Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 januari 2010, 19:41
Onderwerp: neem de tijd
|
|
|
Ja heel mooi Jonathan! Het verwoord een beetje de situatie waarin ik zit en daarom spreekt het me aan! Zelf geschreven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 januari 2010, 19:21
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
Ik geloof niet zo in die meest depressieve dag van t jaar, maar afgelopen maandag had ik wel zo,n gevoel.... Sinds de zomer werk ik met verstandelijk gehandicapten en toen ik om 07.00 u begon(erg vroeg vind ik...) begon de 1e al te mopperen-doet ze altijd wel, maar kan er nietaltijd goed tegen- en toen ze van mij om 7.45u de tv niet aan mocht zetten vloekte ze me ondersteboven zonder dat je daar iets aan kunt veranderen . De volgende was ook al hoogst ontevreden en mopperde wat af en de volgende etc, etc. Mijn rijbewijs moest verlengd worden; had een afspraak via internet gemaakt....afspraak stond niet in de computer , vervolgens werd ik toch geholpen en toen waren de pasfoto,s weerniet goed gemaakt bijn de fotograaf 7 euri in de vuilnisbak. Gelukkig kon ik ter plekke voor 5 euri nieuwe maken en die foto,s waren net aan...barstte nog net niet uit mijn vel...S,avonds nam ik de verkeerde afslag naar de bioscoop waardoor we de film van 19 u misten , enne kreeg ik bij KFC spicy kippepootjes waar ik niet van hou......vorr de rest ging t allemaal goed!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 januari 2010, 18:45
Onderwerp: lenen
|
|
|
Je moet idd wijsheid aan God vragen of je iemand moet helpen. Als het een broeder of zuster is en je kan helpen dan moet je het denk ik doen en misschien ook wel bij een ongelovige. Vroeger wilde ik altijd iedereen helpen waardoor ik eens met een schuld van bijna 8000 gulden kwam te zitten!!! Ik zou toen net de zending ingaan en dat had niet door kunnen gaan als God me niet had "uitgered"! Hij voorzag op wonderbaarlijke wijze! God heeft altijd voorzien in alles wat ik nodig had ook op financieel gebied. Zelf gellof ik ook in het principe van: je tiende van je inkomsten aan God geven ook als je niet veel hebt; God zal altijd voorzien!!!
|
|
Naar boven |
|
|