ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 19:41

DINI968 schreef:
En dan Brigitte Bardot als serveerster................ Verliefde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

3 miljoen jaar geleden was ze nog om (aan) te zien, ja... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 19:57

GRIFFIN748 schreef:
3 miljoen jaar geleden was ze nog om (aan) te zien, ja... Smiley met dichtgeplakte mond

Het gaat even over de BB factor Griffin Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:16

FRANKT627 schreef:
Welke regio is 020? Hebben zij de meeste CM-leden?

Als je je verveelt; Ga profielen bekijken net zolang totdat je er één tegen komt met regio 020, dan weet je het. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Misschien België.... o nee dat is 0032....toch?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:19

VISSER278 schreef:
Als je je verveelt; Ga profielen bekijken net zolang totdat je er één tegen komt met regio 020, dan weet je het. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Misschien België.... o nee dat is 0032....toch?

0032...is geen regio nummer Gefrustreerde smiley

Ach, ik hoef het al niet meer te weten. Het is toch allemaal in het midden of des noorden van het land te doen...ik ga wel verhuizen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:25

FRANKT627 schreef:
0032...is geen regio nummer Gefrustreerde smiley

Ach, ik hoef het al niet meer te weten. Het is toch allemaal in het midden of des noorden van het land te doen...ik ga wel verhuizen Knipoog smiley

Doe dat dan wel ná 21 mei want ja....ik had beloofd dat ik op de terugreis je gids zou zijn en in het Noorden van het land ben ik ook niet zo bekend.
En in het midden.....misschien wil W-tje die taak dan wel van me overnemen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:29

VISSER278 schreef:
Doe dat dan wel ná 21 mei want ja....ik had beloofd dat ik op de terugreis je gids zou zijn en in het Noorden van het land ben ik ook niet zo bekend.
En in het midden.....misschien wil W-tje die taak dan wel van me overnemen. Lachende smiley

Ik denk dat op stap gaan met W-tje een heel avontuur is waar ik me niet zo goed aan durf te wagen... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:39

FRANKT627 schreef:
Ik denk dat op stap gaan met W-tje een heel avontuur is waar ik me niet zo goed aan durf te wagen... Twijfelende smiley

Lijkt me niet verstandig ook. Straks ben je 100 geiten kwijt. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:46

VISSER278 schreef:
Lijkt me niet verstandig ook. Straks ben je 100 geiten kwijt. Lachende smiley

Zonde om alle overgebleven bolussen aan die geiten te voeren...Mogen er trouwens geen bokken tussen zitten? Griffin heeft nog wel een pallet om die dingen mee te vervoeren.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:50

DINI968 schreef:
Zonde om alle overgebleven bolussen aan die geiten te voeren...Mogen er trouwens geen bokken tussen zitten? Griffin heeft nog wel een pallet om die dingen mee te vervoeren.

Die is op vakantie.
Probeert Saab van de ondergang te redden. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:52

VISSER278 schreef:
Die is op vakantie.
Probeert Saab van de ondergang te redden. Smiley met dichtgeplakte mond

Ach, geef een fijn heiden ook nog maar een geloof

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:39

Slechtste moment is dat ik verkouden ben en het daarom letterlijk mijn neus uitloopt... dus strijken enzo vergeet het maar...
Maar ja, ergens mag ik me gelukkig prijzen want het weekend was het niet zo en daar was ik zooo blij mee... Lachende smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 16 mei 2011, 19:39
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:42

SUSANNAH475 schreef:
Slechtste moment is dat ik verkouden ben en het daarom letterlijk mijn neus uitloopt... dus strijken enzo vergeet het maar...
Maar ja, ergens mag ik me gelukkig prijzen want het weekend was het niet zo en daar was ik zooo blij mee... Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley heb je niet zo van die dingetjes met een touwtje dat je in je neus kan stoppen? Anders blijft de strijk liggen...

Misschien komt het wel door het weekend dat je nu verkouden bent Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:53

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:06
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:44

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley heb je niet zo van die dingetjes met een touwtje dat je in je neus kan stoppen? Anders blijft de strijk liggen...

Misschien komt het wel door het weekend dat je nu verkouden bent Gefrustreerde smiley

Frank, ik was voor het weekend al verkouden aan het worden, maar gelukkig heeft het pas na het weekend doorgezet.
Nou ja, dan blijft de strijk maar liggen hoor, dat andere is niet slim om in je neus te stoppen en stukjes zakdoekjes helpen ook niet lang en ik vraag me af of iedereen hier die details wilt lezen... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 09:29

Boze smiley ben ik net bijna tegen een slagboom gereden...mijn remmen hebben het begeven. De wagen is nochtans in november APK gekeurd en toen werden er nieuwe remmen geplaatst. Of zeiden ze dat zomaar???
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 09:42

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ben ik net bijna tegen een slagboom gereden...mijn remmen hebben het begeven. De wagen is nochtans in november APK gekeurd en toen werden er nieuwe remmen geplaatst. Of zeiden ze dat zomaar???

2 dingen: de APK is een moment-opname. een auto die vandaag (nog) aan de eisen voldoet, kan morgen van ellende uit elkaar vallen (tenzij het een Saab is Clown smiley )

zeer waarschijnlijk hebben 'ze' je in november 'genaasd' met de mededeling dat ze je remmen hebben vernieuwd. ik zou maar eens terug gaan naar de garage en ze de remmen laten demonteren WAAR JIJ BIJ BENT!
als ze namelijk nieuwe remmen (ik neem even aan dat je 'nieuwe remschijven' bedoelt) plaatsen, moeten ze ook de remblokken vervangen, aangezien remblokken en -schijven op elkaar 'inslijten'. in geval van trommelremmen achter (wat tegenwoordig met ABS nauwelijks meer voorkomt) hoeft het niet noodzakelijk te zijn om de remvoeringen te vervangen. wel is het belangrijk dat de remcylindertjes die de remvoeringen tegen de trommels duwen, lekvrij zijn, en dat de remvoeringen droog zijn, anders remt het voor geen meter.

wat natuurlijk ook nog zou kunnen is dat het remsysteem ergens lek is geraakt, en dan helpen nieuwe remmen ook niet erg. (APK is een moment-opname, zoals ik al zei. een plek in je remsysteem die nu doorgebroken is, kon in november nog wel aan de eis voldoen...afgelopen winter heeft dan weinig goeds gedaan voor je auto)
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 09:48

DINI968 schreef:
Mogen er trouwens geen bokken tussen zitten?

die worden toch alleen maar geschoten??

Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 09:50

GRIFFIN748 schreef:
2 dingen: de APK is een moment-opname. een auto die vandaag (nog) aan de eisen voldoet, kan morgen van ellende uit elkaar vallen (tenzij het een Saab is Clown smiley )

zeer waarschijnlijk hebben 'ze' je in november 'genaasd' met de mededeling dat ze je remmen hebben vernieuwd. ik zou maar eens terug gaan naar de garage en ze de remmen laten demonteren WAAR JIJ BIJ BENT!
als ze namelijk nieuwe remmen (ik neem even aan dat je 'nieuwe remschijven' bedoelt) plaatsen, moeten ze ook de remblokken vervangen, aangezien remblokken en -schijven op elkaar 'inslijten'. in geval van trommelremmen achter (wat tegenwoordig met ABS nauwelijks meer voorkomt) hoeft het niet noodzakelijk te zijn om de remvoeringen te vervangen. wel is het belangrijk dat de remcylindertjes die de remvoeringen tegen de trommels duwen, lekvrij zijn, en dat de remvoeringen droog zijn, anders remt het voor geen meter.

wat natuurlijk ook nog zou kunnen is dat het remsysteem ergens lek is geraakt, en dan helpen nieuwe remmen ook niet erg. (APK is een moment-opname, zoals ik al zei. een plek in je remsysteem die nu doorgebroken is, kon in november nog wel aan de eis voldoen...afgelopen winter heeft dan weinig goeds gedaan voor je auto)

Ze zeiden me dat ze de remschijven hadden vervangen net voor hij APK onderging. De laatste dagen hoorde ik wel een gekraak telkens ik remde. Als ik aan de rempedaal aankwam kraakte het en hoorde ik tijdens het remmen ook een gepiep. Ik rij niet elke dag met de wagen.

Toen ik net wilde stoppen moest ik de pedaal helemaal indrukken. Er zit ook geen weerstand meer op. Gelukkig was ik zo goed als thuis want ik kwam van Essen, in België.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 09:51

e
GRIFFIN748 schreef:

Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley )

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 18 mei 2011, 10:16
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 09:59

FRANKT627 schreef:
Ze zeiden me dat ze de remschijven hadden vervangen net voor hij APK onderging. De laatste dagen hoorde ik wel een gekraak telkens ik remde. Als ik aan de rempedaal aankwam kraakte het en hoorde ik tijdens het remmen ook een gepiep. Ik rij niet elke dag met de wagen.

Toen ik net wilde stoppen moest ik de pedaal helemaal indrukken. Er zit ook geen weerstand meer op. Gelukkig was ik zo goed als thuis want ik kwam van Essen, in België.

'pedaal helemaal indrukken' klinkt als een lek in je systeem. je remsysteem werkt op een vacuüm, dat wordt verzorgd door je motor (daarom heb je ook een 'hard' pedaal als je motor uitstaat). nieuwe remschijven moeten nu nog te zien kunnen zijn, zelfs als je er weinig mee rijdt (vliegroest op de schijf, maar dat is er na een paar keer remmen van af). ik gok dat je ergens een lek in je systeem hebt. het beste kan je dat zien door het niveau van je remvloeistof in het remvloeistoftankje (onder je motorkap, aan de kant van de bestuurder, zo dicht mogelijk bij de voorruit) te kontroleren. staat dat op minimum (of lager), heb je een lek, en moeten er leidingen vervangen worden (plm. €5 de meter). afhankelijk van lengte van de leidingreparatie (en arbeidsloon à 60 euro p/u) en leeftijd van de auto is het wel of niet verstandig dit te (laten) doen.

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 18 mei 2011, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 10:28

GRIFFIN748 schreef:
'pedaal helemaal indrukken' klinkt als een lek in je systeem. je remsysteem werkt op een vacuüm, dat wordt verzorgd door je motor (daarom heb je ook een 'hard' pedaal als je motor uitstaat). nieuwe remschijven moeten nu nog te zien kunnen zijn, zelfs als je er weinig mee rijdt (vliegroest op de schijf, maar dat is er na een paar keer remmen van af). ik gok dat je ergens een lek in je systeem hebt. het beste kan je dat zien door het niveau van je remvloeistof in het remvloeistoftankje (onder je motorkap, aan de kant van de bestuurder, zo dicht mogelijk bij de voorruit) te kontroleren. staat dat op minimum (of lager), heb je een lek, en moeten er leidingen vervangen worden (plm. €5 de meter). afhankelijk van lengte van de leidingreparatie (en arbeidsloon à 60 euro p/u) en leeftijd van de auto is het wel of niet verstandig dit te (laten) doen.

Nou Griffin gelijk een vraag over de remmen ... mijn caddy heeft de laatste dagen last van dat het rempedaal veel harder aanvoelt en pas bij het tweede keer intrappen reageert hij normaal. Tevens hoor je iets van wat lucht ontsnappen. Remmen doet hij nog wel gelukkig. Enig idee?
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 11:00

LEONARD480 schreef:
Nou Griffin gelijk een vraag over de remmen ... mijn caddy heeft de laatste dagen last van dat het rempedaal veel harder aanvoelt en pas bij het tweede keer intrappen reageert hij normaal. Tevens hoor je iets van wat lucht ontsnappen. Remmen doet hij nog wel gelukkig. Enig idee?

kan van alles zijn. van een loszittend vacuümslangetje via slijtende remblokken tot ...vul maar in. maar 'normaal' is het niet. ik denk dat het verstandig is om even bij een VW-boer of 'blanco' (maar wel BOVAG) garage langs te rijden.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 16:51

grrrr, na 3 dagen bellen met routerbedrijf nog steeds geen draadloos internet hebben......
ik weet niet wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.De niuwe router doet het wel, maar draadloos.......nope.Laptop is nu dus desktop geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNEKE421

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 16:54

TINK100 schreef:
grrrr, na 3 dagen bellen met routerbedrijf nog steeds geen draadloos internet hebben......
ik weet niet wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.De niuwe router doet het wel, maar draadloos.......nope.Laptop is nu dus desktop geworden.

das balen zeg.
Gr Hanneke
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 17:06

FRANKT627 schreef:

Zozeg Frank, dat is schrikken!! Geschokte, onthutste smiley
Ben je alweer een beetje bekomen van de schrik ?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 20:59

TINK100 schreef:

misschien ligt het dan eerder aan de server als je router het wel doet ?? Bij mij moest de router ff wennen nl., en lag het niet aan de router maar aan degene bij wie ik internet betaal.
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 21:29

TINK100 schreef:

beetje profaan vraagje: heb je de draadloze poort van je router wel aanstaan, danwel gedefinieerd? en aan de andere kant van de verbinding: heb je de draadloze verbinding van je laptop wel ingeschakeld? er zijn nl. laptops (o.a. Acer) waarbij je de draadloze verbinding kunt uitschakelen. vandaar mijn vraag.

iets wat heel simpel is, maar behoorlijke ergernis oplevert als je het over het hoofd ziet...
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:17

FRANKT627 schreef:

Hallo Frank
Als ze in Nov de remblokken vernieuwd hebben dan zou je in een half jaar 50 duizend moeten hebben gereden maar wat ook kan is dat je remvloeistof of op is of dat er een lek in het systeem zit anders zou het in mijn ogen niet kunnen.
Maar ik ben wel blij dat je nu nog kan schrijven en niet zelf in de kreukels ligt
Heel veel sterkte en hoop dat het nog een beetje verbouwd kan worden.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:35

TINK100 schreef:

Hi Tink,

Als je wel verbinding hebt via de router en een netwerkkabel, maar geen verbinding draadloos. Dan betekent dit dat de verbinding met de internet aanbieder werkt.

Afhankelijk of de internet aanbieder wel of niet support op de router biedt, zullen zij je daar bij kunnen helpen.

Ik weet niet welke versie van Windows je hebt. Maar rechts onderin het scherm, naast de tijdsaanduiding kun een bij draadloze verbindingen een icoontje zien met aantal streepjes van klein naar groot.
Als je daarop klikt kun je zien, welke draadloze netwerken beschikbaar zijn.
Bij de betere routers wordt een CD meegelevert met een programmaatje, dat je helpt een draadloze verbinding te maken.

Belangrijk bij het maken van een draadloze verbinding, is de naam van het draadloze netwerk, van je router en het bijbehorende wachtwoord.

Zoals het in een andere reactie stond, is het bij de meeste laptops mogelijk de draadloze verbinding uit te schakelen. Ik heb daar zelf een touchknop voor, die ik per ongeluk wel eens aanraak en verbinding verbreek.

Als je tussen de draadloze netwerken, je eigen netwerk ziet, dan kun je deze aanklikken, waarna een knop zichtbaar moet worden, die twee teksten kan hebben, Verbinden of Connect (Engelse windows) als er geen draadloze verbinding is, of Verbinding verbreken of Disconnect.
IN het geval dat je op Verbinden klikt, moet doorgaans de verbinding opnieuw gemaakt worden.
Is dat niet het geval, dan zijn er instellingen gewijzigd op je computer of in de router.
Als je tussen de draadloze netwerken je eigen netwerk niet ziet, dan is mogelijk het draadloze netwerk op de router uitgeschakeld.

Wel merk router heb je?

Laatst aangepast door
HENKWAL969
op woensdag 18 mei 2011, 22:35
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:43

Dit topic is niet meer het slechtste moment van de dag maar meer een technisch topic voor al uw reparaties....... Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 230 Volgende
Pagina 53 van 230