Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Uhhhhh...best jammer...ik kan niet meedoen...ik heb ze niet...
Maarrrrrrrrr...hoor ze weleens van anderen....misschien kan ik HEN...wel helpen...toch??? |
Tuurlijk heb je hormonen zeeland.......verliefdheidshormonen kunnnen op elke leefrijd en elk tijdstip opspelen hoor.....(en dat hoeven die schieuwnierige mannen niet te horen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:18
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Hoeveel is deze Prins op het witte paard (Openb.19:11-16) je echt waard??
GrZ! |
Ik heb liever een prins in een rode ferrari........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:19
|
|
|
wist niet dat dit topic zo snel in gang ging schieten... dacht dat mannen meer zeurden dan vrouwen, wij moeten alleen een beetje de schijn geven dat het net andersom is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:21
|
|
|
mischien kan ik nog wat goeie tips lezen over de overgang,waar ik vast binnen no time mee te maken krijg
ik dacht altijd, waar hebben die vrouwen het toch over, krijg je opvliegers? wat houd dat in, dat je ineens heel boos word? het bleek zweet aanvallen te zijn. gelukkig maar,dat klinkt al weer iets beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus dan ga je er al van uit dat het erg is als je kind homo of lesbisch is Als je het al over de deur sluiten hebt |
Zo , nou ga ik me d'r even mee bemoeien, haha, in de pauze.
Kijk, ik snap beide, Jol zegt als reactie op Djes:
Quote: | JOL252 schreef: ja dat is zo Djes, stel je voor dat je dan de deur zou sluiten, hoeveel schade richt je in je kind en in je relatie met hem/haar aan. Het blijft altijd je kind, welke weg die ook in het leven inslaat. |
Ik snap dat de reactie van Jol liefdevole en begripvol is en niet veroordelend.
Maar ik snap ook Willemijns reaktie erop, want als je al gaat impliceren dat je "geen deuren gaat sluiten". Dan kan het overkomen dat je toch vindt dat het niet helemaal ok is, want je "sluit de deur niet als het je eigen kind betreft". Ehhen, "het blijft altijd je eigen kind". tuurlijk klinkt dat liefdevol, hehe, dát snap ik....maar voor anderen kan het overkomen van dat er tóch iets niet oke is als je kind of iemand anders homo is, want "je sluit je deuren niet en het blijft toch je eigen kind".
Sommigen zeggen dit ook als hun kind bijvoorbeeld verslaafd is en met illegale middelen aan zijn geld komt", iets wat duidelijk niet oke is. Van dat ze "geen deuren sluiten" en "het toch hun eigen kind blijft".
Ja vatten jullie 'm? als Willemijn daar niet iets van had gezegd was het mij misschien niet opgevallen...
Nou, ik moet weer werken :( Mazzel :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | veel geluk hier! |
gaan jullie nou prostraat topic openen, dan kunnen wij daar lekker stiekemis op lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:25
|
|
|
PETRA411 schreef: | gaan jullie nou prostraat topic openen, dan kunnen wij daar lekker stiekemis op lezen | dat jullie zo blond zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:25
|
|
|
XABIA794 schreef: | wist niet dat dit topic zo snel in gang ging schieten... dacht dat mannen meer zeurden dan vrouwen, wij moeten alleen een beetje de schijn geven dat het net andersom is |
Tuurlijk zeuren mannnen veeeeeel meer. Ze hebben veeel langer last van hormonen
Wij laten ze lekkker in de waan dat ze het sterke geslacht zijn en kunnen op dit topic eindelijk eens onze mening kwijt over de mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:30
|
|
|
INGE721 schreef: | Tuurlijk zeuren mannnen veeeeeel meer. Ze hebben veeel langer last van hormonen
Wij laten ze lekkker in de waan dat ze het sterke geslacht zijn en kunnen op dit topic eindelijk eens onze mening kwijt over de mannen |
misschien kunnen we er ook tips voor elkaar bij zetten over hoe begrijpen we mannen beter? want kunnen jullie mannen nou echt begrijpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:32
|
|
|
DANIEL777 schreef: | dat jullie zo blond zijn |
heb je het ergens niet begrepen dat hier alleen vrouwen mogen praten jullie mogen alleen LEZEN en dan nog maken mannen grapjes dat vrouwen moeiziek zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:34
|
|
|
wat zit ik eigelijk op dat forum hier te doen... ik moet mijn "ernstige" administratie verwerken... belastingsbrief moet vrijdag binnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:35
|
|
|
XABIA794 schreef: | heb je het ergens niet begrepen dat hier alleen vrouwen mogen praten jullie mogen alleen LEZEN en dan nog maken mannen grapjes dat vrouwen moeiziek zijn |
Ik had ook niet anders verwacht...dat ze er zich mee zouden bemoeien... Kan hun overgang niet zijn...want dan kampen ze daar hun hele leven al mee...
(schaterlach)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:36
|
|
|
XABIA794 schreef: | heb je het ergens niet begrepen dat hier alleen vrouwen mogen praten jullie mogen alleen LEZEN en dan nog maken mannen grapjes dat vrouwen moeiziek zijn |
ha ha zoiets bedoel ik nou xabia,is hun inteligentie anders als bij vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:36
|
|
|
DANIEL777 schreef: | dat jullie zo blond zijn |
Laat me maar...het voelt zooooooooooooo prettig!!! Je bent gewoon een beetje jaloers!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:37
|
|
|
PETRA411 schreef: | misschien kunnen we er ook tips voor elkaar bij zetten over hoe begrijpen we mannen beter? want kunnen jullie mannen nou echt begrijpen? |
Petra...dat kost veel te veel tijd en werk...snap dat dan!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:39
|
|
|
INGE721 schreef: | Tuurlijk heb je hormonen zeeland.......verliefdheidshormonen kunnnen op elke leefrijd en elk tijdstip opspelen hoor.....(en dat hoeven die schieuwnierige mannen niet te horen) |
Niet horen maar wel lezen... Verliefdsheidshormonen...mmmm....die heb ik heel mijn leven al gehad...en heb er ook geen moeite mee...dus...das geen onderwerp voor mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:42
|
|
|
Hmpf Okay nog even voor de goede orde voordat mijn intentie nog verder in twijfel wordt getrokken.
'DJES101 schreef: MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
dan is mijn reactie daarop naar Djes toe (die als het daarover gaat evengoed iets impliceert maar ik weet dat ze dit niet doet): nee natuurlijk geen slotje er op (is het zelfde als) of deur dicht want stel je voor, als je dat zou doen is de schade compleet. Je kan als ouder het soms niet eens zijn of moeite hebben met of totaal anders ergens in staan maar wat dit ook moge zijn; het blijft altijd je kind. Ik hoef verder niet uit te leggen dat ik dus geen oordeel heb over de christelijke homoseksuele mens, het mag duidelijk zijn ook uit eerdere reacties dat ik dit oordeel niet heb.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 26 juni 2012, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:58
|
|
|
Homosexualiteit kan o.a. Ook ontstaan door het gebruik van hormoon preparaten tijdens de zwangerschap of andere stoornissen in de hormoonhuishouding van de vrouw tijdens zwangerschap. Klinisch onderzoek heeft uitgewezem dat, ik geloof de hypofyse, is vergroot, bij homosexuelen. 1 van mijn leukste vriendinnen ooit was lesbienne, een geweldige meid die het er heel moeilijk mee had. De homo,s die ik ken zijn hele fijne mensen. Dus iemand er op aan kijken vind ik ronduit schofterig. Dan kun je mensen met syndroom van Down of iets anders ook veroordelen. Gr majaro
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op dinsdag 26 juni 2012, 14:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:59
|
|
|
zal deze onzinnigheid ook nooit begrijpen ook en wil het ook niet begrijpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:00
|
|
|
DANIEL777 schreef: | zal deze onzinnigheid ook nooit begrijpen ook en wil het ook niet begrijpen |
Helemaal fijn...dat getuigt van begrip....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal fijn...dat getuigt van begrip.... | ik bedoel de onzinnige topics die absoluut geen recht doen waarvoor deze site bestaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:10
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik bedoel de onzinnige topics die absoluut geen recht doen waarvoor deze site bestaat |
Man, doe niet zo moeilijk, er zijn wel meer "onzinnige" topics...Probeer ook 's ergens de lol van in te zien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Man, doe niet zo moeilijk, er zijn wel meer "onzinnige" topics...Probeer ook 's ergens de lol van in te zien! | de lol ervan inzien nou niet dus eerder zoiets van hoe snel krijgen we iemand zo kwaad dat we die aan kunnen geven bij cm zodat die persoon verwijdert wordt dat zie ik in deze topics
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARENDINE325
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Deze vlieger gaat natuurlijk niet altijd op.
Ik had een keer, dat ik heel terecht boos werd. Daar had degene het echt naar gemaakt. En dan ga ik geen lieve dingetjes roepen. Dat zou ook schijnheilig zijn. Dan weerpsiegelt mijn boosheid echt mijn innerlijk niet hoor.
Maar ja, dat kan bij jou anders zijn
| Volgens mij is de kans dat we het helemaal eens worden vrij klein, maar ik zal proberen uit te leggen waar ik voor sta. Soms is het terecht om boos te worden. Maar dan nog is het beter om te reageren volgens je eigen standaard en niet af te zakken naar het niveau van degene op wie je boos bent. Als je kwaad met kwaad vergeldt, daar wordt toch niemand beter van?
Ik ben er niet op tegen om iemand aanspreken op zijn/haar gedrag of reactie. Wel vind ik dat je daarbij geen gebruik hoeft te maken van beledigingen of denigrerende opmerkingen.
Het lijkt wel alsof je de verantwoordelijkheid voor jouw reactie bij een ander legt. Dat komt erop neer, als ik je goed begrijp, dat iemand die jou doelbewust zit te zieken de macht heeft om jou op een manier te laten reageren die volgens je eigen maatstaf ongepast zou zijn.
Quote: | S. Ingehouden terechte woede kan destructief naar jezelf gaan als je die niet ventileert.
| Er ligt volgens mij meer dan genoeg ruimte tussen alles binnen houden en (ongeremd) ventileren, het is best te doen om iemand op een nette manier aan te spreken.
Maar genoeg off-topic, ik laat discussie weer over aan degenen die wel on-topic zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:27
|
|
|
JOL252 schreef: | Hmpf Okay nog even voor de goede orde voordat mijn intentie nog verder in twijfel wordt getrokken.
'DJES101 schreef: MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
dan is mijn reactie daarop naar Djes toe (die als het daarover gaat evengoed iets impliceert maar ik weet dat ze dit niet doet): nee natuurlijk geen slotje er op (is het zelfde als) of deur dicht want stel je voor, als je dat zou doen is de schade compleet. Je kan als ouder het soms niet eens zijn of moeite hebben met of totaal anders ergens in staan maar wat dit ook moge zijn; het blijft altijd je kind. Ik hoef verder niet uit te leggen dat ik dus geen oordeel heb over de christelijke homoseksuele mens, het mag duidelijk zijn ook uit eerdere reacties dat ik dit oordeel niet heb. |
Hai Jol
Ik trek jou goede intenties helemaal niet in twijfel, juist niet !!
Ik zag gebeuren hoe de reactie van Willemijn tot stand kwam en waarom.
Inderdaad, jij reageerde op Djes, die als het erom gaat, het lijkt alsof ze evengoed iets impliceerd en ik weet ook dat ze dat niet doet!
Djes reageerd weer op anti homo postings met: MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
Dus eigenlijk verdedigd Djes de homo's
En Jol beaamt dat:
Quote: | JOL252 schreef: ja dat is zo Djes, stel je voor dat je dan de deur zou sluiten, hoeveel schade richt je in je kind en in je relatie met hem/haar aan. Het blijft altijd je kind, welke weg die ook in het leven inslaat. |
Alleen sommige zijn voor sommige dingen gevoeliger en anderen weer voor anderen dingen.
Dus Willemijn schrijft: als reaktie op "deuren niet sluiten", want dat kán impliceren dat het hier over iets slechts gaat. Dat was niet zo, want Jol reageerde beamend op Djes, die weer een verdedigende reaktie naar homo's gaf op anti homo postings.
Quote: | WILLEMIJN232 schreef: Dus dan ga je er al van uit dat het erg is als je kind homo of lesbisch is Als je het al over de deur sluiten hebt |
En daar zit wel iets in, in de reaktie van Willemijn, want als men het in het algemeen over 'deuren niet sluiten', heeft, kan dan impliceren dat het hier iets 'slechts' betreft: "maar wij ouders sluiten toch niet onze deuren want het blijft ons eigen kind".
Alleen, als je dus terug leest en ziet dat Djes opkomt voor de homo's met haar posting als reaktie op anti homo postings, en Jol beaamt dat, ja, dan lees je dat weer anders.
Ja, dat is moeilijk hoor.
Pffffft!
Conclusie: iedereen bedoelt het hier goed, Djes, Jol en Willemijn.
Alleen het betreft hier een gevoelig onderwerp....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 26 juni 2012, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:35
|
|
|
Haha ingewikkelder kunnen we het niet maken. Maarre thanks anyways
Terug naar ons onderwerp maar weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:37
|
|
|
JOL252 schreef: | Haha ingewikkelder kunnen we het niet maken. Maarre thanks anyways
Terug naar ons onderwerp maar weer. |
JOL252 schreef: | Haha ingewikkelder kunnen we het niet maken. Maarre thanks anyways |
Je lijkt de belastingdienst wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:38
|
|
|
kiekeboe!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op dinsdag 26 juni 2012, 14:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:38
|
|
|
PETRA411 schreef: | gaan jullie nou prostraat topic openen, dan kunnen wij daar lekker stiekemis op lezen |
hahaa grinnek.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|