag meegevallen, want ik las het volgende stukje op internet:

Vandaag is - volgens wetenschappelijk onderzoek - de meest depressieve dag van het jaar las ik vanochtend in de krant. Dat komt vooral omdat mensen teleurgesteld zijn over het feit dat ze hun goede voornemens nu al hebben laten varen, en omdat ze nog steeds blut zijn na de dure feestdagen.

Verder is het standaard slecht weer op de derde maandag van januari, dient een nieuwe werkweek zich aan, en duurt het nog even voor er weer een vakantie in het verschiet ligt. Terwijl de regen op de ramen slaat, moeten we ons vandaag dus maar troosten met de gedachte dat de vrolijkste dag van het jaar over precies 5 maanden valt: Op vrijdag 19 juni, één dag voordat de zomer officieel begint.

Januari is ook niet mijn favoriete maand, maar gelukkig was mijn dag goed! Lachende smiley Ik heb lekker gewerkt vandaag. 't Blijft wel lastig om op tijd m'n bed uit te komen, zeker omdat het nog zo donker is. De zin is dan iets minder, om te gaan werken. 'k Ben meer iemand voor de zomer, maar dankzij de winters waardeer je de zomers des te meer. Nog even geduld hebben dus.... Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 18 januari 2010, 20:47
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 21:11

MARIJAN072 schreef:
Hopelijk is jullie dag meegevallen, want ik las het volgende stukje op internet:

Vandaag is - volgens wetenschappelijk onderzoek - de meest depressieve dag van het jaar las ik vanochtend in de krant. Dat komt vooral omdat mensen teleurgesteld zijn over het feit dat ze hun goede voornemens nu al hebben laten varen, en omdat ze nog steeds blut zijn na de dure feestdagen.

Verder is het standaard slecht weer op de derde maandag van januari, dient een nieuwe werkweek zich aan, en duurt het nog even voor er weer een vakantie in het verschiet ligt. Terwijl de regen op de ramen slaat, moeten we ons vandaag dus maar troosten met de gedachte dat de vrolijkste dag van het jaar over precies 5 maanden valt: Op vrijdag 19 juni, één dag voordat de zomer officieel begint.

Januari is ook niet mijn favoriete maand, maar gelukkig was mijn dag goed! Lachende smiley Ik heb lekker gewerkt vandaag. 't Blijft wel lastig om op tijd m'n bed uit te komen, zeker omdat het nog zo donker is. De zin is dan iets minder, om te gaan werken. 'k Ben meer iemand voor de zomer, maar dankzij de winters waardeer je de zomers des te meer. Nog even geduld hebben dus.... Lachende smiley

Heb een collega die altijd heel blij is dat het maandag is....Heel de week roept hij: 'Het is zo weer maandag'. Dit jaar was hij extra blij want de eerste werkdag van het jaar was op MAANDAG !!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 21:37

MARIJAN072 schreef:
Bestaat bospaddensoep echt, Carien? Twijfelende smiley Grapje zeker Smiley die vol vragen zit Als je 't bij de keurslager kunt kopen, zitten er vast wel padden in. Knipoog smiley Brrrr....... Kotsende smiley Bospaddestoelensoep ken ik wel trouwens. Leuk woord voor galgje ook. Clown smiley

Ik twijfelde ook aan mn eigen, daarom maar eens aan het googlen gegaan, en ja hoor het bestaat . Voor de zekerheid het bonnetje van de slager nog opgezocht. Clown smiley en ja hoor...ik had gelijk. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:07

CARIEN982 schreef:
Ik twijfelde ook aan mn eigen, daarom maar eens aan het googlen gegaan, en ja hoor het bestaat . Voor de zekerheid het bonnetje van de slager nog opgezocht. Clown smiley en ja hoor...ik had gelijk. Lachende smiley

En er zitten padden of paddestoelen in? Twijfelende smiley Jij weet het inmiddels! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:16

MARIO216 schreef:
Heb een collega die altijd heel blij is dat het maandag is....Heel de week roept hij: 'Het is zo weer maandag'. Dit jaar was hij extra blij want de eerste werkdag van het jaar was op MAANDAG !!!!!

Fijn, als iemand zijn werk zo graag doet! Maar er kan ook een andere reden achter zitten, namelijk dat hij geen gelukkig privéleven heeft. Dat heb ik ook wel eens van iemand gehoord. Ik geniet van m'n vrije dagen, maar haal tegelijkertijd ook voldoening uit m'n werk. Ik las laatst een artikel dat je op zo'n manier naar je werk moet gaan, alsof je vakantie hebt. Vind ik een beetje onzin, want werken kost mij - daar moet ik eerlijk in zijn - best wel energie. Dus alles op z'n tijd, wat mij betreft. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:38

en hoe was jóu dag vandaag?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:43

MARIJAN072 schreef:

hmmm ... dat geldt dan niet voor mij ... vandaag was helemaal niet depri ha ...
En als je blut bent na die dure feestdagen heb je eerder al iets niet goed aangepakt, vermoed ik.
En het slechte weer, ach ja .. we leven in Nederland dacht ik haha .. dus kan je dat verwachten en regen maakt mij eigenlijk alleen maar somber als ik al iets anders meemaak wat niet zo positief is.
Volgens mij scheelt het al heel wat, wat je instelling is, tuurlijk als je wilt valt er wel wat te mopperen, maar ik kies voor de andere zijde ... ik zie het glas halfvol i.p.v. halfleeg en ben super dankbaar als er fijne dingen op mijn pad komen.
En wat werk betreft kan ik daar eigenlijk op het moment niet over meepraten, maar denk wel dat het belangrijk is dat je je (op je werk) op je plek voelt ...

Mijn oma schreef ooit in mijn poeziealbum: "Wacht niet op de lente want dan komt ie niet" ... sindsdien geniet ik of het nou mooi weer is of hondeweer ... Natuurlijk komt straks de lente er weer aan, maar ze wilde er denk ik mee zeggen dat je tijd kostbaar is en ze je gegeven zijn. Het is aan jou wat je ermee doet ... Knipoog smiley

Sorry Inka ... wilde ff reageren ... Knipoog smiley .... en dan nu weer naar waar het topic voor bedoeld is: "Hoe was jou dag vandaag ?"

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 18 januari 2010, 22:45
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 23:15

MARIJAN072 schreef:
En er zitten padden of paddestoelen in? Twijfelende smiley Jij weet het inmiddels! Lachende smiley

Hele grove paddestoelen zitten erin. Knipoog smiley Misschien nog een klein verdwaald padje kan ook nog, maar die proef je niet. Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 18 januari 2010, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 00:10

INKA401 schreef:
ik was dit weekend bij mijn vriendin in hengelo ... de dag begon met een heerlijk ontbijt ... je kent dat wel, mmmm ... warme afbakbroodjes ... een ruime keus uit belég ... een gekookt eitje ... jusdorange, héérlijk met onze kids aan tafel ... en na genieten van een heerlijke koffie ...
daarna iedereen puchen om naar de kerk te gaan ... geef toe ... vinden de kids niet altijd even leuk hoor, en zal wel herkenbaar zijn ...
we waren deze keer best vroeg ... dat wil zeggen, wel 5 min. voor tijd hahaha, en is wel eens anders hoor...
aangekomen in de kerk worden we begroet door bekénden, en wensen ons een gezegende dienst ...
nou luitjes ... élke keer dat wij samen met onze kids daar zitten ... vind ik al zó bijzonder, dat het voor mij al niet meer stuk kan ...
mijn lieve anneke en ik zitten de hele dienst met de handen sámen ... ik kijk dan wel eens om mij heen of anderen dat óók doen ... en weet dat digene áchter mij zit óók doen ... maar moet dan ook wel constateren dat dat niet veel gedaan word ... jammer toch? ... tis zóó fijn om dát met je geliefde te ervaren ...
thuis gekomen ... koffie met wat lekkers ...de kids op de bank genietend
hopende dat ze maar iets van de dienst hebben mee gekregen, en dat proefde ik ook wel ...
waaauw , wát een zondag ... ik ben dankbaar...
s'middags zijn we samen wezen wandelen in de sneeuw ...
mmmm ... zóó romantisch ... en genoten van elkaar ...
eenmaal thuis gekomen, genieten van een glaasje wijn ... samen het avond eten bereiden ... en weer genieten van onze kids ...
en dan komt het afscheid ... is telkens weer zóó moeilijk ... maar het moét
ik rij naar huis ... een 160 km ... het lijkt idd vér ... en oeps ... moelijk hoor ... tis vér ja ... héél ver ... maar jullie moesten eens weten wat liefde voor elkaar kan betekenen ... afstand speeld dan totaal geen rol, jullie snap?
ik kijk uit wanneer mijn liefje volgende week weer naar mij toe komt ...
en verras haar dan alwéér met zón super weekend ...
mmmm ik kijk er naar uit ... sorry dat ik zo ópen bent ... thats me ...

Ik vind het geweldig dat je zó open bent enne...geen 'sorry' daarvoor zeggen hoor!
Ik zit in precies hetzelfde schuitje: Glenn, mijn vriend woont in Brabant en ik in Overijssel...elke keer weer zijn we blij en leven we naar het weekend toe... en élke keer is daar weer dat vervelende afscheid...om van te huilen gewoon.
Mooi ook hoe je beschrijft hoe je samen de kerkdienst beleefd, wij zijn ook zo van die mensen die elkaars hand vasthouden! (misschien willen we uit elke minuut het liefst een heel uur halen????) Ik vind het in elk geval heel normaal!

En dan komt die vréselijke maandag....dé meest depressieve maandag van het jaar? kan kloppen hoor, maar dan vind ik élke maandag een dráma! Op naar de dinsdag, óp naar het vólgende weekend!

Ariënne
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:31

mijn dag was vandaag wel érrrg druk ... half 6 de wekker ... op mijn werk véél te regelen ... daarna naar de supermarkt , lege kratten bier en lege flessen inleveren, en was een bedrag van 30 eurie's ...
was om 17.30 thuis ... ff snel onder de douch en eten ... om 7 uur bij de fisio ... 19.45 thuis ... snel wat opruimen en om 8 uur huisbezoek van onze kerk ... was érg waardevol, maar ben nu wel een beetje moe ...
Naar boven

Auteur Bericht
DENISE761

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 19:21

Ik geloof niet zo in die meest depressieve dag van t jaar, maar afgelopen maandag had ik wel zo,n gevoel.... Geschokte, onthutste smiley
Sinds de zomer werk ik met verstandelijk gehandicapten en toen ik om 07.00 u begon(erg vroeg vind ik...) begon de 1e al te mopperen-doet ze altijd wel, maar kan er nietaltijd goed tegen- en toen ze van mij om 7.45u de tv niet aan mocht zetten vloekte ze me ondersteboven zonder dat je daar iets aan kunt veranderen Huilende smiley, smiley in tranen . De volgende was ook al hoogst ontevreden en mopperde wat af en de volgende etc, etc.
Mijn rijbewijs moest verlengd worden; had een afspraak via internet gemaakt....afspraak stond niet in de computer Woedende smiley , vervolgens werd ik toch geholpen Lachende smiley en toen waren de pasfoto,s weerniet goed gemaakt bijn de fotograaf Boze smiley 7 euri in de vuilnisbak. Gelukkig kon ik ter plekke voor 5 euri nieuwe maken en die foto,s waren net aan...barstte nog net niet uit mijn vel...S,avonds nam ik de verkeerde afslag naar de bioscoop waardoor we de film van 19 u misten , enne kreeg ik bij KFC spicy kippepootjes waar ik niet van hou......vorr de rest ging t allemaal goed!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 23:07

Toen ik vanmiddag de achterdeur opendeed zag ik hem daar liggen. Mijn kater, 2 jaar oud en opeens lag hij daar levenloos en stil. Hij was nog warm, maar zijn ogen stonden wijd open. Hij was aan het dood gaan.
Ik bekeek hem nog eens goed, geen wondje te ontdekken. Ik tilde hem op, slap, levenloos lag hij in mijn armen. Nek gebroken.
De kinderen waren bij mijn ex, ik belde er naar toe. Ze kwamen met hun moeder bij me om hem te begraven. Waarom nu dit katertje, waarom niet mijn oude poes van 12 jaar, die zijn beste tijd gehad heeft? Waarom de grootste deugniet van het stel, die het niet kon nalaten, iedere avond zijn zusje te pesten. En al krijsend en mauwend een stoeipartij aan te gaan met de honden. Ik moest denken aan de momentjes dat hij vol trots er weer aan kwam met een muisje in zijn bek, die hij in het veld gevangen had. En ik moest ook denken aan het laatste muisje, dat smekend op zijn achterpootjes hem aankeek. Die laatste heb ik snel bij hem weggehaald, want zelfs dat vond ik zielig.
pff wat een dag, het is maar een kat, maar het was wel een beestje waar ik enorm aan gehecht was. Mijn zoon heeft de kuil gegraven. Het was eigenlijk zijn poes. Hoewel hij 24 is, zag ik dat hij het moeilijk vond.

Vanavond hadden we een bijbelstudie. Geen traditionele bijbelstudie. Ik liet een aantal films zien over Haiti, en wel over de stichting Hart voor Haiti. Daarna samen gebeden voor Haiti en voor dit werk. Alles wat ze opgebouwd hadden is weg. Ik wil er wat voor doen, weet nog niet precies wat.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 20 januari 2010, 23:07
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 23:20

Hey Chat,

Wat ontzettend náár voor jou, je zoon, de kinderen....dat je je kat zó vond en met elkaar moest begraven. Ja, het is 'maar' een kat... we zeggen dat zo, maar verdrietig word je er wel wel van. Ik vind het rot voor jullie.

Wat betreft Haïti? Ik wil ook graag iets doen maar liever niet via Giro 555, misschien kunnen we hier op CM de gebeden, krachten bundelen?
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: donderdag 21 januari 2010, 16:37

INKA401 schreef:
een nieuw topic ...
wat was op deze dag nou wat jou het meest bezig hield
was dit nu een fijne ervaring ... een iets mindere ... een vééel mindere
een bijzondere geloofs ervaring ... of gewoon de dingen die we allemaal elke dag doen ... de kids bijzónder lastig ... geen zin in school ...
je konijn aan de diarée, of had je een dag dat je grote plannen had maar er niets uit je handen kwam ... schaam je niet ... tís óver bekend ...jullie snap?

Vandaag lekker helemaal niks gedaan. Lekker uitgeslapen en een beetje gelummeld, da's alles. Heb al mijn studie taken afgerond en heb tot februari ff niks aan mijn hoofd. Heerlijk! Daar was ik echt aan toe Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Even uitrusten en 1 februari weer flink aan de slag bij het Stedelijk Museum in Amsterdam. Lekker collectieonderzoek doen, tentoonstellingen maken, publicaties voorbereiden enz. Vervelen zal ik mij daar niet.....Gelukkig maar.

Laatst aangepast door
LAURENS814
op donderdag 21 januari 2010, 16:44
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: donderdag 21 januari 2010, 20:10

verwijdert door mezelf

Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 29 november 2010, 00:10
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 23:56

de zondag vind ik de mooiste dag van de week ... even weg van alle drukte ... een echte rustdag dus ...
vanmorgen met mijn vriendin en zoontje naar de kerk geweest ... de beleving samen, mmmm súper ... het was een mooie preek,
daarna de ontmoeting met mijn dorpsgenoten, waaauw ... elke keer weer leuk ...
smiddags wandelen in de sneeuw ... midden door de polder met haar vele bevroren water en molens ... mmmm ik geniet nóg na ...
eenmaal thuis, de houtkachel aan ... de kaarsen en veel lichtjes ...
een glaasje wijn, en genieten van elkaar ...
samen het avond eten bereiden ... samen even kroelen, en de dag was voor we het wisten al weer voorbij ...
en dan afscheid nemen, altijd moelijk ... anneke is nu opweg naar huis ... en wacht op een berichtje dat ze veilig thuisgekomen is .... tís tóch 160 km hé ... oeps ...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:24

INKA401 schreef:
de zondag vind ik de mooiste dag van de week ... even weg van alle drukte ... een echte rustdag dus ...
vanmorgen met mijn vriendin en zoontje naar de kerk geweest ... de beleving samen, mmmm súper ... het was een mooie preek,
daarna de ontmoeting met mijn dorpsgenoten, waaauw ... elke keer weer leuk ...
smiddags wandelen in de sneeuw ... midden door de polder met haar vele bevroren water en molens ... mmmm ik geniet nóg na ...
eenmaal thuis, de houtkachel aan ... de kaarsen en veel lichtjes ...
een glaasje wijn, en genieten van elkaar ...
samen het avond eten bereiden ... samen even kroelen, en de dag was voor we het wisten al weer voorbij ...
en dan afscheid nemen, altijd moelijk ... anneke is nu opweg naar huis ... en wacht op een berichtje dat ze veilig thuisgekomen is .... tís tóch 160 km hé ... oeps ...

Denk dat ik maar een vis ga kopen ... kan ik met m'n vis gaan kroelen ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:43

Quote:
Denk dat ik maar een vis ga kopen ... kan ik met m'n vis gaan kroelen ...

je kan er in iedergeval mee vissebekke Clown smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:47

JOLAN931 schreef:
je kan er in iedergeval mee vissebekke Clown smiley Kussende smiley Kussende smiley

hahaha ... vissebekke?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:53

JOLAN931 schreef:
je kan er in iedergeval mee vissebekke

hahaha ... vissebekke?

ja joh...je weet wel, met van die getuite lipjes Knipoog smiley Kussende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 17:45

JOLAN931 schreef:
JOLAN931 schreef:
je kan er in iedergeval mee vissebekke

hahaha ... vissebekke?

ja joh...je weet wel, met van die getuite lipjes Knipoog smiley Kussende smiley Clown smiley

Even voor de spiegel oefenen jolanClown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 18:19

verwijdert door mezelf

Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 29 november 2010, 00:08
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:25

wat ik vandaag gedaan heb? ...

héééél veel koffie drinken ...
kon de hele dag niets doen vanwege de vorst.
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:42

INKA401 schreef:
wat ik vandaag gedaan heb? ...

héééél veel koffie drinken ...
kon de hele dag niets doen vanwege de vorst.

Hey Inka, heb nog wel klussen binnenshuis liggen is dat niks voor je Knipoog smiley
Ehne uiteraard is de koffie gratisssssssssssssssss Clown smiley

Laatst aangepast door
JILL658
op woensdag 27 januari 2010, 00:43
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 02:04

JILL658 schreef:
Hey Inka, heb nog wel klussen binnenshuis liggen is dat niks voor je Knipoog smiley
Ehne uiteraard is de koffie gratisssssssssssssssss Clown smiley

ja leuk jill, maar zakenlijk ligd dit nou eenmaal héél anders dan in de privé sfeer ... jij snap?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4