Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 08:55
|
|
|
Niet alles is precies zo als het lijkt in de 1ste instantie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 08:56
|
|
|
Wie anderen kent, is wijs. Wie zichzelf kent, is verlicht. Wie anderen overwint, is krachtig. Wie zichzelf overwint is sterk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:36
|
|
|
DJES101 schreef: | Wie anderen kent, is wijs. Wie zichzelf kent, is verlicht. Wie anderen overwint, is krachtig. Wie zichzelf overwint is sterk.... |
Wauw!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:45
|
|
|
Everyone wants to get to heaven, but nobody wants to die...
(Keith Green)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:28
|
|
|
ik heb me niks afgevraagd ,dat gebeurd niet vaak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:54
|
|
|
OF MEN NU GELIJK GEEFT,HEBT OF KRIJGT HET DOET NIKS AF VAN DE WAARHEID DIE BLIJFT BESTAAN
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 18:56
|
|
|
Don't date the most beautiful person in the world, date the person who makes your world the most beautiful.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:36
|
|
|
ineens sla ik een kreet
Hier in Denhaag vliegen sinds een paar jaar groene vogels door de lucht,en zitten in parken,broeden,en enzo enzo..
wat ik mij af vroeg is;leven er in jou stad of dorp of hoe ook ..ook van die parkiet achtige groene vogels..ze zijn bijna 2 keer zo groot als een normale parkiet die vanuit de dieren of vogel zaken gekocht kan worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:38
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ineens sla ik een kreet
Hier in Denhaag vliegen sinds een paar jaar groene vogels door de lucht,en zitten in parken,broeden,en enzo enzo..
wat ik mij af vroeg is;leven er in jou stad of dorp of hoe ook ..ook van die parkiet achtige groene vogels..ze zijn bijna 2 keer zo groot als een normale parkiet die vanuit de dieren of vogel zaken gekocht kan worden. |
Dat zijn halsbandparkieten en komen overal voor. Ze komen in het wild voor en zijn een sterke soort parkieten. Ooit eens losgelaten vanuit een kooitje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:41
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ineens sla ik een kreet
wat ik mij af vroeg is;leven er in jou stad of dorp of hoe ook ..ook van die parkiet achtige groene vogels..ze zijn bijna 2 keer zo groot als een normale parkiet die vanuit de dieren of vogel zaken gekocht kan worden. |
ik zie ze ook weleens vliegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat zijn halsbandparkieten en komen overal voor. Ze komen in het wild voor en zijn een sterke soort parkieten. Ooit eens losgelaten vanuit een kooitje.... |
er is een park in Voorburg,dan denk je dat de bladeren weg waaien van de bomen..en dat zijn er dus tientallen,ook voeren de mensen deze vogels..en voelen het als hun parkieten.zelfs gaat het tuinset er voor de schuur in..
nee dat laatste verzon ik weer..
thanks Mario
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 31 juli 2012, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:44
|
|
|
JANS221 schreef: | ik zie ze ook weleens vliegen |
daar hebbe we het nie over Janske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 11:32
|
|
|
Alles ter verrijking!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 1 augustus 2012, 11:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:26
|
|
|
God leidt ons..
God leidt ons vaak langs kronkelwegen. Wij trekken graag een rechte lijn. Maar komen dan obstakels tegen ...die wij niet zien of .....een ravijn. Maar God ziet wel vanuit de Hoge "t gevaar dat ons te wachten staat. Dan wordt ons pad vaak omgebogen. Wat tegen onze wil in gaat....
Zo heeft God met een ieders leven, Zijn plan en Hij weet ook het best wat Hij aan elk van ons moet geven. Ons commentaar is soms....protest. Wij klagen,zijn ontevreden en dragen "t als een zware last. Maar alles werkt,ten goede mede. Dat zegt Gods Woord,dus houd dat vast.
Wij moeten één ding nooit vergeten. Al gaat het door de diepte heen. Wij mogen altijd zeker weten ook dan laat God ons niet alleen. Het zal ons nooit tot nadeel strekken 't is alles wijsheid wat Hij doet. En later zullen wij ontdekken, Uiteindelijk kwam het.....toch nog goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:28
|
|
|
DJES101 schreef: | God leidt ons..
God leidt ons vaak langs kronkelwegen. Wij trekken graag een rechte lijn. Maar komen dan obstakels tegen ...die wij niet zien of .....een ravijn. Maar God ziet wel vanuit de Hoge "t gevaar dat ons te wachten staat. Dan wordt ons pad vaak omgebogen. Wat tegen onze wil in gaat....
Zo heeft God met een ieders leven, Zijn plan en Hij weet ook het best wat Hij aan elk van ons moet geven. Ons commentaar is soms....protest. Wij klagen,zijn ontevreden en dragen "t als een zware last. Maar alles werkt,ten goede mede. Dat zegt Gods Woord,dus houd dat vast.
Wij moeten één ding nooit vergeten. Al gaat het door de diepte heen. Wij mogen altijd zeker weten ook dan laat God ons niet alleen. Het zal ons nooit tot nadeel strekken 't is alles wijsheid wat Hij doet. En later zullen wij ontdekken, Uiteindelijk kwam het.....toch nog goed |
Wow! Thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wow! Thnx! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:09
|
|
|
Wij moeten één ding nooit vergeten. Al gaat het door de diepte heen. Wij mogen altijd zeker weten ook dan laat God ons niet alleen. Het zal ons nooit tot nadeel strekken 't is alles wijsheid wat Hij doet. En later zullen wij ontdekken, Uiteindelijk kwam het.....toch nog goed |
prachtig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 00:15
|
|
|
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 6 augustus 2012, 00:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 11:15
|
|
|
Een scherpe tong is het enige scherpe voorwerp, dat door aanhoudend gebruik scherper wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:40
|
|
|
Alsof je het er net voor mij neerzet!!! Thanks erg mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 22:05
|
|
|
De mens, die blij is met wat hij heeft, is de gelukkigste mens die er leeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:09
|
|
|
Ik ben niet iemand die graag tot de bodem toe iets ga uitzoeken. Maar als iemand zijn auto te koop zet.. en bij het lijst lijstje zet wat o.a. aan de auto mankeert?..
dit:op de bodem in de auto staat bij regen soms een laagje water.
Dan krijg ik de neiging toch..het wel tot de bodem toe te willen gaan uit zoeken,en begin dan zelfs het liefst bij het dak;)
Brinta..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 7 augustus 2012, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 17:37
|
|
|
"We are not human beings having a spiritual experience. We are spiritual beings having a human experience."
(Pierre Teilhard de Chardin)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 17:56
|
|
|
Vond dit gedicht wel erg mooi!
Als de hemel lijkt te zwijgen, 't grijs en grauw is om je heen. Wolken enkel blijven dreigen... 't Stormt en regent achtereen.
Zoek dan luwte en bescherming, dicht bij Hem, die overwon. Want, al donkert jouw omgeving... Kijk: Het Licht schijnt als de zon..!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 21:05
|
|
|
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien opgaan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 21:06
|
|
|
JANS221 schreef: | Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien opgaan!! |
en krijg je ook weinig slaap..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 00:58
|
|
|
Als je blijft kijken waar de zon heengaat dan krijg je zere ogen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 13:49