Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:56
|
|
|
INGE721 schreef: | Misschien past deze uitspraak beter onder "raadsels"? |
begrijp je het niet, teveel mannelijke hormonen misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 13:36
|
|
|
Bestaat er zoiets als een lieveheersbeestjesplaag? Ik heb er minimaal 50 op de zijmuur zitten en ze vliegen echt overal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 14:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Bestaat er zoiets als een lieveheersbeestjesplaag? Ik heb er minimaal 50 op de zijmuur zitten en ze vliegen echt overal. |
Jazekers bestaat dat. Zorg dat je ze buiten houdt, want ze zoeken nu een plekje om te overwinteren, en hebben het liefst een warm en droog plekje binnen...... Ze doen verder niks, eten of paren ook niet, maar ze sch**ten wel overal gelige poepjes. Je kunt ze overigens laten verdelgen, maar ze doen verder niks natuurlijk.....
Succes ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:40
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Jazekers bestaat dat. Zorg dat je ze buiten houdt, want ze zoeken nu een plekje om te overwinteren, en hebben het liefst een warm en droog plekje binnen...... Ze doen verder niks, eten of paren ook niet, maar ze sch**ten wel overal gelige poepjes. Je kunt ze overigens laten verdelgen, maar ze doen verder niks natuurlijk.....
Succes ermee!! |
Horren voor de ramen is hier op het platteland ook zonder lieveheersbeestjes geen overbodige luxe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 16:44
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Horren voor de ramen is hier op het platteland ook zonder lieveheersbeestjes geen overbodige luxe |
Ja 2 jaar geleden was er op Ameland ook zo'n plaag midden in de zomer. Je kwam steeds onder te zitten. Maar inderdaad ze doen verder niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 19:47
|
|
|
Ik vraag me af waarom er op de startpagina nog steeds de uitnodiging van het speeddaten in Alphen aan de Rijn staat. 6 okt .... dat is het toch allang geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 20:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik vraag me af waarom er op de startpagina nog steeds de uitnodiging van het speeddaten in Alphen aan de Rijn staat. 6 okt .... dat is het toch allang geweest? |
Het lijkt wel of je zin hebt in een speed-date... Denk je nog steeds dat het komt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 20:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het lijkt wel of je zin hebt in een speed-date... Denk je nog steeds dat het komt??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 20:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik vraag me af waarom er op de startpagina nog steeds de uitnodiging van het speeddaten in Alphen aan de Rijn staat. 6 okt .... dat is het toch allang geweest? |
ja ik erger me ook al steeds aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 21:10
|
|
|
Mischien een Belgse kalender
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 22:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja ik erger me ook al steeds aan |
Ik denk dat ik het al weet ...... ze laten het gewoon staan tot bekend is wanner de volgende speeddate is . Dan hoeft de redactie enkel maar de datum te veranderen en evt. de plaats. Scheelt weer wat werk hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 23:05
|
|
|
ik vind het wel lachen dat er in 7 jaar cm al 2 succesverhalen via de startpagina zijn te lezen
erg actief zijn ze bij de redactie niet... ze zalle wel meer verdienen aan de ceedeehandel, denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 23:23
|
|
|
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 23:50
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik vind het wel lachen dat er in 7 jaar cm al 2 succesverhalen via de startpagina zijn te lezen
erg actief zijn ze bij de redactie niet... ze zalle wel meer verdienen aan de ceedeehandel, denk ik |
Misschien moeten ze ook de scheidingen eens meenemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:23
|
|
|
INGE721 schreef: | Misschien moeten ze ook de scheidingen eens meenemen |
cm scheidingen zijn er ook... ik weet er n paar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 14:57
|
|
|
De klok is verzet...... Ik ben benieuwd wie het straal vergeten is....... Altijd leuk als je mensen erg gehaast, met bijna ongekamde haren de kerk ziet binnenstuiven en ziet neer ploffen, met een blik van: hehe...we hebben het weer gered..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:31
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | De klok is verzet...... Ik ben benieuwd wie het straal vergeten is....... Altijd leuk als je mensen erg gehaast, met bijna ongekamde haren de kerk ziet binnenstuiven en ziet neer ploffen, met een blik van: hehe...we hebben het weer gered.. |
of ....................dat ze al een uur zitten te wachten op de rest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:44
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | De klok is verzet...... Ik ben benieuwd wie het straal vergeten is....... Altijd leuk als je mensen erg gehaast, met bijna ongekamde haren de kerk ziet binnenstuiven en ziet neer ploffen, met een blik van: hehe...we hebben het weer gered.. |
Ohhhh, wintertijd bedoel je?
Ja, dat heb je als je (bijna)nooit tv kijkt....
En ja, ik was gisteren toevallig ook alleen de hele dag, ja, dus niemand die dat zei....jeetje, ja, en ik heb 3 klokken, één op me pc, één op me hd kastje op me tv, en een op me telefoons, 4 dus, en ja, dat gaat automatisch, dus ik had het niet eens door. haha, dus ik zou dan ook niet telaat, of is het nu juist tevroeg? komen ergens morgen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 28 oktober 2012, 15:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | cm scheidingen zijn er ook... ik weet er n paar. |
O ja? Wie dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:12
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O ja? Wie dan? | ...........
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 28 oktober 2012, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:19
|
|
|
...geen beter vermaak dan leedvermaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:22
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ...geen beter vermaak dan leedvermaak |
Nou...zeg dat wel..... Vreselijk lijkt me dat...dat gun je niemand.
Ik hoor liever de trouwerijtjes........het is al weer een tijdje geleden dat ik de huwelijksklokken heb horen luiden op CM....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:48
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou...zeg dat wel..... Vreselijk lijkt me dat...dat gun je niemand.
Ik hoor liever de trouwerijtjes........het is al weer een tijdje geleden dat ik de huwelijksklokken heb horen luiden op CM.... |
Inka en zn Anneke een paar weken geleden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | Inka en zn Anneke een paar weken geleden |
oooo leuk!!! Ennnn.......weet je toevallig wie de volgende zijn??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 21:00
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | oooo leuk!!! Ennnn.......weet je toevallig wie de volgende zijn?? |
Ik weet 1 ding..... Ik ben het niet
En Pieter mag niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 22:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ohhhh, wintertijd bedoel je?
Ja, dat heb je als je (bijna)nooit tv kijkt....
En ja, ik was gisteren toevallig ook alleen de hele dag, ja, dus niemand die dat zei....jeetje, ja, en ik heb 3 klokken, één op me pc, één op me hd kastje op me tv, en een op me telefoons, 4 dus, en ja, dat gaat automatisch, dus ik had het niet eens door. haha, dus ik zou dan ook niet telaat, of is het nu juist tevroeg? komen ergens morgen.
|
Oh ja , ja ik merkte het vanavond aan mn tuinverlichting . Daar zit zo'n tijdschakelaar op weet je wel . En die verlichting springt automatisch aan om 19.00 uur . Daar heb ik em op ingesteld . Weet je , dan begint het ongeveer donket te worden he. En nu vanavond ging de verlichting dus om 18.00 uur aan . Dus ik me zelf snel omgekleed , kon ik nog net naar de dienst van 18.30 uur . Maar ja , blijkbaar had ik dus al om 16.30 uur gegeten . En toen ik dus thuiskwam heb ik dus nog maar een keer gegeten . Nu dus eerst mn wekker even een uur achteruit zetten.
Laterz.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh ja , ja ik merkte het vanavond aan mn tuinverlichting . Daar zit zo'n tijdschakelaar op weet je wel . En die verlichting springt automatisch aan om 19.00 uur . Daar heb ik em op ingesteld . Weet je , dan begint het ongeveer donket te worden he. En nu vanavond ging de verlichting dus om 18.00 uur aan . Dus ik me zelf snel omgekleed , kon ik nog net naar de dienst van 18.30 uur . Maar ja , blijkbaar had ik dus al om 16.30 uur gegeten . En toen ik dus thuiskwam heb ik dus nog maar een keer gegeten . Nu dus eerst mn wekker even een uur achteruit zetten.
Laterz.
| ik zeg maar zo ik zeg maar effe niks
domme gans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh ja , ja ik merkte het vanavond aan mn tuinverlichting . Daar zit zo'n tijdschakelaar op weet je wel . En die verlichting springt automatisch aan om 19.00 uur . Daar heb ik em op ingesteld . Weet je , dan begint het ongeveer donket te worden he. En nu vanavond ging de verlichting dus om 18.00 uur aan . Dus ik me zelf snel omgekleed , kon ik nog net naar de dienst van 18.30 uur . Maar ja , blijkbaar had ik dus al om 16.30 uur gegeten . En toen ik dus thuiskwam heb ik dus nog maar een keer gegeten . Nu dus eerst mn wekker even een uur achteruit zetten.
Laterz.
|
Chips, de tuinverlichting, die moet ik ook nog aanpassen. Tankx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Chips, de tuinverlichting, die moet ik ook nog aanpassen. Tankx |
Nee joh , dat gaat vanzelf. Hoe moet ik dat nou gaan uitleggen aan een zwarte pieternel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 7 november 2012, 07:24
|
|
|
Wanneer wordt er lampionnetje gelopen????? 11 november valt op zondag.......nou heb ik er niks op tegen als ze op zondag komen,ik geniet er altijd van........maar dat is niet iedereen met me eens(reden ) en het schijnt dat er ook kinderen op maandag komen.......oke,kan ook........zag ik gisteren,een dorp verderop,een papier hangen dat ze daar op zaterdag lopen.........ik weet het niet meer hoor,ik blijf echt geen 3 avonden thuis wachten op 1,5 paardekop .......
Hoe is dat bij jullie geregeld?
|
|
Naar boven |
|
|