Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nu weet ik het zeker , 'k ga mn abo opzeggen. Gaan ze me hier ook al zeggen dat ik moet opzouten. |
Zou OV dan betekenen: Opzouten Visser??? Nou, dat zou ik me niet laten zeggen, vriend. Je kan ook de redactie verwittigen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:57
|
|
|
slakken kiezen het zwakke blad op, tink; dus mocht je dier-lievend zijn; gooi dan in het najaar alle blad achter in een hoekje van je tuin; daar kunnen de beestjes dan nestelen, en de slakken hebben hun maagje vol zodat ze je bladplanten met rust laten. (ze zorgen zelf wel voor een kraamkliniek van hoge kwaliteit; zelfs daar hoef je niets voor te doen. )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | slakken kiezen het zwakke blad op, tink; dus mocht je dier-lievend zijn; gooi dan in het najaar alle blad achter in een hoekje van je tuin; daar kunnen de beestjes dan nestelen, en de slakken hebben hun maagje vol zodat ze je bladplanten met rust laten. (ze zorgen zelf wel voor een kraamkliniek van hoge kwaliteit; zelfs daar hoef je niets voor te doen. ) |
Dus...ik ben een beetje gemeen als ik ze vang...met een ingegraven bierflesje...met een laagje bier???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dus...ik ben een beetje gemeen als ik ze vang...met een ingegraven bierflesje...met een laagje bier???
|
tja, je moet het zelf weten, zeeland; maar dan mis je wel je slakken-kraamkamer, hoor!!
hannah..........biologisch tuinieren heeft toch duidelijk mijn voorkeur!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 14 juli 2012, 01:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:22
|
|
|
O...maar ik breng wel spinnen en lieveheersbeestjes naar buiten.... Kraamkamers zie ik graag bij de konijntjes....de vissen en de cavia....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 03:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | slakken kiezen het zwakke blad op, tink; dus mocht je dier-lievend zijn; gooi dan in het najaar alle blad achter in een hoekje van je tuin; daar kunnen de beestjes dan nestelen, en de slakken hebben hun maagje vol zodat ze je bladplanten met rust laten. (ze zorgen zelf wel voor een kraamkliniek van hoge kwaliteit; zelfs daar hoef je niets voor te doen. ) |
maar ik wil helemaal geen kramkamer van naaktslakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dus...ik ben een beetje gemeen als ik ze vang...met een ingegraven bierflesje...met een laagje bier???
|
Nee hoor, maar je krijgt dan wel last van geluidsoverlast als ze stom dronken naaktslakliedjes zitten te zingen (of liggen ze?)
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zaterdag 14 juli 2012, 07:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:45
|
|
|
Slakken kunnen niet zingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Slakken kunnen niet zingen. |
Owwwwwwwwwwww
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:34
|
|
|
Ja , weer een vraag................. Vandaag een nieuw dekbedovertrek gekocht. Moet ik die eerst uitwassen of niet?
Mammamia , wat kosten die krengen veel zeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , weer een vraag................. Vandaag een nieuw dekbedovertrek gekocht. Moet ik die eerst uitwassen of niet?
Mammamia , wat kosten die krengen veel zeg. |
Zou ik zeker wel doen effe dat pappie eruit anders lig je onder zo'n stijf stug en niet lekker ruikend dekbed Tja je kan het zelf zo duur maken als je wilt he bij de Ikea koop je ze voor 24 euri
Erika die liever onder fris beddengoed slaapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , weer een vraag................. Vandaag een nieuw dekbedovertrek gekocht. Moet ik die eerst uitwassen of niet?
Mammamia , wat kosten die krengen veel zeg. |
Ja ...klopt...eerst even wassen...(lage temp hoor!!!) Veel kosten??? Welnee...had pas een leuke voor mijn dochter...ff een aktie afwachten... Was maar...20 euro...was 30 geweest... Meer geld geef ik er ook niet voor uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 18:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou ik zeker wel doen effe dat pappie eruit anders lig je onder zo'n stijf stug en niet lekker ruikend dekbed Tja je kan het zelf zo duur maken als je wilt he bij de Ikea koop je ze voor 24 euri
Erika die liever onder fris beddengoed slaapt |
ik kocht er laatst een voor 4,95 bij de Ikea
Roelande die 24eu echt veel te veel vind voor een dekbedhoes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 19:13
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik kocht er laatst een voor 4,95 bij de Ikea
Roelande die 24eu echt veel te veel vind voor een dekbedhoes |
Ja die van 24 was idd al een duurdere maar ik heb hem niet gekocht ik koop ze altijd in de aanbieding scheelt ook een jas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:12
|
|
|
Een dekbedovertrek van 4,95?
Ik zie ook wel eens goedkopere overtrekken liggen, maar die vind ik dan weer niet mooi Dusss ik moet er altijd wat duurder an.... Ik doe er dan ook wel jaren mee, dus dan mag ik dat dan ook wel van mezelf..... Ik kreeg er eens een keer 1 kado, omdat ik een bestelling had gedaan.....en die ligt lekker joh... Heb ooit eens een keer een dure gekocht....vind hem niet eens fijn.....kwaliteit zegt ook niet alles.... Maar ik was het wel eerst uit.....dat nieuwe spul stinkt zo... Maar dat doe ik eigenlijk wel met meer dingen die ik koop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 14:18
|
|
|
in een grijs (getrouwd) verleden heeft "hij" ooit twee duurdere dekbedhoezen gekocht, van 200 gulden stuk, en vier onderlakens met aloe-vera-weefsels (wat dat dan ook mag zijn, het schijnt zo zacht aan te voelen.....) van 80 euro stuk; die zijn nog als nieuw, en ik ben ze nog steeds niet zat, al zijn ze al rond de tien jaar oud.
soms brengt iets bij langdurig gebruik zijn geld wel op, mits de kwaliteit goed is. zelf vond ik het "een bak geld" toendertijd, en zelf zou ik ze dan ook niet snel hebben gekocht. (640,00 aan textiel; voel eens aan je hoofd!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 14:38
|
|
|
Ja,ik heb uit de toender tijd ook wel een paar kleine dingetjes. maarja..dan was het vooral wel de maat.de lengte vooral..en een tijdloze kleur vooral zegmaar ..en vooral soepel spul pff..ook schenen ze zo en zo niet door..
maar of ik dit zelf ooit zou bedenken.. nou bedenken zou nog wel lukken,zo erg is't ook weer niet met me;).
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 22 juli 2012, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 16:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | in een grijs (getrouwd) verleden heeft "hij" ooit twee duurdere dekbedhoezen gekocht, van 200 gulden stuk, en vier onderlakens met aloe-vera-weefsels (wat dat dan ook mag zijn, het schijnt zo zacht aan te voelen.....) van 80 euro stuk; die zijn nog als nieuw, en ik ben ze nog steeds niet zat, al zijn ze al rond de tien jaar oud.
soms brengt iets bij langdurig gebruik zijn geld wel op, mits de kwaliteit goed is. zelf vond ik het "een bak geld" toendertijd, en zelf zou ik ze dan ook niet snel hebben gekocht. (640,00 aan textiel; voel eens aan je hoofd!! ) |
Er is (bijna) niets lekkerder dan onder een cinderella hoeslaken te liggen... Dikke, maar zachte, diep ademende katoen..... Na jaaaaaaaaaren nog kleurig en met hele slopen....
Inge, zou zo weer terug in bed kruipen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:10
|
|
|
INGE721 schreef: | Er is (bijna) niets lekkerder dan onder een cinderella hoeslaken te liggen... Dikke, maar zachte, diep ademende katoen..... Na jaaaaaaaaaren nog kleurig en met hele slopen....
Inge, zou zo weer terug in bed kruipen.... |
Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 18:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen |
Als je een koele kamer hebt is een heerlijk dekbedje onontbeerlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:40
|
|
|
INGE721 schreef: | Als je een koele kamer hebt is een heerlijk dekbedje onontbeerlijk.... |
Echt wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen |
Deze week dus dag en nacht in de ligstoel? Pas maar op dat je niet vast roest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Deze week dus dag en nacht in de ligstoel? Pas maar op dat je niet vast roest. |
Nee ga zo lekker mn bedje opzoeken onder een dekbed slapen is wel lekkerder voor de nacht hoor Weet je wel hoe koud het vannacht wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 07:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee ga zo lekker mn bedje opzoeken onder een dekbed slapen is wel lekkerder voor de nacht hoor Weet je wel hoe koud het vannacht wordt |
Nee geen idee. Ik heb er ook niets van gemerkt, want ik sliep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 10:00
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee geen idee. Ik heb er ook niets van gemerkt, want ik sliep |
Jij ook??? Ikke ook lekker onder mn warme dekbedje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 11:06
|
|
|
schoonmaak middelen mogen niet gemengd worden met elkaar chloor en een ander agressief middelen kunnen bij laag werk op de adem slaan..waarbij je onwel kan worden. wanneer je dan alleen bent,kan dat erg vervelend zijn dit te moeten ondervinden.
misschien voor velen wel bekend
dan ist het maar om hier is verder te gaan;))
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 juli 2012, 11:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 07:26
|
|
|
HEIDE115 schreef: | schoonmaak middelen mogen niet gemengd worden met elkaar chloor en een ander agressief middelen kunnen bij laag werk op de adem slaan..waarbij je onwel kan worden. wanneer je dan alleen bent,kan dat erg vervelend zijn dit te moeten ondervinden.
misschien voor velen wel bekend
dan ist het maar om hier is verder te gaan;)) |
chloor en bleekmiddel met name. levensgevaarlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | chloor en bleekmiddel met name. levensgevaarlijk |
Das toch hetzelfde??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:49
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Das toch hetzelfde?? |
Ja.....dacht ik ook!!!
Heb ik nog een vraag.... Ik wil graag een thermostaatkraan in de badkamer...(gaan om een badkuipaansluiting)
Nu is er een tijd geleden iemand geweest...en dat is geprobeerd maar dat bleek niet te gaan...(???) Dat had ik nog nooit gehoord...De druk van het water gaat daarbij zo achteruit dat normaal douchen bijna niet meer kan...
Is het echt zo...dat er nog aansluitingen zijn waarbij je geen thermostaatkraan kan aansluiten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja.....dacht ik ook!!!
Heb ik nog een vraag.... Ik wil graag een thermostaatkraan in de badkamer...(gaan om een badkuipaansluiting)
Nu is er een tijd geleden iemand geweest...en dat is geprobeerd maar dat bleek niet te gaan...(???) Dat had ik nog nooit gehoord...De druk van het water gaat daarbij zo achteruit dat normaal douchen bijna niet meer kan...
Is het echt zo...dat er nog aansluitingen zijn waarbij je geen thermostaatkraan kan aansluiten??? |
nou..volgens mij moet dat kunnen hoor Zeeland. misschien moet er alleen een hulpstuk of iets eerst tegen het bestaande werk aan?
|
|
Naar boven |
|
|