Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 21:56
|
|
|
Zo hier het complete lijstje met kleine aanpassingen. 30 st. leek me wel toepasselijk in deze tijd
1. gescheiden met kinderen (0-12jr) 2. gescheiden met kinderen (niet thuiswonend) 3. gescheiden maar het voelt niet zo 4. ongehuwd allrisk 5. gehuwd maar voelt het niet zo 6. alleenstaand 7. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 8. gescheiden (schuldloos) 9. ongehuwd maar wel kinderen 10. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 11. alleenstaand met kinderen 12. Gehuwd en goed naar m'n zin 13. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 14. Ongehuwd maar wel relaties gehad 15. samengewoond zonder kinderen 16. samengewoond met kinderen 17. ongehuwd (casco) 18. relatie zonder huisdieren 19. allergisch voor dieren 20. allergisch voor mensen 21. Happy single 22. Happy single maar sta open voor vrienden 23. Happy single maar voel me alleen 24. Unhappy single 25. Happy single b.b.h.h. 26. Happy single b.b.h.h. 27. Happy single maar het voelt niet zo 28. vrijgezellig 29. In een relatie 30. weduwe/ weduwnaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLAUWTJE606
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:07
|
|
|
CLAUWTJE606 schreef: | Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex. Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.
Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft |
Grappig al de reacties die er gekomen zijn. Ook grappig dat ik bekend sta als iemand die heel eerlijk is dan voor leugenaar wordt uitgemaakt. Ik vind het alleen niet prettig om steeds de stempel gescheiden te krijgen. Als ik in mijn profiel ZOU zetten (ik zet heel netjes dat ik gescheiden ben hoor) dat ik alleenstaand ben.............ik ben toch ook alleenstaand. Of dat nu komt omdat ik via een anonieme donor kinderen heb gekregen, met mn ex of ze via een latrelatie heb of ik heb 1x gejeweetwelt....... Ik vind dat juist een aanknopingspunt om te vragen als je geintresseerd bent in mijn profiel. Voor mij maakt het geen drol uit waarom iemand alleenstaand is geworden. ALs ik intresse in het profiel van iemand heb en ik lees alleenstaand met kinderen kan ik er toch gewoon naar vragen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:29
|
|
|
CLAUWTJE606 schreef: | Grappig al de reacties die er gekomen zijn. Ook grappig dat ik bekend sta als iemand die heel eerlijk is dan voor leugenaar wordt uitgemaakt. Ik vind het alleen niet prettig om steeds de stempel gescheiden te krijgen. Als ik in mijn profiel ZOU zetten (ik zet heel netjes dat ik gescheiden ben hoor) dat ik alleenstaand ben.............ik ben toch ook alleenstaand. Of dat nu komt omdat ik via een anonieme donor kinderen heb gekregen, met mn ex of ze via een latrelatie heb of ik heb 1x gejeweetwelt....... Ik vind dat juist een aanknopingspunt om te vragen als je geintresseerd bent in mijn profiel. Voor mij maakt het geen drol uit waarom iemand alleenstaand is geworden. ALs ik intresse in het profiel van iemand heb en ik lees alleenstaand met kinderen kan ik er toch gewoon naar vragen? |
Voor mij is het juist een van de belangrijkste redenen om te weten waardoor of waarom iemand alleenstaand is geworden. Zo chatte ik al geruime tijd met een man waar ik in het pakembeet 50ste gesprek pas achter kwam dat deze man gescheiden was doordat hij vreemdgegaan was.
Voor mij is dit per direct het einde van alle gesprekken geweest. Ik heb zwaar de pest aan zulke mensen, en ik weet dat ik hierin absoluut de enige niet ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:58
|
|
|
CLAUWTJE606 schreef: | Grappig al de reacties die er gekomen zijn. Ook grappig dat ik bekend sta als iemand die heel eerlijk is dan voor leugenaar wordt uitgemaakt. Ik vind het alleen niet prettig om steeds de stempel gescheiden te krijgen. Als ik in mijn profiel ZOU zetten (ik zet heel netjes dat ik gescheiden ben hoor) dat ik alleenstaand ben.............ik ben toch ook alleenstaand. Of dat nu komt omdat ik via een anonieme donor kinderen heb gekregen, met mn ex of ze via een latrelatie heb of ik heb 1x gejeweetwelt....... Ik vind dat juist een aanknopingspunt om te vragen als je geintresseerd bent in mijn profiel. Voor mij maakt het geen drol uit waarom iemand alleenstaand is geworden. ALs ik intresse in het profiel van iemand heb en ik lees alleenstaand met kinderen kan ik er toch gewoon naar vragen? |
Lijkt me gaaf om zoveel kinderen te hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:00
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zo hier het complete lijstje met kleine aanpassingen. 30 st. leek me wel toepasselijk in deze tijd
1. gescheiden met kinderen (0-12jr) 2. gescheiden met kinderen (niet thuiswonend) 3. gescheiden maar het voelt niet zo 4. ongehuwd allrisk 5. gehuwd maar voelt het niet zo 6. alleenstaand 7. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 8. gescheiden (schuldloos) 9. ongehuwd maar wel kinderen 10. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 11. alleenstaand met kinderen 12. Gehuwd en goed naar m'n zin 13. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 14. Ongehuwd maar wel relaties gehad 15. samengewoond zonder kinderen 16. samengewoond met kinderen 17. ongehuwd (casco) 18. relatie zonder huisdieren 19. allergisch voor dieren 20. allergisch voor mensen 21. Happy single 22. Happy single maar sta open voor vrienden 23. Happy single maar voel me alleen 24. Unhappy single 25. Happy single b.b.h.h. 26. Happy single b.b.h.h. 27. Happy single maar het voelt niet zo 28. vrijgezellig 29. In een relatie 30. weduwe/ weduwnaar |
toelichting op veler verzoek.... 25: b.b.h.h. : bezigheden binnenshuis hebbende 26: b.b.h.h.: bezigheden buitenshuis hebbende
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:01
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Voor mij is het juist een van de belangrijkste redenen om te weten waardoor of waarom iemand alleenstaand is geworden. Zo chatte ik al geruime tijd met een man waar ik in het pakembeet 50ste gesprek pas achter kwam dat deze man gescheiden was doordat hij vreemdgegaan was.
Voor mij is dit per direct het einde van alle gesprekken geweest. Ik heb zwaar de pest aan zulke mensen, en ik weet dat ik hierin absoluut de enige niet ben. |
Omdat iemand es een keertje vreemd is gegaan in een vorig huwelijk?
Wat waren de achtergronden: ijskoningin? Ongelukkig huwelijk?
Alleen omdat iemand een keer vreemdging, en dat ook nog eens eerlijk liet blijken in een chat-gesprek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:02
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zo hier het complete lijstje met kleine aanpassingen. 30 st. leek me wel toepasselijk in deze tijd
1. gescheiden met kinderen (0-12jr) 2. gescheiden met kinderen (niet thuiswonend) 3. gescheiden maar het voelt niet zo 4. ongehuwd allrisk 5. gehuwd maar voelt het niet zo 6. alleenstaand 7. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 8. gescheiden (schuldloos) 9. ongehuwd maar wel kinderen 10. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 11. alleenstaand met kinderen 12. Gehuwd en goed naar m'n zin 13. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 14. Ongehuwd maar wel relaties gehad 15. samengewoond zonder kinderen 16. samengewoond met kinderen 17. ongehuwd (casco) 18. relatie zonder huisdieren 19. allergisch voor dieren 20. allergisch voor mensen 21. Happy single 22. Happy single maar sta open voor vrienden 23. Happy single maar voel me alleen 24. Unhappy single 25. Happy single b.b.h.h. 26. Happy single b.b.h.h. 27. Happy single maar het voelt niet zo 28. vrijgezellig 29. In een relatie 30. weduwe/ weduwnaar |
haha, deze is écht wel grappig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:07
|
|
|
Hehe eindelijk je huiswerk gedaan ik al dagen zwoegen om alles bij elkaar te krijgen maar mw heeft het dan eindelijk eindelijk klaar De lijst is compleet nu niemand meer zeuren hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hehe eindelijk je huiswerk gedaan ik al dagen zwoegen om alles bij elkaar te krijgen maar mw heeft het dan eindelijk eindelijk klaar De lijst is compleet nu niemand meer zeuren hoor |
Een heel klein zeurtje.....je kan toch ook weduwe/weduwnaar zijn met of zonder kinderen? Of staat het er en heb ik mijn lenzen niet goed recht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een heel klein zeurtje.....je kan toch ook weduwe/weduwnaar zijn met of zonder kinderen? Of staat het er en heb ik mijn lenzen niet goed recht? |
Cootjeeeeeeeeeeee dr heeft er een nog wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Cootjeeeeeeeeeeee dr heeft er een nog wat |
sorry, sorry, sorry.....maar het is toch geen onbelangrijk feit? Of ben je een kniesoor als je daar op let?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:52
|
|
|
Als we toch zulke kniesoren zijn:
aleenstaand met 1hond. aleenstaand met 1hond en 2 katten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als we toch zulke kniesoren zijn:
aleenstaand met 1hond. aleenstaand met 1hond en 2 katten.
|
Of Kater met eigenwijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 12:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een heel klein zeurtje.....je kan toch ook weduwe/weduwnaar zijn met of zonder kinderen? Of staat het er en heb ik mijn lenzen niet goed recht? |
ja. is zo! En of je kinderen inwonenend of uitwonend zijn is ook vergeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 12:24
|
|
|
Hm..... en toch mis ik er nog een paar: - Single, en mijn moeder blijft mijn was doen (beneden 25) - Single, en mijn moeder blijft mijn was doen (boven 25) - In een commune - woon samen met mijn schildpad - ik woon bij mijn Jack Russell in huis - etc......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 12:25
|
|
|
Hm..... en toch mis ik er nog een paar: - Single, en mijn moeder blijft mijn was doen (beneden 25) - Single, en mijn moeder blijft mijn was doen (boven 25) - In een commune - woon samen met mijn schildpad - ik woon bij mijn Jack Russell in huis - etc......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 12:26
|
|
|
En dan moet je ook nog 's kiezen, ik weet het niet meer
Een combi maken van alle keuzes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 12:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En dan moet je ook nog 's kiezen, ik weet het niet meer
Een combi maken van alle keuzes? |
Voor de mannen misschien interessant of je moeder (hun eventuele aanstaande schoonmoeder) bij je in huis woont....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 12:44
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Voor de mannen misschien interessant of je moeder (hun eventuele aanstaande schoonmoeder) bij je in huis woont.... |
die kan op dr bezem wegvliegen toch?? en anders ontruimingsbevel aanvragen, izze simpel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 12:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | die kan op dr bezem wegvliegen toch?? en anders ontruimingsbevel aanvragen, izze simpel |
Het kan ook zijn dat de man nog bij zijn moeder woont he? Ik zag pas een stukje van een tv programma over moeders die een vrouw voor hun zoon zochten.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 13:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Sorry Maryan, Was niet naar jou persoonlijk toe, die 'smileys.....
Ben zelf een beetje gefrustreerd.
Ik heb de rommel in mijn Huis een beetje (veel...) op laten lopen. En nu móet ik vanavond op gaan lopen ruimen enzo, in plaatst van dingen voor mezelf doen. En ik heb er eigenlijk een grondige hekel aan. Dat is niet altijd zo geweest hoor, heb het zelfs leuk gevonden....
Maar ja, nu zit ik eventjes in een korte periode dat ik het helemaal niet leuk vind....dat gevoel moet weer even terugkomen....
Mijn excuses nogmaals!!!
(ja, ik dacht er ff niet bij na, dat al die smileys weleens verkeerd over konden komen.....
Nu dus wel... |
Is goed zo, 'k heb gelukkig een brede rug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:24
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Omdat iemand es een keertje vreemd is gegaan in een vorig huwelijk?
Alleen omdat iemand een keer vreemdging, en dat ook nog eens eerlijk liet blijken in een chat-gesprek?
|
Doet de achtergrond er toe? Vreemdgaan is vreemdgaan voor mij, en dat doe je gewoon niet. Zit je in een ongelukkig huwelijk, heb dan gewoon het lef om uit elkaar te gaan voordat je buiten de deur gaat......, dan weet iedereen waar hij aan toe is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:20
|
|
|
Ik doe het niet meer ik doe het niet meer Jullie maken zelf maar een lijstje T'is toch nooit goed of het deugd niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Omdat iemand es een keertje vreemd is gegaan in een vorig huwelijk?
|
de toon die je aanslaat in je reacties vind ik walgelijk denigrerend shanita!
JA!!! omdat iemand vreemdgaat ja!!!
ooit wel eens getrouwd geweest met een vreemdganger, shanita?? wat maakt het uit wat iemand er toe doet besluiten om vreemd te gaan? niets toch? vreemd gaan is vreemd gaan, punt uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik doe het niet meer ik doe het niet meer Jullie maken zelf maar een lijstje T'is toch nooit goed of het deugd niet |
Het was gewoon nog niet af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:01
|
|
|
JOLAN931 schreef: | de toon die je aanslaat in je reacties vind ik walgelijk denigrerend shanita!
ooit wel eens getrouwd geweest met een vreemdganger, shanita?? wat maakt het uit wat iemand er toe doet besluiten om vreemd te gaan? niets toch? vreemd gaan is vreemd gaan, punt uit. |
Juist!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Juist!!!!!!!!!!!! |
Dan is het rijtje dus nog niet af ...
Gehuwd ... b.b.h.z.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:02
|
|
|
JOLAN931 schreef: | de toon die je aanslaat in je reacties vind ik walgelijk denigrerend shanita!
ooit wel eens getrouwd geweest met een vreemdganger, shanita?? wat maakt het uit wat iemand er toe doet besluiten om vreemd te gaan? niets toch? vreemd gaan is vreemd gaan, punt uit. |
In de topic: seksverslaving, was het logisch dat mannen dingen op internet en buiten de deur zochten, want hun vrouwen waren afiele ijskoninginen en huisvrouwen....zei je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | In de topic: seksverslaving, was het logisch dat mannen dingen op internet en buiten de deur zochten, want hun vrouwen waren afiele ijskoninginen en huisvrouwen....zei je. | niet reageren mensen, anders krijgen we weer een oeverloze discussie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | niet reageren mensen, anders krijgen we weer een oeverloze discussie. |
ach die bloed dan vanzelf ook weer dood joh, cm forum is net zoiets als eb en vloed
|
|
Naar boven |
|
|