Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 24 oktober 2013, 16:48
|
|
|
Waarom iemand me een mail stuurt dat ie liever jonger heeft en niet gescheiden... en vervolgens geblokkeerd blijkt te hebben als ik van repliek dien... beetje flauw, wees dán ook een vent, denk ik dan.
Hier knap ik niet van op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 24 oktober 2013, 17:12
|
|
|
JOL252 schreef: | Waarom iemand me een mail stuurt dat ie liever jonger heeft en niet gescheiden... en vervolgens geblokkeerd blijkt te hebben als ik van repliek dien... beetje flauw, wees dán ook een vent, denk ik dan.
Hier knap ik niet van op. |
Een AF-knap vent dus.... Als je zoiets leest....(gescheiden-50 jaar) en hij heeft liever-koekjes... DAN SCHRIJF JE NIET!!!
Zegt dus meer van HEM...dan van JOUW!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 24 oktober 2013, 17:40
|
|
|
ha ha knap er wel van op, van die afknap vent, kan weer lachen
natuurlijk is hij zelf rond de vijftig ergens, ziet er nog perfect uit, met de perfecte witte onderbroek en hoopt hier d e perfecte jongere, niet gescheiden dame te vinden, heeft het leven prima voor elkaar, ook al verdenk ik hem ervan dat hij in midelife crisis zit, waarbij hij denkt dat hij nog sjans heeft van vrouwen van dertig, zeer sexy is en misschien wel met mannenstring rond loopt
maar das toch betere mail dan ik wel es heb gehad, jol... eh man van hoe oud was hij nou 76 die zich nog zeer jong voelde. ehhh ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 24 oktober 2013, 18:51
|
|
|
JOL252 schreef: | Waarom iemand me een mail stuurt dat ie liever jonger heeft en niet gescheiden... en vervolgens geblokkeerd blijkt te hebben als ik van repliek dien... beetje flauw, wees dán ook een vent, denk ik dan.
Hier knap ik niet van op. |
Dan weet je niet of je moet lachen of boos moet worden Ach,iedereen heeft wel eens een sukkel getroffen.Eentje vroeg mij of ik nog wel rein() was en zo ja of ik dan wat kindjes wilde baren.Een ander zei onze date af omdat hij een nachtje was blijven plakken bij zijn vorige date(die was zo lekker strak zei hij,dat hij het niet kon afslaan ).En nog eentje vroeg of hij bij mij in mocht trekken en of ik dan zijn schulden af wilde betalen(2 weken na mijn negatieve antwoord woonde hij al samen met een cm-ster)
Gelukkig zijn er heel veel lieve,gewone,welwillende mannen die het niet uitmaakt of je 30 of 50 bent,of er wat hangt en je wat kilootjes meer meesjouwt en of je portemonnee wel goed gevuld is.Gewoon mannen waarbij je je goed op je gemak voelt,die je in je waarde laten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 24 oktober 2013, 22:32
|
|
|
Oh ha ha , dat is echt erg,.... , achteraf wel om te lachen Of om te huilen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 24 oktober 2013, 22:49
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha knap er wel van op, van die afknap vent, kan weer lachen
natuurlijk is hij zelf rond de vijftig ergens, ziet er nog perfect uit, met de perfecte witte onderbroek en hoopt hier d e perfecte jongere, niet gescheiden dame te vinden, heeft het leven prima voor elkaar, ook al verdenk ik hem ervan dat hij in midelife crisis zit, waarbij hij denkt dat hij nog sjans heeft van vrouwen van dertig, zeer sexy is en misschien wel met mannenstring rond loopt
maar das toch betere mail dan ik wel es heb gehad, jol... eh man van hoe oud was hij nou 76 die zich nog zeer jong voelde. ehhh ha ha |
hihihi hou op over mannenstring daar heb ik nog een leuk verhaal over....
dat vraag ik me af... welke man draagt dat? (laat maar zitten ik hoef heloof ik het antwoord niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 oktober 2013, 00:13
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dan weet je niet of je moet lachen of boos moet worden Ach,iedereen heeft wel eens een sukkel getroffen.Eentje vroeg mij of ik nog wel rein() was en zo ja of ik dan wat kindjes wilde baren.Een ander zei onze date af omdat hij een nachtje was blijven plakken bij zijn vorige date(die was zo lekker strak zei hij,dat hij het niet kon afslaan ).En nog eentje vroeg of hij bij mij in mocht trekken en of ik dan zijn schulden af wilde betalen(2 weken na mijn negatieve antwoord woonde hij al samen met een cm-ster)
Gelukkig zijn er heel veel lieve,gewone,welwillende mannen die het niet uitmaakt of je 30 of 50 bent,of er wat hangt en je wat kilootjes meer meesjouwt en of je portemonnee wel goed gevuld is.Gewoon mannen waarbij je je goed op je gemak voelt,die je in je waarde laten! | 8
Sukkel is een goeie benaming... ik reken het goed. Overigens was hij degene die contact zocht, dus wist ie dat ik gescheiden was. Misschen was het de kift omdat ik antwoordde dat wintermaanden voor mij geen reden zijn. Verder moest ik, rijdend door Rotterdam denken aan het woord dat ik kort geleden hoorde en vanavond ook weer tegenkwam op de weg: verkeershufters...
Met een variatie op dat woord kunnen we misschien een nieuw topic openen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 25 oktober 2013, 01:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 oktober 2013, 08:22
|
|
|
JOL252 schreef: | 8
Sukkel is een goeie benaming... ik reken het goed. Overigens was hij degene die contact zocht, dus wist ie dat ik gescheiden was. Misschen was het de kift omdat ik antwoordde dat wintermaanden voor mij geen reden zijn. Verder moest ik, rijdend door Rotterdam denken aan het woord dat ik kort geleden hoorde en vanavond ook weer tegenkwam op de weg: verkeershufters...
Met een variatie op dat woord kunnen we misschien een nieuw topic openen. |
Hai Jol,
Wat een mooi gedicht heb je! Op je profiel.
Van Steff Boss. Klopt helemaal.
S. Heeft een film gevonden die een hoop verklaart over 'gedrag', helaas engels...
http://youtu.be/wSF82AwSDiU(sorry voor degene die geen engels kennen, misschien vertaalmachine.)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 25 oktober 2013, 08:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 oktober 2013, 15:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | hihihi hou op over mannenstring daar heb ik nog een leuk verhaal over....
dat vraag ik me af... welke man draagt dat? (laat maar zitten ik hoef heloof ik het antwoord niet) |
Misschien wel sinterklaas Je weet maar nooit... Hij draagt ook een jurk En daaronder, wil je niet weten Hij is wel harig, na zijn baard kijkende, jij hield toch van harige mannen Ps. sommigge holbewoners hebben ook soort strings aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 27 oktober 2013, 08:29
|
|
|
waarom moet die tijd toch verzet worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 27 oktober 2013, 08:29
|
|
|
heb ik alle klokken al wel verzet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 28 oktober 2013, 23:55
|
|
|
ANNA415 schreef: | heb ik alle klokken al wel verzet? |
Klokken verzet? Hopelijk heb je dan alleen van die kleine lichte dingetjes, en niet van die grote zware! En als je die wel hebt, hoop ik niet dat je je vertild aan die zware dingen! Dat kun jij toch in deze "aanlooptijd" er niet bij hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 oktober 2013, 06:18
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Klokken verzet? Hopelijk heb je dan alleen van die kleine lichte dingetjes, en niet van die grote zware! En als je die wel hebt, hoop ik niet dat je je vertild aan die zware dingen! Dat kun jij toch in deze "aanlooptijd" er niet bij hebben |
Nou Sinterklaas heeft allemaal van de grote staande klokken. Ben er dagen druk mee geweest. Ik snap het niet hoor, want de bank verzetten we nooit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 31 oktober 2013, 21:55
|
|
|
Waarom nu net de printer vastloopt (zeker vanwege Halloween ) op een moment dat ik dat niet kan gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 31 oktober 2013, 22:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Waarom nu net de printer vastloopt (zeker vanwege Halloween ) op een moment dat ik dat niet kan gebruiken. |
mm zijn er momenten waarop jij dat wel kunt gebruiken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 31 oktober 2013, 22:54
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou Sinterklaas heeft allemaal van de grote staande klokken. Ben er dagen druk mee geweest. Ik snap het niet hoor, want de bank verzetten we nooit. |
Joh, wat zal er dan inmiddels een speculaasstof onder jullie bank liggen!!
Maar ben je er inmiddels achter of je alle klokken op de juiste tijd hebt ingesteld? Of dingdongkoekoeken ze nu allemaal op verschillende momenten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 november 2013, 06:50
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Joh, wat zal er dan inmiddels een speculaasstof onder jullie bank liggen!!
Maar ben je er inmiddels achter of je alle klokken op de juiste tijd hebt ingesteld? Of dingdongkoekoeken ze nu allemaal op verschillende momenten? |
Owwwasdathut?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 november 2013, 12:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Waarom nu net de printer vastloopt (zeker vanwege Halloween ) op een moment dat ik dat niet kan gebruiken. |
Kan aan de eindtijd liggen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 november 2013, 13:07
|
|
|
Waarom er voor de derde keer in korte tijd...een kras op mijn auto zit??
En niet zomaar eentje....nu weer 1 over een breedte van wel 50 cm!!! Vind dit echt niet leuk... Dader natuurlijk onbekend...
Het is maar een auto....maar voor mij wel ""mijn gouden koets""
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 11:52
|
|
|
Beetje niet een goed moment uitgekozen voor een klein-niet te stuiten-wildebras-mini-kitten!!!!
Kerststukjes zijn niet veilig..... Ballen sneuvelen zomaar...ineens
En zojuist een afvalvakje vol met koffiepads (en opengekrabd!!) over de keukenvloer.... Tja....er zat ook een velletje worst in en dat roken we!!!
(en toch mag je blijven...want je bent een schat!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 december 2013, 13:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Beetje niet een goed moment uitgekozen voor een klein-niet te stuiten-wildebras-mini-kitten!!!!
Kerststukjes zijn niet veilig..... Ballen sneuvelen zomaar...ineens
En zojuist een afvalvakje vol met koffiepads (en opengekrabd!!) over de keukenvloer.... Tja....er zat ook een velletje worst in en dat roken we!!!
(en toch mag je blijven...want je bent een schat!!!) |
geniet ervan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 december 2013, 15:58
|
|
|
Hoe kom ik van mijn 'soms aanvoelende levensgrote verdriet af?' Wat ik toch tijden niet had?
Ja, ik heb ook natuurlijk, goede tijden tussen door. God zij dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 december 2013, 16:01
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoe kom ik van mijn 'soms aanvoelende levensgrote verdriet af?' Wat ik toch tijden niet had?
Ja, ik heb ook natuurlijk, goede tijden tussen door. God zij dank! |
Dat zijn de ""ups"" en ""downs"" van het leven S!!! Zou iedereen dat niet hebben??? En ja...de 1 kan er beter mee omgaan dan de ander... Maar....Komt allen tot Mij die vermoeid en belast zijn....Ik zal je helpen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 december 2013, 11:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoe kom ik van mijn 'soms aanvoelende levensgrote verdriet af?' Wat ik toch tijden niet had?
Ja, ik heb ook natuurlijk, goede tijden tussen door. God zij dank! |
Ik denk aan je(wat dat ook mag helpen ).Ik vind je heel sterk,steeds krabbel je weer op. Ieder heeft zn kruis te dragen maar die van jou is wel erg zwaar............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 december 2013, 18:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat zijn de ""ups"" en ""downs"" van het leven S!!! Zou iedereen dat niet hebben??? En ja...de 1 kan er beter mee omgaan dan de ander... Maar....Komt allen tot Mij die vermoeid en belast zijn....Ik zal je helpen!! |
Hai Zeeland!
Ja, idd...daar zeg je idd dus wat.....(!)...
En, Mooie Bijbeltekst, Goed om daarbij bepaald te worden. Bedankt!
!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 december 2013, 18:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik denk aan je(wat dat ook mag helpen ).Ik vind je heel sterk,steeds krabbel je weer op. Ieder heeft zn kruis te dragen maar die van jou is wel erg zwaar............ |
Hai Leanne,
Dank voor je begrip!
En wat een mooie profielfoto heb jij!
Ik zie er herkenning in!
Bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 januari 2014, 16:57
|
|
|
Europa by night rond de jaarwisseling.
Hier vraag ik me vandaag niets af. Je ziet gelijk waar het meeste vuurwerk afgestoken is en scheepsladingen vol met geld is uitgegeven ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 3 januari 2014, 16:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 januari 2014, 17:56
|
|
|
Het lijkt me een broodje-aap verhaal. Het was in Nederland bewolkt, en dan kun je vuurwerk niet zien vanuit de ruimte. En kijk eens naar het tijdsverschil. Als het in Nederland twaalf uur is, is het in Engeland en Ierland nog geen jaarwisseling en in Moskou is het nieuwe jaar dan al twee uur oud. Cairo is islamitisch en daar speelt Nieuwjaar niet, los van de gewoonte dat er daar nauwelijks vuurwerk wordt aangestoken. En de kleuren, wat betekenen die? Geel vuurwerk in Nederland en België en blauw in de Oekraine? De bemanningen van schepen op de Noordzee moeten dan wel flink hun best gedaan hebben, afgezien van niet al te weinig blauw vuurwerk midden in de woestijn in islamitisch Lybie.
Thomas, gelooft er niks van.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 4 januari 2014, 03:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 januari 2014, 18:16
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 3 januari 2014, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM368
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 00:52
|
|
|
Htet valt me op dat er zo'n hetze is tegen vuurwerk. Terwijl in mijn ogen de zaken toch wel erg negatief gesteld worden. Vuurwerk is veilig als het goed gebruikt wordt. Men overdrijft als je de getallen ziet. Er gebeuren weinig ongelukken mee. Ieder slachtoffer is natuurlijk erg, maar vaak komt dat ook omdat ze verkeerd vuurwerk gebruikt hebben. Ik schat dat er zo'n vier en een half miljoen mensen vuurwerk afgestoken hebben. Een vrij lage schatting, en hoeveel slachtoffers zijn er gevallen? Nog niet eens een promille, moet je dan het pleziertje van miljoenen aan de kant zetten omdat er maar letterlijk een paar mensen er niet goed mee omgaan. Nederland is een chagrijnig land aan het worden waarbij de pleziertjes van de gewone burger zoals een auto, een sigaretje en nu weer vuurwerk zoveel mogelijk aan banden gelegd moeten worden.
|
|
Naar boven |
|
|