ChristianMatch

Forum

Een vrouwenhart
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:15

FRANKT627 schreef:
Zou er wel rekening gehouden worden met een mannenhart? Smiley die vol vragen zit

t is te hopen van wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:15

FRANKT627 schreef:
Misschien smijten die vrouwen de deur wel dicht met een smak... Knipoog smiley

Dan heeft de man daar wel om gevraagd...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:19

FRANKT627 schreef:
Zou er wel rekening gehouden worden met een mannenhart? Smiley die vol vragen zit

Dat is wel te hopen voor de mannen.......
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:25

sterk en stoer
dapper en krachtig

komt de man met de sleutel
voor het hart van de vrouw

de vrouw opent haar hart
en zegt
ik hou van jou

In die mooie hart van de man
komt zachte mooie tederheid

tevoor schijn
met de woorden die hij spreekt

ik hou ook van jou...................mijn lief!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:27

JOSINA022 schreef:
Dan heeft de man daar wel om gevraagd...

Nou nou nou, niet zo hard he, meestal is het de vrouw die de man in die benarde positie drukt.
Trouwens een vrouwen hart, is gauw gevuld, maar voor dat een test voor een man zijn geduld Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:31

JOANNIE702 schreef:
sterk en stoer
dapper en krachtig

komt de man met de sleutel
voor het hart van de vrouw

de vrouw opent haar hart
en zegt
ik hou van jou

In die mooie hart van de man
komt zachte mooie tederheid

tevoor schijn
met de woorden die hij spreekt

ik hou ook van jou...................mijn lief!

Wauw, mooi!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:51

FRANKT627 schreef:
Misschien smijten die vrouwen de deur wel dicht met een smak... Knipoog smiley

Hangt ervan af welke kant de deur opendraaid gedraaid is.
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:30

Leuk ik lees toch weer verschillende harten , tja de juiste sleutel mm
Ik denk als twee harten samen smelten je de juiste sleutel hebt gevonden.
Maar dan moet je wel open staan en je hart open stellen .
En niet op alle slakken zout leggen.
Want perfect en volmaakt is er geen dan alleen HIJ die je het hart heeft gegeven om te laten kloppen als je iemand aardig vind.
Je een hart gegeven om lief te hebben in voor en tegenspoed.
Je een hart gegeven om je zelf te laten zien wie je bent.
Want er zijn ook heel wat stenen harten VERHARD door het leven.
Tja in dat geval kom je heel moeilijk binnen en breken vele sleutels af.
Ik denk zelf als je de sleutel hebt en je hart aan Jezus hebt gegeven je bid dan zal al het andere je er bij gegeven worden .
We hoeven niet wanhopig rond te zien als briesende leeuwen te jagen , want daar zijn er al genoeg van.
Mijn sleutel is dat God mij een weg wijst als ik Hem dien volg want alleen HIJ weet wat goed is voor mij .
Dat is mijn sleutel daar ligt mijn hart , en waar je hart ligt zal ook je schat zijn .

Anita

Laatst aangepast door
ALTJE848
op donderdag 3 januari 2013, 10:30
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:35

STEENTJE178 schreef:
Een vrouwenhart gaat alleen van binnenuit open.....

Scheelt weer een hoop gedoe om te proberen het van buitenaf open te krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:35

Ik zie er naar uit waar de verborgen schat voor mij nu is en wanneer ik mijn hart mag open stellen voor degene die mij lief mag hebben.
Het is niet aan mij maar in bidden en hopen en verwachten , dat de dag zal komen dat ik mijn hart aan degene mag geven die voor mij bestemd is.

Mijn vrouwen hart komt eerst de Heer toe, een levende relatie met Hem brengt me daar waar ik zijn mag.
En op Zijn tijd.

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:47

KABOUTER722 schreef:
Scheelt weer een hoop gedoe om te proberen het van buitenaf open te krijgen.

Het zou wel een hoop schelen Smiley die vol vragen zit
Bij het afstellen, van de kleppen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:50

GERRIT084 schreef:

Bij het afstellen van de kleppen???? Gefrustreerde smiley
Veel verstand heb je er denk ik niet van
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:03

ROELANDE345 schreef:
Bij het afstellen van de kleppen???? Gefrustreerde smiley
Veel verstand heb je er denk ik niet van

ach soms kan je ze van buitenaf stellen Lachende smiley maar meestal niet Smiley die vol vragen zit de schade te groot Huilende smiley, smiley in tranen en kan je alleen nog hopen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:09

GERRIT084 schreef:

ik ben best technisch, al zeg ik het zelf: versnellingsbak of motor vervangen is een peulenschil. maar aan een vrouwenhart waag ik me niet (meer).

Laatst aangepast door
KABOUTER722
op donderdag 3 januari 2013, 11:22
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:39

KABOUTER722 schreef:
ik ben best technisch, al zeg ik het zelf: versnellingsbak of motor vervangen is een peulenschil. maar aan een vrouwenhart waag ik me niet (meer).

Gewoon blijven proberen Engeltje smiley hoewel aanhouder wint Coole smiley met zonnebril oké er zijn grenzen
Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:50

Engeltje smiley Op elk potje past een deksel .

In ieder hart ligt een schat , bij sommige moet je diep graven, maar dan heb je ook wat.
Wat zegt het woord ? :zegt het voort , geef nooit op.
Bid en werkt, dan zal al het andere je er bij gegeven worden.
Wat in overeenstemming is met de Heer.

(( wat we zelf doen zal ons niet ten goede komen, en dan kun je blijven dromen.))

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:07

Je kunt het ook vergelijken met mensen die opzoek zijn naar God. Degenen die niet opzoek zijn naar God hebben dan ook geen interesse in Hem. Maar degenen die serieus naar Hem opzoek zijn zullen Hem vinden.

Zo is dit ook in liefdes relaties, als je niet zoekt zal er ook niks gebeuren. Je zult er enerzijds iets voor over moeten hebben.

Ik kan volmondig zeggen dat ik altijd mijn best heb gedaan naar het zoeken van een vrouw, alleen het is me altijd mislukt, wat ik ook deed, dat is het enige verschil. Maar ik kan zeggen dat ik er veel moeite en tijd in gestoken heb.

Maar ik zeg ook altijd, voor de ene is het wel weggelegd en voor de ander niet, en daar moet men zich er ook bij neerleggen. En tenslotte, het leven is gelukkig kort, voordat ik het weet ben ik bij Jezus, en daar zie ik naar uit om bij Hem te wezen. Natuurlijk is het ook mogelijk dat Jezus van te voren al weder is gekeerd om de eerstelingen op te halen om samen met hen te regeren over de gehele aarde, maar goed... dat kan, het hoeft niet, maar dat kan misschien langer duren dan we soms denken of willen denken. Niemand weet de ure noch die dag. Ik zou het grandioos vinden als Jezus vanavond, of nu al terug zou komen, maar ja... tot die tijd zullen we geduld moeten hebben.

Nee, ik heb zoiets van; dan maar alleen verder door het leven, voordat je het weet is het leven zo weer over, en heb je er niks van gemerkt dat je al die tijd alleen bent geweest.

Ik heb mij er allang bij neergelegd dat ik geen vrouw kan krijgen, ik heb Jezus, die accepteert mij en neemt mij zoals ik ben, en daar heb je meer waarde aan, en tenslotte is Hij getrouw. En de Heilige Geest is mijn Trooster en Helper. Wat wil een mens nog meer?

En ik moet gewoon eventjes vol houden in dit leven, de Bijbel zegt het ook, we moeten gewoon de strijd volhardend doorstaan, maar voordat je het weet is het zo voorbij en heb je de strijd overwonnen. Ik snak net zoals Paulus, naar dat onzichtbare, om bij Jezus te zijn. Dat aardse is maar tijdelijk, hecht je er geen waarde aan wat tijdelijk is.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:15

KABOUTER722 schreef:

Dat kan ik heel goed begrijpen, veel vrouwen zijn zo beschadigd, niet in staat om langdurig een relatie, met wie dan ook te onderhouden.

Ik heb een paar vrienden, en ja, daar voel ik me thuis, op me gemak bij.

Maar ja, relatie zit er voor mij niet in, wil ik niet....voel me dan opgesloten...

Maar ja, vergis je niet, je kan zo goed bevriend zijn met mensen dat het net is als familie die band zelfs nog sterker, ja dat ervaar ik zo.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:17

LAVERDE524 schreef:
Je kunt het ook vergelijken met mensen die opzoek zijn naar God. Degenen die niet opzoek zijn naar God hebben dan ook geen interesse in Hem. Maar degenen die serieus naar Hem opzoek zijn zullen Hem vinden.

Zo is dit ook in liefdes relaties, als je niet zoekt zal er ook niks gebeuren. Je zult er enerzijds iets voor over moeten hebben.

Ik kan volmondig zeggen dat ik altijd mijn best heb gedaan naar het zoeken van een vrouw, alleen het is me altijd mislukt, wat ik ook deed, dat is het enige verschil. Maar ik kan zeggen dat ik er veel moeite en tijd in gestoken heb.

Maar ik zeg ook altijd, voor de ene is het wel weggelegd en voor de ander niet, en daar moet men zich er ook bij neerleggen. En tenslotte, het leven is gelukkig kort, voordat ik het weet ben ik bij Jezus, en daar zie ik naar uit om bij Hem te wezen. Natuurlijk is het ook mogelijk dat Jezus van te voren al weder is gekeerd om de eerstelingen op te halen om samen met hen te regeren over de gehele aarde, maar goed... dat kan, het hoeft niet, maar dat kan misschien langer duren dan we soms denken of willen denken. Niemand weet de ure noch die dag. Ik zou het grandioos vinden als Jezus vanavond, of nu al terug zou komen, maar ja... tot die tijd zullen we geduld moeten hebben.

Nee, ik heb zoiets van; dan maar alleen verder door het leven, voordat je het weet is het leven zo weer over, en heb je er niks van gemerkt dat je al die tijd alleen bent geweest.

Ik heb mij er allang bij neergelegd dat ik geen vrouw kan krijgen, ik heb Jezus, die accepteert mij en neemt mij zoals ik ben, en daar heb je meer waarde aan, en tenslotte is Hij getrouw. En de Heilige Geest is mijn Trooster en Helper. Wat wil een mens nog meer?

En ik moet gewoon eventjes vol houden in dit leven, de Bijbel zegt het ook, we moeten gewoon de strijd volhardend doorstaan, maar voordat je het weet is het zo voorbij en heb je de strijd overwonnen. Ik snak net zoals Paulus, naar dat onzichtbare, om bij Jezus te zijn. Dat aardse is maar tijdelijk, hecht je er geen waarde aan wat tijdelijk is.

Mooi geschreven Laverde, kan me erin vinden!
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:27

LAVERDE524 schreef:

Het leven hier, is het begin van het eeuwig leven.
Want de Here Jezus maakt een nieuwe hemel en aarde uiteindelijk. Van hetgeen dat nu is.
Hoe ga je daarmee om?
Het nieuwe Jerusalem daalt vanuit de Hemel (waar God is) hier neder op deze aarde.
Er is geen andere aarde!
Het eeuwig leven begint hier en nu. Dat begint bij jezelf en de plek waar je bent, dat door God aan je gegeven is....
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:29

De meeste vrouwenharten zoeken een man in de "Hemel" .

Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 3 januari 2013, 18:30
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:55

MARITIME853 schreef:
De meeste vrouwenharten zoeken een man in de "Hemel" .

Nou dat weet ik niet zo zeker, ik weet van hen die op cm zitten, en ik zeg niet allemaal, dat ze een maatje voor nu zoeken.
En voor cm , moet je toch nog wel een paar pegels over de balk smijten, zonder garantie.
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:04

GERRIT084 schreef:
Nou dat weet ik niet zo zeker, ik weet van hen die op cm zitten, en ik zeg niet allemaal, dat ze een maatje voor nu zoeken.
En voor cm , moet je toch nog wel een paar pegels over de balk smijten, zonder garantie.

Hemel staat tussen haakjes Gerrit!
Hemel op aarde voor nu...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:07

MARITIME853 schreef:
Hemel staat tussen haakjes Gerrit!
Hemel op aarde voor nu...

Oké Verraste, verbaasde smiley had me oogjes waarschijnlijk even weg gestuurd Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:08

Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:09

TESSYBEAR731 schreef:

Verraste, verbaasde smiley ...oh, dan we eerst nog gelovig worden...pfffff, wat een eisen allemaal...kan het niet op een gemakkelijkere manier?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:11

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...oh, dan we eerst nog gelovig worden...pfffff, wat een eisen allemaal...kan het niet op een gemakkelijkere manier?

Ja hoor Frank, je kunt ook gewoon naar de Wallen... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:13

TESSYBEAR731 schreef:
Ja hoor Frank, je kunt ook gewoon naar de Wallen... Geschokte, onthutste smiley

Geschokte, onthutste smiley ...daar moet je geld hebben om dat 'wat' te openen. Dat is niets voor mij...ik zal wel gelovig worden dan... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:18

TESSYBEAR731 schreef:

Heb deze al vaker gehoord. En moet eerlijk zeggen vind het wel mooi klinken maar kan het me niet concreet voor de geest halen hoe dat dan in zn werk gaat
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 19:18

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...daar moet je geld hebben om dat 'wat' te openen. Dat is niets voor mij...ik zal wel gelovig worden dan... Engeltje smiley

Braaf zo! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 7 van 9