ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 92 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 19:39

ZEELAND736 schreef:
Van zulke foutjes houd ik wel!!!

Knipoog smiley

CM is gek geworden........ik ben er ook weer even

Knipoog smiley

Leanne,van dom blondt naar brown diva gegaan Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 19:59

LEANNE226 schreef:

Knipoog smiley

Leanne,van dom blondt naar brown diva gegaan Coole smiley met zonnebril

Leuk!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 20:04

ZEELAND736 schreef:
Wat ik me afvraag???

Nou...dat ik ineens weer op CM kan...en dat er staat dat mijn abonnement over 3 dagen verloopt!!!

Hoe kan dit???

Ik denk, Zeeland, omdat het morgen 14 februari -Valentijnsdag- is! Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 20:12

oooh morgen valenteinsdag Lachende smiley spannend....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 00:23

JANS221 schreef:
Ik denk, Zeeland, omdat het morgen 14 februari -Valentijnsdag- is! Verliefde smiley

JIPPIE!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 00:42

ZEELAND736 schreef:
JIPPIE!!!

Brievenbus leeghalen(kan er meer in),vazen klaar zetten en een flinke honger kweken......wie weet wat er gaat gebeuren!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 06:22

LEANNE226 schreef:
Brievenbus leeghalen(kan er meer in),vazen klaar zetten en een flinke honger kweken......wie weet wat er gaat gebeuren!

Ik had laatst een boterham in de brievenbus. Geldt dat ook? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 06:23

Meest belangrijke vraag op Valentijnsdag:

Zit mijn haar goed? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 07:20

ANNA415 schreef:
Meest belangrijke vraag op Valentijnsdag:

Zit mijn haar goed? Clown smiley

Like a lion
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 08:42

LEANNE226 schreef:

ha ha, brievenbus leegmaken Lachende smiley Is wel altijd spannend op valentein als de postbode komt....
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 10:42

LEANNE226 schreef:

Knipoog smiley

Mysterie opgelost: er is een speciale Valentijn-aanbieding van 3 dagen

Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARA540

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 10:51

Zou het ooit nog es winter worden vandaag?

wb leanne en zeeland...
ik ben er ook weer.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 11:37

Heeeeyyyy wat gezellig, iedereen is er weer ff!! Lachende smiley

Hallo iedereen!!!!

Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zaterdag 15 februari 2014, 11:38
Naar boven

Auteur Bericht
MARA540

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 11:46

STEENTJE178 schreef:

Hallo iedereen!!!!

WB steentje...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 11:48

MARA540 schreef:
WB steentje...
Hey Mara, leuk jou ook weer ff te treffen! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 11:54

STEENTJE178 schreef:

Hallo iedereen!!!!

Hallo en dag (ik ben nl een paar daagjes weg) Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 19:49

Benno L.

Zijn flat, hier in de stad, omheind met grote groepen mensen die zich nu verzameld hebben ... het voelt blijkbaar zo goed om iemand aan te wijzen, de zondebok te slachten... maar weten we wel wie er gewoon naast, onder of boven ons woont? Weten we eigenlijk wel wat er in onze eigen familie- en vriendenkring plaats kan vinden? Die ene stille, door niemand verdacht.. is dat niet veel en veel enger dan een man die aan alle kanten gecontroleerd wordt, gekend is en gevolgd wordt? Mensen zijn soms zo kortzichtig. Nee ik praat niets maar dan ook niets goed. Verkeerd is verkeerd, van kinderen blijf je met je tengels af! Maar de uitspraken die mensen in de mond nemen als ware zij God (gelukkig niet), over eeuwige marteling, aan het gas, "Hitler wist er raad mee" en allerlei gedetailleerde scenario's ... ik gruw ervan. Een groot deel van ons volk is vergeten wat het woord barmhartigheid betekent...

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 18 februari 2014, 19:52
Naar boven

Auteur Bericht
ELINE392

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 20:27

JOL252 schreef:
Benno L.

Zijn flat, hier in de stad, omheind met grote groepen mensen die zich nu verzameld hebben ... het voelt blijkbaar zo goed om iemand aan te wijzen, de zondebok te slachten... maar weten we wel wie er gewoon naast, onder of boven ons woont? Weten we eigenlijk wel wat er in onze eigen familie- en vriendenkring plaats kan vinden? Die ene stille, door niemand verdacht.. is dat niet veel en veel enger dan een man die aan alle kanten gecontroleerd wordt, gekend is en gevolgd wordt? Mensen zijn soms zo kortzichtig. Nee ik praat niets maar dan ook niets goed. Verkeerd is verkeerd, van kinderen blijf je met je tengels af! Maar de uitspraken die mensen in de mond nemen als ware zij God (gelukkig niet), over eeuwige marteling, aan het gas, "Hitler wist er raad mee" en allerlei gedetailleerde scenario's ... ik gruw ervan. Een groot deel van ons volk is vergeten wat het woord barmhartigheid betekent...

[i]Helemaal mee eens! Hij heeft zijn straf uitgezeten en dan moet/mag je verder. Ik zou hem ver uit de buurt van kinderen huisvesten (seniorenflat (?)) en hij mag niet bij kinderen werken en/of ophouden!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 20:33

ELINE392 schreef:
[i]Helemaal mee eens! Hij heeft zijn straf uitgezeten en dan moet/mag je verder. Ik zou hem ver uit de buurt van kinderen huisvesten (seniorenflat (?)) en hij mag niet bij kinderen werken en/of ophouden!

Hij woont in een seniorenflat maar vlak bij een lagere- en middelbare school en bij dagopvang van verstandelijk beperkten... aan de overkant een zwembad. Dat snap ik ook niet zo goed, kijk dan naar een wijk waar in de omgeving dat niet meteen is. Dit is voer voor de mensen die alleen maar moord en brand weten te schreeuwen en sensatie zoeken.

Het is een naargeestig sfeertje als je door die straat loopt, beetje knokploegachtig. Brrr.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 20:57

JOL252 schreef:
Hij woont in een seniorenflat maar vlak bij een lagere- en middelbare school en bij dagopvang van verstandelijk beperkten... aan de overkant een zwembad. Dat snap ik ook niet zo goed, kijk dan naar een wijk waar in de omgeving dat niet meteen is. Dit is voer voor de mensen die alleen maar moord en brand weten te schreeuwen en sensatie zoeken.

Het is een naargeestig sfeertje als je door die straat loopt, beetje knokploegachtig. Brrr.

Lijkt me een akeligge sfeer daar.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 februari 2014, 21:08

Je krijgt wel rare dingen. Burgemeesters hebben deze mensen liever niet, met als gevolg dat ze een jaar in een vakantiepark wonen, vol met ...kinderen, ja. Hij heeft zijn zeer verdiende straf uitgezeten en dan moet je toch echt aan terugkeer denken. De neiging de eigen kinderen te beschermen is er maar het is ook wel makkelijk om agressief te worden. Niemand heeft er een goed woord voor over wat hij heeft gedaan en mogelijk kan doen, maar door hem een woning te geven, is het nog enigszins controleerbaar. Opsluiten kan niet meer tenzij hij weer in de fout gaat en zolang dat niet zo is, moet er toch plaats zijn. Marokkaanse pooiers die in ons liberale Nederland slavinnen houden en het geld tussen hun kruis vandaan stelen, lopen ook vrij rond.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 18 februari 2014, 21:10
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 24 februari 2014, 18:11

Huh Smiley die vol vragen zit Sinds vandaag match ik met een vrouw. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een man. En dat heb ik ook aangegeven bij de matchcriteria. Hoe kan dit?

Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 24 februari 2014, 18:21
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: maandag 24 februari 2014, 22:40

JANS221 schreef:
Huh Smiley die vol vragen zit Sinds vandaag match ik met een vrouw. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een man. En dat heb ik ook aangegeven bij de matchcriteria. Hoe kan dit?

Ach, ik werd gelinct aan een man die een man zocht?! En ook mijn voorkeur gaat toch heel duidelijk uit naar een man. Vorig jaar werd ik nog gematcht aan een man in een relatie. Dus ik denk dat de computer af en toe in de war is. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 07:24

JANS221 schreef:

CM wordt gewoon hip Engeltje smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 10:48

Sommige mensen vullen hun geslacht per ongeluk verkeerd in op hun profiel. Na verloop van tijd ontdekken ze dat of worden ze daar door anderen op gewezen. Via ons wordt dit dan gewijzigd.

Ondertussen zijn er soms al matches gemaakt, die dus niet kloppen. De kans is groot dat degene met wie je een match had nu opeens een man of vrouw geworden is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 16:54

CHRISTIANMATCH schreef:
Sommige mensen vullen hun geslacht per ongeluk verkeerd in op hun profiel. Na verloop van tijd ontdekken ze dat of worden ze daar door anderen op gewezen. Via ons wordt dit dan gewijzigd.

Ondertussen zijn er soms al matches gemaakt, die dus niet kloppen. De kans is groot dat degene met wie je een match had nu opeens een man of vrouw geworden is Lachende smiley

OK, maar mag ik dan toch nog even eigenwijs zijn? (ja, ik ben een vrouw Engeltje smiley ) Ik kan nooit een match hebben met een man die per ongeluk invult dat hij vrouw is en dus een profiel van een vrouw heeft, want bij matchcriteria heb in ingevuld dat ik een man zoek. Wel zou ik kunnen matchen met een vrouw die per ongeluk ingevuld heeft dat ze een man is en dus het profiel van een man heeft.
Wie het nog begrijpt mag het zeggen!

Pff….Stel dat ik ga daten, hoe weet ik dan zeker dat de man met wie ik ga daten ook echt man is? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 18:12

JANS221 schreef:
OK, maar mag ik dan toch nog even eigenwijs zijn? (ja, ik ben een vrouw Engeltje smiley ) Ik kan nooit een match hebben met een man die per ongeluk invult dat hij vrouw is en dus een profiel van een vrouw heeft, want bij matchcriteria heb in ingevuld dat ik een man zoek. Wel zou ik kunnen matchen met een vrouw die per ongeluk ingevuld heeft dat ze een man is en dus het profiel van een man heeft.

Pff….Stel dat ik ga daten, hoe weet ik dan zeker dat de man met wie ik ga daten ook echt man is? Verraste, verbaasde smiley

Ik zou gewoon voor de zekerheid tijdens zo'n date het lijstje erbij houden met de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dan maar afvinken.... Lachende smiley Dan zie je vanzelf waar je uitkomt, bij de man of bij de vrouw...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 19:00

ANTA961 schreef:
Ik zou gewoon voor de zekerheid tijdens zo'n date het lijstje erbij houden met de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dan maar afvinken.... Lachende smiley Dan zie je vanzelf waar je uitkomt, bij de man of bij de vrouw...

Waar zijn die lijstjes te krijgen...... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 19:03

ANNETTE050 schreef:
Waar zijn die lijstjes te krijgen...... Geschokte, onthutste smiley

die kwam ik hier bij een ander topic tegen. Ik wist van het bestaan ook niet af voor die tijd...
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 26 februari 2014, 09:59

JANS221 schreef:

Je was dus blijkbaar gematcht met een vrouw die per ongeluk heeft ingevuld een man te zijn. En vervolgens heeft zij dit weer laten wijzigen via ons.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 92 Volgende
Pagina 87 van 92