Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:48
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mooie getuigenis Erika, dank je wel. Als Christen is het natuurlijk niet simpel in die omstandigheid waar jij in verkeer. Groot verlangen en fantastische fantasiën die je ook cadeau krijgt van de reclame. Maar ik denk dat je past in het plan dat God met je heeft, en Hij wil dat je ten volle vervult bent van Zijn liefde. Je hebt nu de keuze verder ingaan op je fantasiën hetgeen de goegemeente van cm niets liever heeft, of resoluut kiezen om dicht bij Jezus te wandelen. Up to you. Wake up |
Turf ik effe mee
IIIII IIIII IIIII III
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 22 juni 2012, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhhhhh was de zomer niet gisteren begonnen kan zijn dat ik de weg kwijt ben maar wat een pokke weerrrrrrrrrrrrr het hoost... hoost en hoost nogg eens ik wil zon |
Hm, zon, tja...Hoeven is weer aanwezig hier en het zonnetje is weer poef...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhhhhh was de zomer niet gisteren begonnen kan zijn dat ik de weg kwijt ben maar wat een pokke weerrrrrrrrrrrrr het hoost... hoost en hoost nogg eens ik wil zon |
je wou ook persé in het midden des lands wonen waar het altijd slecht weer is...
Ohneen, jullie werden daar geplaatst zeker...had je maar braver en deftiger moeten zijn dan mocht je in de mooiste provincie van NL wonen, namelijk Brabant...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:49
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Thanks Hanna, zal typefout verbeteren . |
probeer je dan ook gelijk alle namen op de juiste manier te spellen, herman?
oefening baart kunst.........
(niet alle domheid is te bestrijden met intelligentie hoorde ik pas.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:51
|
|
|
JOL252 schreef: | wat een invulling maar weer.... zucht. |
Ach Jol ik denk maar hij is niet wijzer!!! Had eerlijk gezegt wel zo'n reactie verwacht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:52
|
|
|
JOL252 schreef: | Turf ik effe mee
IIIII IIIII IIIII III |
graag, jol, dan kom ik ook eens aan andere dingen toe, weet je!!
hannah.......heeft al een dagtaak......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 22 juni 2012, 17:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:59
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Gebeurd zwart wit denken Frank, spijtig. Ik heb genoeg contacten met deze mensen om te weten hoe zwaar hun strijd is en hoe tevergeefs ze vechten. Mijn ervaring is dat dit zonder de hulp van God niet gaat. Hij verandert mensen, en wij broeders en zusters moeten hen omringen met liefde en proberen, proberen de barmhartigheid van Jezus te benaderen. Laten wij ons hiernaar uitstrekken naar Zijn liefde en deze doorgeve. En niet denken dat we het kunnen uit eigen kracht. Dat is evangelie ! |
Daarom dat ze in onze gemeente terug gaan lopen zijn... ze hebben echt die liefde ervaren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je wou ook persé in het midden des lands wonen waar het altijd slecht weer is...
Ohneen, jullie werden daar geplaatst zeker...had je maar braver en deftiger moeten zijn dan mocht je in de mooiste provincie van NL wonen, namelijk Brabant... |
Allereerst ..... ja ik ben hier geboren en jij import Enne de mooiste provincie is utrecht he met de utrechtseheuvelrug...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:02
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt een leuke reactie van Frank. Mogelijk kun hij ook aangeven hoe je als Christen hierin je weg zoekt. Zoals bv. de vraag kan je je sexualiteit beleven buiten het huwelijk en tegelijkertijd God eren ? [i] Natuurlijk als je geen christen bent, vormt er zich geen probleem. Me dunkt want dan is alles wat dit betreft veroorlooft. Toch [/i]
[color=#008000][i]Frank, het antwoord is nog altijd achterwege. De pot verwijt de ketel dat hij zwartziet. | [/i][/color]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Allereerst ..... ja ik ben hier geboren en jij import Enne de mooiste provincie is utrecht he met de utrechtseheuvelrug... |
Zo is het en niet anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:11
|
|
|
Hoeveel is deze Prins op het witte paard (Openb.19:11-16) je echt waard??
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:19
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Dit is echt "onder de gordel" en alles behalve 'liefdevol'
Hoe zou je het vinden als ik zoiets tegen jou zou zeggen in een discussie? |
Hoi Carmen,
Ik denk dat jij misschien het verband niet weet....het wás ook zeker niet liefdevol bedoelt...Iig, mijn feedback erop niet...en dat had z'n redenen...
Groetjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:28
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi Carmen,
Ik denk dat jij misschien het verband niet weet....het wás ook zeker niet liefdevol bedoelt...Iig, mijn feedback erop niet...en dat had z'n redenen...
Groetjes! |
Ik vind geen enkele reden zwaar genoeg wegen om en plein publiek mensen te gaan afzeiken, of als je het niet met hem eens bent dan maar kwetsende opmerkingen te plaatsen. Of met een hele groep te gaan jennen (turven): daar is dit forum niet voor.
Dit getuigt niet echt van christelijk karakter; je hebt dan ook geen grond meer om kritiek te hebben op die ander omdat je je zelf schuldig hebt gemaakt aan nogal laag gedrag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waarom ben ik toch terug op CM gekomen??? Ik wist dat de vrouwen niet de makkelste wezens waren maar nu beginnen de mannen ook al lastig te doen... |
Eeen stukje medeleven noemen ze dat hier in Zeeland. Maar goed , ik hou m'n mond wel.
Frank, is je heg al gesnoeid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Allereerst ..... ja ik ben hier geboren en jij import Enne de mooiste provincie is utrecht he met de utrechtseheuvelrug... |
Nog nooit buiten de provincie geweest zeker?
In zeeland is het al heel de dag droog voor zover ik weet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:45
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vind geen enkele reden zwaar genoeg wegen om en plein publiek mensen te gaan afzeiken, of als je het niet met hem eens bent dan maar kwetsende opmerkingen te plaatsen. Of met een hele groep te gaan jennen (turven): daar is dit forum niet voor.
Dit getuigt niet echt van christelijk karakter; je hebt dan ook geen grond meer om kritiek te hebben op die ander omdat je je zelf schuldig hebt gemaakt aan nogal laag gedrag. |
Hai,
Dusz...als en omdat je christen bent, kan je gewoon over je heen laten lopen, je met bijbelteksten laten bekogelen met negatieve bedoeling, je laten afzeiken...en als je iets terugzegt, ben jíj aan het afzeiken....
Ik heb assertiviteit geleerd, dat is niet woedend worden, maar ook niet over je heen laten lopen. Maar gewoon iemand proberen dingen in te laten zien. Ja, en als iemand een bord voor zijn hoofd heeft, dan gaat dat niet even altijd even vriendelijk. Is in real liefe bij mij iig ook zo. Ik trek grenzen met sommigen van me vrienden, en soms kan dat hard overkomen. Maar over me heen laten lopen op wat voor manier dan ook, dát is pas schadelijk, zeker als degene daarvoor bijbelteksten voor zou gebruiken om iemand mee te slaan, cq in een verkeerd daglicht probeerd te zetten.
Er zijn zelfs enkelen die hier eventjes niet meer komen na herhaalde malen te zijn afgezeikd door Herman....
Groetjes.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 22 juni 2012, 19:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:48
|
|
|
En degene die wordt terechtgewezen, en geturft, wat nog een grappige manier is, vind ik, die is begonnen met en plein mensen af te zeiken, sterker nog, blijft daar na vriendelijke vermaningen nog steeds mee doorgaan, maar ja, dan zou je van het begin moeten lezen, enkele pagina's terug...weet niet welke pagina...
ff opgezocht...
Het gezeik begon bij pagina 77, na al eerder gezeik, voor pagina 77 en op andere topics, waar sommigen nog grapjes maakten van 'na elke posting van mij zie ik een blauwe tekst, lijkt wel of ik gestalkt wordt:), ed'.
Toen bleef iedereen dingen niet aanrekenen, maar als het dan even later weer gebeurt, maar dan nog wat erger, ja, ik blijf iig niet liefieg doen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 22 juni 2012, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:49
|
|
|
Prachtige en eerlijke reaktie Erika.
Het is geen geheim hoe ik erover denk en echt, ik ben christen... Ik kan niet genoeg benadrukken dat een relatie uit zoveel meer bestaat dan uit sex. Ik had in mijn profiel staan dat ik iemand zocht die mijn HART wilde veoveren en niet allleen mijn lijf. Iemand die me wil beminnen en niet wil neuken.
Maar intimiteit zit ook in een kopje thee inschenken, een lief briefje, een hartje in de boter, een bos bloemen, een schroef de muur in jasen.
Neem heerlijk de tijd om elkaar te leren kennen, neem de tijd om eventuwel 2 gezinnen samen te voegen en GENIET en maak fEEST.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Prachtige en eerlijke reaktie Erika.
Het is geen geheim hoe ik erover denk en echt, ik ben christen... Ik kan niet genoeg benadrukken dat een relatie uit zoveel meer bestaat dan uit sex. Ik had in mijn profiel staan dat ik iemand zocht die mijn HART wilde veoveren en niet allleen mijn lijf. Iemand die me wil beminnen en niet wil neuken.
Maar intimiteit zit ook in een kopje thee inschenken, een lief briefje, een hartje in de boter, een bos bloemen, een schroef de muur in jasen.
Neem heerlijk de tijd om elkaar te leren kennen, neem de tijd om eventuwel 2 gezinnen samen te voegen en GENIET en maak fEEST. |
KLOPT INGE.
de wereld wil je alleen neuken , tenminste zo ervaar ik het om me heen! Vooral in de taxi wereld heb ik het ervaren, alle leeftijden en getrouwd of niet maak niet uit!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:05
|
|
|
INGE721 schreef: | Prachtige en eerlijke reaktie Erika.
Neem heerlijk de tijd om elkaar te leren kennen, neem de tijd om eventuwel 2 gezinnen samen te voegen en GENIET en maak fEEST. |
Ja, vind ik ook een mooie reaktie van Erika. Zeker omdat ze nog geen relatie heeft gehad.
Dat is mensenlijk, zo heef God ons gemaakt, en net als Jol zei: dat onderdrukken van die gevoelens en ontkennen is schadelijk....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 22 juni 2012, 19:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:07
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [/i][/color] |
Een ongelovige of anders gelovende heeft ook normen en waarden,die gooien niet allemaal hun eigenwaarde overboord. Jouw beeld van mensen die totaal geen seksuele rem hebben is volslagen uit de lucht gegrepen en wereldvreemd
Ik wacht nog steeds op Bijbelteksten waaruit blijkt dat lichamelijk contact voor een huwelijk uitgesloten is,ik kijk er naar uit.
Steeds als ik hier iets lees komt het Hooglied bij me op,een zeer verrassende tekst(bomvol fantasieen!).Ik veronderstel dat God een tekst over uitsluiting van seks voor het huwelijk in de Bijbel had laten plaatsen als Hij het zo belangrijk vond............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:08
|
|
|
Nog bijna een wwek op mijn nieuwe computer wachten
Tot zolang kloooien op een te klein toetsenbord.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:16
|
|
|
INGE721 schreef: | Nog bijna een wwek op mijn nieuwe computer wachten
Tot zolang kloooien op een te klein toetsenbord....... |
Tja ze zeggen geduld is een schone zaak he sterkte met wachten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog nooit buiten de provincie geweest zeker?
In zeeland is het al heel de dag droog voor zover ik weet. |
Jazker visser maar ik sla Zeeland graag over heb daar niet zoveel mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
|
|
INGE721 schreef: | Nog bijna een wwek op mijn nieuwe computer wachten
Tot zolang kloooien op een te klein toetsenbord....... |
en verzekers dan nog een hollands toetsenbord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:17
|
|
|
XABIA794 schreef: | en verzekers dan nog een hollands toetsenbord |
Zeg madammeke was er nie goed met een hollands??? Bestaat er wel een belgische dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:17
|
|
|
Als je Herman quote krijg je niet eens meer zijn tekst, dan moet je kopieeren/knippen en plakken.
Misschien een hint van de redactie, negeren en doorgaan, ja, zo vat ik het op hoor
Fijne en Gezegende Avond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zeg madammeke was er nie goed met een hollands??? Bestaat er wel een belgische dan |
ik dacht toch dat de hollanders de enige europeanen waren met een qwerty ding...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:24
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik dacht toch dat de hollanders de enige europeanen waren met een qwerty ding... |
Een watte sorry ben blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:35
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En degene die wordt terechtgewezen, en geturft, wat nog een grappige manier is, vind ik, die is begonnen met en plein mensen af te zeiken, sterker nog, blijft daar na vriendelijke vermaningen nog steeds mee doorgaan, maar ja, dan zou je van het begin moeten lezen, enkele pagina's terug...weet niet welke pagina...
ff opgezocht...
Het gezeik begon bij pagina 77, na al eerder gezeik, voor pagina 77 en op andere topics, waar sommigen nog grapjes maakten van 'na elke posting van mij zie ik een blauwe tekst, lijkt wel of ik gestalkt wordt:), ed'.
Toen bleef iedereen dingen niet aanrekenen, maar als het dan even later weer gebeurt, maar dan nog wat erger, ja, ik blijf iig niet liefieg doen.... |
Ik vat het ff niet Shanita; die quote waarop ik kritiek had was van Petra en niet van jou.
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik heb nergens gezien dat Herman iemand anders heeft afgezeken of bewust gekwetst. Bij een heleboel andere mensen zie ik dit wel. Ik begrijp hem niet altijd, maar dat is iets anders. Mogelijk heb ik eroverheen gelezen, maar dan nog vind ik niet dat je kwaad met kwaad moet vergelden. Natuurlijk moet je niet over je heen laten lopen, maar je grenzen trekken door bewust kwetsende opmerkingen te plaatsen is denk ik niet de juiste manier.
Het turven zegt niets omdat het alleen gebeurt bij iemand waarmee men het kennelijk niet eens is. Degenen die voor sex voor het huwelijk zijn hebben (minstens) net zoveel oordelen en vooroordelen als degenen die er tegen zijn. Daarom vind ik het allesbehalve grappig. Het is een manier om anderen in de zeik te zetten en zonder argumenten de discussie te beinvloeden.
Ik zou graag meedoen aan deze discussie; mijn mening over het onderwerp geven gestaafd met bijbelteksten, maar ik heb dit tot nu toe gelaten vanwege de agressie van sommigen. En de reakties die je krijgt zodra je een bijbeltekst aanhaalt. Je wordt hier belachelijk gemaakt als je tegen sex voor het huwelijk bent en je wordt uitgedaagd om je mening met bijbelteksten te bewijzen. Zodra je dat doet wordt je uitgescholden omdat je zogenaamd met "bijbelteksten smijt".
Het is jammer dat er geen open en eerlijke discussie kan plaatsvinden zonder dat mensen 'andersdenkenden' meteen in een hokje stoppen.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op vrijdag 22 juni 2012, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|