ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4030 4031 4032 4033 4034 4035 4036 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JANE336

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 03:46

ZEELAND736 schreef:
ECHT GEEN LEUKE OPMERKING!!!!
Ben ik met je eens Zeeland, daarom voor mij een 'niet okee'
straks gaat ie nog foto's maken.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS423

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 05:10

HANS767 schreef:
Nou ik heb alle ontroerende en verdrietige verhalen gelezen en heb met iedereen te doen die uit elkaar of gescheiden is. Ik heb mijn uit elkaar ( klinkt wat beter!) net afgerond en het doet pijn erg veel pijn. Het kwam deels door het geloof de bijbel waarschuwd ook dat een ongelijk span niet goed is.
Ik denk ook ( sorry vrouwen) dat het door onze regering het te makkelijk gemaakt wordt om te scheiden! De drempel is erg laag, als het in een relatie niet gaat dan gaat het natuurlijk echt niet meer. Maar de man moet 12 jaar!!! Partneralimentatie betalen en kinderalimentatie en de bedragen die daar bij horen zijn vaak niet rieel. Niet in alle gevallen natuurlijk! Maar een beetje zwart bijklussen en ze krijgen meer geld dan ooit.!!!

Hallo allemaal,
Nou, dan nu even een klein berichtje van mij: niet gescheiden, wel weduwe...
Raar maar waar: ook ik word door de menigte om me heen met argusogen bekeken... en inhet begin gemeden, terwijl we een goed huwelijk hadden, en hij aan ziekte gestorven is..
Ook bijna niemand heeft aan mij persoonlijk gevraagd hoe het met me was, wel aan allerrlei personen om me heen (die ook niet veel wisten) en zo stelden ze zichzelf gerust, want: het gaat wel goed met haar en haar baby en dochter.
Mijn conclusie is: ze konden er niet mee om gaan, vanwege eigen tekortschieten allelei smoesjes. Geen èchte naastenliefde en interessse van ook goede vrienden: bang voor èchte nabijheid. Niet mijn probleem dus, wel het hunne..

Dit proef ik ook uit de stukjes hierboven: wie durft er vanuit zijn hart naar de ander te kijken en diegene te bemoedigen. (geschieden of niet?) De zorg voor de nieuwe weduwen, weduwenaars en wezen van deze tijd op zich te nemen, ookal is het er maar één?
Is dat niet waarvan de Bijbel zegt, dat dat ware godsdienst is? Omzien naar de ander die het beroerder heeft/er voorstaat dan jij?

Ik heb de diepe essentie er door de jaren heen van moeten leren en ben door een diep dal gegaan. God trok me eruit, Halleluia! Nu ben ik een ander mens en oprecht opnieuw geboren in Hem.
Jezus heeft alles al meegemaakt en helpt mij hier op Zijn manier mee om te gaan, en ik dank Hem en de Vader ervoor en de genade die de H. Geest mij er elke dag weer voor geeft.

Tot zover, ik moest het even kwijt,
Liefs en God bless,

weduwe Roos

Laatst aangepast door
ROOS423
op woensdag 27 juni 2012, 05:11
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 05:54

ROOS423 schreef:
Hallo allemaal,
Raar maar waar: ook ik word door de menigte om me heen met argusogen bekeken... en inhet begin gemeden, terwijl we een goed huwelijk hadden, en hij aan ziekte gestorven is..
Ook bijna niemand heeft aan mij persoonlijk gevraagd hoe het met me was, wel aan allerrlei personen om me heen (die ook niet veel wisten) en zo stelden ze zichzelf gerust, want: het gaat wel goed met haar en haar baby en dochter.
Mijn conclusie is: ze konden er niet mee om gaan, vanwege eigen tekortschieten allelei smoesjes. Geen èchte naastenliefde en interessse van ook goede vrienden: bang voor èchte nabijheid. Niet mijn probleem dus, wel het hunne..

Dit proef ik ook uit de stukjes hierboven: wie durft er vanuit zijn hart naar de ander te kijken en diegene te bemoedigen. (geschieden of niet?) De zorg voor de nieuwe weduwen, weduwenaars en wezen van deze tijd op zich te nemen, ookal is het er maar één?
Is dat niet waarvan de Bijbel zegt, dat dat ware godsdienst is? Omzien naar de ander die het beroerder heeft/er voorstaat dan jij?

Ik heb de diepe essentie er door de jaren heen van moeten leren en ben door een diep dal gegaan. God trok me eruit, Halleluia! Nu ben ik een ander mens en oprecht opnieuw geboren in Hem.
Jezus heeft alles al meegemaakt en helpt mij hier op Zijn manier mee om te gaan, en ik dank Hem en de Vader ervoor en de genade die de H. Geest mij er elke dag weer voor geeft.

Liefs en God bless,

weduwe Roos

'Het gaat wel goed met haar en haar baby en dochter', schreef je...terwijl op je profiel staat dat je geen kinderen hebt. Een beetje raar eigenlijk. Tenzij...maar de rest kan je zelf wel invullen. Nou ja er staan nog wel andere onduidelijkheden op die er op wijze dat dit profiel nu door iemand wordt gebruikt en niet door de eerste eigenares.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 06:09

JANE336 schreef:
Zo-te-zien ben je aardig 'vol van' vrouwen, vrouwelijke kwaaltjes, sex en al je ex-en... Smiley die vol vragen zit
Kun je ook nog over andere onderwerpen praten?? Smiley met dichtgeplakte mond

De dames beginnen er zelf over dus kan je misschien hen er ook eens over aanspreken...Goed zo?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 06:29

XABIA794 schreef:
Valt me ineens op
EN de profeten...

dat betekent dus: dat het een samenvatting (het belangrijkste)is, van alles wat staat in alle wetten en van alles wat de profeten geschreven hebben.

of (zo kan je het ook lezen): dat alle wetten die er geschreven zijn hun oorsprong vinden in het liefhebben van God boven alles en je naasten als jezelf.

Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 27 juni 2012, 06:32
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 07:31

ERIKA129 schreef:
nah dan mag ik nog effe bij ons zijn de vrouwen er later mee Boze smiley
ondertussen heb is dus drie dagen migraine als ik het ben of moet worden Huilende smiley, smiley in tranen wie o wie heeft een idee??? De pil nop zelfde problemen dus die valt al af Twijfelende smiley

Tja ze kunnen mensen naar de maan sturen, maar dit alle'daagse'kwaaltje hebben ze nog telkens geen oplossing voor Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 07:33

BART347 schreef:
tampons werken idd erg goed bij 'vrouwenkwaaltjes'...
(voor elk oor één) Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maandverband werkt ook erg goed
Over je mond Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:06

JOL252 schreef:
Voor de goede orde; voordat er een heel oneigenlijk verhaal de ronde doet over wat ik zei over vergeven zal ik de volledige tekst die ik neerzette nog eens herhalen zodat het in de context staat.

Jo schreef:

Hier bedoel ik dus inderdaad mee dat het nog maar de vraag is of mensen tot een vergeven komen, dat kan niemand opleggen aan de ander. Dus: "een hoogst persoonlijk eigen proces" ja, met wel of niet als uitkomst dat er vergeving plaats heeft en daar ook geen oordeel aan hangend want dat is niet aan een ander.

Hai, mijn reactie was niet zozeer niet gericht naar Beun of jou.
Wat jullie zeiden ben ik het mee eens.

Ik citeerde jullie ook, zodat ik een aanknopingspunt had om het een en ander te vertellen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 27 juni 2012, 08:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:09

NICKY298 schreef:
Shanitha ik denk aan je en bid voor je!

Jezus houd van jou HIj draagt je .

En omringt jou met zijn liefde tot in eeuwigheid Amen.

Dank je wel, Nicky en Petra.

Ik vind het jammer dat Carmen weg is. ik zie net 'groeten gr. Z. staan, denk ik van o ja haar ken ik nog van 2 jaar geleden, maar omdat de foto die ze erop zette zo anders was als eerst een foto, was ik dat alweer helemaal vergeten.

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:12

FRANKT627 schreef:
'Het gaat wel goed met haar en haar baby en dochter', schreef je...terwijl op je profiel staat dat je geen kinderen hebt. Een beetje raar eigenlijk. Tenzij...maar de rest kan je zelf wel invullen. Nou ja er staan nog wel andere onduidelijkheden op die er op wijze dat dit profiel nu door iemand wordt gebruikt en niet door de eerste eigenares.

dat zou je dan voor kennisgeving kunnen aannemen, frank; so let it go.

welkom op cm roos (071)
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:24

SHANITA130 schreef:
Ja, mee eens Lachende smiley

En we hoeven het niet met elkaar eens te zijn. Respect voor de mening van een ander en ook hoe een ander een bijbeltekst interpreteert, ook al denkt iemand zelf serieus dat ie de enige juiste interpretatie heeft.

Respect is ook een gebod, en valt binnen het Hoogste Gebod*: Heb je naaste lief als jezelf en God bovenal.

Iedere christen is heeft recht op zijn eigen mening.
(eigenlijk ieder mens natuurlijk Lachende smiley

Ja, ervaring is een goede leermeester, en de ene heeft weer andere ervaringen dan de ander.

dank voor reactie !
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:45

Het is natuurlijk ook zo tegenwoordig in veel (christelijke) gezinnen, dat je als kind gewoon kan zeggen dat je homo bent, dat dat heel normaal is, en er dus ook geen sprake is van een worsteling. Is mijn ervaring. Het wordt steeds meer geacepteerd in onze samenleving.

Grinnik..(goed bedoeld..)

Iig. ik oordeel daar ook niet over. Lachende smiley

Ik zou 't ook niet fijn vinden als men over mij oordeelt, van wat er allemaal niet van God en uit God is aan mij...

Wat wel gebeurde in groepen, toen ik pas gelovig was...en mij behoorlijk heeft geschaad....

Dank voor mijn reformatorische psycholoog, die mij de weg heeft gewezen uit de groep waar ik zat, naar de Gereformeerd Vrijgemaakte kerk!

Waar ik zeven jaar regelmatig kwam, 2 keer per zondag en bijbelstudie door de week. En veel contact met mensen onderling, met name van mijn leeftijd en ietsie ouder.

En nu, PKN.

En nu, probeer ik te werken....

*Het hoogste gebod: "Heb Uw naaste lief" was gedeeltelijk het antwoord van Jezus toen de Farizeeën, de grootste religieuze groepering in die tijd, Hem vroegen wat het hoogste gebod in de Wet was (zie Matteüs 22:36-40). Deze religieuze leiders hadden het classificeren van de verschillende wetten en het aanbrengen van gradaties hierin bijna tot een kunst verheven, en toen zij deze vraag stelden was hun doel dus om Jezus op de proef te stellen. Zijn antwoord deed hen verstomd staan: Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. Dat is het grootste en eerste gebod. Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf. Deze twee geboden zijn de grondslag van alles wat er in de Wet en de Profeten staat.

Bron
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:27

DANIEL777 schreef:
de lol ervan inzien nou niet dus
eerder zoiets van hoe snel krijgen we iemand zo kwaad dat we die aan kunnen geven bij cm zodat die persoon verwijdert wordt
dat zie ik in deze topics
Hai Daniel,

Je mag gewoon je menig geven, dat deed je ook.

Quote:
hoe snel krijgen we iemand zo kwaad dat we die aan kunnen geven bij cm zodat die persoon verwijdert wordt
dat zie ik in deze topics

Ik denk niet dat er kwade opzet is hier, ja, je kan het niet leuk vinden, da's iets anders wanneer iemand iemand expres loopt te zieken....na elke posting.

Als iemand wordt verwijderd, nou, dan heeft degene het wel heel erg gemaakt hoor, en dan ook nog eens heel lang!
En niet als iemand kwaad wordt daar word je niet voor verwijderd hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:29

ROOS423 schreef:
Hallo allemaal,

Liefs en God bless,

weduwe Roos

AMEN!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE336

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:32

FRANKT627 schreef:
De dames beginnen er zelf over dus kan je misschien hen er ook eens over aanspreken...Goed zo?
tis net als in het paradys...de vrouw die gy.... maar ik las toch dat jy met die opmerking begon over dat stel...waar je je druk over kan maken zeg. Volgens my kun je beter es ant werk gaan! En welke vent zeurt nu over ongesteld zyn... Vooral niet op een datingsite!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:41

Heel, veel sterkte en natuurlijk blijf ik bidden voor je!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:27

Wat voor mij een vraag is, die steeds vaker bij me boven komt, is: Hoe gaan we nu met mensen om?
Is het mijn verantwoording welke geaardheid iemand heeft? Is het Gods opdracht aan mij om overal iets van te vinden?

Allereerst voel ik me zo in het leven staan, dat ik menswaardig met mijn medemens dien om te gaan. Ongeacht welke geaardheid, geloof, huidskleur, achtergrond of wat ook. Liefhebben van mijn medemens is de eis die God me geeft, en dat vind ik soms oprecht moeilijk, maar minimaal menswaardige omgang is wat ik wel probeer te doen. En ook naar minderheden.

Daarnaast, wie zijn wij, wie ben ik zelf? In mijn aard zondaar, net als ieder mens. En het is alleen genade, dat het anders is geworden. Met als gevolg, dat God te mogen kennen tot gevolg heeft dat ik ook alles probeer om uit liefde Zijn wil te doen. En dat geld voor iedereen denk ik, die uit genade mag leven. En of iemand dan homo is of niet, als dat God in de weg staat, word het wel weggenomen, en anders is dat een zaak tussen God en die persoon.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:31

PETRA411 schreef:
Nee morgen word hetmooi weer en dan gaan alle huisvrouwen de was wassen,want het droogt snel, spagettie ofzo eten,echt geen gehakt met zo,n warm weer.
vertwijfelend voor de spiegel staan of het echt nog wel kan in die bikini, en heeel zwaar werk scheren voor je je in bikini openbaart.
Zonder badmuts bij het water, want stel je daar een leuke man ziet,die badmuts gaat dus inde kast.

Welk weerbericht heb jij Geschokte, onthutste smiley
Tis hier grijs en grauw wilde idd wassen maar schuif het maar door naar morgen... Boze smiley

EEyyy je moet hier niet alles vertellen ehe sommige dingen beter in vrouwen topic Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:36

ANNA415 schreef:
Maandverband werkt ook erg goed
Over je mond Knipoog smiley Clown smiley

Juist Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Want ze reageren WEER in ons topic Boze smiley

Mannen je ken nie met ze en nie zonder ze Clown smiley
maar wel in dit topic Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:41

INGE721 schreef:
Nou ja,misschien werkt kokend water over een stel mieren hetzelfde als een cup a soupie Clown smiley

1 ding weet ik wel daar waar ik het heb gedaan heb ik geen mieren meer Lachende smiley
Maar wel vieze vlekken op mijn mooie stoep nu moet ik daar weer een oplossing voor hebben Boze smiley

NAh het is toch grauw en grijs buiten misschien geeft een regenbui de oplossing anders dan ga ik maar eens rustig bedenken wat ik nu weer kan gaan doen in mijn allesnoglangnietzomerklaartuin Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:50

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 27 juni 2012, 09:59
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:53

Hoe krijg ik een vlieg doodgemept die sneller is dan ikke.. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:56

SHANITA130 schreef:
Ja, mee eens Lachende smiley

En we hoeven het niet met elkaar eens te zijn. Respect voor de mening van een ander en ook hoe een ander een bijbeltekst interpreteert, ook al denkt iemand zelf serieus dat ie de enige juiste interpretatie heeft.

Respect is ook een gebod, en valt binnen het Hoogste Gebod*: Heb je naaste lief als jezelf en God bovenal.

Iedere christen is heeft recht op zijn eigen mening.
(eigenlijk ieder mens natuurlijk Lachende smiley

Ja, ervaring is een goede leermeester, en de ene heeft weer andere ervaringen dan de ander.

Het is natuurlijk ook zo tegenwoordig in veel (christelijke) gezinnen, dat je als kind gewoon kan zeggen dat je homo bent, dat dat heel normaal is, en er dus ook geen sprake is van een worsteling. Is mijn ervaring. Het wordt steeds meer geacepteerd in onze samenleving.

Iig. ik oordeel daar ook niet over. Lachende smiley

Ik zou 't ook niet fijn vinden als men over mij oordeelt, van wat er allemaal niet van God en uit God is aan mij...

Wat wel gebeurde in groepen, toen ik pas gelovig was...en mij behoorlijk heeft geschaad....

Dank voor mijn reformatorische psycholoog, die mij de weg heeft gewezen uit de groep waar ik zat, naar de Gereformeerd Vrijgemaakte kerk!

Waar ik zeven jaar regelmatig kwam, 2 keer per zondag en bijbelstudie door de week. En veel contact met mensen onderling, met name van mijn leeftijd en ietsie ouder.

En nu, PKN.

En nu, probeer ik te werken....

*Het hoogste gebod: "Heb Uw naaste lief" was gedeeltelijk het antwoord van Jezus toen de Farizeeën, de grootste religieuze groepering in die tijd, Hem vroegen wat het hoogste gebod in de Wet was (zie Matteüs 22:36-40). Deze religieuze leiders hadden het classificeren van de verschillende wetten en het aanbrengen van gradaties hierin bijna tot een kunst verheven, en toen zij deze vraag stelden was hun doel dus om Jezus op de proef te stellen. Zijn antwoord deed hen verstomd staan: Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. Dat is het grootste en eerste gebod. Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf. Deze twee geboden zijn de grondslag van alles wat er in de Wet en de Profeten staat.

Bron

Waarom een stukje uit mijn post halen? Ik zeg toch 'goed bedoeld' erachter. Dat is het dan ook Tis gewoon een grappig overkomende woordspeling vind ik, verder niet. Er is een verschil, óm iets lachen of iemand uitlachen....
Ik had in mijn Amstedamse tijd ook homo vrienden, waren mijn beste vrienden.

Ja, ik begrijp het al, het kan misschien kwetsend overkomen, ik heb dan ook de zin erachter verwijderd, anders is die niet te plaatsen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 27 juni 2012, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:01

sneller worden dan de vlieg Twijfelende smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:08

Quote:
DJES:Dat is geen goed onderwerp.
Hier zoeken geen man naar man
of vrouw naar vrouw.

Hoe weet je dat?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:11

DJES101 schreef:
Dat is geen goed onderwerp.
Hier zoeken geen man naar man
of vrouw naar vrouw.

God heeft man en vrouw naar elkaar toegevoegd, dat is de mooiste schepping.
Ze kregen mooie namen Adam en Eva

EN NIET ADAM EN EVERT of ADA EN EVA.

Dat is wel grove zonde, ze hebben hun rug naar God toegekeerd.

We willen hier niet verder erover praten.

Per direct op slot

lieve mensjes van cm

Dit was een reachtie op frank
Als we nou op een onderwerp reageren lees dan goed terug !
Dan wisten jullie waar het woordje slot vandaan kwam ..
Verder denk ik dat degene die hier zelf mee te maken hebben het beste uit ervaring kunnen spreken hoe hier mee om te gaan !
Mijn moeder zei altijd ERVARING IS DE BESTE LEERMEESTER .
En aan deze woorden denk ik nog elke dag...
We kunnen zoveel zeggen met ons mond...maar wat zegt de ervaring???

En ja...ik heb die ervaring ........

Quote:
EN NIET ADAM EN EVERT of ADA EN EVA.

Ik zou het zelf niet zo stellen dat ze hun rug naar God hebben gekeerd.

Ze kunnen zo geboren zijn.

Hoe kan jij weten dat ze de rug naar God toe hebben gekeerd?

Het zou mij op zich best wel goed uitkomen om zo te denken, iemand die homo is, daar ben ik het al een hele tijd fundamenteel oneens over iets....

Maar dan las ik hier van anderen, die familie zouden kunnen hebben, of vrienden die homo zijn, en dan verpaatste ik me erin..je zou maar zo zijn...en dan te horen krijgen dat je je rug naar God hebt gekeerd.

Het zijn volwassen mensen met volwassen relatie's die ook gevoelens
hebben en ook kinderen van wie ze houden en waar ze goed voor zijn.

Ik heb hier ook ervaring mee, meerdere ervaringen zelfs.

Ik zelf weiger te denken dat ze hun rug naar God hebben gekeerd.
Ik vind dat gevaarlijk om zo te denken.
Je kan niet weten wat die mensen denken en waarom ze zo zijn.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 27 juni 2012, 13:22
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:15

WILLEM618 schreef:
Is ook geen vertaling! Is mijns inziens een gegeven dat je genieten mag van liefde. Clown smiley

En hoor eigenlijk weinig mensen, ook al leven ze nog zo zwaar, dat als er sprake is van echt liefhebben van elkaar, dit onderdeel van de liefde met tegenzin ingevuld wordt Knipoog smiley

Hoofdpijn Misschien!!!!!

Ik hoor het wel , maar ja ik ben een vrouw he hahahahah Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:23

JOSINA022 schreef:
Hoe krijg ik een vlieg doodgemept die sneller is dan ikke.. Boze smiley

Rondjes rennen en dan plost stoppen!!! omdraaien dan vliegt hij zo tegen je mepper aan.

alsdat niet lukt heb je een probleem. Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 27 juni 2012, 10:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:29

FRANKT627 schreef:
We zijn toch allemaal kinderen van de Vader?
We zijn toch allemaal naar Zijn beeld gemaakt?
Tijdens onze groei in de moederschoot is God er bij.
Zo is Hij er ook bij wanneer de sexuele geaardheid in ons wordt gelegd.
God doet immers geen half werk.
Hij brengt alles tot voltooiing.
Hij schenkt ons liefde en die liefde mogen we doorgeven.

Ja, mee eens...
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:32

Ook voor jou gaan wij bidden , gods zegen ernst!
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:34

Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

ps. dat spul op mn mond Smiley met dichtgeplakte mond is niet wat het lijkt.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4030 4031 4032 4033 4034 4035 4036 ... 6194 Volgende
Pagina 4033 van 6194