ChristianMatch

Forum

De zonde van homoseksuele praktijk ...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:16

CARMEN073 schreef:
Hij/zij kijkt droevig en z'n armpje ligt bijna uit de kom! Huilende smiley, smiley in tranen

zuster Carmen zal katje bevrijden

Knipoog smiley

<><

Zwaan

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op maandag 1 oktober 2012, 17:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:18

CARMEN073 schreef:
devil rex?! Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley

oops ...
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:19

JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley

oops ...

Lol
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:19

Kennen katten ook homoseksuele relaties?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:20

ZWAAN995 schreef:
zuster Carmen zal katje bevrijden

Knipoog smiley

<><

Zwaan

Zwaan, ik als verpleegztur... dat kun je de mensheid niet aandoen hoor (en katten ook niet)
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:21

CHATULIEM619 schreef:

Ik heb het bij honden wel gezien, bij katten nog niet... maar zou me niet verbazen als het zo is...

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 oktober 2012, 17:21
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:23

JOL252 schreef:
Ik heb het bij honden wel gezien, bij katten nog niet... maar zou me niet verbazen als het zo is...
bij honden is het een teken van dominantie. Heeft niks met liefde te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:32

CHATULIEM619 schreef:
bij honden is het een teken van dominantie. Heeft niks met liefde te maken.

Heeft dat het uperhaupt bij dieren? Ik dacht/denk dat dat bij de kroon van de schepping thuishoort...

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 oktober 2012, 17:32
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:38

JOL252 schreef:
Heeft dat het uperhaupt bij dieren? Ik dacht/denk dat dat bij de kroon van de schepping thuishoort...
Er zijn dieren die monogaam leven. Te denken aan ooievaars. Maar het hoort idd bij de mens. Zet je wel aan het nadenken hoe wij als mens ermee om gaan. Leven we als kroon van de schepping, of geven we ons over aan onze lusten en gedragen we ons als beesten....Rom 1
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:38

JOL252 schreef:

Ja Jol. laat jij nu de kroon van de schepping zijn! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:46

JANS221 schreef:
Ja Jol. laat jij nu de kroon van de schepping zijn! Knipoog smiley

ik wil maar een klein kroontje zijn hoor, zo'n diadeempje is goed genoeg...

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 oktober 2012, 17:47
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:50

JOL252 schreef:

Het komt wel voor bij pinquins. Heb een documentaire gezien waarbij een homo pinquinstel steeds een ei pikte van andere pinquins. Was wel in een dierenpark. Uiteindelijk hebben ze van de oppassers een ei gekregen van een stel dat er 2 had om uit te broeden

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 1 oktober 2012, 17:50
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:52

JOL252 schreef:
ik wil maar een klein kroontje zijn hoor, zo'n diadeempje is goed genoeg...

ben ik niet met je eens, Jol. Als kroon op de schepping, mag je er zijn! Dus mag je zonder bescheidenheid ook een grote kroon (willen) zijn! Niet zo calvinistisch denken, hoor!

Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 1 oktober 2012, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:04

ROELANDE345 schreef:
Het komt wel voor bij pinquins. Heb een documentaire gezien waarbij een homo pinquinstel steeds een ei pikte van andere pinquins. Was wel in een dierenpark. Uiteindelijk hebben ze van de oppassers een ei gekregen van een stel dat er 2 had om uit te broeden

de bokken lopen op de boerderij maar een paar weken tussen de geiten;
de rest van het jaar zitten ze met elkaar in een apart hok, en "vermaken" ze elkaar (bij gebrek aan beter?).
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:04

CHATULIEM619 schreef:

katten weet ik niet maar postduiven wel, als je ze dan een eitje van een hetero-koppel geeft, zodat ze een jong kunnen uitbroeden en grootbrengen zijn ze de koning te rijk
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:05

HANNAH810 schreef:
de bokken lopen op de boerderij maar een paar weken tussen de geiten;
de rest van het jaar zitten ze met elkaar in een apart hok, en "vermaken" ze elkaar (bij gebrek aan beter?).

ja dat laatste denk ik. Maar deze mannetjes pinquins hadden echt voor elkaar gekozen terwijl er genoeg vrouwtjes waren
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:07

ROELANDE345 schreef:
ja dat laatste denk ik. Maar deze mannetjes pinquins hadden echt voor elkaar gekozen terwijl er genoeg vrouwtjes waren

dat was bij mijn duiven ook zo, die wilden geen vrouw terwijl ze uit konden zoeken
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 18:54

JANS221 schreef:
ben ik niet met je eens, Jol. Als kroon op de schepping, mag je er zijn! Dus mag je zonder bescheidenheid ook een grote kroon (willen) zijn! Niet zo calvinistisch denken, hoor!

Huilende smiley, smiley in tranen Ik vind het gewoon mooier dan zo'n bombastische ...

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 oktober 2012, 18:55
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:01

GERRIT603 schreef:
dat was bij mijn duiven ook zo, die wilden geen vrouw terwijl ze uit konden zoeken

Kunnen ze dan niet lezen dat dat niet mag? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:03

JOL252 schreef:
Kunnen ze dan niet lezen dat dat niet mag? Gefrustreerde smiley

Tís gewoon de aanleg.......Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:44

foutje

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 1 oktober 2012, 19:53
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:58

ERIKA129 schreef:
foutje

nee goed lezen, de aanleg! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:59

JOL252 schreef:
nee goed lezen, de aanleg! Clown smiley

Plaatje plakken lukt niet Huilende smiley, smiley in tranen
Dus geen aanleg dus Boze smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 1 oktober 2012, 19:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 05:00

maandag 1 oktober 2012, 08:47

SHANITA130 schreef:
Homoseksualiteit
“Gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.” (Lev. 18: 22). Het lijkt duidelijker dan het in werkelijkheid is. Veelal wordt deze tekst (en anderen, zoals Lev. 20: 13) geïnterpreteerd als een duidelijke verwerping van homoseksualiteit. We moeten deze teksten echter wel in hun verband en culturele context lezen, ‘want het hermeneutische principe van de Bijbel is niet algemeenheid maar contextualiteit’*6. In de omringende Egyptische en Kanaanitische culturen weelde de homoseksuele (tempel)prostitutie. Kinderen werden aan de Moloch geweid, zelfs dieren werden misbruikt voor deze religieus-seksuele praktijken*7. Orgiën waren een soort van eredienst. De fallus werd verheerlijkt. In die context zegt Mozes dat het een gruwel is in Gods ogen. We moeten ons terecht afvragen of daarmee elke liefdevolle homoseksuele relatie wordt bedoeld.

Het komt ook niet overeen met het volledig mens worden. Als mens mag je jezelf ontplooien. Je mag zijn wie je bent. Waarom zou dat niet gelden voor de homofiele medemens? Waarom zou hij zich niet mogen ontwikkelen tot volledig mens? Seksualiteit mag niet worden onderdrukt! De mens is geroepen om vrij te zijn. Een nieuwe levenswandel betekent niet dat de homofiel zijn gevoelens onderdrukt, maar dat hij een grondhouding van respect voor de ander koestert. Intimiteit en seksualiteit mogen een uiting van liefde zijn, nooit van dwang en onderdrukking. Dat geldt trouwens voor alle mensen, niet alleen voor de homofiel. De nieuwe levenswandel betekent dat je jezelf accepteert en aanvaart zoals je bent. Je mag jezelf zien in het licht van de Eeuwige, gewassen door het bloed van Jezus Christus. Deze God zoekt de verlorenen en redt de onderdrukten. Hij wil jou kennen zoals je bent. Bij hem mag je jezelf zijn, met je eigen specifieke seksualiteit.

En dan natuurlijk niet pedofielie, waarmee je kinderen beschadigt, maar gewoon 1 op 1 volwassen relaties, monogaam dus.

Maar, hoe zit het dan met Adam en Eva? “Toen zei de mens: Dit is nu eindelijk been van mijn gebeente en vlees van mijn vlees; deze zal “mannin” heten, omdat zij uit de man genomen is. Daarom zal een man zijn vader en zijn moeder verlaten en zijn vrouw aanhangen, en zij zullen tot een vlees zijn.” (Gen. 2: 23 en 24). Hier wordt toch heel duidelijk geleerd dat man en vrouw voor elkaar geschapen worden? ‘God created Eve, not a Steve.’ Zei een bekende Amerikaanse theoloog eens.

De vraag is of er ons hier wel een normatieve vaststaande levensordening wordt geleerd. Volgens mij gaat het daar helemaal niet om in dit verhaal. De logica van het verhaal vraagt er nu eenmaal om dat het menselijk geslacht met een man en een vrouw begint. Anders had de mensheid niet kunnen ontstaan. Heteroseksualiteit wordt hier als vanzelfsprekendheid verondersteld, homoseksualiteit is onbekend. De reden dat God Adam een vrouw gaf was trouwens om hem een hulpe tegenover te geven “Het is niet goed dat de mens alleen is. Ik zal hem een hulp maken die bij hem past.” (Gen. 2:18).

De bankring der eenzaamheid wordt doorbroken. Volledig mens worden kun je niet zonder andere mensen. Waarom zou een man geen hulp tegenover een man, een vrouw geen hulp tegenover een vrouw kunnen zijn?

In veel christelijke kringen wordt homoseksualiteit gezien als een gevolg van de zondeval. Deze gedachte is echter onbijbels en dus verwerpelijk. De zondeval is niet zomaar een daad van ongehoorzaamheid van Adam en Eva, maar een gebeurtenis die een catastrofale betekenis had voor heel de schepping. Er is niets dat niet op de een of andere manier aangetast is door de verwoestende gevolgen van de zondeval.

De zondeval heeft dus ook gevolgen voor de menselijke seksualiteit, en ook hier, voor alle seksualiteit. Heteroseksualiteit is net zogoed als homoseksualiteit onderhevig aan de gevolgen van de zondeval. Verlossing betekent dat ook de seksualiteit weer tot zijn oorspronkelijke doel wordt gebruikt. De nieuwe levenswandel impliceert niet een richting van heteroseksualiteit, maar een richting waarbij je jezelf en je partner het meest recht doet. Het gaat God erom dat je volledig mens wordt, dat je jezelf ontplooit tot wie je bent. Doe dus af het masker van ‘hetero’ als je een andere voorkeur hebt.

In Christus ben je een nieuwe schepping, dat wil zeggen dat je de nieuwe levenswandel mag gaan in het licht van God, waarbij je telkens zoekt naar harmonie met God, je medemens, de natuur en je eigen innerlijk.

Seks mag een teken van lijfelijke liefde zijn, niet van onderdrukking. Dat is de juiste richting. Nogmaals, het heeft niets te maken met welke voorkeur, maar alles met hoe je seksualiteit in je relatie(s) gebruikt.

Bron: http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm

Ik kan mij vinden in dit stuk.

Willemijn: Mooi stuk Shanita!

Ja, en weet je waarvan ik de link heb, van een posting van Zwaan: Ik heb die posting van Zwaan ff hieronder gezet, ingekort, en de link rood gemaakt....: http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm<><

Uit dat onderwerp wat over een broodje veulen gaat; ik dacht eerst nog dat is net zoiets als een broodje shoarma....en wat zielig voor zo'n veulen...

Ach, ja en daarna dat gedoe met die spin.....daarom nota bene, ik haal een stuk uit een link die ze zet, en vervolgens, wat ik allemaal over me heen krijg, ja, ik lach erom...

IIg ergens in het midden ongeveer....
------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 10:56

We naderen de eindtijd dat er ook zulke dingen gebeuren en het word alleen maar erger en erger van gaos tot gaoties. Moord en doodslag waar ook de Islam al bij christelijke zwangere vrouwen de buik doorsnijden het levend kind dood word gemaakt. Mensen met dieren gemeenschap hebben enz.

<><

http://www.franklinterhorst.nl/Christenvervolging%20neemt%20wereldwijd%20toe.htm

Op 20 november 2011 hebben moslims met hulp van islamitische soldaten 45 christenen vermoord. De aanvallen begonnen in de provincie Plateau State in Centraal-Nigeria met het stelen van vee van christelijke herders. In een stad Barakin Ladi vielen veel slachtoffers. Gewapende moslims drongen huizen van christenen binnen en schoten in het wilde weg. Veel christenen zijn op vlucht geslagen, zo maakte stichting Open Doors bekend. Verder verwoeste de islamitische terreurorganisatie Boko Haram acht kerken. Dat gebeurde in de stad Geidam in het noordoosten van Nigeria. Ook kwamen vier politiemannen om het leven en werd een ravage aangericht op een marktplein. Klik hier voor meer aanslagen van Boko Haram.
Tijdens de kerstdagen van 2011 zaaiden islamistische extremisten van Boko Haram opnieuw dood en verderf. Bij een zware aanslag op een kerk in een buitenwijk van hoofdstad Abuja kwamen zeker 35 mensen om het leven. Een aantal huizen en auto's nabij de kerk liepen eveneens schade op. Ook kerken in Jos en Gadaka moesten het ontgelden. In Jos vond de politie ook nog twee bommen, die onschadelijk werden gemaakt. De naam van de organisatie betekent letterlijk 'westerse educatie is een zonde'. Boko Haram zou banden hebben met andere extremistische organisaties, zoals de Noord-Afrikaanse tak van al-Qaeda. Volgens Boko Haram staan er 300 wandelende zelfmoordbommen klaar om christenen op te blazen. De 300 zelfmoordenaars zijn getraind hoe ze met wapens en explosieven om moeten gaan. Ze hebben deze trainingen gevolgd in Somalië en Mauritanië.

Op 21 januari 2012 vielen bij een serie aanslagen in Kano 140 doden en tijdens de paasdagen dit jaar kwamen bij een zelfmoordaanslag in Kaduna 58 mensen om het leven. Klik hier voor een reportage over deze aanslag.

<><

http://www.nieuwslog.nl/2012/08/02/de-eerste-veroordeling-voor-seks-met-dieren-heeft-nu-eindelijk-plaats-gevonden/

<><

http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm<><

Het satanische plan van de vrijmetselarij

In Genesis 6 staat dat de zonen van god (gevallen engelen) gemeenschap hadden met dochters van mensen. Uit deze gemeenschap van demonen met mensen kwamen reuzen voort die naar de geschiedenis laat zien een enorme kennis en macht hadden. Nagenoeg de gehele populatie was uiteindelijk besmet door deze hybriden (mens-(geestelijk)beest) behalve Noach en zijn kinderen. Daarom heeft God de aarde verwoest, omdat de mensen die erop woonden niet meer menselijk waren maar half mens - half geest/demon.
Zoals Jezus zegt: als in de dagen van Noach, zal het zijn in de eindtijd. Dus zoals je nu reeds kunt concluderen, de mens zal in de eindtijd dus een vermenging worden tussen geesten/demonen en menselijk geslacht.

http://leftbehind.punt.nl/?id=417568&r=1&tbl_archief

<><

De Grote Hoer Babylon en het Beest

http://www.verhoevenmarc.be/PDF/Op17.pdf

<><

De Vrouw en de Draak in Openbaring 12

http://www.verhoevenmarc.be/PDF/Op12-Vrouw-Draak.pdf

<><

Zwaan

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 oktober 2012, 05:21
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 07:01

SHANITA130 schreef:
maandag 1 oktober 2012, 08:47

SHANITA130 schreef:
Homoseksualiteit
“Gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.” (Lev. 18: 22). Het lijkt duidelijker dan het in werkelijkheid is. Veelal wordt deze tekst (en anderen, zoals Lev. 20: 13) geïnterpreteerd als een duidelijke verwerping van homoseksualiteit. We moeten deze teksten echter wel in hun verband en culturele context lezen, ‘want het hermeneutische principe van de Bijbel is niet algemeenheid maar contextualiteit’*6. In de omringende Egyptische en Kanaanitische culturen weelde de homoseksuele (tempel)prostitutie. Kinderen werden aan de Moloch geweid, zelfs dieren werden misbruikt voor deze religieus-seksuele praktijken*7. Orgiën waren een soort van eredienst. De fallus werd verheerlijkt. In die context zegt Mozes dat het een gruwel is in Gods ogen. We moeten ons terecht afvragen of daarmee elke liefdevolle homoseksuele relatie wordt bedoeld.

Het komt ook niet overeen met het volledig mens worden. Als mens mag je jezelf ontplooien. Je mag zijn wie je bent. Waarom zou dat niet gelden voor de homofiele medemens? Waarom zou hij zich niet mogen ontwikkelen tot volledig mens? Seksualiteit mag niet worden onderdrukt! De mens is geroepen om vrij te zijn. Een nieuwe levenswandel betekent niet dat de homofiel zijn gevoelens onderdrukt, maar dat hij een grondhouding van respect voor de ander koestert. Intimiteit en seksualiteit mogen een uiting van liefde zijn, nooit van dwang en onderdrukking. Dat geldt trouwens voor alle mensen, niet alleen voor de homofiel. De nieuwe levenswandel betekent dat je jezelf accepteert en aanvaart zoals je bent. Je mag jezelf zien in het licht van de Eeuwige, gewassen door het bloed van Jezus Christus. Deze God zoekt de verlorenen en redt de onderdrukten. Hij wil jou kennen zoals je bent. Bij hem mag je jezelf zijn, met je eigen specifieke seksualiteit.

En dan natuurlijk niet pedofielie, waarmee je kinderen beschadigt, maar gewoon 1 op 1 volwassen relaties, monogaam dus.

Maar, hoe zit het dan met Adam en Eva? “Toen zei de mens: Dit is nu eindelijk been van mijn gebeente en vlees van mijn vlees; deze zal “mannin” heten, omdat zij uit de man genomen is. Daarom zal een man zijn vader en zijn moeder verlaten en zijn vrouw aanhangen, en zij zullen tot een vlees zijn.” (Gen. 2: 23 en 24). Hier wordt toch heel duidelijk geleerd dat man en vrouw voor elkaar geschapen worden? ‘God created Eve, not a Steve.’ Zei een bekende Amerikaanse theoloog eens.

De vraag is of er ons hier wel een normatieve vaststaande levensordening wordt geleerd. Volgens mij gaat het daar helemaal niet om in dit verhaal. De logica van het verhaal vraagt er nu eenmaal om dat het menselijk geslacht met een man en een vrouw begint. Anders had de mensheid niet kunnen ontstaan. Heteroseksualiteit wordt hier als vanzelfsprekendheid verondersteld, homoseksualiteit is onbekend. De reden dat God Adam een vrouw gaf was trouwens om hem een hulpe tegenover te geven “Het is niet goed dat de mens alleen is. Ik zal hem een hulp maken die bij hem past.” (Gen. 2:18).

De bankring der eenzaamheid wordt doorbroken. Volledig mens worden kun je niet zonder andere mensen. Waarom zou een man geen hulp tegenover een man, een vrouw geen hulp tegenover een vrouw kunnen zijn?

In veel christelijke kringen wordt homoseksualiteit gezien als een gevolg van de zondeval. Deze gedachte is echter onbijbels en dus verwerpelijk. De zondeval is niet zomaar een daad van ongehoorzaamheid van Adam en Eva, maar een gebeurtenis die een catastrofale betekenis had voor heel de schepping. Er is niets dat niet op de een of andere manier aangetast is door de verwoestende gevolgen van de zondeval.

De zondeval heeft dus ook gevolgen voor de menselijke seksualiteit, en ook hier, voor alle seksualiteit. Heteroseksualiteit is net zogoed als homoseksualiteit onderhevig aan de gevolgen van de zondeval. Verlossing betekent dat ook de seksualiteit weer tot zijn oorspronkelijke doel wordt gebruikt. De nieuwe levenswandel impliceert niet een richting van heteroseksualiteit, maar een richting waarbij je jezelf en je partner het meest recht doet. Het gaat God erom dat je volledig mens wordt, dat je jezelf ontplooit tot wie je bent. Doe dus af het masker van ‘hetero’ als je een andere voorkeur hebt.

In Christus ben je een nieuwe schepping, dat wil zeggen dat je de nieuwe levenswandel mag gaan in het licht van God, waarbij je telkens zoekt naar harmonie met God, je medemens, de natuur en je eigen innerlijk.

Seks mag een teken van lijfelijke liefde zijn, niet van onderdrukking. Dat is de juiste richting. Nogmaals, het heeft niets te maken met welke voorkeur, maar alles met hoe je seksualiteit in je relatie(s) gebruikt.

Bron: http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm

Ik kan mij vinden in dit stuk.

Willemijn: Mooi stuk Shanita!

Ja, en weet je waarvan ik de link heb, van een posting van Zwaan: Ik heb die posting van Zwaan ff hieronder gezet, ingekort, en de link rood gemaakt....: http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm<><

Uit dat onderwerp wat over een broodje veulen gaat; ik dacht eerst nog dat is net zoiets als een broodje shoarma....en wat zielig voor zo'n veulen...

Ach, ja en daarna dat gedoe met die spin.....daarom nota bene, ik haal een stuk uit een link die ze zet, en vervolgens, wat ik allemaal over me heen krijg, ja, ik lach erom...

------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst: dinsdag 25 september 2012, 10:56

We naderen de eindtijd dat er ook zulke dingen gebeuren en het word alleen maar erger en erger van gaos tot gaoties. Moord en doodslag waar ook de Islam al bij christelijke zwangere vrouwen de buik doorsnijden het levend kind dood word gemaakt. Mensen met dieren gemeenschap hebben enz.

<><

http://www.franklinterhorst.nl/Christenvervolging%20neemt%20wereldwijd%20toe.htm

Op 20 november 2011 hebben moslims met hulp van islamitische soldaten 45 christenen vermoord. De aanvallen begonnen in de provincie Plateau State in Centraal-Nigeria met het stelen van vee van christelijke herders. In een stad Barakin Ladi vielen veel slachtoffers. Gewapende moslims drongen huizen van christenen binnen en schoten in het wilde weg. Veel christenen zijn op vlucht geslagen, zo maakte stichting Open Doors bekend. Verder verwoeste de islamitische terreurorganisatie Boko Haram acht kerken. Dat gebeurde in de stad Geidam in het noordoosten van Nigeria. Ook kwamen vier politiemannen om het leven en werd een ravage aangericht op een marktplein. Klik hier voor meer aanslagen van Boko Haram.
Tijdens de kerstdagen van 2011 zaaiden islamistische extremisten van Boko Haram opnieuw dood en verderf. Bij een zware aanslag op een kerk in een buitenwijk van hoofdstad Abuja kwamen zeker 35 mensen om het leven. Een aantal huizen en auto's nabij de kerk liepen eveneens schade op. Ook kerken in Jos en Gadaka moesten het ontgelden. In Jos vond de politie ook nog twee bommen, die onschadelijk werden gemaakt. De naam van de organisatie betekent letterlijk 'westerse educatie is een zonde'. Boko Haram zou banden hebben met andere extremistische organisaties, zoals de Noord-Afrikaanse tak van al-Qaeda. Volgens Boko Haram staan er 300 wandelende zelfmoordbommen klaar om christenen op te blazen. De 300 zelfmoordenaars zijn getraind hoe ze met wapens en explosieven om moeten gaan. Ze hebben deze trainingen gevolgd in Somalië en Mauritanië.

Op 21 januari 2012 vielen bij een serie aanslagen in Kano 140 doden en tijdens de paasdagen dit jaar kwamen bij een zelfmoordaanslag in Kaduna 58 mensen om het leven. Klik hier voor een reportage over deze aanslag.

<><

http://www.nieuwslog.nl/2012/08/02/de-eerste-veroordeling-voor-seks-met-dieren-heeft-nu-eindelijk-plaats-gevonden/

<><

http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm<><

Het satanische plan van de vrijmetselarij

In Genesis 6 staat dat de zonen van god (gevallen engelen) gemeenschap hadden met dochters van mensen. Uit deze gemeenschap van demonen met mensen kwamen reuzen voort die naar de geschiedenis laat zien een enorme kennis en macht hadden. Nagenoeg de gehele populatie was uiteindelijk besmet door deze hybriden (mens-(geestelijk)beest) behalve Noach en zijn kinderen. Daarom heeft God de aarde verwoest, omdat de mensen die erop woonden niet meer menselijk waren maar half mens - half geest/demon.
Zoals Jezus zegt: als in de dagen van Noach, zal het zijn in de eindtijd. Dus zoals je nu reeds kunt concluderen, de mens zal in de eindtijd dus een vermenging worden tussen geesten/demonen en menselijk geslacht.

http://leftbehind.punt.nl/?id=417568&r=1&tbl_archief

<><

De Grote Hoer Babylon en het Beest

http://www.verhoevenmarc.be/PDF/Op17.pdf

<><

De Vrouw en de Draak in Openbaring 12

http://www.verhoevenmarc.be/PDF/Op12-Vrouw-Draak.pdf

<><

Zwaan

Sorry maar ik ben even de draad kwijt Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 09:20

SHANITA130 schreef:
[b]Ja, en weet je waarvan ik de link heb, van een posting van Zwaan: Ik heb die posting van Zwaan ff hieronder gezet, ingekort, en de link rood gemaakt....: http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm<><

Op internet staan rare artikelen. Je kunt altijd je gelijk halen als je maar even zoekt. Daarom ben ik nooit zo onder de indruk van de artikelen die hier geciteerd worden. Zelf vind ik dat er een wildgroei is op internet links. Ik vind ze eigenlijk ook niet zoveel bijdragen aan de discussie.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 2 oktober 2012, 10:07
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 10:37

Zwanen zijn monogaam en blijven bij dezelfde partner.

Mensen kunnen ervoor kiezen om trouw of ontrouw te zijn
Mensen die kiezen voor ontrouw zijn egowisten willen van 1 na ander bloem gaan om niet eigen verantwoordelijkheid te dragen.
Mensen die monogaam zijn hebben een duur relatie wat standvastig is.
Homo seksueel hebben korte relatie en zijn niet monogaam.
Bijbels gezien heeft God de man en de vrouw geschapen tot 1 vlees te zijn.
Dat mensen daar afkeer van hebben en schoppen tegen God is de mens eigen pakkie aan van verantwoordelijkheid te dragen. Want hun weten heel goed dat God dat afkeurt en toornt dat als mannen met mannen gaan en vrouwen met vrouwen gaat. Die mensen denken aan hun zelf en hebben God een schop nagegeven die hebben een leeg en dood bestaan van vertier wat een kort geluk is en wat géén eeuwigheidswaarde heeft. Die mens moet zich verzoenen en bekeren van hun zonden en in reine komen na God toe zoals Hij dat bedoelt heeft. man met vrouw monogaam door het leven gaan. Er zijn mensen die ervoor kiezen om alleen door het leven gaan om op die manier tot getuigenis te zijn van Christus.
God die de Schepper is van hemel en aarde en dat we als mensen daar een soep zooitje van maken doet God alleen meer verdriet.
Lees de Bijbel en aanvaard de letter zoals het staat geschreven en maak daar géén andere draai van om er een dunnere bijbel aan over te houden.

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 11:25

ANNA415 schreef:
Sorry maar ik ben even de draad kwijt Verraste, verbaasde smiley

Ben ik met lappen teksten altijd Knipoog smiley
Zoek dan de rooie draad maar die is echt wel zoek Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 11:26

[quote=ZWAAN995

Zwanen zijn monogaam en blijven bij dezelfde partner.

Mensen kunnen ervoor kiezen om trouw of ontrouw te zijn
Mensen die kiezen voor ontrouw zijn egowisten willen van 1 na ander bloem gaan om niet eigen verantwoordelijkheid te dragen.
Mensen die monogaam zijn hebben een duur relatie wat standvastig is.

Homo seksueel hebben korte relatie en zijn niet monogaam.
<><

Zwaan[/quote]

Hoe durf je dit te schrijven??? Woedende smiley

Er zijn heel veel mensen die in een relatie leven met iemand van het zelfde geslacht die monogaam zijn en langdurige relaties hebben!
Er zijn veel heterosexuelen die van partner naar partner wippen.

Dat jij er van overtuigd bent dat een homosexuele relatie niet naar Gods bedoeling is, prima, dat vind ik ook.
Het is echter schandalig om deze mensen zo op 1 hoop te schuiven zoals jij hier doet.

In eerste instantie vond ik dit topic alleen maar hypocriet, naar mijn mening ga je nu veel te ver en word het pure discriminatie en begint het naar fascisme te stinken, BAH Kotsende smiley

Laatst aangepast door
PIETER649
op dinsdag 2 oktober 2012, 11:28
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 11:33

Soms denk ik weleens dat we totaal niets geleerd hebben van hoe Jezus hier om ging met iedereen. Zijn voorbeeld moet ons volgen zijn.

We mogen gerust ons geleerde delen en Gods woord is een leerboek, maar vergeet niet te leren om een volgeling van Jezus te zijn. Jezus heeft d estraf op de zonde vervult, laat een ieder zich eens meer bezig houden met, "Dat Hij niet laat varen wat Zijn hand eens is begonnen".

Jezus zelf zegt dat Hij niet kwam om d wet aankant te zetten d smoeten we leven volgens Gods regels, maar waak voor "terechtzettingen" naar anderen toe.

WEES MIJN GETUIGE NIET MIJN ADVOCAAT, was getekend met JEZUS, op een Visjeposter, houdt dat voor ogen aub.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende
Pagina 9 van 13