ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:26

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb wel andere verhalen van Frank gehoord.....daarom ook mijn reactie op het forum.......Frank werd daar wel erg ongelukkig van.....

Zeeland maakt vaak erg misplaatste opmerkingen over degene die ze niet mag, ik heb de vrijheid om daar op te reageren....dus dat argument slaat wel degelijk ergens op.....
En zwartgallig in het leven staan????? Je kent me niet eens dus oordeel daar niet over....
Maar, ga rustig verder met de zgn grappige opmerkingen en neem het niet te serieus......is ook erg christelijk..... Engeltje smiley Nu neem je het wel serieus als het je uitkomt??????

Frank werd niet ongelukkig van mijn reacties op hem, op het forum, in de chat, of waar ook. Dat had met iets héél anders te maken.
Dat Zeeland misplaatste opmerkingen maakt over degene die ze niet mag, is mij niet bekend. En al was het wel zo, dan hoeft daar toch niet snerend op gereageerd te worden?

En plagerige opmerkingen die ik heb gemaakt of maak, maak ik alleen naar die mensen toe waarvan ik weet dat ze die opmerkingen ook zo zullen opvatten als dat ik ze bedoel.
Serieus zal ik dan ook zijn naar diegene die mij serieus benaderen, serieus aanvallen, serieus mijn woorden uit zijn verband rukken, serieus mij niet willen begrijpen of wat ook. Zo ook in deze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:27

Maar ehm.....ff ontopic: op dit topic lijkt het een serieuze huishoudelijke puinhoop te worden. Wie helpt er mee met een grote schoonmaak?
(en dan bedoel ik niet van CM-leden, maar van al het gerommel hierzo natuurlijk) Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:29

Daar begon je toch zelf mee? Met al je bemoeierijen????
Dus ik zou zeggen: doe je best!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:35

ANNETTE792 schreef:
Mijn badkamer scheeuwt om een goeie sopdoek...zucht....na een week uitstellen toch maar gaan doen nu.

Ha,

De badkamer vind ik altijd het leukst, voor zover huishoudelijk werk leuk is Knipoog smiley
Maar ja, ik moet wel zeggen, zo me eigen huisje schoonmaken en opruimen voelt ook wel weer oke natuurlijk, ja, het is ook een deel van jezelf, je woning :)

Maar ja, bij mij, als ik alles heb gedaan, ja, dan doe ik de badkamer :)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:47

SHANITA130 schreef:
Ha,

De badkamer vind ik altijd het leukst, voor zover huishoudelijk werk leuk is Knipoog smiley
Maar ja, ik moet wel zeggen, zo me eigen huisje schoonmaken en opruimen voelt ook wel weer oke natuurlijk, ja, het is ook een deel van jezelf, je woning :)

Maar ja, bij mij, als ik alles heb gedaan, ja, dan doe ik de badkamer :)

Ik vind het een wekelijks terugkerend noodzakelijk karwei, die badkamer.
En het ergste is dat je zo kort ziet dat je het gedaan hebt. Nu blinkt het er, vanaf 19 uur vanavond is hij weer volop in gebruik en morgenochtend om 9 uur zie je niet meer dat je het gedaan hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:51

ANNETTE792 schreef:
En het ergste is dat je zo kort ziet dat je het gedaan hebt. Nu blinkt het er, vanaf 19 uur vanavond is hij weer volop in gebruik en morgenochtend om 9 uur zie je niet meer dat je het gedaan hebt.

Ja, dat wel.

Maar ja, dat vind ik dan ook juist zo leuk eraan, ja, meen ik echt. Dan ga ik de tegeltjes doen, met zo'n spuitbus, even in laten trekken en dan afspoelen en dan gaan ze weer zo heerlijk blinken Lachende smiley met blinkend witte tanden

En dan mijn wastafeltje, met mijn spiegel schoonmaken, en dan alles weer netjes op zijn plaats zetten. Ja, dat heeft wel wat ;)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 17:16

STEENTJE178 schreef:
Jammer, als je zo zwartgallig in het leven staat dan. En ook erg christelijk, om je broers en zussen hier dan zo te benaderen.

Maar het essentiële verschil is dat ik wist tegen wie ik het had, met mijn plagerijtjes, en dat Frank en ik dit van elkaar kunnen hebben.
Jij kent Zeeland helemaal niet, je weet dus helemaal niet tegen wie je het hebt, en treitert haar voortdurend. Dat argument van jou slaat dus nergens op!

En idd: maak iets niet te gauw persoonlijk. Wie de schoen past, trekke hem aan!

Steentje,

Ik persoonlijk vind deze reactie helemaal niet kunnen.

Deze reactie:
Quote:
Jammer, als je zo zwartgallig in het leven staat dan. En ook erg christelijk, om je broers en zussen hier dan zo te benaderen.

Want ik zelf zie helemaal niets zwartgallig, effe wat mensen die anders denken.
En ja, je kan mi niet zeggen wat wel en niet christelijk is voor iemand anders.
Want je wéét niet, op wat voor toon, hoe iemand erbij kijkt en denkt.
Daarbij heeft iemand ook nog eens het volste recht om hier netjes zijn mening te geven.
En 'zwartgallig' klinkt helemaal niet netjes.

Ja? Oke.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 17:17
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 17:37

@ Shanita:
Het was een persoonlijke conclusie, voortkomend uit irritatie over gedrag en onderdeel van een reeks postings over en weer, waarbij de toonzetting niet fijn was. Ik had die "zwartgalligheid" inderdaad hier beter niet kunnen posten. Die neem ik dan bij deze, met excuses, ook terug.

Zullen we weer teruggaan naar het huishoudelijke topic-onderwerp?

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op vrijdag 26 oktober 2012, 17:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 18:23

STEENTJE178 schreef:
@ Shanita:
Het was een persoonlijke conclusie, voortkomend uit irritatie over gedrag en onderdeel van een reeks postings over en weer, waarbij de toonzetting niet fijn was. Ik had die "zwartgalligheid" inderdaad hier beter niet kunnen posten. Die neem ik dan bij deze, met excuses, ook terug.

Dus als jij je irriteert geeft je dat het recht om iemand dan maar onchristelijk en zwartgallig te noemen? En dat past wel binnen de kaders van je eigen christelijkheid?
En dan maak je nog een excuus aan Shanita terwijl je mij zwartgallig noemt?
Je kent me niet eens? Alleen om dat postings jou irriteren? Omdat ik een andere mening heb?
Gauw even je ergernissen spuien en dan maar weer belerend zeggen: we gaan weer terug naar het huishoud topic? Over fijne toonzetting gesproken?
Ik vind dat Shanita groot gelijk heeft met haar opmerkingen......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 26 oktober 2012, 18:29
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 19:39

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb wel andere verhalen van Frank gehoord.....daarom ook mijn reactie op het forum.......Frank werd daar wel erg ongelukkig van.....

Zeeland maakt vaak erg misplaatste opmerkingen over degene die ze niet mag, ik heb de vrijheid om daar op te reageren....dus dat argument slaat wel degelijk ergens op.....
En zwartgallig in het leven staan????? Je kent me niet eens dus oordeel daar niet over....
Maar, ga rustig verder met de zgn grappige opmerkingen en neem het niet te serieus......is ook erg christelijk..... Engeltje smiley Nu neem je het wel serieus als het je uitkomt??????

Het is nog steeds je favoriete bezigheid om zaken om te draaien. JIJ bent de enige op dit forum die doorlopend misplaatste opmerkingen maakt over mensen die jij niet mag. Zeeland heb ik nog nooit zoiets zien doen.

Ik ken Steen en Zeeland als 2 zeer integere meiden en de manier waarop jij ze volkomen respectloos het leven zuur probeert te maken op dit forum zegt niets over hen. Des te meer over jou.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 26 oktober 2012, 19:42
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 19:40

Quote:

Nee; het is weekend! Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 26 oktober 2012, 19:44
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 19:54

CARMEN073 schreef:
Het is nog steeds je favoriete bezigheid om zaken om te draaien. JIJ bent de enige op dit forum die doorlopend misplaatste opmerkingen maakt over mensen die jij niet mag. Zeeland heb ik nog nooit zoiets zien doen.

Ik ken Steen en Zeeland als 2 zeer integere meiden en de manier waarop jij ze volkomen respectloos het leven zuur probeert te maken op dit forum zegt niets over hen. Des te meer over jou.

Ik moet altijd een beetje glimlachen om jouw reacties Carmen, je hebt zo'n hekel aan mij dat je ieder schrijfsel aangrijpt om mij overal van te beschuldigen......Prima hoor, ik heb er geen last van....
Het komische vind ik dan altijd dat jij vileiner doet dan dat ik ooit zou doen.....en je mij dat verwijt.....
Verder doe je voorkomen of door mij mensen van het forum verwijdert worden, grotere onzin kan je niet schrijven en als je eerlijk bent weet je ook wel dat die mensen dat helemaal aan zichzelf en hun gedrag te danken hebben......
Wat jij als integer ervaart hoeft een ander niet zo te ervaren , dat zal jij toch ook weten.......
De pot verwijt de ketel zou ik zo zeggen......en doe vooral je best ....over respectloos en christelijk gesproken...... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 26 oktober 2012, 19:55
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 20:09

WILLEMIJN232 schreef:
Ik moet altijd een beetje glimlachen om jouw reacties Carmen, je hebt zo'n hekel aan mij dat je ieder schrijfsel aangrijpt om mij overal van te beschuldigen......Prima hoor, ik heb er geen last van....
Het komische vind ik dan altijd dat jij vileiner doet dan dat ik ooit zou doen.....en je mij dat verwijt.....
Verder doe je voorkomen of door mij mensen van het forum verwijdert worden, grotere onzin kan je niet schrijven en als je eerlijk bent weet je ook wel dat die mensen dat helemaal aan zichzelf en hun gedrag te danken hebben......
Wat jij als integer ervaart hoeft een ander niet zo te ervaren , dat zal jij toch ook weten.......
De pot verwijt de ketel zou ik zo zeggen......en doe vooral je best ....over respectloos en christelijk gesproken...... Engeltje smiley

Ik ben het helemaal met je eens; maar dan omgekeerd!!

Je verwijt anderen de dingen die je zelf doet, je kwetst ze zo veel en hard mogelijk en vervolgens schiet je in de slachtofferrol zodra iemand er iets van durf te zeggen.

Dat je niet draaierig wordt van al dat omgedraai! Lees je de bijbel ook achterstevoren??
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 20:26

CARMEN073 schreef:

Je verwijt anderen de dingen die je zelf doet, je kwetst ze zo veel en hard mogelijk en vervolgens schiet je in de slachtofferrol zodra iemand er iets van durf te zeggen.

Dat je niet draaierig wordt van al dat omgedraai! Lees je de bijbel ook achterstevoren??

Mijn persoonlijke ervaring met zowel jou als met Willemijn, doet mij toch bevestigen dat Willemijn het voordeel van de twijfel krijgt en jij het nadeel van de ervaringen uit het verleden. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 20:27

CARMEN073 schreef:

Ik heb geen hekel aan je hoor....Ik heb juist met je te doen! Je komt zo bitter en eenzaam over......nu ook weer, je bijt zo van je af en zegt dan van die dingen die nergens opslaan......
En slachtofferrol.....als jij dat vind, prima hoor.....slaap ik geen minuut minder om....
Enige mensenkennis is je vreemd dat merk ik wel......
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 21:01

Wie heeft er nog een huishoudelijke vraag of een mededeling?????
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 21:05

PIETER649 schreef:
Mijn persoonlijke ervaring met zowel jou als met Willemijn, doet mij toch bevestigen dat Willemijn het voordeel van de twijfel krijgt en jij het nadeel van de ervaringen uit het verleden. Lachende smiley

Kan ik echt niet van wakker liggen. Van iemand die liever ziet dat mensen voor eeuwig verloren gaan dan dat ze tot geloof komen maar zich niet bij zijn kerk aansluiten verwacht ik überhaupt geen goeds.

En dat blijkt al weer uit het feit dat je liever het verleden oprakelt dan dat je de moeite neemt je mening op feiten te baseren.

GrZing!

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 26 oktober 2012, 21:06
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 22:08

Merkwaardige huishoudelijke vragen.

Thomas, die toch al niet veel met het huishouden heeft.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 26 oktober 2012, 22:47
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 22:11

THOMAS968 schreef:
Merkwaardige huishoudelijke vragen.

Thomas

In het huis des Heren zijn vele woningen met heel veel huishoudelijke klusjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 22:52

CARMEN073 schreef:
Kan ik echt niet van wakker liggen. Van iemand die liever ziet dat mensen voor eeuwig verloren gaan dan dat ze tot geloof komen maar zich niet bij zijn kerk aansluiten verwacht ik überhaupt geen goeds.

En dat blijkt al weer uit het feit dat je liever het verleden oprakelt dan dat je de moeite neemt je mening op feiten te baseren.

GrZing!

weggehaald.....

ik ben dr eigenlijk nog gek ook, dat ik op die hysterische onzin in ga

Laatst aangepast door
PIETER649
op vrijdag 26 oktober 2012, 23:21
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 22:56

PIETER649 schreef:
Diepe gedachte... vraag me alleen nog af waarom je niet rechtstreeks schrijft dat ik hoorntjes op mn hoofd heb en op bokkenpoten loop Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar dat verleden loopt tot een paar minuten geleden hoor.
De ene sneer na de andere richting personen waar jij problemen mee hebt. En ja inderdaad, 1 daarvan is Willemijn.
Gewoonweg tenenkrommend hoe jij je draait en wend om haar maar te kunnen afzijken.
En ja... dat is een FEIT Lachende smiley

wat ik nou zo jammer vind is dat je het met een hoog-christelijk masker op doet, maar weet je... dat masker is allang afgevallen en het is duidelijk hoe je echt bent.

doe er wat aan !!

Pietje, juist JIJ als kerkeraadsman mag niet oordelen over maskertjes en zo he.....zullen we dat maar aan de Heer overlaten? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 23:00

JOCHEBED148 schreef:
Pietje, juist JIJ als kerkeraadsman mag niet oordelen over maskertjes en zo he.....zullen we dat maar aan de Heer overlaten? Knipoog smiley

Is een Kerkeraads lid een ander mens dan??
Dus iedereen mag oordelen over maskers maar een ouderling niet heeeeeeeeeeeeel apart Gefrustreerde smiley

Maar goed dit worden wel hele vreemde huishoudelijke vragen Boze smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 26 oktober 2012, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 23:03

JOCHEBED148 schreef:

Daar had je het gisteren ook al over richting Pieter, waarom doe je dat? Mag je als kerkenraadslid geen mening hebben of zo?
Ik zie de zin er niet zo van in waarom je dat steeds vermeldt????? Wat doe jij voor kerkenwerk in je vrije tijd? Kunnen we dat ook even vermelden als je iets schrijft.....

Of is het steeds maar een huishoudelijke mededeling???? Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 26 oktober 2012, 23:06
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 23:12

MARIO216 schreef:
In het huis des Heren zijn vele woningen met heel veel huishoudelijke klusjes Knipoog smiley

Ik had me het huis des Heren toch aangenamer voorgesteld.... Engeltje smiley

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 23:13

ERIKA129 schreef:
Is een Kerkeraads lid een ander mens dan??
Dus iedereen mag oordelen over maskers maar een ouderling niet heeeeeeeeeeeeel apart Gefrustreerde smiley

Maar goed dit worden wel hele vreemde huishoudelijke vragen Boze smiley

Ouderlingen mogen juist toch wel vermanen.......

Knipoog smiley Dus hij is juist goed bezig.......
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 02:15

ANNETTE792 schreef:

tja, maar het vuil dat je vandaag weghaalde is er morgen niet meer........
dat is toch een grote troost, of niet, annette? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 05:20

PIETER649 schreef:
weggehaald.....

ik ben dr eigenlijk nog gek ook, dat ik op die hysterische onzin in ga

Pieter, ik doe met je mee.....je kan je tijd inderdaad beter besteden dan die 'hysterische onzin"te lezen, die tijd kan je voor leukere dingen besteden en zeker voor zinvollere dingen......
Je \zou je d'r nog aan gaan ergeren........

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 07:14

Bah m'n schoonmaakster had griep, nu moet ik vandaag zelf aan de bak. Boze smiley

PS1 is dit huishoudelijk genoeg?
PS2 als ik met deze opmerking iemand geplaagd heb mijn excuses
PS3 als iets van bovenstaand als een sneer mocht overkomen, ik heb het niet zo bedoeld, mijn excuses
PS4 mocht er iemand problemen met me hebben, je mag me gerust mailen Coole smiley met zonnebril
PS5 (nee laat ik dat maar niet hardop schrijven)

Woedende smiley

Laatst aangepast door
ANNA415
op zaterdag 27 oktober 2012, 07:15
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 08:51

HANNAH810 schreef:
tja, maar het vuil dat je vandaag weghaalde is er morgen niet meer........
dat is toch een grote troost, of niet, annette? Knipoog smiley

Ja dat is ook weer zo he,er ligt nu in elk geval vers vuil.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 10:29

ANNETTE792 schreef:
Ja dat is ook weer zo he,er ligt nu in elk geval vers vuil.

Wat een term Annette.......vers vuil......Er zijn hoekjes in mijn huis waar ik niet altijd vers vuil zie geloof ik....... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 ... 75 Volgende
Pagina 64 van 75