ChristianMatch

Forum

Leven in vrijheid conferentie 5 en 6 oktober 2012
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3902 3903 3904 3905 3906 3907 3908 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROOS423

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 20:06

Vrij zijn is een genot, maar ook waar Jezus Christus voor op aarde gekomen is.
De Bijbel zegt: Opdat we waarlijk vrij zouden zijn! (Galaten 5:1)
Waarlijk vrij zijn is een mate van vrijheid die door ieder mens weer anders ervaren wordt.
Maar wat betekent het nu werkelijk om waarlijk vrij te zijn?

Wil jij ontdekken voor welke vrijheid Jezus aan het Kruis is gegaan? En om samen met andere vrouwen (er wordt in het najaar tevens een conferentie voor mannen georganiseerd op een iets andere voet... Knipoog smiley ) in die vrijheid te wandelen, zingen, dansen en genieten? Dan dagen we jou uit om samen met dochter, moeder, zussen en vriendinnen aan de jaarlijkse realeasers of life vrouwenconferentie deel te nemen.
Kom en geniet, laat je verwennen en word opgebouwd door aanbidding, studies en samenzijn.

De conferentie wordt gehouden van vrijdagavond tot zaterdagavond.
Datum: 5 en 6 oktober
Kosten: daggast met maaltijden: € 37.50 pp
Kosten: 8 pers. chalet of 2 pers. kamer met wastafel of 6 pers. kamer met douche en toilet: € 68,- pp
Kosten: 2 pers. kamer met douche en toilet: €78,- pp

Om de conferentie zo toegankelijk mogelijk te houden voor alle vrouwen, zullen voor de overige kosten collectes opgehaald worden.

Kingdom ministries, proclaiming the kingdom of God
Opgave en info voor vrouwen conferentie en/of mannenconferentie:

www.releasersoflife.nl

Deze conferentie is zeer de moeite waard, ik ben er eerder geweest en ga nu weer.
Nadere info volgt dan kort van te voren via kingdom ministries

Liefs en God bless,

Roos

Laatst aangepast door
ROOS423
op donderdag 7 juni 2012, 20:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 20:42

MARTHA725 schreef:
Jeremia 32 : 27

Zie, Ik, de Here, ben de God van al wat leeft; zou voor Mij iets te wonderlijk zijn?

Hoi allemaal,

Morgenavond is er weer bidstond in gebedsroom,
We nodigen je van harte uit om mee te bidden en te danken Lachende smiley
Je bent uiteraard vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op.

We houden het van 20.00 tot 21.00 in gebdsroom, je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken Knipoog smiley

Ook ben je vrij om je/een naaam onderaan de voorbedelijst te zetten.

Voorbedelijst,
voorbede voor;

Marjo
Ad
Clasien
Tijntje
Jaap
Cees
San
Dirk en Corrie
Henk
Guus
Esther
Peter

Warme groetjes en Gods rijke zegen,

Martha Lachende smiley
Herman Verlegen lachende smiley
Rodjer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 20:52

ik zou eerst moeten zoeken hoe je telefoonnummers uit een mobiel verwijderen kunt!!

er aan denken om dat ding af en toe aan de accu te leggen is al zo ingewikkeld voor me............ Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 20:59

Graag wil ik een ieder die dit leest oproepen om te bidden voor Peter.
Graag gebed voor hem en zijn vrouw voor rust en kracht van de Heilige Geest.
De komende week moet hij diverse onderzoeken ondergaan.
Een poos geleden is er bij hem melanoomkanker geconstateerd in de huid. Later zijn er uitzaaiingen gevonden in de longen en lever.
Sinds begin deze week zijn er uitzaaiingen geconstateerd in de hersenen.
Zijn bloed gaat weg en de komende week wordt onderzocht of dit te maken kan hebben met een lek in zijn lichaam en ook wordt onderzocht of er er eventuele uitzaaiingen in de darmen zijn.
Het een volgt na het ander ...
Heel graag bidden voor een positieve uitslag volgende week en het stilzetten van de ziekte.

"Wat bij mensen onmogelijk is, is mogelijk bij God".
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:31

Pffffffffff !!!! wat zal ik zeggen………… Sterkte! En ik zal God vragen een wonder te verrichten.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:40

JANE866 schreef:
Graag wil ik een ieder die dit leest oproepen om te bidden voor Peter.
Graag gebed voor hem en zijn vrouw voor rust en kracht van de Heilige Geest.
De komende week moet hij diverse onderzoeken ondergaan.
Een poos geleden is er bij hem melanoomkanker geconstateerd in de huid. Later zijn er uitzaaiingen gevonden in de longen en lever.
Sinds begin deze week zijn er uitzaaiingen geconstateerd in de hersenen.
Zijn bloed gaat weg en de komende week wordt onderzocht of dit te maken kan hebben met een lek in zijn lichaam en ook wordt onderzocht of er er eventuele uitzaaiingen in de darmen zijn.
Het een volgt na het ander ...
Heel graag bidden voor een positieve uitslag volgende week en het stilzetten van de ziekte.

"Wat bij mensen onmogelijk is, is mogelijk bij God".

Misschien is het iets voor Peter om na een genezingsdienst van Jan Zijlstra te gaan? Jan zijlstra bid met veel autoriteit in jezus naam en daar worden soms mensen genezen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:51

Wens jullie fijne bel momenten ga afsluiten hier voorlopig heb ik storing op de aardse bellijn en bel ik de komende tijd met de Hemelse lijn naar boven wens allen Gods zegen ,
En dank voor jullie bijdragen en complimenten t was weer fijn hier te zijn .

Groet Anita
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:52

Dank voor de reacties tot zover. Fijn dat jullie bidden.
En Petra ik ga de tip doorgeven.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 22:08

Natuurlijk zal ik voor hem bidden!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEKE228

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 22:26

Nou gezellie! Via CM gaat er iig nog een andere dame mee. Hoe meer, hoe beter, ik hoor het wel!!
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 22:29

WILLEKE228 schreef:
Zijn er nog meer dance-liefhebbers die vrijdag 29 juni dit event willen meemaken? www.dance-praise.com Misschien kunnen we iets afspreken?

Nou willeke ,ik laat maar weten dat ik er ook naar toe ga, dan kan ik uit mn dank gaan, hahah. lekker dansen op dance gospel! ben benieuwd.

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op donderdag 7 juni 2012, 22:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 22:41

Donderdag 7 Juni, Psalm 69: 30-32; Grote goedheid.

Geen wonder dat de christelijke kerk door de eeuwen heen in deze psalm Jezus gezien heeft. Het is alsof je een plaatje van Golgotha voor je ziet! Daar hangt Hij – en het is alsof je Hém hoort roepen: “U kent mijn smaad, mijn schande, mijn schaamte, al mijn belagers staan voor u.” Het is dan ook geen wonder dat de kerk in de loop van de tijd heeft gemeend dat in deze tekst Jezus werd voorspeld. De Tenach (de Joodse naam voor het Oude Testament) zou een soort blauwdruk bevatten van Jezus. In allerlei teksten zou al een tipje van de sluier worden opgelicht. Kinderen leerden op de zondagsschool vooral die Bijbelwoorden, zodat ze bij het opgroeien als vanzelfsprekend konden aanvaarden dat Jezus allang in psalmen en door profeten was voorspeld.
De werkelijkheid is, mijn inziens, subtieler. Niet het leven van Jezus wordt voor-speld, maar het leven van de rechtvaardige wordt ge-speld. In de Tenach krijg je het plaatje van de ware Adam te zien: de mens die is zoals God hem bedoelde. En in dat plaatje van de ware Adam te zien: de mens die is zoals God hem bedoelde. En in dát plaatje past nu Jezus, ten voeten uit! Hij is exact de man die in menige psalm ten tonele wordt gevoerd, de rechtvaardige, de oprechte. Hij beantwoordt ten volle aan het beeld van de Vader. Niet mondjesmaat, maar met de mond vol van zijn hemelse Vader is Hij het Woord van God, in vlees en bloed. Daarom danken wij Hem dan ook niet voor ‘een’ offer dat Hij bracht, maar voor hét offer dat Hijzelf was! Lam en Hogepriester, Hij is het allebei. En uitgerekend op het altaar heeft Hij de grote goedheid van God bezongen.

Maar ik, die diep gebukt ga onder leed,
ik zal nochtans uw grote goedheid prijzen.
Dat is U liever, Heer, dan eerbewijzen,
offers waarmee men voor het altaar treedt.
Als uit de afgrond zo uw lof opgaat,
dan zal dat uw bedroefden blijdschap geven,
daar Gij de onderdrukten gadeslaat.
Gij allen die God zoekt, uw hart herleve!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 22:43

we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
mar608, regio 0182, 51 jaar
qsjes546, regio 035, 43 jaar
xabia794, regio belgie, 48 jaar
tink100, regio 072, 44 jaar
nicky298, regio 0345, 46 jaar met haar moeder
gina238, regio 030, 47 jaar
riatjuuuh149, met zoon van 12 jaar
tineke986, regio 072, 49 jaar
mamaloe463, regio 0522, 38 jaar, met twee kinderen (4 en 14 jaar)
madelief935, regio 0180, 39 jaar
flowerful304, regio 010, 43 jaar
vriendin van flowerful

harald940, regio 038, 37 jaar
jan578, regio 0172, 53 jaar
marsjg370, regio 0346, 44 jaar
willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3)
leonard480, regio 0184, 44 jaar
visser278, regio 0113, 44 jaar
jojada952, regio 0512, 48 jaar
ludovis284, regio 0184, 55 jaar
xander435 regio...., 38 jaar?
mar907, regio 0596, 49 jaar
dik, 46 jaar, regio nicky
pieter246, regio 026, 42 jaar

BBQ en houtskool worden meegenomen door;
- jan578 neemt BBQ mee
- evt visser
- flowerful304
-

feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door;
-leonard480
-
-
-
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 23:59

SHANITA130 schreef:
Ik vind het beneden alle peil dat Herman zijn excuses niet aanbied.

En ik vind ´t grootmoedig van jou dat je wilt vergeten en doorgaan! Lachende smiley Knipoog smiley

Dit heeft betrekking op je stuk Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 15:43

Laterz! Knipoog smiley Lachende smiley

De hele discussie had misschien beter in een pv chat/mail kunnen gebeuren, zeker gezien de privacy gevoelige achtergronden.

Anderzijds kun je alle pijlen wel op Herman richten, maar veelal de discussie ter goedkeuring om seks voor het huwelijk te hebben ..is meer een gevoel van goedkeuring dan wezenlijk onderbout.

Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 8 juni 2012, 00:10
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 00:21

LEONARD480 schreef:
De hele discussie had misschien beter in een pv chat/mail kunnen gebeuren, zeker gezien de privacy gevoelige achtergronden.

Anderzijds kun je alle pijlen wel op Herman richten, maar veelal de discussie ter goedkeuring om seks voor het huwelijk te hebben ..is meer een gevoel van goedkeuring dan wezenlijk onderbout.

Een wijs woord Leonard....!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 02:16

LEONARD480 schreef:

Ik richt geen pijlen. Mening, zoals meerdere hier.

De discussie ter goedkeuring om seks voor het huwelijk te hebben Smiley die vol vragen zit

Hahahahahaha, nou daar heb ik toch echt deze discussie niet voor nodig. Coole smiley met zonnebril

Jij misschien wel.

Ik had paar dagen geleden een gesprek met een man, over dit en dat.

Toen zei ik van dat ik 'zulke dingen'(kan van alles zijn) eerst wel deed, maar nu niet meer, sinds ik gelovig ben.
Toen zei die man beetje cynisch en ironisch van "ja dat mag je nu niet meer he dan?".
Daarop zei ik van dat ik het wel mág, maar het niet meer wíl.

Het ging toevallig niet over seks, maar over iets anders.

Wat is nu een grotere getuigenis? Dat ik zou zeggen van ja, dit en dat mag niet meer, want zo staat dat in de bijbel, of in de 10 geboden.
Of dat ik zeg dat ik dat niet meer wil? sinds en omdat ik gelovig ben?

Ik kan het in veel dingen vinden die Petra zegt.

Quote:
Petra: enzit hier en ga met dit soort dingen na jezus ook, jezus ben ik zo slecht ik mannen leuk vind? Ik denk het niet, ik denk dat hij me ook zal helpen een leuke man te vinden en het best zou begrijpen als ik voor het huwelijk wat doe, hij kent me toch,

Helemaal mee eens. Trouwen vind ik iets persoonlijks. Moet je als je in de 40 bent trouwen? Ik kan begrijpen als je in een liefdevolle relatie zit, om dan al seks te hebben. Mensen kunnen vaak niet eens trouwen door praktische redenen. en het kan ook niet verstandig zijn: Je zelf helemaal binden, trouwen, gedoe, en alleen omdat bepaalde farizeërs zeggen dat dat moet.
Jezus ziet het hart aan, en niet of je wel of niet getrouwd bent Knipoog smiley

Laterz...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 juni 2012, 08:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE009

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 07:36

trouwen/niet trouwen/samen wonen/sex voor het huwelijk.
Dit alles is heel persoonlijk. Ieder doet naar eigen geweten of overtuiging. Ik wil daar verder geen uitspraak over doen. Ik zelf (ben al wat ouder) zou trouwen en niet gaan samen wonen. Ik las vanmorgen een stukje in de bijbel.
I Korintiers 7.Hier schrijft Paulus een brief over de gehuwde en de ongehuwde staat. . De maatschappij is tegenwoordig veranderd. We leven in een hele andere wereld. Het is voor de mensen in de 'wereld' soms niet te begrijpen dat een Christen zo ouderwets is. Ik houd mij aan bijbelse principes. Maar zoals ik al zei ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen leven en daden.
En ik gun geluk voor iedereen het ware geluk .
Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE009
op vrijdag 8 juni 2012, 09:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:05

MARIEKE009 schreef:
trouwen/niet trouwe/samen wonen/sex voor het huwelijk.
Dit alles is heel persoonlijk. Ieder doet naar eigen geweten of overtuiging. Ik wil daar verder geen uitspraak over doen. Ik zelf (ben al wat ouder) zou trouwen en niet gaan samen wonen. Ik las vanmorgen een stukje in de bijbel.
I Korintiers 7.Hier schrijft Paulus een brief over de gehuwde en de ongehuwde staat. . De maatschappij is tegenwoordig veranderd. We leven in een hele andere wereld. Het is voor de mensen in de 'wereld' soms niet te begrijpen dat een Christen zo ouderwets is. Ik houd mij aan bijbelse principes. Maar zoals ik al zei ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen leven en daden.
En ik gun het ware geluk voor iedereen.
Lachende smiley

Dank je Lachende smiley

Helemaal waar en ieder is ook verantwoordelijk in de 1ste plaats aan God.

Wat voor de een opgaat en goed is gaat voor de ander juist niet op.

Er zijn richtlijnen in de bijbel, onder andere rein leven. Ook in een van de 10 geboden: gij zult niet echtbreken. Je kan ook trouw zijn aan elkaar in een relatie.
Zit er soms iemand die zelf gescheiden is met een vingertje naar een ander te wijzen, als degene een relatie zou willen, en niet wil trouwen (meteen).

Terwijl die zelf, nota bene gescheiden is...of zelf zelfs niet eens getrouwd was..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 juni 2012, 08:26
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:34

LEONARD480 schreef:

klopt,maar als iemand in het openbaar dingen over je gaat schrijven,die niet kloppen, heb jehet recht omjezelf te verdedigen.
En dan doe je dat ook in het openbaar.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:42

PETRA411 schreef:
Misschien is het iets voor Peter om na een genezingsdienst van Jan Zijlstra te gaan? Jan zijlstra bid met veel autoriteit in jezus naam en daar worden soms mensen genezen.

Moet hij wel zijn pinpas mee nemen he? Ik was eens bij zo'n genezingsdienst en wat mij bijzonder stoorde daarin was dat het wel erg om geld draait.........als je binnenkomt liggen de machtigingskaarten al op je stoel!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:52

PETRA411 schreef:
klopt,maar als iemand in het openbaar dingen over je gaat schrijven,die niet kloppen, heb jehet recht omjezelf te verdedigen.
En dan doe je dat ook in het openbaar.

Petra, mss je woorden volgende keer beter formuleren. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:54

MARIEKE009 schreef:
trouwen/niet trouwe/samen wonen/sex voor het huwelijk.
En ik gun het ware geluk voor iedereen.
Lachende smiley

Mooie reactie vanuit de Bijbel. Marieke. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:56

WILLEMIJN232 schreef:
Moet hij wel zijn pinpas mee nemen he? Ik was eens bij zo'n genezingsdienst en wat mij bijzonder stoorde daarin was dat het wel erg om geld draait.........als je binnenkomt liggen de machtigingskaarten al op je stoel!

Klopt,maar is niet verplicht. Dus heb niets gemachtigd toen ik ging, maar wel genezen van het geen waarvoor ik kwam. Maar is dat niet bij veel dingen, je geeft een keer wat aan een cristelijk doel en vervolgens krijg je de eerste zoveel jaren machtigingskaarten thuis gestuurt.....
Alles kost natuurlijk wel geld. De een vraagt erom, de ander vertrouwt erop dat god vanzelf het benodigde geld voor kosten laat toewaaien, ik heb daar geen oordeel over. Ik kijk naar de dingen die gepredikt worden en de werken. En ook daar,aangezien het mensen zijn, zullen ze wel es fouten maken. of het een fout is dat je machtigings kaarten klaarlegt? Het is niet verplicht,maar begrijp je reactie als je machtigingskaarten ziet liggen. Mijn eerste reactie was ook??
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:58

WILLEM618 schreef:
Herman, ga nu is ons het voorbeeld geven, en zondig is niet meer. Op iedereen kritiek hebben, en vervolgens maar blijven oordelen, is dat Liefde uitstralen naar een mede christen?
En niet Gods richtlijnen volgen, ik zou ze niet weten te vinden, maar in afhankelijkheid je werpen voor Zijn voeten, en zeggen dat je het is niet meer weet. Zou meer liefde en werkelijkheid uitstralen, dan telkens mensen wijzen op een leeg antwoord, vol van teksten en versen, die alleen maar de letter vertegenwoordigen.
Ga heen, en zondig niet meer broeder. Dat het in eigen kracht onmogelijk is, kom je vanzelf achter dan

Is het kritiek of geeft hij zijn mening? Hij mag toch ook schrijven wat hij denkt en vind? En Petra kan het nemen of laten? Ik zou het me niet te persoonlijk aantrekken Petra.....
Ik heb hier dezelfde ervaring een beetje omdat ik op yoga zit. Hoe vaak ik hier wel niet gehoord heb dat het occult was en van de duivel, je wilt het niet weten! Zelfs nu nog krijg ik van die mailtjes maar ook op het forum was de kritiek niet mals.....
Soms denken mensen in het kader van hun christen zijn dat ze alles kunnen zeggen en schrijven en vooral....kunnen vermanen......en dan vooral zaken die ze zelf niet bij de hand hebben.....
Een mening van een ander kan je lezen en er wel of niet wat mee doen, maar als ik hierboven de tekst aan Herman lees: Ga heen broeder en zondig niet meer komt dat bij wel een beetje dramatisch over......
En Petra, is het zo belangrijk dat iemand van CM het niet met je eens is? Welnee.....zonde om je aan te ergeren.....het is net het echte leven hier en mensen hebben zo hun meningen, jij en ik toch ook?
Ga je weg, met God, en dan maak je wel de keuzes die goed voor je zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:58

HERMAN968 schreef:
Petra, mss je woorden volgende keer beter formuleren. Knipoog smiley Lachende smiley

Hoi Petra,

Ik zou zeggen trek het je niet aan. Ik kon jou helemaal volgen in de stukjes die je schreef, anderen ook.

Sommigen denken dat ze leuk zijn en vaak beschuldigen mensen anderen van dingen die ze zélf doen, projectie heet dat.

Fijne Dag!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:59

PETRA411 schreef:
Klopt,maar is niet verplicht. Dus heb niets gemachtigd toen ik ging, maar wel genezen van het geen waarvoor ik kwam. Maar is dat niet bij veel dingen, je geeft een keer wat aan een cristelijk doel en vervolgens krijg je de eerste zoveel jaren machtigingskaarten thuis gestuurt.....
Alles kost natuurlijk wel geld. De een vraagt erom, de ander vertrouwt erop dat god vanzelf het benodigde geld voor kosten laat toewaaien, ik heb daar geen oordeel over. Ik kijk naar de dingen die gepredikt worden en de werken. En ook daar,aangezien het mensen zijn, zullen ze wel es fouten maken. of het een fout is dat je machtigings kaarten klaarlegt? Het is niet verplicht,maar begrijp je reactie als je machtigingskaarten ziet liggen. Mijn eerste reactie was ook??

Dat was het begin he? Het ging maar zo door......
Maar als iemand daar geen moeite mee heeft is het ook prima hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:06

HERMAN968 schreef:

Ik denk dat als je woorden schrijft op een forum,met verschillende mensen, mensen ook verschillend dingen uit je woorden opmaken, dusja inderdaad hoe formuleer je je woorden en hoe lees je de woorden van een ander.
En hoe breng je goedbedoelde kritiek?? Het komt so wie so al anders over als dat je in het echt met iemand praat. En daarbij zal je toch ook heel goed moeten nadenken hoe formuleer je die woorden van kritiek,of andere mening waar over je wil discusieren.

Maar fijn datje reageert Herman.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:14

WILLEMIJN232 schreef:
Is het kritiek of geeft hij zijn mening? Hij mag toch ook schrijven wat hij denkt en vind? En Petra kan het nemen of laten? Ik zou het me niet te persoonlijk aantrekken Petra.....
Ik heb hier dezelfde ervaring een beetje omdat ik op yoga zit. Hoe vaak ik hier wel niet gehoord heb dat het occult was en van de duivel, je wilt het niet weten! Zelfs nu nog krijg ik van die mailtjes maar ook op het forum was de kritiek niet mals.....
Soms denken mensen in het kader van hun christen zijn dat ze alles kunnen zeggen en schrijven en vooral....kunnen vermanen......en dan vooral zaken die ze zelf niet bij de hand hebben.....
Een mening van een ander kan je lezen en er wel of niet wat mee doen, maar als ik hierboven de tekst aan Herman lees: Ga heen broeder en zondig niet meer komt dat bij wel een beetje dramatisch over......
En Petra, is het zo belangrijk dat iemand van CM het niet met je eens is? Welnee.....zonde om je aan te ergeren.....het is net het echte leven hier en mensen hebben zo hun meningen, jij en ik toch ook?
Ga je weg, met God, en dan maak je wel de keuzes die goed voor je zijn!

Nee Willemijn, niemand hoeft het met me eens te zijn,het ging me erom dat iemand schrijft alsof het de waarheid is, dat ik zo.... ben, terwijl dat niet zo is. En dat is wat anders als een andere mening hebben.
Dat iemand schrijft,ga en zondig niet meer, dat zullen er wel meer denken,want voor de een is het zonde sex voor het huwelijk, voor de ander niet.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:18

ANITA695 schreef:
Wens jullie fijne bel momenten ga afsluiten hier voorlopig heb ik storing op de aardse bellijn en bel ik de komende tijd met de Hemelse lijn naar boven wens allen Gods zegen ,
En dank voor jullie bijdragen en complimenten t was weer fijn hier te zijn .

Groet Anita
met andere woorden je knijpt hem er weer tussenuit? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:21

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 juni 2012, 09:23
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3902 3903 3904 3905 3906 3907 3908 ... 6194 Volgende
Pagina 3905 van 6194