ChristianMatch

Forum

Met elkaar afvallen?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:35

Tja als ik sommige hier lees wordt ik jaloers Twijfelende smiley
Helaas heb ik al veel dingen geprobeerd, dietistes weten niet wat ze ermee aan moeten ik houd me aan hun dieet maar afvallen ho maar... ik heb op een sportschool dieeet gedaan met twee keer per week sporten jan en alleman viel af Erika dus niet Gefrustreerde smiley zo kan ik even doorgaan... mijn huisarts zei eens je zal ermee moeten leren leven je hebt een heel moeilijk lichaam ehh... dat kan ik dus niet Huilende smiley, smiley in tranen
Dus uiteindelijk 7 jaar geleden sonja bakker en ja hoor eindelijk viel 20 kilo af.... bleef eraf ging super.... ik bleek te weinig te eten echter ik kwam op bed te liggen met zware ischias dit duurde lang ging verkeerd eten en hopla dan zit je weer in de verkeerde tret... dan medicijnen gratis 15 kilo gewicht erbij.... weet dat er mensen zijn die het niet zullen geloven maar hoe minder ik eet hoe meer ik aankom.... en dit is echt waar... Ik hoop binnenkort weer te gaan Sonja bakkeren je mag alles eten allen je leert een andere manier van eten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:43

ERIKA129 schreef:
Helaas heb ik al veel dingen geprobeerd, dietistes weten niet wat ze ermee aan moeten ik houd me aan hun dieet maar afvallen ho maar... ik heb op een sportschool dieeet gedaan met twee keer per week sporten jan en alleman viel af Erika dus niet Gefrustreerde smiley zo kan ik even doorgaan... mijn huisarts zei eens je zal ermee moeten leren leven je hebt een heel moeilijk lichaam ehh... dat kan ik dus niet Huilende smiley, smiley in tranen
Dus uiteindelijk 7 jaar geleden sonja bakker en ja hoor eindelijk viel 20 kilo af.... bleef eraf ging super.... ik bleek te weinig te eten echter ik kwam op bed te liggen met zware ischias dit duurde lang ging verkeerd eten en hopla dan zit je weer in de verkeerde tret... dan medicijnen gratis 15 kilo gewicht erbij.... weet dat er mensen zijn die het niet zullen geloven maar hoe minder ik eet hoe meer ik aankom.... en dit is echt waar... Ik hoop binnenkort weer te gaan Sonja bakkeren je mag alles eten allen je leert een andere manier van eten Knipoog smiley

Ja mijn dieet is helaas niet toepasbaar op velen.
Ik kan me voorstellen dat mensen jaloers hierop zijn.
Maar ik baal er wel stevig van want een nieuwe garderobe koop je niet zo maar 1,2,3.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE009

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 20:02

Afvallen lukt mij wel.
Ik vind het veel moeilijker om daarna op gewicht te blijven.
Ik houd van lekker eten en lust bijna alles.
Ben een paar geleden een tijdje op een 'slankclub' geweest.
Van EGA. Bij mij werkte dat wel. Afvallen in clubverband.
Ben ruim 20 kg afgevallen. Nu wel weer wat aangekomen
maar niet meer zo veel gelukkig.
Nu probeer ik 'zelfstandig' op gewicht te blijven.
Lukt me aardig
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 20:18

ERIKA129 schreef:

Erika, even een vraagje, heb jij je weleens laten testen op je schildklieren of dat die goed functioneren?
Ik heb zelf altijd in de zorg gewerkt, maar had daar bij mezelf nooit aan gedacht, heb hetzelfde probleem gehad als jij, ik sportte als een gek, en ook zware sporten, krachttraining e.d en hardlopen, spinning, maar ik viel geen grammetje af helemaal niets, toen adviseerde de sportleraar om me te laten testen op de schildklieren, dat had ik gedaan, maar daar kwam ook niets bijzonders uit de bus.
Later bleek dus dat mijn medicijnen die ik een halfjaar daarvoor had geslikt, de boosdoener waren, die leggen je stofwisseling nagenoeg stil en dat kan wel tot een jaar duren voordat dat weer goed komt.
Vandaar dat ik nu met Cambridge bezig ben, want dat is het enige voor mij om van dat plateau af te komen, als ik die 6 à 7 kilo maar kwijt ben, dan lukt het mij welweer met sporten erbij want ik sport bijna iedere dag.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 21:28

MAMALOE463 schreef:
Erika, even een vraagje, heb jij je weleens laten testen op je schildklieren of dat die goed functioneren?
Ik heb zelf altijd in de zorg gewerkt, maar had daar bij mezelf nooit aan gedacht, heb hetzelfde probleem gehad als jij, ik sportte als een gek, en ook zware sporten, krachttraining e.d en hardlopen, spinning, maar ik viel geen grammetje af helemaal niets, toen adviseerde de sportleraar om me te laten testen op de schildklieren, dat had ik gedaan, maar daar kwam ook niets bijzonders uit de bus.
Later bleek dus dat mijn medicijnen die ik een halfjaar daarvoor had geslikt, de boosdoener waren, die leggen je stofwisseling nagenoeg stil en dat kan wel tot een jaar duren voordat dat weer goed komt.
Vandaar dat ik nu met Cambridge bezig ben, want dat is het enige voor mij om van dat plateau af te komen, als ik die 6 à 7 kilo maar kwijt ben, dan lukt het mij welweer met sporten erbij want ik sport bijna iedere dag.

Mijn schildklier is denk in mijn leven al keer of tien onderzocht!
Een maand geleden nog met gelijk allemaal andere stofjes, daar komt niks uit alles is goed... en toch is afvallen een heel groot probleem...
Maar ik ga het wel weer winnen hoor!! Heb de afgelopen 1.5 jaar al zoveel overwonnen en gewonnen dat ik deze strijd ook weer aan kan gaan maar zwaar gaat het worden! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 21:36

ERIKA129 schreef:
Mijn schildklier is denk in mijn leven al keer of tien onderzocht!
Een maand geleden nog met gelijk allemaal andere stofjes, daar komt niks uit alles is goed... en toch is afvallen een heel groot probleem...
Maar ik ga het wel weer winnen hoor!! Heb de afgelopen 1.5 jaar al zoveel overwonnen en gewonnen dat ik deze strijd ook weer aan kan gaan maar zwaar gaat het worden! Twijfelende smiley

Goedzo dat zijn wijze woorden! Lachende smiley
En natuurlijk zul je ook hierin je dipjes en zwakke momenten hebben, maar daarin moet je ook niet te streng zijn voor jezelf, ti's moeilijk maar je gaat het redden, dat heb je gezien met die 20 kilo die je bent kwijt geraakt, topprestatie Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:13

MAMALOE463 schreef:
Goedzo dat zijn wijze woorden! Lachende smiley
En natuurlijk zul je ook hierin je dipjes en zwakke momenten hebben, maar daarin moet je ook niet te streng zijn voor jezelf, ti's moeilijk maar je gaat het redden, dat heb je gezien met die 20 kilo die je bent kwijt geraakt, topprestatie Clown smiley

Ja dat was het maar nu weer zien te proberen helppppppppppp Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 13:34

ERIKA129 schreef:
Ja dat was het maar nu weer zien te proberen helppppppppppp Clown smiley

Mijn buuf zegt zo leuk altijd, Er moet een knop omgaan in mijn hoofd, maar die knop gaat nog maar niet om Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar het is wel een feit, je moet er aan toe zijn, en dan lukt het, zeker weten!
Dat heb je zelf gezien dat het je lukt toch, Erika?

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 24 augustus 2012, 13:34
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 15:33

Zo is het ook...er moet een knop om..
Vorig jaar vond ik de knop van stoppen-met-roken...
Het is me niet tegengevallen....
Nadat ik echter een dikke 10 kilo aankwam...werd ik daar niet vrolijker van..
Natuurlijk doe je dat zelf...door die... niet/meer/sigaret...zocht ik het in iets anders...Maar 2 knoppen tegelijk kon ik niet aan...
Toch is het weer mis gegaan...ik rook weer...(door de frustraties van het aankomen en stress) Ik ben namelijk wel degelijk een emotie eter!!!
De dokter vertelde me...dat even meer aankomen...minder risico's met zich meebrengt dan het roken...
Shaken is voor mij een optie...ooit viel ik met Herbalife 20 kilo af, maar te duur voor mij...Maar je hoeft geen keuze te maken uit je eten want er is een shake...
In clubverband...zie ik even niet zitten..maar een controle of ik toch echt mijn best doe heb ik eigenlijk wel nodig..
Toch geeft Weight Watchers ook een goed resultaat...en moedigen de afvallers elkaar vaak aan...dan geeft power om door te gaan...
Op 7 september gaat de roken knop weer om...(Ik kon het toch???)
Gelukkig ben ik verder goed gezond...ondanks mijn gewicht...
Het roken ben ik banger voor...dus staat bovenaan.
Inmiddels ben ik ook alweer 4 kilo kwijt...of ik lijn??
Nee, maar in plaats van een stuk chocola...of de overgebleven roze koek..(ben een zoetbek) is er nu...de sigaret...(ja...is ook duur!!!)
Ook drink ik te weinig...dus staat er nu een volle pot Pu-R-thee....
Die moet aan het eind van de dag leeg zijn...(kan bijna niet weg want je moet haast een wc op je rug meenemen...)
Ik weet het...ik kan het...maar knopjes vinden...DAT IS HET!

Enne...Jans ik vind het knap dat je 1stukje chocola kunt eten...!
Lachen die ander stukjes je dan niet toe???
Nou bij mij wel hoor...en ze praten nog ook en ik kan ze maar op 1 manier het zwijgen opleggen...

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 24 augustus 2012, 15:37
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 17:31

Ik vind zelf die shakes van Cambridge wel lekker, en wat je zegt Zeeland, je hoeft niet na te denken over wat je moet eten, ik zet s morgens drie zakjes shake klaar voor de hele dag, goed voor nog geen 500 calorieen Knipoog smiley

En k heb een lekkere manier gevonden om die shakes te maken, ik doe het water en de shake en drie ijsblokjes in een blender, dat mix ik even en dan heb ik een heerlijk koele uhmmm zegmaar soort milkshake, best lekker!

En je zit er goed vol van.
Mijn valkuil is als ik me aan een normaal dieet moet houden, dan ga ik toch wat snoepen tussendoor, en met die shakes hoef ik er niet over na te denken.
Ben nu weer een week bezig, zaterdag ff gesnoept, kon het niet laten, maar ben nu toch in ruim een week drie kilo kwijt Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 17:41

ZEELAND736 schreef:
Natuurlijk doe je dat zelf...door die... niet/meer/sigaret...zocht ik het in iets anders...Maar 2 knoppen tegelijk kon ik niet aan...
Toch is het weer mis gegaan...ik rook weer...(door de frustraties van het aankomen en stress) Ik ben namelijk wel degelijk een emotie eter!!!
De dokter vertelde me...dat even meer aankomen...minder risico's met zich meebrengt dan het roken...
Shaken is voor mij een optie...ooit viel ik met Herbalife 20 kilo af, maar te duur voor mij...Maar je hoeft geen keuze te maken uit je eten want er is een shake...
In clubverband...zie ik even niet zitten..maar een controle of ik toch echt mijn best doe heb ik eigenlijk wel nodig..
Toch geeft Weight Watchers ook een goed resultaat...en moedigen de afvallers elkaar vaak aan...dan geeft power om door te gaan...
Nee, maar in plaats van een stuk chocola...of de overgebleven roze koek..(ben een zoetbek) is er nu...de sigaret...(ja...is ook duur!!!)
Die moet aan het eind van de dag leeg zijn...(kan bijna niet weg want je moet haast een wc op je rug meenemen...)

Nou bij mij wel hoor...en ze praten nog ook en ik kan ze maar op 1 manier het zwijgen opleggen...

Geweldig! En zo herkenbaar! Hoewel; ik eet meestal ook maar 1 'stuk' chocola hoor... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:36

MAMALOE463 schreef:
Ik vind zelf die shakes van Cambridge wel lekker, en wat je zegt Zeeland, je hoeft niet na te denken over wat je moet eten, ik zet s morgens drie zakjes shake klaar voor de hele dag, goed voor nog geen 500 calorieen Knipoog smiley

En k heb een lekkere manier gevonden om die shakes te maken, ik doe het water en de shake en drie ijsblokjes in een blender, dat mix ik even en dan heb ik een heerlijk koele uhmmm zegmaar soort milkshake, best lekker!

En je zit er goed vol van.
Mijn valkuil is als ik me aan een normaal dieet moet houden, dan ga ik toch wat snoepen tussendoor, en met die shakes hoef ik er niet over na te denken.
Ben nu weer een week bezig, zaterdag ff gesnoept, kon het niet laten, maar ben nu toch in ruim een week drie kilo kwijt Lachende smiley Lachende smiley

Drie kilo?
Pfffff , als vissertje de dag moest doorkomen met 3 shakes zouden ze hem aan het eind van de dag kunnen oprapen.
En na een week ? Graatmager denk ik.

Vissertje houd het nog maar een beetje bij snoepen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 22:10

Wees maar blij Visser...dat je niet hoeft af te vallen...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:20

VISSER278 schreef:
Drie kilo?
Pfffff , als vissertje de dag moest doorkomen met 3 shakes zouden ze hem aan het eind van de dag kunnen oprapen.
En na een week ? Graatmager denk ik.

Vissertje houd het nog maar een beetje bij snoepen Knipoog smiley

Ach dat is een kwestie van wennen en tanden op elkaar, en dat kunnen wij vrouwen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 19:34

MAMALOE463 schreef:
Ach dat is een kwestie van wennen en tanden op elkaar, en dat kunnen wij vrouwen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ken ik best heeeeeel goed Knipoog smiley
Maar in mijn lijf komen geen shakes meer Kotsende smiley
Heb een poosje herbalife gedaan kost klauwen met geld en werdt er op een gegeven moment zo Zieke smiley van...
Nee laat mij maar weer proberen structuur, regelmaat en weer anders te gaan eten dan komt het vast wel goed Lachende smiley

Enne ik eet zelden chocolade dus dat is het zeer zeker niet.. en niet omdat ik het niet lust maar als ik het heb Kwijlende smiley ken dan nie stoppen moet het op Verlegen lachende smiley en dat heb ik zelden met iets maar met chocolade Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 19:17

Het is stilletjes hier.... Twijfelende smiley
Zijn jullie nu dan al die vakantie kiloooooos al kwijt?
Ikke nie..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 19:18

MARIANNE338 schreef:

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Waren het maar alleen vakantiekilo'tjes dan viel het wel mee dat was er namelijk niet 1 Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 1 september 2012, 19:19
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 19:27

MARIANNE338 schreef:
Het is stilletjes hier.... Twijfelende smiley (
Ojaa... hier gaat het over afvallen...
Deed ik ooit wel eens bijna van de keukentrap.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 september 2012, 19:30

MARIANNE338 schreef:

Ik ook niet
Mijn vrouw heeft mij veel te veel verwend met allelei smullen.
Straks komt december, daar komt die weer: pepernoten, gevulde speculaas, kerstmaaltijden, appelflappen, oliebollen.
Mijn lichaam wilt niet meer volproppen
Sinds vorige week ben ik begonnen met fitnessen.
Wie volgt?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 02:54

MARIANNE338 schreef:

Hoe krijg ik die verloren vakantiekilo's weer terug? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 13:25

VISSER278 schreef:
Hoe krijg ik die verloren vakantiekilo's weer terug? Lachende smiley

Nou simpel........ga lekker bij Herman eten! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 13:28

HERMAN388 schreef:
Ik ook niet
Mijn vrouw heeft mij veel te veel verwend met allelei smullen.
Straks komt december, daar komt die weer: pepernoten, gevulde speculaas, kerstmaaltijden, appelflappen, oliebollen.
Mijn lichaam wilt niet meer volproppen
Sinds vorige week ben ik begonnen met fitnessen.
Wie volgt?

Dan moet je vrouw de keuken uit...en jij erin joh! Twijfelende smiley
Tijden veranderen......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 13:34

MARIANNE338 schreef:

Euh..........ken je dat "uitstellen tot je ploft"? Verlegen lachende smiley

Ik heb voor volgende week een afspraak gepland......als de meeste bbq's geweest zijn. Die kilo's gaan er wel weer af.....ik kom er meestal pas na de vakantiefoto's achter dat ik weer moet lijnen.......
Mijn ondervinding is dat andere mensen meer last hebben van mijn overtollige kilo's dan ik! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 13:46

Gewoon de fiets pakken, lezen, mooie films kijken, alles om aandacht van eten af te leiden, maar dat je wel een leuke tijd hebt.

Ik was me hele leven rond 45 klilo, maatje 34 paste alleen. bij de meeste winkles hebben ze geen maatje 34...

Nou kwam ik eerst aan, 67 klio...

Tijdje erna woog ik 74...

Ja 45 kan en hoef ik niet meer te wegen, maar het hoogste wat ik mag wegen van mijn BMI is 63/64.

Dus....

Maar ja, ik maak er geen levensdoel van, bijkomend probleempje hoor, mijn zelfvertrouwen ligt er niet aan dat ik ietsie pietsie dikker ben...

Ik kan nog steeds een goed boek lezen, een goede film kijken, lekker fietsen, werken, en me vrienden zijn me vrienden ook al ben ik ietsie dikker Knipoog smiley

Maar ja, mijn doel is wel weer 63/64 klio natuurlijk...

Ja, ik kwam laatst iemand tegen die had me enkele jaartjes niet gezien, dus ja, van 45 kilo, naar 74, ze bleef lachen, elke keer als ik iets zei, wat dan ook, barste ze weer in lachen uit.
Ja, om me lachen, me niet uitlachen, daar is het ook helemaal geen type voor, om uit te lachenKnipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 2 september 2012, 14:01
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 16 september 2012, 15:04

ZEELAND736 schreef:

Hoe ist met stoppen met roken? Is dat nog gelukt?
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: zondag 16 september 2012, 16:43

Gezond eten en door elke dag een half uurtje wandelen en 1x in de week zwemmen wil ook heel goed gaan. Geen zetmeel van aardappels, teveel pasta`s eten dat maakt je juist aankomen. Nu ik 8 maanden geen aardappels meer eet ben ik 8 kilo `s kwijt geraakt en de beweging die ik doe.
Eet over de hele dag brood ochtends, smiddags en avonds. Tussendoor fruit en veel groene thee en water drinken. Tijdens mijn lunch broodje gezond en avonds kommentje groente `s met stukje vlees eten. Op die manier voel ik mij lekker vol en mocht ik op de avond trek krijgen dan verwen ik mij met een plak ontbijt koek.
Mijn moeder doet evenzo dit programma en zij is 15 kilo kwijt.
Zelf moet ik nog 20 kilo`s kwijt zien te raken om op juiste gewicht te komen en dat gaat mij zeker weten wel lukken met Gods kracht helemaal.

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 10:28

Klinkt goed Zwaan hoe jij het doet en met iemand samen gaat het ook makkelijker he zeker als het je moeder is Lachende smiley
Ik ben ook weer serieus bezig met kilo's kwijt raken doe ook een dieet met meer eiwitten en minder koolhydraten, dat werkt bij mij ook goed
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 11:07

Hoe ist met stoppen met roken? Is dat nog gelukt?

Wat later dan gepland....maar we gaan ervoor!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 11:25

Heb net eens gek gedaan met mijn dieet lukt hardlopen ff niet
Was van plan dit dieet 6 weken vol te houden
Zag ik net de actie van curves 6 weken onbeperkt sporten voor 49,50eu.
Ga ik doen Clown smiley
Heb al eerder op curves gezeten maar ben eraf gegaan omdat ik het zo tam vond ging er niet eens van zweten. Mijn idee van sport is dat je flink moe wordt. Maar de centimeters vlogen er toen wel af! En dat het zo tam is is nu voor mij een voordeel, je hoeft daarna echt niet te douchen en t is maar een half uurtje per keer zeg met omkleden 40 min Dus das nog eens te doen voor 6 weken.
En daarna weer hardlopen Lachende smiley

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 17 september 2012, 11:28
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 11:28

ROELANDE345 schreef:
Heb net eens gek gedaan met mijn dieet lukt hardlopen ff niet was van plan 6 weken dit vol te houden Zag ik net de actie van curves 6 weken onbeperkt sporten voor 49,50eu. Ga ik doen Clown smiley
Heb al eerder op curves gezeten maar ben eraf gegaan omdat ik het zo tam vond ging er niet eens van zweten. Mijn idee van sport i dat je flink moe wordt. Maar de centimeters vlogen er toen wel af! Dus nog eens 6 weken doen

Als je er na 6 weken weer mee stopt kom je weer aan!

Je kunt m.i. beter een sport uitzoeken die je zo leuk vindt dat je'm de rest van je leven volhoudt.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 17 september 2012, 11:28
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 5 van 6