Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 11:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk niet gemeen, ik denk realistisch en dat is heel wat anders........ Maar jij mag blijkbaar wel opmerkingen over yoga maken maar als je aan iets komt wat jou na aan je hart ligt verdraag je geen kritiek???? Dat vind ik beneden jouw niveau.......en zeker als je dit soort dingen gaat schrijven......ik denk gemeen, ik haal iemand door het slijk.......hoe is je eigen manier van denken eigenlijk? Liefdevol??? En als je me een beetje kent weet je ook dat ik niet gemeen denk of wat dan ook...... Ik vind het ook kwetsend dat jij dat juist zegt....wij hebben zoveel gesprekken over geloof en allerhande zaken gehad dat jij in ieder geval beter moet en kan weten..... Wat een ander van me vind of zegt vind ik verder niet zo boeiend maar dat jij dit vind na al die gesprekken die we gevoerd hebben? Jammer... | Je weet echt wel, dat ik je een hele lieve vrouw vind, en dat is wat mij betreft nog net zo. Alleen weet je ook dat ik altijd hetzelfde over dit onderwerp gedacht heb. Dat het hard aankomt, kan ik me ook voorstellen, maar als ik wat anders zou zeggen, dan dat ik dacht, zou ik mezelf voorliegen en anderen ook. Maar het betekent niet, dat mijn respect voor jou als persoon afgenomen is. Het is jammer dat dit tot zo'n crisis leidt, en dat was absoluut niet mijn bedoeling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 11:26
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, als je niet zoals sommigen denkt denk je gemeen.
Als je kritiek op zijlstra hebt heb je eigenlijk kritiek op God.
Maar men mag andersom jou wel beledigen.
Ja, en juist van degene waar je het niet van verwacht, ik ken dat.
Fijne Dag alsnog! |
Ach Shanita, zegt wat over de toon op het forum he? Als je anders denkt dan de ander wordt er gewoon geschreven: ik negeer je voortaan? En dat schrijft dan een christen????? Dan ben je toch niet geloofwaardig als christen? Dan kan je wel allemaal mooie verhalen schrijven maar in de kern doe je heel 'normaal 'één van de ernstigste dingen binnen het communiceren: je negeert iemand, doet gewoon of hij/ zij niet bestaat.....Tja....hoe geloofwaardig ben je dan? Hoe zou God dat vinden? en dan maar klagen over waarzeggerij en occult zijn..... Vreselijk eigenlijk hoe men hier mensen in hun waarde laat.....en dan nog pretenderen christen te zijn....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 22 augustus 2012, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 11:29
|
|
|
Chatuliem, Als je al oprecht vind dat yoga niet goed, occult of wat dan ook negatief is, dan heeft het geen enkele zin om zo fanatiek te doen. Bereik je tegengestelde.
Dan kan je het zo ff een keer zeggen dat je dat denkt en dan maakt God zelf de persoon het wel duidelijk....
Roken is erger dan Yoga...
En verder, Yoga is zo westers hier, het zijn precies ontspannigsoefeningen, met het mediteren erbij, die ook in psychotherapie wrdt gegeven, aan goede ontspannende dingen denken bijvoorbeeld, en heeft niets van doen met oosterse Yoga...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 22 augustus 2012, 11:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 11:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach Shanita, zegt wat over de toon op het forum he? Als je anders denkt dan de ander wordt er gewoon geschreven: ik negeer je voortaan? En dat schrijft dan een christen????? Dan ben je toch niet geloofwaardig als christen? Dan kan je wel allemaal mooie verhalen schrijven maar in de kern doe je heel 'normaal 'één van de ernstigste dingen binnen het communiceren: je negeert iemand, doet gewoon of hij/ zij niet bestaat.....Tja....hoe geloofwaardig ben je dan? Hoe zou God dat vinden? en dan maar klagen over waarzeggerij en occult zijn..... Vreselijk eigenlijk hoe men hier mensen in hun waarde laat.....en dan nog pretenderen christen te zijn.... |
Ja, ik ben niet voor niets jaren geleden weggegaan bij de charismatische evangelische hoek en naar de traditionele gegaan.,goede daargelaten.
Iemand moet iemand altijd in zijn waarde laten zeker hier op zo´n forum.
Jij bent gemeen, maar van mij kan chatuliem dat nog wel begrijpen.... Ach ja, nou neem ik zo iemand nooit meer serieus, is in normale leven soms ook zo. als jij maar weet dat jij jezelf naar God toe kan verantwoorden en niet afhankelijk bent van de goedkeuring van anderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 11:46
|
|
|
Openbarring 22
1 En hij toonde mij een zuivere rivier van het water des levens, klaar als kristal, voortkomende uit den troon Gods, en des Lams. 2 In het midden van haar straat en op de ene en de andere zijde der rivier was de boom des levens, voortbrengende twaalf vruchten, van maand tot maand gevende zijne vrucht; en de bladeren des booms waren tot genezing der heidenen. 3 En geen vervloeking zal er meer tegen iemand zijn; en de troon Gods en des Lams zal daarin zijn, en Zijn dienstknechten zullen Hem dienen; 4 En zullen Zijn aangezicht zien, en Zijn Naam zal op hun voorhoofden zijn. 5 En aldaar zal geen nacht zijn, en zij zullen geen kaars noch licht der zon van node hebben; want de Heere God verlicht hen; en zij zullen als koningen heersen in alle eeuwigheid. 6 En hij zeide tot mij: Deze woorden zijn getrouw en waarachtig; en de Heere, de God der heilige profeten, heeft Zijn engel gezonden, om Zijn dienstknechten te tonen, hetgeen haast moet geschieden. 7 Zie, Ik kom haastiglijk zalig is hij, die de woorden der profetie dezes boeks bewaart.
8 En ik, Johannes, ben degene, die deze dingen gezien en gehoord heb. En toen ik ze gehoord en gezien had, viel ik neder om aan te bidden voor de voeten des engels, die mij deze dingen toonde. 9 En hij zeide tot mij: Zie, dat gij het niet doet; want ik ben uw mededienstknecht, en uwer broederen, der profeten, en dergenen, die de woorden dezes boeks bewaren; aanbid God. 10 En hij zeide tot mij: Verzegel de woorden der profetie dezes boeks niet; want de tijd is nabij. 11 Die onrecht doet, dat hij nog onrecht doe; en die vuil is, dat hij nog vuil worde; en die rechtvaardig is, dat hij nog gerechtvaardigd worde; en die heilig is, dat hij nog geheiligd worde. 12 En zie, Ik kom haastiglijk en Mijn loon is met Mij, om een iegelijk te vergelden, gelijk zijn werk zal zijn. 13 Ik ben de Alfa, en de Omega, het Begin en het Einde; de Eerste en de Laatste. 14 Zalig zijn zij, die Zijn geboden doen, opdat hun macht zij aan den boom des levens, en zij door de poorten mogen ingaan in de stad. 15 Maar buiten zullen zijn de honden, en de tovenaars, en de hoereerders, en de doodslagers, en de afgodendienaars, en een iegelijk, die de leugen liefheeft, en doet. 16 Ik, Jezus, heb Mijn engel gezonden om ulieden deze dingen te getuigen in de Gemeenten. Ik ben de Wortel en het geslacht Davids, de blinkende Morgenster. 17 En de Geest en de Bruid zeggen: Kom! En die het hoort, zegge: Kom! En die dorst heeft, kome; en die wil, neme het water des levens om niet. 18 Want ik betuig aan een iegelijk, die de woorden der profetie dezes boeks hoort: Indien iemand tot deze dingen toedoet, God zal hem toedoen de plagen, die in dit boek geschreven zijn. 19 En indien iemand afdoet van de woorden des boeks dezer profetie, God zal zijn deel afdoen uit het boek des levens, en uit de heilige stad, en uit hetgeen in dit boek geschreven is. 20 Die deze dingen getuigt, zegt: Ja, Ik kom haastiglijk. Amen. Ja, kom, Heere Jezus! 21 De genade van onzen Heere Jezus Christus zij met u allen. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:00
|
|
|
Hoeveel macht heeft Satan volgens jullie?Volgens de Bijbel heeft Satan alleen de macht die God hem toestaat.....zolang je goed bewapend bent kan hij je niet bereiken........dus ook niet als je ontspanningsoefeningen doet.......?
Zou je die macht niet juist voeden door je angsten voor het onbekende?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:00
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:11
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Chatuliem, Als je al oprecht vind dat yoga niet goed, occult of wat dan ook negatief is, dan heeft het geen enkele zin om zo fanatiek te doen. Bereik je tegengestelde.
Dan kan je het zo ff een keer zeggen dat je dat denkt en dan maakt God zelf de persoon het wel duidelijk....
Roken is erger dan Yoga...
En verder, Yoga is zo westers hier, het zijn precies ontspannigsoefeningen, met het mediteren erbij, die ook in psychotherapie wrdt gegeven, aan goede ontspannende dingen denken bijvoorbeeld, en heeft niets van doen met oosterse Yoga... | Eerlijk gezegd doe ik niet fanatiek, ik ben wel vastberaden. Ik loop niet mensen te bekeren. Het standpunt wat ik uitdraag hou ik me aan vast. En dat standpunt vind ik terug in de Bijbel. Dus omdat ik nogal vasthoud aan de waarden die de Bijbel mij voorspiegelt ben ik opeens fanatiek??? Vreemde redenatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:11
|
|
|
Het lijkt er op dat sommige mensen geloven in twee goden: God zelf en de god van het kwaad. Dat het kwaad bestaat, weten we allemaal. Maar er is slechts één God, en dat is niet de duivel. Die is allang overwonnen.
Thomas, aandacht voor de overwonnen duivel werkt juist satanisch.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 22 augustus 2012, 12:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:13
|
|
|
Hier krijg je dus al de eerste onzin van marc verhoeven. Het is onjuist om de gemeentes in te delen in tijdlijn. Dat is inlegkunde.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 22 augustus 2012, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd doe ik niet fanatiek, ik ben wel vastberaden. Ik loop niet mensen te bekeren. Het standpunt wat ik uitdraag hou ik me aan vast. En dat standpunt vind ik terug in de Bijbel. Dus omdat ik nogal vasthoud aan de waarden die de Bijbel mij voorspiegelt ben ik opeens fanatiek??? Vreemde redenatie. |
Het zijn jouw waarden zoals jij de Bijbel leest.......een ander heeft heus geen mindere waarden omdat hij/zij het anders ziet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:23
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het lijkt er op dat sommige mensen geloven in twee goden: God zelf en de god van het kwaad. Dat het kwaad bestaat, weten we allemaal Maar er is slechts één God, en dat is niet de duivel. Die is allang overwonnen.
Thomas, aandacht voor de overwonnen duivel zou juist wel eens satanisch kunnen werken. |
Kort maar krachtig, Thomas, deze reactie vind ik hout snijden. Wat je aandacht geeft wordt groter, de arglistigheid van de duivel ten voeten uit: angst zaaien, verdeel en heers....daar is ie erg goed in, dat zie je hier maar weer op dit topic. Wie ore heeft die hore: zeker mag je niet vergeten dat de overwonnen duivel nog steeds probeert macht te krijgen; realiseer je dat hij overwonnen is en hij krijgt geen vat op je. De splijtzwam is de energie van het kwaad, trap er toch niet in en verdoe je energie niet aan het kwade maar besteed het aan het goede. Als je dat nu nog niet weet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:32
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Kort maar krachtig, Thomas, deze reactie vind ik hout snijden. Wat je aandacht geeft wordt groter, de arglistigheid van de duivel ten voeten uit: angst zaaien, verdeel en heers....daar is ie erg goed in, dat zie je hier maar weer op dit topic. Wie ore heeft die hore: zeker mag je niet vergeten dat de overwonnen duivel nog steeds probeert macht te krijgen; realiseer je dat hij overwonnen is en hij krijgt geen vat op je. De splijtzwam is de energie van het kwaad, trap er toch niet in en verdoe je energie niet aan het kwade maar besteed het aan het goede. Als je dat nu nog niet weet..... |
Dus jij bestrijdt het kwade maar niet want dat is zonde van je energie??? tja....nee, dat weet ik nu nog niet.....en zo wil ik ook niet leven...... Onrecht en het kwade moet je juist bestrijden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij zal wel moeten....zijn one man show is daarin niet eens nodig want God beslist wie geneest...niet Jan Zijlstra en zeker niet in speciaal daarvoor bestemde diensten....Dus als je daar niet heengaat is je kans op genezing minder klein??????? |
Hoezo zeker niet? Wil jij God voorschrijven waar hij wel en niet mag genezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:42
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het lijkt er op dat sommige mensen geloven in twee goden: God zelf en de god van het kwaad. Dat het kwaad bestaat, weten we allemaal. Maar er is slechts één God, en dat is niet de duivel. Die is allang overwonnen.
Thomas, aandacht voor de overwonnen duivel werkt juist satanisch. | Je overtrekt mijn reacties, Thomas. Ik geef slechts reactie op de vraag wat is occult. Dat betekent niet dat ik er voortdurend mee bezig ben. God heeft de duivel overwonnen, maar dat betekent niet, dat je je dan maar met occulte dingen bezig moet houden. Dan roep je dingen op jezelf af en dat is niet goed. Maar om mij af te schilderen als demonenjager is onjuist.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het zijn jouw waarden zoals jij de Bijbel leest.......een ander heeft heus geen mindere waarden omdat hij/zij het anders ziet..... | Misschien is dat vanuit mijn eenvoud, maar hoe kun je de Bijbel anders lezen? Of hij is het richtsnoer en dan neem ik hem helemaal serieus of hij bevestigt alleen maar datgene wat ik goed vind. Bij de laatste versie stel ik de bijbel niet tot mijn norm, maar mezelf. Dan is het een leesboek. Met die opstelling kan ik alles doen en in de Bijbel lezen dat het goed is...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 22 augustus 2012, 12:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je overtrekt mijn reacties, Thomas. Ik geef slechts reactie op de vraag wat is occult. Dat betekent niet dat ik er voortdurend mee bezig ben. God heeft de duivel overwonnen, maar dat betekent niet, dat je je dan maar met occulte dingen bezig moet houden. Dan roep je dingen op jezelf af en dat is niet goed. Maar om mij af te schilderen als demonenjager is onjuist. |
Je leest dingen die ik niet schrijf en beschuldigt me er vervolgens van. Waar ik over schrijf, heeft niets met je opvattingen te maken en het is er ook geen reactie op. Ik kan niks met occulte zaken en het trekt me ook niet aan. Ik stel wel vast dat er een verschil van opvatting is wat al dan niet occult zou zijn. Het is mogelijk dat ik het wat rationeler inkader en het daardoor geen vat op me heeft. Mijn boodschap is echter een hele andere, lees maar.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 22 augustus 2012, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 13:53
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | |
pfff het koninkrijk van God is voor een kind te snappen. Sorry, dit snap ik allemaal niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:01
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Kort maar krachtig, Thomas, deze reactie vind ik hout snijden. Wat je aandacht geeft wordt groter, de arglistigheid van de duivel ten voeten uit: angst zaaien, verdeel en heers....daar is ie erg goed in, dat zie je hier maar weer op dit topic. Wie ore heeft die hore: zeker mag je niet vergeten dat de overwonnen duivel nog steeds probeert macht te krijgen; realiseer je dat hij overwonnen is en hij krijgt geen vat op je. De splijtzwam is de energie van het kwaad, trap er toch niet in en verdoe je energie niet aan het kwade maar besteed het aan het goede. Als je dat nu nog niet weet..... |
Denk dat er nog wel een voorwaarde is om te voorkomen dat de duivel vat op je krijgt; je moet je namelijk eerst onderwerpen aan God.
In Jacobus 4 staat dat wie een vriend van de wereld is, een vijand van God is. Die persoon is dus niet onderworpen aan God en hoeft niet te verwachten dat de duivel 'van hem zal vlieden'.
Jacobus 4:7 "Onderwerpt u dus aan God, maar biedt weerstand aan de duivel, en hij zal van u vlieden."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:02
|
|
|
JOL252 schreef: | pfff het koninkrijk van God is voor een kind te snappen. Sorry, dit snap ik allemaal niet.... |
Sja.... dan zie ik het donker in voor je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:04
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Hoezo zeker niet? Wil jij God voorschrijven waar hij wel en niet mag genezen? |
dat doe je toch ook met een genezingsdienst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:11
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Sja.... dan zie ik het donker in voor je... |
ik niet... als ik maar snap wat een kind moet/mag/kan begrijpen van God...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:26
|
|
|
De occulte Agenda * Volledige Documentaire *
http://www.youtube.com/watch?v=E7wOH2guAv4&feature=related
Occult Agenda: Harry Potter - A Spirit Conspiracy Geproduceerd door Adullam Films en Strijd de goede strijd ministeries Maar de Geest zegt uitdrukkelijk dat in de laatste tijden sommigen zullen afvallen van het geloof, zich begevende tot verleidende geesten, en leringen der duivelen ". 1 Timoteüs 4:1 : "Nu de werken van het vlees nu zijn openbaar, die [deze]; overspel, hoererij, onreinheid, losbandigheid, afgoderij, toverij ..." - Galaten 5:19 -20 QUOTE "In haar ongerepte schoonheid Er is niets zo mooi als mystieke en occulte overlevering als overgeleverd door de eeuwen heen " --- The Occult Digest "... de Verenigde Naties World Health Organization (WHO) heeft haar goedkeuring gegeven aan een opleving van hekserij in de populaire eufemisme van 'traditionele geneeskunde' of 'native geneest'. " --- Dave Hunt, Occult Invasion The Occult Agenda documentaire-serie is ontworpen om de kerk en niet-gelovigen wakker om de geestelijke strijd gaande in de wereld van vandaag. Deel I richt zich op de Harry Potter-fenomeen dat heeft een cilinderinhoud van de wereld sinds auteur JK Rowling introduceerde haar bestseller serie. Maar is Potter-mania slechts het resultaat van fantasierijke schrijven en slimme marketing? Of zou een verborgen kracht er achter de rage die heeft " een spreuk op zowel volwassenen als kinderen? " Pastor Joe Schimmel heeft doorgebracht bijna 25 jaar onderzoek naar sekten en het occulte vanuit een Bijbels perspectief. Zijn onderzoek heeft hem geleid om te geloven dat de "verleidende geesten" geprofeteerd in de Bijbel zijn vandaag op het werk .? de voorbereiding van de wereld voor de komst van de Antichrist kan Harry Potter een deel van deze occulte agenda Gastsprekers zijn onder andere Dave Hunt en Caryl Matrisciana. Adullam Films Opmerking: Voor degenen die denken dat de Harry Potter boeken en films zijn gewoon fantasie en dus onschadelijk , wijzen wij u naar de Schrift: "Er zal niet gevonden worden onder u iemand die ... waarzeggerijen omgaat, of een waarnemer van de tijden, of een tovenaar, of een heks, of een bezweerder, of een consulter met waarzeggers, of een tovenaar, . of een necromancer Want ieder die deze dingen doet, een gruwel voor de Heer: en vanwege deze gruwelen de Here, uw God, doth verdrijft hen uit de bezitting. Gij zult onberispelijk staan ??tegenover de Here, uw God ". - - Deuteronomium 18:10 -13 Lees deze citaten van kinderen, die zijn beïnvloed door de Harry Potter boeken en films: "Ik hou van wat ze daar geleerd [at Hogwarts] en ik wil een heks te zijn." - Gioia Bishop, leeftijd 10 "Ik zou graag een heks of een tovenaar te zijn." - Rachel G. leeftijd 14 "Ik denk dat Harry Potter boeken zijn absoluut prima ... Ik hou van hoe ze kunnen hekserij gebruiken voor de lol / goede doelen ". - Devon, leeftijd 11.
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op woensdag 22 augustus 2012, 14:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:40
|
|
|
PETRA944 schreef: | Ik persoonlijk vind het niet erg als iemand reageert met een stuk emotie van eigen ervaringen,natuurlijk omdat ik dat zelf ook meestal doe, we hebben natuurlijk de nuchtere mensen hier en de mensen die met emotie schrijven,dat houd de boel dan toch mooi in evenwicht. maar vind sexuele mishandeling eigenlijk wel met occult te maken, want een dader heeft niet godgeest inzich, maar is gebonden aan een erge onreine geest, die ergens via een deur bij de dader na binnen is gegaan en als occult in het verborgene is, wat ik hier eerst las,nou dat gebuert allemaal in het verborgene dingen die een kwade geest van sexuele zonde doet, mensen verleid op de verkeerde weg op dat gebied, aan zich bind. |
zal es effe queten wat ik allemaal hier in dit topic heb geschreven. dit was het eerste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | want we hebben het hier over occulte dingen,maar wat gebeurt er als we iets doen wat occult is? we gaan bv na een waarzegger, vervolgens raken we onder de invloed van de geest waarmee de waarzegster in verbinding is,zetten we een duer open,voor de tegenstander enik denk dat sommigge mensen onderschatten wat dat voor gevolgen voor ons in ons leven heeft. | twede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:42
|
|
|
PETRA944 schreef: | goed omschreven, je veroordeelt de daad en niet de mens. Ik denk dat we inderdaad bepaalde daden mogen veroordelen. | derde ging over oordelen, ook niet over yoga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:43
|
|
|
PETRA944 schreef: | Ik snap hem denk ik...., kern van het topic,wat is occult. je mag er wat van zeggen vind ik, maar ik persoonlijk vind,geef iemand de ruimte om haar emoties te ventileren en daarna gewoon weer ontopic. | vierde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 14:50
|
|
|
PETRA944 schreef: | helemaal mee eens. | vijfde was dit was een reactie op geestelijke gaven dat die met opwekking meer tevoorschijn komen
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|