ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:02

ANNA415 schreef:
Deken op dak van auto leggen deur erop. Ramen open. Met touw vastbinden. Flink doorsjezen dat de politie je niet ziet Knipoog smiley

Het was zo sinmpel....... ruit er in zn geheel uit halen ( het is maar net dat je even weet hòe dat moet)maar dat stelt niks voor , dan de deur in stukken zagen en weg er mee. Opgeruimd staat netjes. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 14:24

GERRIT603 schreef:
Smiley die vol vragen zit ben ik Dagobert Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

waar heb je m'n pakhuis gelaten Geschokte, onthutste smiley

Die heb ik van je overgenomen, voor een appel en een ei.

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 14:25

STEENTJE178 schreef:
Die heb ik van je overgenomen, voor een appel en een ei.

Engeltje smiley

Mag ik komen zwemmen???
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 14:28

ZEELAND736 schreef:
Mag ik komen zwemmen???

Tuurlijk, altijd welkom. Knipoog smiley

Maar ehm......toen ik hem openmaakte, merkte ik dat ie leeg was..... Huilende smiley, smiley in tranen
Zal hem dus moeten vullen met water.......
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 16:07

STEENTJE178 schreef:
Tuurlijk, altijd welkom. Knipoog smiley

Maar ehm......toen ik hem openmaakte, merkte ik dat ie leeg was..... Huilende smiley, smiley in tranen
Zal hem dus moeten vullen met water.......

Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley waar is mijn 63.857.457.367.193.438.853.835.846euro en 12 eurocent gebleven Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 16:43

GERRIT603 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley waar is mijn 63.857.457.367.193.438.853.835.846euro en 12 eurocent gebleven Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Smiley die vol vragen zit Woedende smiley

Tjonge zeg vooral die 12 cent he die mis je het meeste Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 16:53

GERRIT603 schreef:

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond ..................Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 00:18

STEENTJE178 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond ..................Coole smiley met zonnebril

lieve Steenje, wil je met me trouwen? ( dat heb ik ten minste m'n geld weer terug voor jij naar de Bahama"s verhuisd) Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 00:24

GERRIT603 schreef:
lieve Steenje, wil je met me trouwen? ( dat heb ik ten minste m'n geld weer terug voor jij naar de Bahama"s verhuisd) Woedende smiley

PRACHTIG!!!!

(Steen...dit is je kans!!!) Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 00:44

GERRIT603 schreef:

Nee, sorry. Ik ga niet trouwen in gemeenschap van goederen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Groetjes vanaf mijn luxe jacht, inderdaad momenteel ff aangemeerd in de Bahama's, maar op doorreis naar mijn 12e huis in ehm............ Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 00:45

ZEELAND736 schreef:
PRACHTIG!!!!

(Steen...dit is je kans!!!) Lachende smiley

Nee, Zee, dit lijkt meer op omkoping dan op romantiek.
Trapt Steen niet in Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 00:48

STEENTJE178 schreef:
Nee, sorry. Ik ga niet trouwen in gemeenschap van goederen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Groetjes vanaf mijn luxe jacht, inderdaad momenteel ff aangemeerd in de Bahama's, maar op doorreis naar mijn 12e huis in ehm............ Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Had dat eerder verteld van dat luxe jacht....had wel mee gewild...
Was ik gekomen in mijn Ferrari......
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 00:51

STEENTJE178 schreef:

jij weet niet wat ware liefde is volgens mij?
dat jacht, de bahama's en die huizen doen mij niks
ik ben tevreden met 1 creditcardtje met jouw bankrekeningnummer en als dat geregeld is zie je mij alleen nog maar met de kerst
ideaal huweliijk toch Smiley die vol vragen zit
alleen zo'n klein stukje plastic is niet veeleisend toch?

Laatst aangepast door
GERRIT603
op zondag 9 september 2012, 01:02
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 11:38

Nou , komt ie dan.

Het gaat over een raam.
Het lijkt of ie heel smerig is , vooral als de zon er op schijnt . Allemaal strepen. Maar hoe of wat ik er ook op boen , schoon probeer te krijgen ... niks helpt .
Wat opvalt is dat het precies de 2 ramen aan de achterkant van de woning zijn.
Het probleem is ... het zit niet OP het glas maar IN het glas.
Ze hebben me ooit wel eens verteld dat het komt door het zoute water van de schelde wat overwaait met harde wind . Maar waarom wel bij mij en niet bij de buren?
Een ander heeft wel eens gezegd dat er bij de bouw iets verkeerds gegaan is . Maar dat vind ik ook vaag.
Misschien een schilder in ons midden die hier uitleg over kán geven?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 12:37

VISSER278 schreef:
Nou , komt ie dan.

Het gaat over een raam.
Het lijkt of ie heel smerig is , vooral als de zon er op schijnt . Allemaal strepen. Maar hoe of wat ik er ook op boen , schoon probeer te krijgen ... niks helpt .
Ze hebben me ooit wel eens verteld dat het komt door het zoute water van de schelde wat overwaait met harde wind . Maar waarom wel bij mij en niet bij de buren?
Een ander heeft wel eens gezegd dat er bij de bouw iets verkeerds gegaan is . Maar dat vind ik ook vaag.

Zit het tussen je ramen of er op?
Als het er op zit kan het cementsluier zijn,weer en wind tasten je voegen aan,cementwater loopt over je ramen en voila......strepen,het tast je ramen aan dus gewoon poetsen helpt niet.Er zijn schoonmaakmiddelen voor te krijgen en als je je gevel impregneert herhaalt het probleem zich niet.
Zit het tussen je ramen dan zijn ze lek,niks aan te doen(behalve vervangen)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 20:58

VISSER278 schreef:
Nou , komt ie dan.

Het gaat over een raam.

Vervelend hoor, net glas in je maag zitten,
Enige wat ik kan zeggen met spoed naar de eerste hulp
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 9 september 2012, 22:02

ANNA415 schreef:
Vervelend hoor, net glas in je maag zitten,
Enige wat ik kan zeggen met spoed naar de eerste hulp

Kijk, en dat bedoel ik ....... 3 dagen gepiekerd zal ik wel , zal ik niet plaatsen omdat er vaak tóch niet serieus op geantwoord word.
Gelukkig was er toch nog één wijze vrouw met een wijs antwoord die er wijs op reageerde. Leanne , nog bedankt. Knipoog smiley

Zo , dat was mijn laatste huishoudelijke vraag hier . Woedende smiley Woedende smiley

Ga een sinterklaaspak aan doen joh. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 00:49

STEENTJE178 schreef:
Nee, Zee, dit lijkt meer op omkoping dan op romantiek.
Trapt Steen niet in Knipoog smiley

ik had een paar kaarsjes aangestoken en ben op mijn knieen gaan zitten toen ik dat aanzoek tikte, als dat niet romantisch is weet ik het niet meer Smiley die vol vragen zit

oh ja, ook nog een paar grote glazen rode wijn gedronken Lachende smiley

wat wil je nog meer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 00:54

GERRIT603 schreef:
ik had een paar kaarsjes aangestoken en ben op mijn knieen gaan zitten toen ik dat aanzoek tikte, als dat niet romantisch is weet ik het niet meer Smiley die vol vragen zit

Hahahahahahaha.
Dan had je er een foto van moeten plaatsen, Gerrit. Misschien had dat meer indruk gemaakt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 01:00

STEENTJE178 schreef:
Hahahahahahaha.
Dan had je er een foto van moeten plaatsen, Gerrit. Misschien had dat meer indruk gemaakt Knipoog smiley

een aanzoek is een privézaak Boze smiley

wie had die foto moeten maken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 11:21

mijn autistische zoon heeft een kledingkast die al jaren door wordt geschoven van broer op zus en nu dus bij hem staat. 't Is een handige kast maar voor hem zijn er 2 nadelen aan; Hij is blauw(volgens hem moet dat zwart zijn)en een van zijn zussen heeft er ooit op een creatieve manier spiegeltegels opgeplakt. En om dat laatste gaat het nu, hoe krijgen we die er af zonder dat de glasspinters je om de oren en in de ogen vliegen? Want die spiegels moeten natuurlijk netjes recht onder elkaar

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 10 september 2012, 11:22
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 11:23

GERRIT603 schreef:

Schrijft niet zulke mooie gedichten als Chatuliem... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 17:23

ROELANDE345 schreef:
mijn autistische zoon heeft een kledingkast die al jaren door wordt geschoven van broer op zus en nu dus bij hem staat. 't Is een handige kast maar voor hem zijn er 2 nadelen aan; Hij is blauw(volgens hem moet dat zwart zijn)en een van zijn zussen heeft er ooit op een creatieve manier spiegeltegels opgeplakt. En om dat laatste gaat het nu, hoe krijgen we die er af zonder dat de glasspinters je om de oren en in de ogen vliegen? Want die spiegels moeten natuurlijk netjes recht onder elkaar

inbrekers smeren een ruit in met groene zeep en dan een krant erover om de scherven/splinters bij elkaar te houden
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 17:34

GERRIT603 schreef:
inbrekers smeren een ruit in met groene zeep en dan een krant erover om de scherven/splinters bij elkaar te houden

Het gaat hier om een vast geplakte spiegel hoor Gerrit!!!!!

Met ijzerdraad achter langs de spiegel gaan en dan zaagbeweging maken...
Wel iemand even de spiegel laten vasthouden anders heb je alsnog veel glassplinters....

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 10 september 2012, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 17:39

ZEELAND736 schreef:
Het gaat hier om een vast geplakte spiegel hoor Gerrit!!!!!

ze vraagt hoe ze kan voorkomen dat de splinters haar om de oren vliegen

volgens mij krijg je die spiegel er nooit heel af Twijfelende smiley

heb het ook eens geprobeerd en die sneuvelde ook Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 19:21

GERRIT603 schreef:

heb het ook eens geprobeerd en die sneuvelde ook Huilende smiley, smiley in tranen

Dit lijkt mij een hele goede tip. Deze gaan wij proberen. En inderdaad die spiegel gaat er nooit heel af en iemand hem laten vasthouden terwijl een ander hem er af probeert te halen.
Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 19:49

GERRIT603 schreef:

Dan ben je geen goede inbreker Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 19:55

VISSER278 schreef:
Nou , komt ie dan.

Het gaat over een raam.

Ik vermoed dat je al wat ouder dubbelglas hebt, en dan zijn ze dus lek, goed kans dat; als je er tegen duwt Gefrustreerde smiley ze rammelen. Ik had het ook.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 21:35

CANADIAN073 schreef:
Ik vermoed dat je al wat ouder dubbelglas hebt, en dan zijn ze dus lek, goed kans dat; als je er tegen duwt Gefrustreerde smiley ze rammelen. Ik had het ook.

Wat is oud? 16 jaar , is dat oud ? Lek glas , voor mij een nieuw begrip.
En rammelen? Nee , dat doen ze ook niet.
Wat Leanne schreef , dat leek mij het meest voor de hand liggend .
Maar waarom dan alleen aan de achterkant van het huis , en niet aan de voorkant?

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 10 september 2012, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 22:21

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

Zo heet de titel van dit onderwerp.

Maar ik wou even zeggen: mogen huishoudelijke mededelingen ook?

Het zit zo. Ik ben sinds kort weer aan het (vrijwilligers)werk, met mijn wao.

Nou heb ik een tijdje in therapie gezeten voor het volgende. als je een uitkering hebt, heb je zeeën van tijd. Dan heb je zoveel tijd, dat je niet weet wat je met die tijd moet doen.
Daarom krijg je therapie, zodat je niet gaat klagen van 'zóveel tijd...niets te doen', ja, de dingen die echt geld kosten kan je sowieso niet doen.

Goed, op die therapie leren 'ze' je hoe met die tijd om te gaan. Lezen, films kijken, wandelen of fietsen, forummen etc. Iig allemaal dingen die wel leuk zijn, en niet direkt handen vol geld kosten, zoals bijvoorbeeld shoppen.

Nou zit het zo, ook al zit ik in de wao, ik doe sinds kort weer vrijwilligerswerk. Jahaa, 8 uur per dag. Met reistijd erbij kom ik op 9 1/2 uur per dag. Dit is wel opgebouwd, om de zoveel tijd enkel uren erbij..

Dusz..uitslapen tot je echt helemaal niet meer kan slapen, is er niet meer bij. Ja, dat had ik een tijd echt nodug door mijn veels te hoge bloedruk die ik had...veel Rust....

Maar ja, op tijd naar bed nu, want ik heb zeker 10 uur slaap nodig...Dus laat naar bed, 'want kan toch uitslapen en leefde vaak in de namiddag en avond' kan ook niet meer....

Dusz, nu moet ik kiezen en dingen minder lang doen, ik kan niet én lezen, én forummen, én goede films bekijken zólang als ik een tijd gewend ben, én werken erbij op één dag...

En zeker het forummen, ja heerlijk, vaak erg lang denken, en doordenken, hoe ga ik dit schrijven en waarom ga ik het zus en zo schrijven. dus het is niet alleen het typen, dat kost bijna geen tijd, maar het nadenken...ik genoot ervan deed me altijd erg goed, leerde ervan, kortom, allemaal positieve zaken, ook het contact met de mensen hier..

Dus, om een lang verhaal kort te maken, ik zal veel minder op het forum zijn, als dat ik zou willen, omdat ik weer werk.En dat werk is voor mij echt wel heel belangrijk, dat ik dat nu weer kan opbrengen, ik geniet ook van collega's. de leiding is erg tof.
Ja, en er wordt rekening gehouden dat ik in de wao zit....krijg ik ineens een migraine aanval, word ik ineens angstig of duizelig....Er is daar deskundige leiding....

Op een commercieel bedrijf zou dat niet kunnen, maar ja, wel in de 2de hands spullen zaak waar ik werk, en er ook een afdeling is voor vrijwilligers van de ggz(geestelijke gezondheids zorg).

In ieder geval, ik schrijf dit eventjes neer, omdat ik eerst wel vaak dingen schreef op het forum, en ja, nu moet ik tijd verdelen,
...en ik raakte gesteld op mensen en gehecht.

Even los van het feit dat het werken me weer goed doet, het opstaan 's ochtends is een ramp.
Maar ja, dat hebben zoveel mensen.

Laterz!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 ... 75 Volgende
Pagina 56 van 75