Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 19:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb het nr vanavond 2x gebeld....
0800-0402 |
Ja, dat klopt, ik herken het nummer.
Wat ik altijd deed als ik wat had: heel aardig praten....ik heb gemerkt dat ze dan ook meer helpen....en anders, andere provider....ja, dit kan toch niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 20:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat klopt, ik herken het nummer.
Wat ik altijd deed als ik wat had: heel aardig praten....ik heb gemerkt dat ze dan ook meer helpen....en anders, andere provider....ja, dit kan toch niet.... |
ik ga ze iedere dag wel bellen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:24
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik ga ze iedere dag wel bellen.... |
heb je en dubbele decorder voor tv of maar eentje, bij mij heb ik soms weleens dat eentje ff gereset (zelden dus) moet worden, maar de ander blijft het dan gewoon doen. Ik heb zo'n draadloos via stopcontactset er bij en kan zelfs gewoon wisselen tussen tv's zonder te resetten (de decoder moet dan wel ff weer laden). Maar ligt alles plat of alleen je tv?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 10:08
|
|
|
PIETER619 schreef: | heb je en dubbele decorder voor tv of maar eentje, bij mij heb ik soms weleens dat eentje ff gereset (zelden dus) moet worden, maar de ander blijft het dan gewoon doen. Ik heb zo'n draadloos via stopcontactset er bij en kan zelfs gewoon wisselen tussen tv's zonder te resetten (de decoder moet dan wel ff weer laden). Maar ligt alles plat of alleen je tv? |
als alles plat lag, kon ik ook niet op internet om dit te plaatsen
maar er is weer gebeld... en er zullen vast nog wel meer telefoontjes plaatsvinden... de experia box ontvangt geen netwerksignaal van buitenaf.... ik zelf heb de experiabox 2x gereset.... en ik ga geen spullen aanschaffen die het probleem zouden kunnen oplossen...
het ligt aan het netwerksignal dat mijn huiskamer niet binnenkomt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 11:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | als alles plat lag, kon ik ook niet op internet om dit te plaatsen
maar er is weer gebeld... en er zullen vast nog wel meer telefoontjes plaatsvinden... de experia box ontvangt geen netwerksignaal van buitenaf.... ik zelf heb de experiabox 2x gereset.... en ik ga geen spullen aanschaffen die het probleem zouden kunnen oplossen...
het ligt aan het netwerksignal dat mijn huiskamer niet binnenkomt.... |
Wat ook helpt is even zeggen dat je er mee naar Kassa(Vara) wil gaan, of naar Tros Radar, oid.
Ja, daar houden ze niet zo van, van op die manier in de openbaarheid komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 11:49
|
|
|
ik wacht wel totdat ik de nieuwe kabel heb... tot dan geen tv...
en een ander draadloos systeem zal geen zin hebben ... want er is GEEN signaal van buiten naar binnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 12:49
|
|
|
MARISKA601 schreef: | als alles plat lag, kon ik ook niet op internet om dit te plaatsen
Je kunt dus ook tijdelijk compleet totaal signaal verlies hebben en dus wel zo nu en dan het één en ander doen met je KPNlijntje toch?
Wel frapant dat het wel heeft gewerkt en nu niet meer. Bij mij was in het begin de adapter van de stroomtoevoer van één van de decoders niet goed, kreeg dus compleet nieuwe decoder met allese rop en aan, terwijl de adapter alleen al genoeg was.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op vrijdag 18 januari 2013, 12:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 18:07
|
|
|
Je hebt blijkbaar wel internet verbinding om je reactie te kunnen plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 18:33
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Je hebt blijkbaar wel internet verbinding om je reactie te kunnen plaatsen. |
dat wel, maar het is een ramp om via inet naar het journaal te kijken, en andere tv programma's...
mistig dubbel beeld laad om de 3seconden op.. geluid stotterd... ach... ik om de winter wel door.. ik hoop toch voor de kerst 2113 tv te kunnen kijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 22:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dat wel, maar het is een ramp om via inet naar het journaal te kijken, en andere tv programma's...
mistig dubbel beeld laad om de 3seconden op.. geluid stotterd... ach... ik om de winter wel door.. ik hoop toch voor de kerst 2113 tv te kunnen kijken... |
Ik vind het schandalig....geld storneren, wat ze via machtiging van je rekening afschrijven...zou je es kunnen vragen bij een gratis rechtswinkel, rechtshulp, sociale raadslieden, of je dat kan doen, totdat zij hun product goed leveren.
Je moet wel alle papieren dan hebben, van contract enz.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 22:54
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik vind het schandalig....geld storneren, wat ze via machtiging van je rekening afschrijven...zou je es kunnen vragen bij een gratis rechtswinkel, rechtshulp, sociale raadslieden, of je dat kan doen, totdat zij hun product goed leveren.
Je moet wel alle papieren dan hebben, van contract enz. |
er moet nog een vergeten rekening vereffend worden... tot nu toe in mijn voordeel... dus ik maak geen slapende honden wakker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 23:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | er moet nog een vergeten rekening vereffend worden... tot nu toe in mijn voordeel... dus ik maak geen slapende honden wakker... |
;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 10:01
|
|
|
Ik heb een snotneus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 10:40
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik heb een snotneus |
Joh..... beter er eentje te hèbben dan er eentje te zìjn
Maar beterschap ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 10:48
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik heb een snotneus |
Heb je geen zakdoek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 11:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Joh..... beter er eentje te hèbben dan er eentje te zìjn
Maar beterschap ermee! |
en wat als ik zeg dat ik me verveel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 11:02
|
|
|
ANNA415 schreef: | en wat als ik zeg dat ik me verveel? |
*hap* Beter dat je je verveelt, als dat je vervelend bent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 11:22
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | *hap* Beter dat je je verveelt, als dat je vervelend bent! |
Wijsneus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 11:22
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wijsneus |
Beter een wijsneus dan een snotneus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 11:28
|
|
|
...ik klaag nooit en ben altijd vrolijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 17:39
|
|
|
eh...
inmiddels doet de tv het weer... het lag niet aan mijn tv. nog het snoertje maar aan de kpn zelf... het snoertje wat ze mij toestuurden is inmiddels weer retour gegaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 19:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | eh...
inmiddels doet de tv het weer... het lag niet aan mijn tv. nog het snoertje maar aan de kpn zelf... het snoertje wat ze mij toestuurden is inmiddels weer retour gegaan... |
Gelukkig ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:22
|
|
|
Dingen om te klagen: (ja, als je ff mag klagen gaat daarna alles beter)
Enige 2 vrienden, exen, lopen mekaar onderhuids onterecht van dingen te beschuldigen, denk ik te voelen, zo subtiel....
Ik heb zo'n grondige hekel aan opruimen, en daarom is het hier nu zo'n rommel, het is niet eens meer triest, meer een komisch aanblik.
Ik heb zo'n hekel aan opstaan als de wekker afgaat.
Ik moet of ik wil of niet me huis opruimen komen binnenkort mensen schilderen.
Ik snoep weer teveel.
Bijwerking van anti depressiva is slaperig, ik lig vaak hele dagen te slapen in het weekend.
Nou dit was het voorlopig.
Ja, ik heb geleerd dat als je ff kan klagen je daarna de betrekkelijkheid ervan in gaat zien, en dat je je daarna weer beter gaat voelen.
Dus vandaar...
En ik voel me soms alleen en dan denk ik dat is niet voor mij, me zo te voelen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 30 januari 2013, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 14:33
|
|
|
Als exen zelf ook met hun exen omgaan, ja, dan heb ik geen zin in steken water onder elkaar.
Dus vanaf nu, gaan de dingen ín overleg, en logisch.
Zo niet, eigen verantwoordelijkheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 21:51
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 22:01
|
|
|
JOL252 schreef: | |
Tis te proberen. Maar of het helpt....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 10:13
|
|
|
Mijn moe zei altijd " niet klagen, wel dragen! En als ik stilletjes bij haar kwam , zonder dat ze in de gaten had, liep er tranen over haar gezicht......! Later toen ze 90 jaar was, heeft ze veel verteld. Het was geen klagen,maar ernorme verdriet die ze bij droeg, door al die jaren.
Een binnen vetter, net als ik.............! Met de zin van mam " niet klagen..........wel dragen........en een worsteling in mij zelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 10:19
|
|
|
Die middelste doet volgens mij z'n plas daar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 13:03
|
|
|
mopper de mopper de mopper grommmmmm zo dat lucht op, fijn zo,n klaagmuur topic en nu ga ik vrolijk verder en effe niet meer op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:15
|
|
|
Jol,
Leuke tekening. Weet je wat de tekenaar is vergeten en wat nu juist karakteristiek is voor de Klaagmuur, ja, de begroeiingen tussen de stenen in.
Zie hier:
En hier:
En hier duidelijk, zelfs voor bepaalde zeldzame vogelsoorten een bescherming...en die maken hun nestjes tussen de begroeiingen en de openingen en spleten tussen de stenen.
Zie kort filmpje van 1 minuut nog wat, genaamd: Swifts(die zeldzame volgelsoort) return to nest in Jerusalem’s Western Wall op deze site!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 1 maart 2013, 14:36
|
|
Naar boven |
|
|