ChristianMatch

Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3916 3917 3918 3919 3920 3921 3922 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:34

INGE721 schreef:
Het blijft me verbazen dat dit topic zo populair blijft.

Een paar andere dingetjes.
Waarom zo uitgebreid stil staan bij SEX voor het huwelijk terwijl er zoveel andere zaken ook meespelen.
Voor het gemak ga ik even uit van mijn eigen situatie.

Waar gaan we wonen????Hij heeft een koopwoning, als het onverhoopt weer tot een scheiding zou komen moet hij mij uitkopen....ik huur, als ik mijn huur opzeg vind ik nergens meer zo een groot huis. Dit praktische gaat nog lang niet over vrienden, clubs die je achterlaat....

Hoe is je dagritme??? Hij uitgesproken ochtendmens terwijl voor mij de ochtendstond noooooooit goud in de mond heeft.

Hoe ziet jouw aanrecht eruit??? Ik erger me dood omdat hij continu mijn waterbeker in de vaatwasser zet terwijl hij het vreselijk vindt als hij bij mij de afwas van 2 dagen ziet.

Welke meubels houden we???? Wat gooi jij weg en wat gooi ik weg.....

Hoe nemen we beslissingen. Ik ben in de jaren dat ik alleen was errug democratisch gaan denken. Als ik zin had in pizza dan at ik pizza.
Als ik vond dat ik kleding nodig had kocht ik kleding. Nu moet ik duidelijk met iemand rekening houden.

Hoe vouw jij je wasgoed op??????

Hoe matchen onze kinderen met elkaar???

Het gaat om zoveel meer in een relatie......en ja, ik vind dat je daar heel hard aan moet werken voor je gaat trouwen en je gedachten en gevoel niet moet laten verzuren door een verlangen naar sex.

Als het goed is hebben de gescheiden mensen die hier zijn toch een bevredigend huwelijk achter de rug???? En dan zouden deze gevoelens opeens zondig zijn?????

Let wel, ik predik geen vrije liefde ( ik predik nooit Smiley die vol vragen zit ).

Ja Inge, dat herken ik.

En wat kunnen sommige mannen dan verschrikkelijk zeuren Boze smiley , over de was opvouwen, over de afwas. Nog erger dan de ergste vrouw.... Zieke smiley

Ja, en dat gedoe met meubels en goederen. Ja, de een is hieraan gehecht, de ander daaraan. en als je dan ook niet de ruimte heb, zodat beidde hun hobby's/werk redelijk kunnen uitvoeren?, omdat je bijmekaar gaat hokken omdat 'men' zonodig vindt dat je moet trouwen.

Neehee, echt niet, als ik ooit nog eens iemand tegen kom, je weet maar nooit, dan blijf ik heerlijk in mijn eigen huis met mijn eigen dingen en vrienden. Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:38

JOSINA022 schreef:
Nee hoor Knipoog smiley

Oh nee??? Zo, zo... Valsheid in geschrifte noemen we dat he, als je loopt te cheaten in je profiel... Hoe zat dat ook alweer...? "Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste..." Toch...? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:40

HERMAN968 schreef:
[i]Dank je wel voor het antwoord, Inge. Je hebt het vooral over de praktische regelingen van je pertnerschap. Hoe zit dat met het geestelijke dan. Mijn vraag dan ook laat je je leiden door de christelijke leer. Waar situeert God dan in je levenswijze ? Engeltje smiley [/i]

De meeste denken praktisch Herman en soms ook logisch ook...

Maar Inge heeft wel een punt dat het de gemoederen behoorlijk bezig houdt. Het is blijkbaar een hot item, die als je logisch beredeneerd niet zo belangrijk hoeft te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:41

GLORIA404 schreef:
dit is echt waar gebleken!! zondagmorgen werd ik wakker met vreselijke angst. ik was bang flauw te gaan vallen als het zo doorging. vroeg in de middag in de zon gezeten met opwekkingsliedjes op mijn hoofd (mp3) en buikademhaling geoefend.
eenmaal in de kerk om 15 uur was ik bijna helemaal in de rust!!! heerlijk meegezongen met de schitterende liederen, w.o.: "ik vermag alle dingen in Hem, Die mij kracht geeft!!" in broederlijke liefde uitgezocht door een oudste, die ook mij doopte, samen met een gastvoorganger. Engeltje smiley
toen ik eenmaal in het water stapte was ik ook rustig. ik las voor: jesaja 12 vers 4 t/m 6 als getuigenis.
ik kneep mijn neus niet dicht, dat had ik me voorgenomen, ik ging vol vertrouwen onder. het deed een beetje pijn in mijn neus, maar dat was maar even. erna de doop/zegen met de Heilige Geest. ondertussen zong de gemeente: "er is een dag" lied wat ikzelf (oa) uitgekozen had.... na die zegen nog meegezongen, al druipend..
dank voor jullie gebeden en het aan mij denken!!!
God is groot, Hem zij alle eer!!

geweldig Gloria Lachende smiley en natuurlijk is het echt waar,god laat ons niet in de steek als wij iets ergs moeilijk vinden, geeft ons de kracht, daar kunnen we op vertrouwen. ook al is dat in de praktijk heel moeilijk omdaar op te vertrouwen. Dapper van je zonder je neus dicht te houden.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:43

HANNAH810 schreef:
deze opmerking kan ik niet plaatsen, herman!! Twijfelende smiley

Ach laat maar Hannah, sommige mensen ...... het zijn net kinderen , ze blij-ven om aandacht vragen.

Maar inderdaad Herman , visser kán nog steeds genieten van het Händels Halleluja- lied.
Het blijft mooi maar om het nu zaterdag uit te gaan voeren op de hei ??? Smiley die vol vragen zit

Dus dan nu maar even de link , kan je er ook van mee genieten.

En om weer ontopic te zijn: Zaterdag picknicken op de hei in Ede .

Visser heitter sin in. Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=Abcgpn2UTV8

Laatst aangepast door
VISSER278
op dinsdag 12 juni 2012, 18:45
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:44

BEUN656 schreef:
Nou, ik ben inmiddels druk bezig met het zoeken naar draagvlak voor dit, op zichzelf, briljante idee... Clown smiley

Het draagvlak zouden de leden voor je kunnen creëren....
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:44

PETRA411 schreef:
geweldig Gloria Lachende smiley en natuurlijk is het echt waar,god laat ons niet in de steek als wij iets ergs moeilijk vinden, geeft ons de kracht, daar kunnen we op vertrouwen. ook al is dat in de praktijk heel moeilijk omdaar op te vertrouwen. Dapper van je zonder je neus dicht te houden.

Op de beloften van God kun je bouwen, Petra. Je moet ze natuurlijk weten te vinden in de Bijbel. En ik twijfel niet aan dat jij die vindt gezien je schrijverstalent Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:46

VISSER278 schreef:
Ach laat maar Hannah, sommige mensen ...... het zijn net kinderen , ze blij-ven om aandacht vragen.

Maar inderdaad Herman , visser kán nog steeds genieten van het Händels Halleluja- lied.
Het blijft mooi maar om het nu zaterdag uit te gaan voeren op de hei ??? Smiley die vol vragen zit

Dus dan nu maar even de link , kan je er ook van mee genieten.

http://www.youtube.com/watch?v=Abcgpn2UTV8

Klopt Visser,
ik was deze keer te vlug in mijn reactie Verlegen lachende smiley
en dacht dat Carmen reageerde op jou.
Da's ook een mop. Beter lezen, klopt ! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:47

LEONARD480 schreef:

Goed plan, als jij alvast ff gaat lobbyen voor mij, graag! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:49

LEONARD480 schreef:

Goed plan, als jij alvast ff gaat lobbyen voor mij, graag! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:50

Mijn zoontje van 9 jaar komt ook mee kan dat?
En een vriendin van mij zij staat ook hier op CM, Hester van 44 jaar, zij wilde ook mee, kan dat nog?
En moeten we nog eten e.d meenemen voor de picknick en barbeknoei zeker?
Ieder voor zich?
Groetjes, word mooi weer he!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:53

MAMALOE463 schreef:
Mijn zoontje van 9 jaar komt ook mee kan dat?
En een vriendin van mij zij staat ook hier op CM, Hester van 44 jaar, zij wilde ook mee, kan dat nog?
En moeten we nog eten e.d meenemen voor de picknick en barbeknoei zeker?
Ieder voor zich?
Groetjes, word mooi weer he!

uiteraard kunnen ook zij meekomen, mamaloe!
ik vul je naam in op de lijst, en zal de info nog even opnieuw plaatsen, waar je precies in lezen kunt, welke afspraken er gemaakt zijn over het eten ed.

gezellig; tot zaterdag!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:55

LEONARD480 schreef:
De meeste denken praktisch Herman en soms ook logisch ook...

Maar Inge heeft wel een punt dat het de gemoederen behoorlijk bezig houdt. Het is blijkbaar een hot item, die als je logisch beredeneerd niet zo belangrijk hoeft te zijn.

Klopt Leonard, ik vroeg dan ook meer algemeen, in hoever de christelijke levensstijl van Inge meespeeld in die het nemen van beslissingen.

Laatst aangepast door
HERMAN968
op dinsdag 12 juni 2012, 18:56
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:57

XABIA794 schreef:

Ik zal anders een vlag meebrengen Clown smiley

Cool! Levend stratego?! Wie neemt de bommen mee?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:59

CARMEN073 schreef:

bommen??? ik ben de spion.....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:59

CARMEN073 schreef:

vaatjes buskruid genoeg aanwezig, carmen, denk je niet?? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:00

we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
mar608, regio 0182, 51 jaar
qsjes546, regio 035, 43 jaar
xabia794, regio belgie, 48 jaar
tink100, regio 072, 44 jaar
nicky298, regio 0345, 46 jaar met haar moeder
gina238, regio 030, 47 jaar
riatjuuuh149, met zoon van 12 jaar
tineke986, regio 072, 49 jaar
mamaloe463, regio 0522, 38 jaar, met drie kinderen (4, 9 en 14 jaar)
hester959, regio 038, 44 jaar
madelief935, regio 0180, 39 jaar
flowerful304, regio 010, 43 jaar
vriendin van flowerful, 51 jaar
nóg een vriendin van flowerfull, 39 jaar
en NÓG een vriendin van flowerfull!! 42 jaar
mariach691, regio 026, 54 jaar
carmen073, regio 0343, 48 jaar

harald940, regio 038, 37 jaar
jan578, regio 0172, 53 jaar
marsjg370, regio 0346, 44 jaar
willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3)
leonard480, regio 0184, 44 jaar
visser278, regio 0113, 44 jaar
jojada952, regio 0512, 48 jaar
ludovis284, regio 0184, 55 jaar
xander435 regio...., 38 jaar?
mar907, regio 0596, 49 jaar
dik, 46 jaar, regio nicky
pieter246, regio 026, 42 jaar
marcel188, regio 075, 46 jaar
leo269, regio 010, 46 jaar
met "iemand"
herman968, regio belgie, 56 jaar
vriend van herman968
peter989, regio 0418, 44 jaar
jacob817, regio 0318, 54 jaar

BBQ en houtskool worden meegenomen door;
- jan578 neemt BBQ mee
- evt visser neemt BBQ mee
- flowerful304 neemt BBQ mee
-

feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door;
-leonard480
-
-

WIE KAN JOJADA VAN STATION EDE OPHALEN?

WIE NEEMT ER HOUTSKOOL BRIKETTEN MEE?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 12 juni 2012, 21:59
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:00

HANNAH810 schreef:
vaatjes buskruid genoeg aanwezig, carmen, denk je niet?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

vaatjes buskruid?? dan toch zeker buskes met kruden en specerijen...voor op de bbq
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:07

FLOWERFUL304 schreef:
Ik weet dat de boeken van wilkin van de kamp over bevrijding gaan. maar dat je dat wat ik schrijf gelijk aan zijn boeken toeschrijft vlgs mij heb ik dat niet zo gebracht. Ik heb zijn boeken eerder geadviseerd omdat ik dus ook denk dat dat de mensen ook op weg kan helpen daar hij vele aspecten behandeld. En wilkin is ook heel duidelijk over sex dat dat voor het huwelijk bestemd is net als in de bijbel. Sorry, maar het lijkt erop dat jij mij niet begrijpt, maar dat maakt niet uit.

Jij mag vinden wat je vindt over hoererij en ontucht en ik mag plaatsen wat ik van hoererij en ontucht vind. Daar is het forum voor. Dat je het niet met mij eens bent van wat ik vind, kan ik begrijpen maar kom mij niet zeggen wat ik wel of niet onder hoererij kan plaatsen, ik beslis daar zelf over. Staat het je niet aan, jammer dan. Ik vind wat ik vind en voor de rest moet ieder het voor zichzelf weten wat die wil vinden. Ik dwing niemand om het te accepteren of over te nemen, laat dat duidelijk zijn.

We zitten op het forum elkaars meningen te delen over het onderwerp sex voor het huwelijk. Laten we dat op een volwassen en respectvolle manier doen zonder persoonlijk te worden zoals uitigen over strakke denken, angstig geloof etc. Want ik begin al die persoonlijke opmerkingen naar mijn adres zat te worden. Blijven jullie aub bij het onderwerp zonder persoonlijk te worden over mijn levenswijze of denken wat het vlgs julie wel of niet is en wat jullie conclusie daar ook over is.
Bij voorbaat dank.

Daar je op me "persoonlijk" reageert...
Je zit hier op een forum waar inderdaad vraag en antwoord geplaatst wordt.
Het was niet de bedoeling om "respectloos" en "onvolwassen" te zijn.
Ik geef gewoon reacties op hetgeen hier geplaatst word.
Nogmaals is het niet mijn bedoeling om jou mening er onder uit te halen, maar ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren op uitingen die je geeft.
Als je bijvoorbeeld roken onder dezelfde noemer plaatst als zelfbevrediging en hoererij... Mogen we daar aub ook op reageren, of is alleen jou mening de juiste?
Waarom ik reageerde op het item van wilkin (breken van banden)... was voor mij een aanleiding dat het over bevrijding ging van banden die zouden kunnen ontstaan zijn door "verkeerde" omgang.
Intimiteit creëert een band, maar niet altijd een verkeerde gebondenheid.
Ik kan niet interpreteren dat je door elke band die je aangaat (ook al is het met een niet-christen) dat je dan een occulte belasting/band zou hebben.
Als je iemand aanstuurt dat die persoon wel eens een bevrijdingsweekendje nodig zou hebben, wil je eigelijk zeggen dat die persoon gebonden is (is maar een gevolg van denken hoor)
Inderdaad is het niet belangrijk dat ik anders denk of redeneer. In tegendeel, het zou een verrijking mogen zijn dat we elkanders meningen "mogen" plaatsen.
Als je onze reacties zat bent Smiley die vol vragen zit wat wil je dan?

Laatst aangepast door
XABIA794
op dinsdag 12 juni 2012, 19:08
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:12

Mooi om te lezen GLORIA! gloria in excelsis Deo ere zij God
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:12

TINK100 schreef:
vaatjes buskruid?? dan toch zeker buskes met kruden en specerijen...voor op de bbq

owjah, die was ik vorige keer vergeten
en wat dacht je van Rosemarijn, dat mag niet missen op een bbq...
Maar dat ruikt mssch dan weer teveel naar w*t
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:47

XABIA794 schreef:
owjah, die was ik vorige keer vergeten
en wat dacht je van Rosemarijn, dat mag niet missen op een bbq...
Maar dat ruikt mssch dan weer teveel naar w*t
Clown smiley

ooww, maar rozemarijn is wel errug lekker op de bbq...meenemen miss X!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:49

XABIA794 schreef:
Daar je op me "persoonlijk" reageert...
Je zit hier op een forum waar inderdaad vraag en antwoord geplaatst wordt.
Het was niet de bedoeling om "respectloos" en "onvolwassen" te zijn.
Ik geef gewoon reacties op hetgeen hier geplaatst word.
Nogmaals is het niet mijn bedoeling om jou mening er onder uit te halen, maar ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren op uitingen die je geeft.
Als je bijvoorbeeld roken onder dezelfde noemer plaatst als zelfbevrediging en hoererij... Mogen we daar aub ook op reageren, of is alleen jou mening de juiste?
Waarom ik reageerde op het item van wilkin (breken van banden)... was voor mij een aanleiding dat het over bevrijding ging van banden die zouden kunnen ontstaan zijn door "verkeerde" omgang.
Intimiteit creëert een band, maar niet altijd een verkeerde gebondenheid.
Ik kan niet interpreteren dat je door elke band die je aangaat (ook al is het met een niet-christen) dat je dan een occulte belasting/band zou hebben.
Als je iemand aanstuurt dat die persoon wel eens een bevrijdingsweekendje nodig zou hebben, wil je eigelijk zeggen dat die persoon gebonden is (is maar een gevolg van denken hoor)
Inderdaad is het niet belangrijk dat ik anders denk of redeneer. In tegendeel, het zou een verrijking mogen zijn dat we elkanders meningen "mogen" plaatsen.
Als je onze reacties zat bent Smiley die vol vragen zit wat wil je dan?

goeie vraag Xabia Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:49

FLOWERFUL304 schreef:
Ik weet dat de boeken van wilkin van de kamp over bevrijding gaan. maar dat je dat wat ik schrijf gelijk aan zijn boeken toeschrijft vlgs mij heb ik dat niet zo gebracht. Ik heb zijn boeken eerder geadviseerd omdat ik dus ook denk dat dat de mensen ook op weg kan helpen daar hij vele aspecten behandeld. En wilkin is ook heel duidelijk over sex dat dat voor het huwelijk bestemd is net als in de bijbel. Sorry, maar het lijkt erop dat jij mij niet begrijpt, maar dat maakt niet uit.

Jij mag vinden wat je vindt over hoererij en ontucht en ik mag plaatsen wat ik van hoererij en ontucht vind. Daar is het forum voor. Dat je het niet met mij eens bent van wat ik vind, kan ik begrijpen maar kom mij niet zeggen wat ik wel of niet onder hoererij kan plaatsen, ik beslis daar zelf over. Staat het je niet aan, jammer dan. Ik vind wat ik vind en voor de rest moet ieder het voor zichzelf weten wat die wil vinden. Ik dwing niemand om het te accepteren of over te nemen, laat dat duidelijk zijn.

We zitten op het forum elkaars meningen te delen over het onderwerp sex voor het huwelijk. Laten we dat op een volwassen en respectvolle manier doen zonder persoonlijk te worden zoals uitigen over strakke denken, angstig geloof etc. Want ik begin al die persoonlijke opmerkingen naar mijn adres zat te worden. Blijven jullie aub bij het onderwerp zonder persoonlijk te worden over mijn levenswijze of denken wat het vlgs julie wel of niet is en wat jullie conclusie daar ook over is.
Bij voorbaat dank.

Ho ho Flowerfull......jij hebt een uitgesproken mening en die hebben anderen ook......als je dat persoonlijk opvat moet je niets op een forum schrijven en jij kan er ook wat van......Als je jouw mening niet deelt komen satan en de duivel ook om de hoek kijken....en dat kan wel????
Maar als ik aangeef dat ik het een soort angst en star geloof vind mag dat niet?
Dat is dan niet helemaal fair......
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:53

op het gevaar af, dat ik er veel reacties op ga krijgen....

In de laatste Eva, vrouwen tijdschrift van de EO, dat over de midlife gaat en niet zozeer over de gebruikelijke crisis die er bij hoort staat een opschrift bij een artikel.....

SEX IS DOOR GOD GESCHAPEN, MAAK ER EEN FEEST VAN.......

lijkt mij duidelijk....maar is verder ieder zijn eigen keuze om dit wel of niet buiten het huwelijk te doen.....en daar horen geen veroordelingen bij, laat dat aan de Enige over, die daar over gaat....
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:53

TINK100 schreef:
ooww, maar rozemarijn is wel errug lekker op de bbq...meenemen miss X!!!!

ruikt naar occult gras Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:54

XABIA794 schreef:
ruikt naar occult gras Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

gooi maar op, ben toe aan een verdoving, occult of niet.... Knipoog smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:55

gisteren een nare dag gehad en nu met migraine in bed.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:55

TINK100 schreef:
op het gevaar af, dat ik er veel reacties op ga krijgen....

In de laatste Eva, vrouwen tijdschrift van de EO, dat over de midlife gaat en niet zozeer over de gebruikelijke crisis die er bij hoort staat een opschrift bij een artikel.....

SEX IS DOOR GOD GESCHAPEN, MAAK ER EEN FEEST VAN.......

lijkt mij duidelijk....maar is verder ieder zijn eigen keuze om dit wel of niet buiten het huwelijk te doen.....en daar horen geen veroordelingen bij, laat dat aan de Enige over, die daar over gaat....

Maar dan blijft de hamvraag: voor het huwelijk of er na??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:57

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan blijft de hamvraag: voor het huwelijk of er na??? Knipoog smiley

ik denk dat iedereen die op dit topic reageerd, oud en wijs genoeg is om daddt zezlf te bepalen..... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3916 3917 3918 3919 3920 3921 3922 ... 6194 Volgende
Pagina 3919 van 6194