Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 13:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aaaaaaa Cootje is er ook weer Als is ze weer eens aan het nachtbraken en nu dus aan het pitten Welkom co |
Dank u zeer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:44
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach wat voor was heeft visser nu per week? 7 paar onderbroeken, 7 paar sokken iedere week. ha ha toen ik in zeeland woonde zag je altijd op de maandag bij die ouwe zeeuwen 7 paar perfect grote witte onderbroeken hangen en 7 paar sokken ha ha gaat dat bij ook zo visser oh en 7 perfect witte hemden, hoe ze die altijd zo mooi wit kregen???????? |
7 PAAR onderbroeken zijn er wel 14 hoor Petra....... Dus vissertje heeft een hele berg was iedere week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 10:09
|
|
|
Gaaaaaap, half 8 uit bed, mijn vrouw is allang aan het werk bij thuiszorg als verzorgende. Ik deed de was ophangen en straks weer. Nu bakkie koffie achter de tiktikbord en zo boodschappen doen bij AH. Ik woon niet meer in klein dorpje, dat ik 50 jaar gewoond heb van 6000 inwoners maar nu wonen we in de stad van 600.000. Wauw wat druk in de stad, maar het valt best mee, ons straatje is muisstil en autoluw. geen trams en bussen hierlangs en toch lijkt hier dorpje. Ik kan hier rustig fietsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 13:05
|
|
|
Genieten van het weer, boodschappen binnen en net deze film gezien, hier even de eindscene, een modern wonderkind, jochie die via zijn muziek zijn ouders vindt.
http://youtu.be/NLWDWbI_Bu0
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 13:50
|
|
|
JOL252 schreef: | Genieten van het weer, boodschappen binnen en net deze film gezien, hier even de eindscene, een modern wonderkind, jochie die via zijn muziek zijn ouders vindt.
http://youtu.be/NLWDWbI_Bu0 |
ik ben een beetje een cinefiel en zag recent Blue like Jazz, een film waarin iemand vanuit de christelijke traditie 'de wereld' van lichtzinnigheid ingaat om te ontdekken waar hij voor staat en waar hij in gelooft....absoluut een aanrader ook al heb je geen puber kinderen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 13:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik ben een beetje een cinefiel en zag recent Blue like Jazz, een film waarin iemand vanuit de christelijke traditie 'de wereld' van lichtzinnigheid ingaat om te ontdekken waar hij voor staat en waar hij in gelooft....absoluut een aanrader ook al heb je geen puber kinderen....... |
.. klinkt goed, ga ik es opsporen.. En ja August Rush zag ik dank zij mijn puberdochter ..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 14:04
|
|
|
JOL252 schreef: | .. klinkt goed, ga ik es opsporen.. En ja August Rush zag ik dank zij mijn puberdochter .. |
Ga hem zeker een keer kijken, lijkt me een mooie film...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 14:36
|
|
|
Best wel gelachen met 'the seven year Itch', gisteren.
Gaat over een man, in amerika, Manhatten, rond 1955. Gewoonte was in die tijd, dat vrouwen in de zomer met het kind(eren) naar een vakantiebestemming gingen, en de mannen thuis bleven doorwerken.
Maar ja, de mensen die boven dat gezin wonen, zelfde trap, ja, die waren ook weg, en Marylin woonde daar tijdelijk en speelt fotomodel in die film.
Nou goed, grappige scene's als ze vrouw belt vannuit die vakantiebestemming en hij is jaloers als ze zegt dat ze leuke dingen met een vriend van hem doet, terwijl hij door omstandigheden steeds Marilyn over de vloer krijgt. en dingen probeerde, en dan weer spijt, dus gevecht vlees versus geest.
Ach ja, gewoon grappige scenes, vaak echt grappig. Maar ja, gewoon een leuke ontspannende film, waar toch wel goed in wordt geacteerd, maar die niet echt heel diepzinnig in elkaar zit, alhoewel, humor is ook diepzinnig natuurlijk...
AANRADER!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 1 september 2012, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 19:04
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Gaaaaaap, half 8 uit bed, mijn vrouw is allang aan het werk bij thuiszorg als verzorgende. Ik deed de was ophangen en straks weer. Nu bakkie koffie achter de tiktikbord en zo boodschappen doen bij AH. Ik woon niet meer in klein dorpje, dat ik 50 jaar gewoond heb van 6000 inwoners maar nu wonen we in de stad van 600.000. Wauw wat druk in de stad, maar het valt best mee, ons straatje is muisstil en autoluw. geen trams en bussen hierlangs en toch lijkt hier dorpje. Ik kan hier rustig fietsen. |
Als ik het het zo lees Herman, dan ga jij daar, je draai wel vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 16:41
|
|
|
Vandaag eindelijk een rommel hoek in huis opgeruimd!! Heel veel weggegooid en ik neem me voor om zo stukje bij beetje mn huis door te gaan. Veel weggooien en er niet te veel bij nadenken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 17:39
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Vandaag eindelijk een rommel hoek in huis opgeruimd!! Heel veel weggegooid en ik neem me voor om zo stukje bij beetje mn huis door te gaan. Veel weggooien en er niet te veel bij nadenken. |
Heb jij daar net als ik...zoveel moeite mee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 18:10
|
|
|
een van m'n vrienden naar Urk gereden om bij een auto te kijken 5 kwartier rijden kunnen we alles boven Amersfoort niet aan Duitsland, Denemarken of Friesland (wat dan een aparte staat wordt) geven dan is Nederland tenminste wat compacter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:07
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Vandaag eindelijk een rommel hoek in huis opgeruimd!! Heel veel weggegooid en ik neem me voor om zo stukje bij beetje mn huis door te gaan. Veel weggooien en er niet te veel bij nadenken. |
Bij mij gaat deze week een kastje weg.....kastje is prachtig: oude commode met marmeren plaat en spiegel van geslepen glas. Maar de ruimte die hij inneemt weegt niet op tegen de ruimte die hij biedt...Maar ja, ik heb het kastje al meer dan 20 jaar waar moet ik nu op de automatische piloot mijn bankpapieren weghalen...... Ik weet dat ik teveel troep heb maar pfffff weggooien is niet mijn hobby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:08
|
|
|
INGE721 schreef: | Bij mij gaat deze week een kastje weg.....kastje is prachtig: oude commode met marmeren plaat en spiegel van geslepen glas. Maar de ruimte die hij inneemt weegt niet op tegen de ruimte die hij biedt...Maar ja, ik heb het kastje al meer dan 20 jaar waar moet ik nu op de automatische piloot mijn bankpapieren weghalen...... Ik weet dat ik teveel troep heb maar pfffff weggooien is niet mijn hobby |
Waar gaat dat kastje heen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:03
|
|
|
Wat moet ik me voorstellen bij een rommelhoek? Ik ben heel goed in weggooien,wat je niet gebruikt of kapot is zit je alleen in de weg,vort met de troep!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:17
|
|
|
Het was een tafeltje van mijn dochter, waar zich allemaal paperassen ophoopten. En hobby spullen en puzzelboekjes en kranten en ... en... Nu vertelde ze me dat ze het tafeltje niet meer wil hebben, dussssss. Alles uitgezocht, weggegooid, schoongemaakt en voila... ruimte!! Tafeltje staat klaar voor het grofvuil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:50
|
|
|
Ik heb nog een zolder... Vol met spullen... Maar troep kan ik het niet noemen... Het staat er nu 2 jaar....voornamelijk spullen van de kinderen... Eigenlijk moet ik dat eens aan HEN overlaten...
Zelf vind ik het heel moeilijk...het is ook een soort loslaten... En daar heb ik het al zo moeilijk mee... Ik koester teveel dingen...
Wat ik gedaan heb??? Niet zo veel...o ja genoten van het mooie weer... Horen hoor de buurvrouw tekeer gaat tegen de werkmannen... Thuiskomen en zien dat het balkon al is verdwenen.... ""Mevrouw...kunnen we morgen al komen i.p.v woensdag voor het nieuwe balkon??""
Dat wordt niet langer op bed liggen op mijn vrije dag... Om half 8 al een breekpartij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:24
|
|
|
Zoon naar school gebracht(bus gemist,ik mag zeker wel thuis blijven? ) Huis strak getrokken,onkruid gespoten......... Tafel in de afbijt gezet(leuk gezicht hoe die lak opkrult,kan er uren naar kijken.....)
Tis nog maar net 9 uur geweest.......wat zal ik nu gaan doen?(behalve de gordijnen strijken )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zelf vind ik het heel moeilijk...het is ook een soort loslaten... En daar heb ik het al zo moeilijk mee... Ik koester teveel dingen... . |
Op een gegeven moment kun je met een andere blik naar die spullen kijken en opruimen waar nodig is. Het is niet verkeerd je te omringen met dingen die je dierbaar zijn,het is pas ongezond als die spullen een last worden en je niet zonder kunt. Opruiming houden in je huis is ook opruiming houden in je hoofd,dat voelt zalig,probeer maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoon naar school gebracht(bus gemist,ik mag zeker wel thuis blijven? ) Huis strak getrokken,onkruid gespoten......... Tafel in de afbijt gezet(leuk gezicht hoe die lak opkrult,kan er uren naar kijken.....)
Tis nog maar net 9 uur geweest.......wat zal ik nu gaan doen?(behalve de gordijnen strijken ) |
tijd voor een bakkie koffie buiten in het zonnetje, Leanne. Hier is ook al het e.e.a. gedaan, even lekker zitten buiten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:36
|
|
|
JANS221 schreef: | tijd voor een bakkie koffie buiten in het zonnetje, Leanne. Hier is ook al het e.e.a. gedaan, even lekker zitten buiten! |
wat hebben jullie het weer zwaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:45
|
|
|
GERRIT603 schreef: | wat hebben jullie het weer zwaar |
Ja, vind je?? ik vind het wel meevallen, hoor. Net op je vrije dag, dit mooie weer, moet je toch van genieten?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:49
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, vind je?? ik vind het wel meevallen, hoor. Net op je vrije dag, dit mooie weer, moet je toch van genieten?! |
Je moet jezelf ook wat gunnen he Het is heerlijk weer,ik heb deze week wat dagen opgenomen,morgen nog werken en dan begint het weekend
Ik ben 45 boeken aan het kaften.......anders blijft er niks over van die dingen(ze zijn er eigenlijk gewoon te lui voor)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:53
|
|
|
Gewoon maar genieten dan van het feit...dat je niets...KUNT.. doen???
De achtergevel is al gestript....gezaag...geboor en getimmer...
(Ineke...verstand op nul en blik op oneindig...het komt wel goed)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je moet jezelf ook wat gunnen he Het is heerlijk weer,ik heb deze week wat dagen opgenomen,morgen nog werken en dan begint het weekend
Ik ben 45 boeken aan het kaften.......anders blijft er niks over van die dingen(ze zijn er eigenlijk gewoon te lui voor) |
Boeken kaften..yes...leuk karwei..!!! Mijn vader was boekbinder...en vond de leraar...dat je dan ZEKER..goed boeken moest kunnen kaften...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 09:56
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, vind je?? ik vind het wel meevallen, hoor. Net op je vrije dag, dit mooie weer, moet je toch van genieten?! |
je hebt helemaal gelijk, geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 13:10
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Waar gaat dat kastje heen? |
Naar de rommelmarkt van de kerk die gerenoveerd moet worden. Ik heb hem vanmorgen leeggehaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 15:33
|
|
|
INGE721 schreef: | Naar de rommelmarkt van de kerk die gerenoveerd moet worden. Ik heb hem vanmorgen leeggehaald |
Zou je het nu wel doen???? Bedenk je je toch niet?? Je bent er wel héél erg aan gehecht, blijkbaar..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:33
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zou je het nu wel doen???? Bedenk je je toch niet?? Je bent er wel héél erg aan gehecht, blijkbaar.............. |
Ga jij nou ook nog even het mij moeilijk maken. Dit kastje is altijd een blikvanger in mijn huiskamer geweest... En eindelijk nu hij weggaat heb ik de knoppen van de lades goed vastgelijmd
Maar ik ga hem missen, sentimenteel type dat ik ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:40
|
|
|
me abonnement opgezegd, hopelijk lezen ze deze keer wel me mail bij cm. wens iedereen het beste verder en hoop dat sommige wat liever met elkaar omgaan.
|
|
Naar boven |
|
|