Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sorry maar deze tekst toont voor mij aan hoe je om aandacht schreeuwt in feite... velen laten het al merken met andere woorden ik zeg het gewoon even... Je roept om aandacht en geniet van de reacties!! Ik sluit me bij Roady aan!!! Denk na en zoek hulp! |
Vandaar ook mijn vraag...over dat...hihi... Dat is een genieten van reacties...dat moet niet de bedoeling zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:41
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Het gaat prima zo zoals ik het nu doe. En het bevalt me al te goed. Zolang ik maar de Bijbel heb dan ontbreekt mij aan niks.
Wat maakt het toch uit als ik mijn emoties onderdruk, ik voel me er beter onder. Ik geniet van de Bijbelstudies dat ik doe, en dat is heerlijk om te doen.
Ja Jezus had reden om te huilen, zie maar hoe Hij werd vervolgd, dat vind ik meer dan logisch. Maar ik heb er geen reden naar toe om te moeten huilen.
Zoals ik het nu doe, vind ik het goed gaan. Maar kunnen we dat nu afsluiten dit onderwerp? Ga maar weer over naar het onderwerp, jezelf zijn.
Ik ervaar dat alles nu veel beter gaat zoals ik het nu doe. En het voordeel is: je bent op alles voorbereid, zodat niks als onverwachts komt. Heerlijk is dat.
Maar goed... even over het onderwerp; jezelf zijn, hoe ervaren anderen trouwens wanneer ze een afspraakje hebben, zijn jullie zenuwachtig of bang of wat dan ook? Vind het wel es interessant om te weten hoe anderen met afspraakjes omgaan. Hihi |
Zelfs een inbreker komt op een nacht waarop je het niet verwacht... Een mens kan nooit ergens goed op voorbereid zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zelfs een inbreker komt op een nacht waarop je het niet verwacht... Een mens kan nooit ergens goed op voorbereid zijn. |
Ooohw, je hebt geen dieven klauwen? ben even mezelf....
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 7 januari 2013, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:52
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | je zegt op alles voorbereid te zijn. maar wat nou als je de straat uitloopt en je loopt tegen een leuke meid aan (niet te hard, want dan valt ze). wat dan? ben je daar ook op voorbereid? of wordt die ontmoeting een dusdanige inbreuk op je geplande leven dat je die ontmoeting niet meer te boven komt, en zit je de rest van je leven als een kasplantje op een gesloten afdeling? of negeer je haar gewoon, want: je zit er niet op te wachten, en het komt je niet uit?
|
Je zou maar stapelgek hoteldebotel en smoorverliefd worden....
Daar gaat je controle.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 17:56
|
|
|
ROADY558 schreef: | Je zou maar stapelgek hoteldebotel en smoorverliefd worden....
Daar gaat je controle..... |
Nee, die emoties heeft ie al onderdrukt... (als het goed is)....
Wel paniek in de tent als ie toch verliefd word... (de geest moet sterker zijn dan het vlees)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nee, die emoties heeft ie al onderdrukt... (als het goed is)....
Wel paniek in de tent als ie toch verliefd word... (de geest moet sterker zijn dan het vlees) |
En de geest zegt vrouwen??? snap er niks van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:15
|
|
|
Dan kennen jullie mij nog niet . Ik zie genoeg mooie vrouwen om me heen, maar ik voel er niks meer bij hoor. En hoe doe je dat dan? Dat doe je door je gedachten steeds op Jezus te houden, steeds aan Jezus denken, steeds over Zijn Woord nadenken, steeds nadenken over wat je gelezen hebt in de Bijbel. Dan gaan die andere gedachten je voorbij hoor. Dan is het zelfs zo dat je zelfs door aanrakingen niks bijzonders meer voelt.
Op zich zo simpel als wat, maar je moet de techniek gewoon door hebben, het vereist ook een stukje training. Hoe mooi ze ook lachen die vrouwen, ze maken mij daarmee niet verliefd hoor. Ik heb wel bewondering voor vrouwen hoor dat gaat niet weg, maar ik voel er verder niks meer bij. Ik praat normaal met ze, maar daarmee is het ook gezegd.
Je moet gewoon constant in je hoofd met de Here bezig zijn met Zijn Woord, ook aan de belofte trouwens, ik zit dan gewoon te fantaseren hoe het zal wezen om dan bij Jezus te zijn, nou als je zo je gedachten daar een beetje op houd, dan glippen al die andere zaken je ook voorbij, dan voel je niks meer hoor wanneer een vrouw lacht naar je, of wanneer dat ze je aanraakt of zo.
Op zich is het niet zo moeilijk hoor. Maar ik had nog een vraagje; hoe gaan jullie met afspraakjes om? Zijn jullie jezelf altijd tijdens een afspraakje of wat dan ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:30
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Maar ik had nog een vraagje; hoe gaan jullie met afspraakjes om? Zijn jullie jezelf altijd tijdens een afspraakje of wat dan ook? |
wil je nou echt dat we op jouw lappen (naar mijn mening nietszeggende) tekst nog reageren?
zoals ik al zei: ik vind jouw vraag emotioneel voyeurisme.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 18:33
|
|
|
voyeurisme? Wat is dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:00
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | voyeurisme? Wat is dat? |
Kijk das nou een soort van Ploptaal Geef mij de Smurfen maar, daar is er maar één die alles weet, Grote Smurf hadden wij daar aan kunnen vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:10
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | wil je nou echt dat we op jouw lappen (naar mijn mening nietszeggende) tekst nog reageren?
zoals ik al zei: ik vind jouw vraag emotioneel voyeurisme. |
Je bent geweldig! Maak er een seksueel tintje aanvast in de hoop dat jij gelijkt hebt. En met "we" hoor ik niet bij. Het lijkt wel op kabouter taal.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 7 januari 2013, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:23
|
|
|
Ja ik weet ook niet wat alle woorden betekenen, ik ben geen professor he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:24
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Ja ik weet ook niet wat alle woorden betekenen, ik ben geen professor he. |
Voel je niet schuldig hierover.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:25
|
|
|
kabouter bedoelt wsch emotioneel exhibitionisme, daar lijkt het wel op bij laverde maar is het in principe toch niet
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 8 januari 2013, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 19:36
|
|
|
KEITH722 schreef: | kabouter bedoelt wsch emotioneel exhibitionisme, daar lijkt het wel op bij laverde maar is het in principe toch net niet |
idd, net niet.... is niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:17
|
|
|
beste mensen, misschien moeten we Laverde met rust laten, het is duidelijk.
Geen enkele professionele hulp heeft soelaas geboden en zelf is hij ook duidelijk in wat hij (niet)wilt en niet minderjarig meer. Ofwel, als volwassene is hij helemaal alleen zelfstandig in het nemen van al zijn beslissingen, al dan niet met zijn Bijbelse Vader.
En al onze beste bedoelingen worden niet of bijna vijandig van repliek voorzien en/of word je met de Bijbel,(welke vertaling ook weer) om de oren geslagen waarin staat dat hij alleen 'gezond' is en ik (ik spreek voor mezelf) niet.
Ik mijd beter het forum, want de bloeddruk stijgt naar ongekende hoogte merk ik soms en das niet de bedoeling denk ik.
Ik ben ook geen type voor slap geklets helaas, dus wens jullie veel plezier hier.
All the best.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:41
|
|
|
CORNE927 schreef: | beste mensen, misschien moeten we Laverde met rust laten, het is duidelijk.
Geen enkele professionele hulp heeft soelaas geboden en zelf is hij ook duidelijk in wat hij (niet)wilt en niet minderjarig meer. Ofwel, als volwassene is hij helemaal alleen zelfstandig in het nemen van al zijn beslissingen, al dan niet met zijn Bijbelse Vader.
En al onze beste bedoelingen worden niet of bijna vijandig van repliek voorzien en/of word je met de Bijbel,(welke vertaling ook weer) om de oren geslagen waarin staat dat hij alleen 'gezond' is en ik (ik spreek voor mezelf) niet.
Ik mijd beter het forum, want de bloeddruk stijgt naar ongekende hoogte merk ik soms en das niet de bedoeling denk ik.
Ik ben ook geen type voor slap geklets helaas, dus wens jullie veel plezier hier.
All the best. |
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op dinsdag 8 januari 2013, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:43
|
|
|
MARITIME853 schreef: | |
Ook Corne mag zijn mening geven maritime!!! en ongelijk heeft tie zeker niet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:45
|
|
|
MARITIME853 schreef: | |
Tjonge, daar zal de bloeddruk van Corne thans weer omhoog schieten... Erg kinderachtige reactie, Mar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:46
|
|
|
Ja ieder mag zijn mening hebben toch? Ik snap niet dat mensen daar soms moeite mee hebben.
Beetje respect en liefdevol naar mekaar toe kan geen kwaad, dacht ik zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:48
|
|
|
[quote=LAVERDE524]Ja ieder mag zijn mening hebben toch? Ik snap niet dat mensen daar soms moeite mee hebben.
Beetje respect en liefdevol naar mekaar toe kan geen kwaad, dacht ik zo.[/quote]
Ja, en niet alleen naar onze blanke medemens.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:52
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tjonge, daar zal de bloeddruk van Corne thans weer omhoog schieten... Erg kinderachtige reactie, Mar! |
Soms is zo'n poppetje vergeleken met bepaalde teksten nog zo'n geen slecht idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:20
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Ooohw, je hebt geen dieven klauwen? ben even mezelf.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:22
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Ja ik weet ook niet wat alle woorden betekenen, ik ben geen professor he. |
hoeft ook niet, google even en je weet het in no-time...;0
Laatst aangepast door
|
LYDIA448
|
op dinsdag 8 januari 2013, 10:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:25
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tjonge, daar zal de bloeddruk van Corne thans weer omhoog schieten... Erg kinderachtige reactie, Mar! |
Hoezo dan soms is zwijgen beter toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:28
|
|
|
CORNE927 schreef: | beste mensen, misschien moeten we Laverde met rust laten, het is duidelijk.
All the best. |
Tnx, jij ook het beste en tot ziens...
Een forum is idd niet voor iedereen, en dat hoeft ook niet, want als alle leden van CM zich ook op het forum zouden tonen dan zou het wel heeeel erg druk worden en mensen weer afschrikken.
Persoonlijk vind ik het af en toe leuk om me weer op een forum te begeven, gewoon 'praten' met anderen op een veilige manier. Al 'durf' ik dit soort gesprekken ook prime live te voeren maar kom je dr niet zomaar toe met een ieder.
Het is een prima plek om je gedachten op een veilige manier te kunnen ventileren. Evt met gebruik van een escape...
Het ga je goed Corne!!
Laatst aangepast door
|
LYDIA448
|
op dinsdag 8 januari 2013, 10:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:29
|
|
|
Ook Maritime is vrij van reageren... en nog wel heel 'netjes' zonder woorden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:33
|
|
|
Maar....
Voyeurisme is het heimelijk en doorgaans met seksuele lustgevoelens kijken naar een of meerdere mensen die geheel of gedeeltelijk naakt zijn en al dan niet seksuele handelingen verrichten. In het algemeen is de voyeur een man die een vrouw of een minnend liefdespaar bespiedt.
De voyeuristische behoefte van mannen wordt commercieel uitgebuit. Om hun kooplust aan te wakkeren worden in de reclame bijvoorbeeld foto's gebruikt van aantrekkelijke en vaak schaars geklede vrouwen die zich onbespied lijken te wanen.
Het begrip voyeurisme wordt ook in niet-seksuele zin gebruikt voor de nieuwsgierigheid naar privézaken van vreemden. Uit het grote succes van een televisieprogramma als Big Brother blijkt dat die nieuwsgierigheid wijdverbreid is.
Bron: Wikipedia
voyeurisme (vgl. DSM-IV) een parafilie waarbij de betrokkene herhaaldelijk een sterke seksuele drang en fantasie heeft betreffende het bekijken van nietsvermoedende naakte of seksueel actieve personen; syn. mixoscopie. Gevonden op http://www.nederlands-woordenboek.com/voyeurisme
Laatst aangepast door
|
LYDIA448
|
op dinsdag 8 januari 2013, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 11:48
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoezo dan soms is zwijgen beter toch |
Als dat zo is, doe dat dan ook. En maak je der niet af met nutteloze smileys!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 13:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als dat zo is, doe dat dan ook. En maak je der niet af met nutteloze smileys! |
is dat niet omdat het een forum is en je je dus 'non-verbaal' duidelijk moet/wil maken?
misschien dat in real life niets meer wordt gezegd en de lichaamshouding sprekend en voldoende is...
|
|
Naar boven |
|
|