Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 20:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Eindelijk een begin kunnen maken met het uitruimen, opruimen van van trapkast Wat wordt dat toch snel een troepie Maar goed het begin is er, nu de rest nog |
waar zet je die spullen dan weer neer? op zolder? a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op woensdag 16 januari 2013, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 20:43
|
|
|
KEITH722 schreef: | waar zet je die spullen dan weer neer? op zolder? a |
Een zolder heeft ze niet...alles gaat terug in de kast...bezigheidstherapie...ik vraag me af hoe het met haar studie zit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 21:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een zolder heeft ze niet...alles gaat terug in de kast...bezigheidstherapie...ik vraag me af hoe het met haar studie zit... |
Hoe weet jij nu dat ik geen zolder heb Enne alles terug mooi niet maat!!! heb twee zakken met troep weggegooit En de rest pffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoe weet jij nu dat ik geen zolder heb Enne alles terug mooi niet maat!!! heb twee zakken met troep weggegooit En de rest pffffff |
Ik zeg: Goed bezig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:14
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik zeg: Goed bezig!!!! |
ja nou nog 'n keer dan kan de deur nétttt weer dicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Eindelijk een begin kunnen maken met het uitruimen, opruimen van van trapkast Wat wordt dat toch snel een troepie Maar goed het begin is er, nu de rest nog |
Nah, wat jij met je trapkast had, heb ik met me koelkast mot al mijn lekkere happies naar moeders brengen En alles vervangen door futloos vetarm, magere melk, vetarme kaas, smerige smeersel dat verre weg margarine mot heten nooit geen varken meer, nooit meer uitgebakken spek tegen rundvlees kan ik niet Toen zejen ze, dan neem je maar veul rauwkost ben toch geen knijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:45
|
|
|
Me een breuk geknipt aan luxaflex.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:48
|
|
|
JOL252 schreef: | Me een breuk geknipt aan luxaflex. |
met luxaflex effect
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:53
|
|
|
MARITIME853 schreef: | met luxaflex effect
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 23:46
|
|
|
Ik heb geen trapkast, want ik heb geen trap.
Ik heb een soort inloopkast, eigenlijk een kleine kamer, zonder ramen, ongeveer 2X zo groot als een groot toilet. Daar heb ik planken in laten zetten. Die kast puilt uit van de zooi, ja alle planken barstenvol spullen, en dan op de grond dingen op elkaar gestapeld.
Ja, dat kwam zo, van de zomer toen me vloer er werd uitgehaald, moest ik ervoor heel snel die vloer dus eerst leegmaken, alles in de badkamer en in die kast gepropt....
En ja, schilderen laat ik doen, wou ik eerst zelf, maar ja kans ik dus groot dat ik het laat doen, tegen een vrienden prijsie en ja, dat wordt februari/maart. Maar ja, dan wel in 2 dagen.
En ja, me meubels had ik al met hulp bij grofvuil gezet.
Dus ja, ff kamperen, matras in huiskamer, 2 camingstoeltjes een tafel, en 2 tafeltjes voor mijn pc's. Bij de ene pc staat wel mijn lekkere fauteuil, waar ik heerlijk in kan zitten, als ik 'kleine huis' kijk...
Anyway, me slaapkamer dient nu ook als kast.....zo wat een zooi, ja, dat ga ik allemaal ordenen; dingen die weg kunnen, andere dingen ff tijdelijk in van die plastic mandjes, en in AH kratten....
Ja, ik ga me huis niet vol meubels douwen als er eerst geschilderd moet worden....
Ja, ik had ook eerst schilderen dan de vloer erin moeten laten zetten, maar ja, tis nu al gebeurd..., maar ja, je kan zo plastic kopen in meter 2, wat bedoeld is voor schilderen om je vloer droog te houden, komt er toch een spatje ergens, doekie in emmertje lauw water en tis weg.
Dus ja, ik hoop dat me huis zo is in maart al dat ik me vrienden kan laten komen, kan nu ook wel maar ja....you know...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 00:13
|
|
|
Goed bezig, Shanita! Hopelijk is het over een paar maanden helemaal aan de kant en naar je zin. Maar een goede voorbereiding is het halve werk, en volgens mij heb je de smaak nu echt te pakken. Heel veel succes en klusenergie toegewenst!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 00:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nah, wat jij met je trapkast had, heb ik met me koelkast mot al mijn lekkere happies naar moeders brengen En alles vervangen door futloos vetarm, magere melk, vetarme kaas, smerige smeersel dat verre weg margarine mot heten nooit geen varken meer, nooit meer uitgebakken spek tegen rundvlees kan ik niet Toen zejen ze, dan neem je maar veul rauwkost ben toch geen knijn |
Wilde...of moest je gaan lijnen Gerrit???
Of moet je gewoon een speciaal dieet volgen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 00:42
|
|
|
Vanmorgen een zoon geholpen...op de pc... Ik ...met een beetje verstand van de pc...hij heel weinig... Daardoor te laat op mijn werk, maar dat was niet erg.... Bij thuiskomst WEER achter de pc...(met de zoon) Er niet uit gekomen...versterking opgeroepen... De versterking bleef eten...gezellig... Na het eten eerst boorwerk boven op de slaapkamers...en weer achter de pc.. Dankzij een trouwe vriend is nu alles rond...en was het ook genoeg... Niet genoeg aan mezelf gedacht vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 00:43
|
|
|
Om ze op maat te maken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 09:22
|
|
|
kan je die dingen dan knippen, jee lijkt me een rotwerk. Net zoiets ergs als die dingen schoonmaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 09:38
|
|
|
KEITH722 schreef: | ja nou nog 'n keer dan kan de deur nétttt weer dicht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 09:39
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nah, wat jij met je trapkast had, heb ik met me koelkast mot al mijn lekkere happies naar moeders brengen En alles vervangen door futloos vetarm, magere melk, vetarme kaas, smerige smeersel dat verre weg margarine mot heten nooit geen varken meer, nooit meer uitgebakken spek tegen rundvlees kan ik niet Toen zejen ze, dan neem je maar veul rauwkost ben toch geen knijn |
Wat nu dan te hoog cholesterol Probeer eens te stoppen met dat paffen zal misschien ook al een eind heen helpen... Nah succes met je gezonde levensstijl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 10:02
|
|
|
PETRA373 schreef: | kan je die dingen dan knippen, jee lijkt me een rotwerk. Net zoiets ergs als die dingen schoonmaken |
Ja die kan je knippen om op maat te maken, hout is alleen een beetje weerbarstig... en schoonmaken? Stofzuiger d'r op, doekkie erna, klaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 10:37
|
|
|
Jaaaaaaa, vriendin jarig, dus net de deur versierd...............en ze zal eerst moeten verbouwen om weer naar binnen te komen............. Vanavond feestjeeeeeeee Zaterdag maar eens goed uitgebreid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 13:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat nu dan te hoog cholesterol Probeer eens te stoppen met dat paffen zal misschien ook al een eind heen helpen... Nah succes met je gezonde levensstijl |
idd me glorestedinges was veel te hoog, mag alles wat lekker is niet meer eten roken mocht ik wel Maar met dat laatste wil ik wel stoppen maar weet nog niet hoe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 13:38
|
|
|
GERRIT084 schreef: | idd me glorestedinges was veel te hoog, mag alles wat lekker is niet meer eten roken mocht ik wel Maar met dat laatste wil ik wel stoppen maar weet nog niet hoe |
gewoon geen rookdinges meer kopen...dat is de beste en goedkoopste oplossing...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 17:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | gewoon geen rookdinges meer kopen...dat is de beste en goedkoopste oplossing... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 18:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoe weet jij nu dat ik geen zolder heb Enne alles terug mooi niet maat!!! heb twee zakken met troep weggegooit En de rest pffffff |
Ondertussen de hele kast schoon en opgeruimd Wat een ruimte opeens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 18:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ondertussen de hele kast schoon en opgeruimd Wat een ruimte opeens |
Nu kan je die kast weer volduwen met rommel...zo heb je volgend jaar weer wat te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 18:36
|
|
|
MARITIME853 schreef: | met luxaflex effect
|
Gaat het nu om de luxaflex om om de schaduw van Jol?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 18:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu kan je die kast weer volduwen met rommel...zo heb je volgend jaar weer wat te doen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 19:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ondertussen de hele kast schoon en opgeruimd Wat een ruimte opeens |
Kan je wel nagaan hoe opgeruimd mijn maag er uit ziet me darmpies worre gewoon opstandig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:13
|
|
|
Ik heb naar de radio geluisterd...zo kreeg een CM-lid plots een stem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb naar de radio geluisterd...zo kreeg een CM-lid plots een stem... |
Ow was die persoon z'n stem kwijt dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:19
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ow was die persoon z'n stem kwijt dan |
neen, zeer zeker niet...ik dacht eerst dat het een praatprogramma was...zij taterde en taterde maar...sjonges zeg, mijn oren zijn er versleten van...
|
|
Naar boven |
|
|