Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:44
|
|
|
NICKY298 schreef: | ach wie de schoen past trek hem aan. en heeft de bijbel niet voor niks de tien geboden. wij gaan er alleen mee spelen!!!!!!
ook hoor ik veel van lexa dat de mannen of vrouwen een Lat relatie zoeken.
nou 4 keer in 1 weekend sex gratis , dat is beter dan naar de hoeren of gigolo 4x. had ik nog nooit van gehoord. maar moet ook kunnen. ik heb mij laten vertellen dat 1 beurt 50 euro is. nou 200 euro verdiend????? in 1 weekend. met een beetje geluk delen de partners de kosten. Hoe moet je dit alles zien? als een spel?
en naar een jaar als je meer wil word je gedumpt. willen ze vrijheid. of een ander |
Volgens mij zijn er ook goede mannen en vrouwen hoor. Maar als je die achterdocht en vooroordelen die je hebt goed koestert zal je nooit durven in zee gaan met een man. Dus is je lidmaatschap ook weer weggegooid geld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:11
|
|
|
nee mijn achterdocht koester ik niet.
maar ik neem gewoon mijn tijd tot dat ik zeker ben van mijn zaak. ik wil hem eerst echt leuk vinden en blijven vinden
ook wil ik eerst weten hoe hij in de omgang is. of dat het gaat tussen mij en zijn familie leden.
de eerste twee maanden kan alles leuk zijn, maar komt er iets , wat dan?
veel vrouwen haken af merk ik op c m.??????/
Maar ik denk dat als je dit alles in acht gaat nemen, dat alles wel goed gaat komen.
sex is niet het belangrijkst , liefde voor elkaar hebben dat is belangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:19
|
|
|
NICKY298 schreef: | nee mijn achterdocht koester ik niet.
maar ik neem gewoon mijn tijd tot dat ik zeker ben van mijn zaak. ik wil hem eerst echt leuk vinden en blijven vinden
ook wil ik eerst weten hoe hij in de omgang is. of dat het gaat tussen mij en zijn familie leden.
de eerste twee maanden kan alles leuk zijn, maar komt er iets , wat dan?
veel vrouwen haken af merk ik op c m.??????/
Maar ik denk dat als je dit alles in acht gaat nemen, dat alles wel goed gaat komen.
sex is niet het belangrijkst , liefde voor elkaar hebben dat is belangrijk. |
ik denk eigenlijk dat het gros van CM dat wel zal beamen.. en er zo goed mogelijk mee probeert om te gaan maar ook ieder voor zich weer anders om gaat met grenzen... Mooi dat jij er dan zo mee om zal weten te gaan als wat je als uitgangspunt aangeeft en op de cruciale momenten jezelf zal kunnen bewaken.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 27 april 2012, 09:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:35
|
|
|
Graag wil ik even reageren.
Je schrijft dat je op Lexa zit...........daar kom je inderdaad mannen EN vrouwen tegen die erop uit zijn om hun lust te bevredigen en verder geen relatie willen. Dat is absoluut geen bijbelse houding en daar houd ik me verre van.
Wat ik bedoel, is elkaar beminnen en de tijd ervoor nemen om elkaar te leren kennen en toe te groeien naar een huwelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:38
|
|
|
NICKY298 schreef: | ach wie de schoen past trek hem aan. en heeft de bijbel niet voor niks de tien geboden. wij gaan er alleen mee spelen!!!!!!
ook hoor ik veel van lexa dat de mannen of vrouwen een Lat relatie zoeken.
nou 4 keer in 1 weekend sex gratis , dat is beter dan naar de hoeren of gigolo 4x. had ik nog nooit van gehoord. maar moet ook kunnen. ik heb mij laten vertellen dat 1 beurt 50 euro is. nou 200 euro verdiend????? in 1 weekend. met een beetje geluk delen de partners de kosten. Hoe moet je dit alles zien? als een spel?
en naar een jaar als je meer wil word je gedumpt. willen ze vrijheid. of een ander
zou eigenlijk best willen weten hoe een ander dit ziet??
Nou als je dit overkomt vind ik er niks aan. en dan denk ik dat god een heel wijs en verstandige god is. |
Ik ken Lexa Daar zijn inderdaad mensen die puur voor de seks gaan maar gemiddeld gezien niet meer dan op CM hoor,de meeste mensen zoeken warmte en liefde. Als je een relatie zoekt moet je leren schiften,goed weten wat je wilt en wat je doet en dan mag je best "eisen" stellen over afstand,normen,levenshouding etc,is niks mis mee,je moet er tenslotte heel wat jaartjes mee doorbrengen
Maak geen karikatuur van je medemens.Seks voor het huwelijk met je aanstaande of 4x per dag seks met een vreemde tegen betaling is een wereld van verschil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij zijn er ook goede mannen en vrouwen hoor. Maar als je die achterdocht en vooroordelen die je hebt goed koestert zal je nooit durven in zee gaan met een man. Dus is je lidmaatschap ook weer weggegooid geld. |
Kunnen we dit ook omdraaien Frank.... Als je achterdocht en vooroordelen koestert...zul je nooit in zee gaan met een...VROUW... Waarom is je lidmaatschap dan weggegooid??? Oke...het is een datingsite, maar waarom geen vriendschap dan....?? Heel veel van ons.....(als het niet zo is spreken jullie me er maar op aan) hebben een verleden... Je wordt veel voorzichtiger....zorgvuldiger....serieuzer.... Tenminste dat is mijn ervaring.... Ik hoef niet meer zo hard te lopen.... Wat ik ooit eerder ook al eens schreef...Ik heb liever een hele goede vriendschap...dan weer een relatie die geen goed basis heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 11:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij zijn er ook goede mannen en vrouwen hoor. Maar als je die achterdocht en vooroordelen die je hebt goed koestert zal je nooit durven in zee gaan met een man. Dus is je lidmaatschap ook weer weggegooid geld. |
Niet ieder lid is op zoek naar een partner , er zij er ook die nieuwe vriendschappen willen aangaan, of voor de fun hier zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 12:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ken Lexa Daar zijn inderdaad mensen die puur voor de seks gaan maar gemiddeld gezien niet meer dan op CM hoor,de meeste mensen zoeken warmte en liefde. Als je een relatie zoekt moet je leren schiften,
Maak geen karikatuur van je medemens.Seks voor het huwelijk met je aanstaande of 4x per dag seks met een vreemde tegen betaling is een wereld van verschil. |
Inderdaad sex met je aanstaande, was daar ondertrouw niet voor ingesteld.
ik hoop dat iedereen begrip voor de ander gaat krijgen en dat er hopelijk meer mensen een echte relatie gaan krijgen , waar ze de rest van leven mee verder kunnen.
en ik hoop dat mensen die het maar doen( sex dus )om te doen er over na gaan denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 15:38
|
|
|
INGE721 schreef: | Graag wil ik even reageren.
Je schrijft dat je op Lexa zit...........daar kom je inderdaad mannen EN vrouwen tegen die erop uit zijn om hun lust te bevredigen en verder geen relatie willen. Dat is absoluut geen bijbelse houding en daar houd ik me verre van.
Wat ik bedoel, is elkaar beminnen en de tijd ervoor nemen om elkaar te leren kennen en toe te groeien naar een huwelijk. |
Denk jij nou echt Inge, dat er die op deze site geen zijn die alleen op sex uit zijn. Ja zelfs vrouwen dat ik zeker weet, trouwens op iedere site is het uitkijken en dagen tellen. Simon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 16:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kunnen we dit ook omdraaien Frank.... Als je achterdocht en vooroordelen koestert...zul je nooit in zee gaan met een...VROUW... Waarom is je lidmaatschap dan weggegooid??? Oke...het is een datingsite, maar waarom geen vriendschap dan....?? Heel veel van ons.....(als het niet zo is spreken jullie me er maar op aan) hebben een verleden... Je wordt veel voorzichtiger....zorgvuldiger....serieuzer.... Tenminste dat is mijn ervaring.... Ik hoef niet meer zo hard te lopen.... Wat ik ooit eerder ook al eens schreef...Ik heb liever een hele goede vriendschap...dan weer een relatie die geen goed basis heeft... |
Je hebt wel een punt Zeeland ivm die vriendschappen. Er zijn hier immers genoeg stelletjes, gehuwd of niet, die hier ook zijn voor de vriendschappen. Ik reageerde alleen in de context waarin Nicky haar posting etaleerde.
Het is ook zo dat je voorzichtiger wordt na enkele afgesprongen 'relaties'. Dat heb ik vorig jaar zelf 2 maal ondervonden. Vooral dan als je naar de redenen kijkt waarom die afsprongen. Onbegrijpbaar voor 1 partij en normaal voor de andere. Nouja, het is maar hoe je de ernst neemt.
Ik merk nu, na een periode van verdriet en boosheid, dat ik toch weer open kan staan voor iemand... Als ik iedere vrouw moest gaan gelijkstellen met diegene die me pijn berokkende kon ik me beter helemaal afzonderen van de wereld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 16:08
|
|
|
SIMON253 schreef: | Denk jij nou echt Inge, dat er die op deze site geen zijn die alleen op sex uit zijn. Ja zelfs vrouwen dat ik zeker weet, trouwens op iedere site is het uitkijken en dagen tellen. Simon |
Zowel mannen als vrouwen....OVERAL....op elke site... Helaas veel kaf tussen het koren....ook op christelijke sites ja... Ook ik heb weleens ""gedwaald"" op neutrale sites... Maar toch ook weleens gesprekken gehad met mannen...die nog van normen en waarden wisten...Juist dan in gesprek gaan kan heel veel stof geven tot nadenken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 16:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt wel een punt Zeeland ivm die vriendschappen. Er zijn hier immers genoeg stelletjes, gehuwd of niet, die hier ook zijn voor de vriendschappen. Ik reageerde alleen in de context waarin Nicky haar posting etaleerde.
Het is ook zo dat je voorzichtiger wordt na enkele afgesprongen 'relaties'. Dat heb ik vorig jaar zelf 2 maal ondervonden. Vooral dan als je naar de redenen kijkt waarom die afsprongen. Onbegrijpbaar voor 1 partij en normaal voor de andere. Nouja, het is maar hoe je de ernst neemt.
Ik merk nu, na een periode van verdriet en boosheid, dat ik toch weer open kan staan voor iemand... Als ik iedere vrouw moest gaan gelijkstellen met diegene die me pijn berokkende kon ik me beter helemaal afzonderen van de wereld. |
Helemaal waar Frank...die laatste woorden vooral.... Dat heb ik ook wel gehad hoor...dat ik een man niet meer vertrouwde.... Heel moeilijk voor mezelf maar ook voor die man.... En daarom..ga ik nog even voor een hele lange vriendschap.... Liever een goede vriendschap dan een slechte relatie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 16:22
|
|
|
Wat we kunnen stellen is, dat de bijbel elke seksuele relatie buiten het huwelijk hoererij noemt. Zelf vind ik het woord ontucht veel netter staan. Mensen die dat durven te betwisten lezen de bijbel niet goed. De vraag is echter, in hoeverre is dat nog van toepassing? In mijn ogen volledig. En verder vind ik dat er eigenlijk veel smoezen hier opgeschreven worden om je eigen gedrag goed te keuren. De keuze is altijd aan de persoon zelf of hij hier aan wil voldoen. Als je het niet zo belangrijk vindt de bijbel hier in te volgen, ben je er volkomen vrij in. Maar ga niet de bijbel gebruiken om je eigen gedrag goed te keuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 17:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt wel een punt Zeeland ivm die vriendschappen. Er zijn hier immers genoeg stelletjes, gehuwd of niet, die hier ook zijn voor de vriendschappen. Ik reageerde alleen in de context waarin Nicky haar posting etaleerde.
Ik merk nu, na een periode van verdriet en boosheid, dat ik toch weer open kan staan voor iemand... Als ik iedere vrouw moest gaan gelijkstellen met diegene die me pijn berokkende kon ik me beter helemaal afzonderen van de wereld. |
Ik denk Frank dat hier meerdere mensen zitten met teleurstellingen en het onbegrepen eindigen van relaties.....Als menigeen dat op op forum zou schrijven zo vaak als jij dat doet werd het een depressief forum..... Iedere persoon op CM of op wat voor dating site heeft zijn/haar verhaal en soms is dat onbegrijpelijk voor jezelf..... Dus als jij stelt dat je je niet gelijk wil stellen met iedere vrouw die je pijn berokkende dan denk je volgens mij verkeerd en doe je de ander ook onrecht aan......want wat jou pijn deed heeft misschien de ander wel net zoveel pijn gedaan om die relatie te beƫindigen......dat is ook niet makkelijk.....en is het dan wel eerlijk om alleen jouw verhaal hier steeds op te schrijven? Natuurlijk wordt je pijn gedaan omdat misschien je verwachtingen anders waren/zijn.....en dat is ook naar maar om dan gelijk de vrouw weer de zwarte piet toe te spelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 17:08
|
|
|
stel je eens voor; een man is weduwnaar of een vrouw is weduwe en is hertrouwd met n vrouw/man die zich anders voor heeft gedaan dan zij/hij uiteindelijk blijkt te zijn dus hij/zij gaat scheiden,dan heeft hij/zij twee keer intimiteit beleefd in beide huwelijken... En is dus geen maagd meer,mag hij/zij dan niet meer intiem zijn met een vrouw/man tijdens een relatie waarin ze van elkaar houden maar niet getrouwd zijn? Ik ben zeer benieuwd naar jullie visie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 17:29
|
|
|
QSJE546 schreef: | stel je eens voor; een man is weduwnaar of een vrouw is weduwe en is hertrouwd met n vrouw/man die zich anders voor heeft gedaan dan zij/hij uiteindelijk blijkt te zijn dus hij/zij gaat scheiden,dan heeft hij/zij twee keer intimiteit beleefd in beide huwelijken... En is dus geen maagd meer,mag hij/zij dan niet meer intiem zijn met een vrouw/man tijdens een relatie waarin ze van elkaar houden maar niet getrouwd zijn? Ik ben zeer benieuwd naar jullie visie |
Mijn visie is dat ik het helemaal niet boeiend vind om me daar in te verdiepen.....,als je daar al een discussie over moet hebben......Laat een ieder dat zelf uitmaken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 20:28
|
|
|
als je het niet boeiend vindt,waarom lees je dan alles op dit forum over dit onderwerp?
Laatst aangepast door
|
QSJE546
|
op vrijdag 27 april 2012, 20:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 20:47
|
|
|
QSJE546 schreef: | als je het niet boeiend vindt,waarom lees je dan alles op dit forum over dit onderwerp? |
er zit verschil tussen een casus en een topic, qsjes.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 21:02
|
|
|
QSJE546 schreef: | stel je eens voor; een man is weduwnaar of een vrouw is weduwe en is hertrouwd met n vrouw/man die zich anders voor heeft gedaan dan zij/hij uiteindelijk blijkt te zijn dus hij/zij gaat scheiden,dan heeft hij/zij twee keer intimiteit beleefd in beide huwelijken... En is dus geen maagd meer,mag hij/zij dan niet meer intiem zijn met een vrouw/man tijdens een relatie waarin ze van elkaar houden maar niet getrouwd zijn? Ik ben zeer benieuwd naar jullie visie | Ik snap niet wat de voorgeschiedenis er mee te maken heeft. Deze persoon is dus 2 keer getrouwd geweest en 1 keer gescheiden Uiteraard dan geen maagd meer. Zou best nogmaals kunnen trouwen toch? de echte vraag lijkt mij hier mag je een intieme relatie/sex hebben terwijl je niet getrouwd bent Of snap ik dat verkeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 21:10
|
|
|
dat snap je heel goed,ik vind zelf dat intimiteit beter in een huwelijk kan plaats vinden maar ben wel benieuwd hoe mensen er op cm over denken of dat ook kan binnen n relatie kan,zonder dat je met elkaar getrouwd bent en of het er dan toe doet dat je al meerdere keren getrouwd bent geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 21:40
|
|
|
QSJE546 schreef: | dat snap je heel goed,ik vind zelf dat intimiteit beter in een huwelijk kan plaats vinden maar ben wel benieuwd hoe mensen er op cm over denken of dat ook kan binnen n relatie kan,zonder dat je met elkaar getrouwd bent en of het er dan toe doet dat je al meerdere keren getrouwd bent geweest. |
nou ja je kunt niet meer als maagd het huwelijk in uiteraard en als je wat ouder bent zoals ik ook niet meer zwanger worden. Ik vind eigenlijk ook dat het in een huwelijk thuis hoort. Maar denk wel dat dat best moeilijk kan zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 21:49
|
|
|
QSJE546 schreef: | als je het niet boeiend vindt,waarom lees je dan alles op dit forum over dit onderwerp? |
zoist!
En..laten we nou gewoon ff toegeven dat dit ondanks alle verschillende meningen ons best wel veel bezig houdt?!
Rond de 1600 antwoorden..wie gaat hier nog zeggen dat dit niet zo is?
David wilde denk ik niet dat heel zijn leven in de bijbel kwam te staan wanneer het aan hem lag. Eerlijk als we bekennen en zeggen m/v..ik voel me soms zo als David op het dak.
Maar dat komt mij inziens t'liefst alleen bij God terecht.
Ik wil er maar mee zeggen..hebben we het echt moeilijk of niet moeilijk.. hoe te leven met al die gevoelens?..
Er is maar EEN weg!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 28 april 2012, 01:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 22:29
|
|
|
QSJE546 schreef: | dat snap je heel goed,ik vind zelf dat intimiteit beter in een huwelijk kan plaats vinden maar ben wel benieuwd hoe mensen er op cm over denken of dat ook kan binnen n relatie kan,zonder dat je met elkaar getrouwd bent en of het er dan toe doet dat je al meerdere keren getrouwd bent geweest. |
Naar mijn bescheiden mening kan het in een relatie ja, met of zonder boterbriefje
Tevens zal ik niet helpen met het stenigen van iemand die in een geile bui het ook een keer zonder relatie met iemand te hebben, er toch n keer het bed mee deelt.
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op vrijdag 27 april 2012, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 22:42
|
|
|
PIETER649 schreef: | Naar mijn bescheiden mening kan het in een relatie ja, met of zonder boterbriefje
Tevens zal ik niet helpen met het stenigen van iemand die in een geile bui het ook een keer zonder relatie met iemand te hebben, er toch n keer het bed mee deelt. |
Ja gewoon recht uit je hart!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 22:54
|
|
|
Wie zegt dat ik alles lees? Ik vind het absoluut niet boeiend om me in iets te verdiepen wat mij eigenlijk helemaal niet aangaat.....en dat vond ik het onderwerp waar jij een stukje over schreef.......je kan er maar druk mee zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 23:33
|
|
|
Je kunt er maar druk mee ZIJN...tsja...
Je kunt je er ook druk over MAKEN....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 03:15
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 28 april 2012, 08:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELICEMOI790
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 03:19
|
|
|
[i]Weten jullie, dat het voor velen , heel goed is dit te lezen, te weten hoe een ander met zijn/haar gevoelens op seksueel gebied omgaat? Een Christen wil zijn, zichzelf liefhebben en ons naasten, en GOD boven alles? Welk een struikelblok dit onderwerp voor velen -allen- is? "het is niet goed dat de mens alleen is....", HIJ wist heel goed hoe wij in elkaar zitten! En waar is dan de middenweg...het grijze vlak...wie keurt wie goed, of fout...!?
Dit schrijven is een reaktie op Willemijn en Zeeland...
Laatst aangepast door
|
ELICEMOI790
|
op zaterdag 28 april 2012, 03:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 04:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je kunt er maar druk mee ZIJN...tsja...
Je kunt je er ook druk over MAKEN.... |
Ja, en wat is er mis mee om je daar druk over te maken? Ik begrijp je opmerking niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 05:03
|
|
|
ELICEMOI790 schreef: | [i]Weten jullie, dat het voor velen , heel goed is dit te lezen, te weten hoe een ander met zijn/haar gevoelens op seksueel gebied omgaat? Een Christen wil zijn, zichzelf liefhebben en ons naasten, en GOD boven alles? Welk een struikelblok dit onderwerp voor velen -allen- is? "het is niet goed dat de mens alleen is....", HIJ wist heel goed hoe wij in elkaar zitten! En waar is dan de middenweg...het grijze vlak...wie keurt wie goed, of fout...!?
Dit schrijven is een reaktie op Willemijn en Zeeland... |
Ik wil er graag even op reageren, je kan allemaal een bepaald beeld hebben wat wel of niet mag en wat je wel of niet wilt maar de praktijk is vaak veel weerbarstiger...juist met gevoelens op sexueel gebied, En net wat je al schrijft, wat is goed en wat is fout? Een ieder gaat daar zijn eigen weg in....... Ik hoef niet te weten wat een ander op sexueel gebied wel of niet doet....of zegt te doen....
|
|
Naar boven |
|
|