ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 92 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 13:39

ZEELAND736 schreef:
Dat hoop ik ook...
Zo gaan de serieuze...die liepen...verloren....
Geniet van deze mooie dag!!!!
Ik ga zo even koffie drinken bij mijn gehandicapte cliënten!!!!!!!

Niet alleen gaan de serieuze bijdragen verloren, maar er is ook een hoop geschreven wat niet door de beugel kan, dingen die heel erg pijn gedaan hebben...

Ik moest eigenlijk vanochtend een paar uurtjes "werken", maar dat is nu verplaatst naar vanmiddag en vanavond en tot dan...idd genieten van het mooie weer!

Maar wat ik mij vooral afvraag is hoe het kan dat mensen hun kind vergeten? In België is een baby overleden omdat de vader zijn kind vergeten is en die in een afgesloten auto heeft laten zitten met deze hitte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 14:05

Dat meen je niet!!!!!!!
Vreselijk....toch hoor je het nog steeds ja....
Ik ben zelf heel slordig...en vergeetachtig...maar DIT????????
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 14:19

ERIKA129 schreef:
Mag een pedofiel, antisemiet en een stalker op een christelijke datingsite zitten???? Zieke smiley

Ik vond het ook moeilijk....

Maar een pedofiel(of iemand die zijn eigen kleuter molesteerd, en het hele leven van zijn kind naar maan helpt, op allerelei slimme manieren, zodat niemand het door heeft) die gaat echt zo geen aandacht trekken, neehee, dat zijn vaak keurige mannetjes in pakken, waar iedereen van zegt hoe aardig ze zijn.

Dát vind ik veel misselijker, dan iemand die meteen openlijk al laat zien dat ie overal de pest aan heeft. Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley

En nee, natuurlijk keur in het gedrag van TG niet goed,en had het er zelf ook ff erg moeilijk mee een tijd..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 18:37

ERIKA129 schreef:
Mag een pedofiel, antisemiet en een stalker op een christelijke datingsite zitten???? Zieke smiley
Het is wel duidelijk dat je de ironie van zn web site niet begrijpt...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 18:49

JOL252 schreef:
Gelijk heb je Petra. Ik verbaas me echt dat er niet ingegrepen is tot nu toe en hoe mensen hem niet door kunnen hebben. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen, normaliter stel je zo iemand onder behandeling en medicatie. Hier mag hij zijn manie botvieren door het hele forum te bevuilen en over te nemen. Het is obsessief compulsief wat er hier gebeurd en ik snap het werkelijk niet dat diverse stoornissen worden aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan.. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Hai, even voor degene die het niet weten wat obsessief compulsief is, klik hier
En hier
Ja, ik zet deze linken hierin omdat het mi vaker voorkomt, in mildere vorm, maar toch...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 26 juli 2012, 18:53
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:18

JOL252 schreef:
aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan.. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Dit was dus een sneer/hint naar mijn richting. Aanleiding om van repliek te dienen, nietwaar?
Het eerste wat me van het hart moet, is dat ik vind dat een heleboel mensen heel erg primair gereageerd hebben. Terwijl je op je klompen kunt aanvoelen, dat als je reageert, je ook een heftiger reactie kunt terug verwachten. En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht.
Het tweede wat mij ook van het hart moet, is dat er blijkbaar geen plaats is op deze site voor mensen die zich wat anders opstellen dan de ander. Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen??
Het derde wat ik nog zeggen wil, is dat er geen gevaarlijker gif is dan roddel. En op de web sites wordt me wat af geroddeld. Men heeft mij verwezen naar bepaalde sites, en het enige wat ik daar terug vind, zijn verhalen over hem. Niets gestaafd met bewijzen en alles eenzijdig. Geen wonder dat zijn eigen site eigenlijk vol staat met ironische opmerkingen. Opmerkingen die over hem gemaakt zijn en eigenlijk te belachelijk voor woorden.
En dan die zinspelingen over het feit dat hij een middel is van satan. Ik zou me doodschamen om zo over iemand anders te spreken. Ik durf te wedden dat er hier mensen op de site zitten, die misschien niet zo uitgesproken zijn, maar van wie hun hart veel zondiger is dan zijn hart.
En Jol, ik begrijp je niet, echt niet. Aan de ene kant zeg je dat ie van alles mankeert, en aan de andere kant veroordeel je hem ook even lief....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 26 juli 2012, 23:26
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:16

Hier is spuit 11 Engeltje smiley (kom net binnenvallen maar heb me ff ingelezen op het forum...)

t Lijkt me duidelijk dat deze man een probleem heeft en problemen veroorzaakt. Veroordelen heeft geen zin. En in gesprek gaan heeft niet geholpen.

De Enige met wie je veilig van gedachten kunt wisselen over een ander is altijd beschikbaar. Mss doen we er goed aan om deze man in onze gebeden te gedenken. Kwaad met goed vergelden is een bijbels principe. Daarbij is hij wellicht voor God wel bereikbaar.

Grz!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:43

CHATULIEM619 schreef:
Dit was dus een sneer/hint naar mijn richting. Aanleiding om van repliek te dienen, nietwaar?
Het eerste wat me van het hart moet, is dat ik vind dat een heleboel mensen heel erg primair gereageerd heeft. Terwijl je op je klompen kunt aanvoelen, dat als je reageert, je ook een heftiger reactie kunt terug verwachten. En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht.
Het tweede wat mij ook van het hart moet, is dat er blijkbaar geen plaats is op deze site voor mensen die zich wat anders opstellen dan de ander. Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen??
Het derde wat ik nog zeggen wil, is dat er geen gevaarlijker gif is dan roddel. En op de web sites wordt me wat af geroddeld. Men heeft mij verwezen naar bepaalde sites, en het enige wat ik daar terug vind, zijn verhalen over hem. Niets gestaafd met bewijzen en alles eenzijdig. Geen wonder dat zijn eigen site eigenlijk vol staat met ironische opmerkingen. Opmerkingen die over hem gemaakt zijn en eigenlijk te belachelijk voor woorden.
En dan die zinspelingen over het feit dat hij een middel is van satan. Ik zou me doodschamen om zo over iemand anders te spreken. Ik durf te wedden dat er hier mensen op de site zitten, die misschien niet zo uitgesproken zijn, maar van wie hun hart veel zondiger is dan zijn hart.
En Jol, ik begrijp je niet, echt niet. Aan de ene kant zeg je dat ie van alles mankeert, en aan de andere kant veroordeel je hem ook even lief....

Nou Chatuliem, ik sta helemaal voor de 100% achter deze posting van jou!

Als je primair reageert bij zo iemand dat weet je dat je een hefiger reactie kan verwachten.

Quote:
En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht.

Ja, men deed hetzelfde als hij deed...

Quote:
Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen??

Ja, mensen moeten je in een kadertje kunnen stoppen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:32

CHATULIEM619 schreef:
Het eerste wat me van het hart moet, is dat ik vind dat een heleboel mensen heel erg primair gereageerd heeft. Terwijl je op je klompen kunt aanvoelen, dat als je reageert, je ook een heftiger reactie kunt terug verwachten. En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht.

Als de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht waren , je het zelf vind dat het allemaal wel wat extreem was wat ie schreef......
Dan vraag ik mij toch wel af wat je dan zo leuk vond aan zijn "humor"zoals je zelf ergens anders schreef.
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:50

VISSER278 schreef:
Als de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht waren , je het zelf vind dat het allemaal wel wat extreem was wat ie schreef......
Dan vraag ik mij toch wel af wat je dan zo leuk vond aan zijn "humor"zoals je zelf ergens anders schreef.

Dit vraag ik me af vandaag..

- hoe zou t nu met Hans V gaan?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:27

BART347 schreef:
Dit vraag ik me af vandaag..- hoe zou t nu met Hans V gaan?
Zullen we maar bij de Nickname Tallguy blijven, dat is wel zo eerlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:28

VISSER278 schreef:

dat vroeg ik me ook al af?
chat zeg je dat ook als zo iemand in je gemeente zit, een ander gemeente lid bedreigt? eh humor
oh meneer de voorganger, hij zegt, denkt dat hij zelf jezus is? wat zeg je dan? beetje extreem....,
oh hij doet een beetje erg onrespectloos met mensen omgaan, eh moet kunnen gezellig zoiemand een verademing voor je gemeente, want allemaal elkaars excuus aanbieden en een aai over de bol geven is zo saai Smiley die vol vragen zit
met verbazing heb ik jouw reacties gelezen
en dit is geen aanval op jouw persoonlijk, maar meer een vraag, dingen die ikniet begrijp,
probeer te begrijpen, te leren hier op het forum, van verschillende mensen, die verschillend ergens tegen aan kijken, kan het niet begrijpen.
nietvan een voorganger, ik verwacht dat hij veel mensen kennis heeftals leider van een groep mensen
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:33

PETRA944 schreef:
dat vroeg ik me ook al af?
chat zeg je dat ook als zo iemand in je gemeente zit, een ander gemeente lid bedreigt? eh humor
oh meneer de voorganger, hij zegt, denkt dat hij zelf jezus is? wat zeg je dan? beetje extreem....,
oh hij doet een beetje erg onrespectloos met mensen omgaan, eh moet kunnen gezellig zoiemand een verademing voor je gemeente, want allemaal elkaars excuus aanbieden en een aai over de bol geven is zo saai Smiley die vol vragen zit
met verbazing heb ik jouw reacties gelezen
en dit is geen aanval op jouw persoonlijk, maar meer een vraag, dingen die ikniet begrijp,
probeer te begrijpen, te leren hier op het forum, van verschillende mensen, die verschillend ergens tegen aan kijken, kan het niet begrijpen.
nietvan een voorganger, ik verwacht dat hij veel mensen kennis heeftals leider van een groep mensen
Het begin was nog wel leuk en ik denk zelf dat het pas echt mis ging toen iedereen op een gegeven moment tegen hem tekeer ging. Ja dan krijg je zulke reacties. Ik blijf bij mijn mening dat jullie zelf er ook aan meegedaan hebben.
Dat is ook bv. de reden waarom ik niet meer ingegaan ben op die emotionele uitbarstingen bij het homo-topic. En als mensen echt antwoorden wilden hebben zouden ze me allang pv benaderd hebben. Nu is het duidelijk voor mij, dat ze alleen maar ruzie wilden zoeken...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 26 juli 2012, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:43

CHATULIEM619 schreef:
Het begin was nog wel leuk en ik denk zelf dat het pas echt mis ging toen iedereen op een gegeven moment tegen hem tekeer ging. Ja dan krijg je zulke reacties. Ik blijf bij mijn mening dat jullie zelf er ook aan meegedaan hebben.
Dat is ook bv. de reden waarom ik niet meer ingegaan ben op die emotionele uitbarstingen bij het homo-topic. En als mensen echt antwoorden wilden hebben zouden ze me allang pv benaderd hebben. Nu is het duidelijk voor mij, dat ze alleen maar ruzie wilden zoeken...

zie het anders, niet al zijn schrijven was leuk en daardoor reageerden mensen op hem, homo topic is erg gevoelig onderwerp, daardoor krijg je heftigge reacties van mensen, niet met de bedoeling om ruzie te zoeken denk ik. sommigge mensen zoeken volgens mij wel ruzie, maar de meeste niet. en tallguy, die zocht ruzie, wou onrust creeren op een cristelijke site. zo zie ikhet he... dankje voor je antwoord.
denk niet als niemand op hem had gereageerd dat hij was opgehouden, dan was hij verder gegaan om uit te dagen..denk ik
zo denken we allemaal verschillend...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:48

PETRA944 schreef:
zie het anders, niet al zijn schrijven was leuk en daardoor reageerden mensen op hem, homo topic is erg gevoelig onderwerp, daardoor krijg je heftigge reacties van mensen, niet met de bedoeling om ruzie te zoeken denk ik. sommigge mensen zoeken volgens mij wel ruzie, maar de meeste niet. en tallguy, die zocht ruzie, wou onrust creeren op een cristelijke site. zo zie ikhet he... dankje voor je antwoord.
denk niet als niemand op hem had gereageerd dat hij was opgehouden, dan was hij verder gegaan om uit te dagen..denk ik
zo denken we allemaal verschillend...
We zullen nooit weten wat er gebeurd was, maar als hij zich geaccepteerd gevoeld had, zou hij prompt anders reageren. Dat is tenminste mijn gedachte erover

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 26 juli 2012, 23:52
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:55

CHATULIEM619 schreef:
We zullen nooit weten wat er gebeurd was, maar als hij zich geaccepteerd gevoeld had, zou hij prompt anders reageren.

hij schreef dat hij vaker op deze site was geweest als proeflid. maar iemand gaat onbeschoft met mensen om en kan er niet tegen dat hij dan niet word geaccepteert?
begrijp je nu wel iets meer jouw denken, ook alblijft mijn mening anders, maar daar ben ik dan ook een zuurpruim voor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:13

BART347 schreef:
Dit vraag ik me af vandaag..- hoe zou t nu met Hans V gaan?

Waarom doen we dit....???

Het is voorbij en over!!!
Probeer het te vergeten...
Is dit wel eerlijk???
Ben je echt nieuwsgierig hoe het met hem is???

Niet meer doen....beter van niet...
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:42

ZEELAND736 schreef:
Waarom doen we dit....???

Het is voorbij en over!!!
Probeer het te vergeten...
Is dit wel eerlijk???
Ben je echt nieuwsgierig hoe het met hem is???

Niet meer doen....beter van niet...

ik begrijp je reactie, maar ook hij is gewoon een mens.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:56

BART347 schreef:
ik begrijp je reactie, maar ook hij is gewoon een mens.

Ja maar hij is er niet meer....laat het dan zo!!!
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 02:50

Dit vroeg een kind zich af (onder de 10jaar) na het lezen van een stukje uit de bijbel,

“zouden Adam en Eva een navel hebben gehad”?

Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 27 juli 2012, 02:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:54

CHATULIEM619 schreef:
We zullen nooit weten wat er gebeurd was, maar als hij zich geaccepteerd gevoeld had, zou hij prompt anders reageren. Dat is tenminste mijn gedachte erover

CM is niet de enige site waar mensen door hem werden geschoffeerd of men nu wel of niet de juiste reactie naar hem toe had. Daarbij vraag ik me af wanneer hij zich geaccepteerd zou voelen.... en wat daarvoor gevraagd wordt van de omgeving.

Het grotendeels bij de cm-ers neer te leggen qua verantwoordelijkheid voor de gang van zaken gaat mij te ver. In de gewone samenleving waarvan wij een concentratie zijn in het klein op internet kan bepaald gedrag ook niet en dat gedrag was er sowieso, los van reactie op hem of niet.

Verder sluit ik me aan bij Zeeland. Ik reageer alleen eventueel nog in pv mail over deze man, die ik overigens niet op de persoon veroordeel maar wel op ontoelaatbaar gedrag. Het is goed om te merken dat de topics weer in balans komen en een ieder weer de ruimte voelt om te schrijven.

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 27 juli 2012, 06:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:59

JOL252 schreef:
CM is niet de enige site waar mensen door hem werden geschoffeerd of men nu wel of niet de juiste reactie naar hem toe had. Daarbij vraag ik me af wanneer hij zich geaccepteerd zou voelen.... en wat daarvoor gevraagd wordt van de omgeving.

Het grotendeels bij de cm-ers neer te leggen qua verantwoordelijkheid voor de gang van zaken gaat mij te ver. In de gewone samenleving waarvan wij een concentratie zijn in het klein op internet kan bepaald gedrag ook niet en dat gedrag was er sowieso, los van reactie op hem of niet.

Verder sluit ik me aan bij Zeeland. Ik reageer alleen eventueel nog in pv mail over deze man, die ik overigens niet op de persoon veroordeel maar wel op ontoelaatbaar gedrag. Het is goed om te merken dat de topics weer in balans komen en een ieder weer de ruimte voelt om te schrijven.

Is er wel ruimte voor iedereen om te schrijven? Als ik zo de stukjes lees knap ik meer en meer af op het forum.....Iedere zin wordt getoetst door anderen of je wel iemand kwetst en of je iets wel mag zeggen? Is dit het forum nieuwe stijl? En moet het alleen maar over neuzel onderwerpen gaan? Ik voel geen ruimte om te schrijven in ieder geval dus je kan dat niet voor de ander invullen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:15

WILLEMIJN232 schreef:
Is er wel ruimte voor iedereen om te schrijven? Als ik zo de stukjes lees knap ik meer en meer af op het forum.....Iedere zin wordt getoetst door anderen of je wel iemand kwetst en of je iets wel mag zeggen? Is dit het forum nieuwe stijl? En moet het alleen maar over neuzel onderwerpen gaan? Ik voel geen ruimte om te schrijven in ieder geval dus je kan dat niet voor de ander invullen

okay, dat is zo, ik kan dit niet voor jou invullen, toch zie ik dat er weer mensen reageren en schrijven die zich de laatste dagen wat stiller hielden. Wat jij schrijft is inderdaad een klacht die ik al vaker las. Het is jammer dat mensen wegblijven of niet meer reageren en ik kan me het aan de ene kant voorstellen. Als naar je gevoel er niet meer zo met elkaar wordt gediscussieerd als je gewend was, op niveau, is dat niet bepaald een uitnodiging om nog langer je gedachten neer te zetten. Aan de andere kant denk ik: geef dan ajb die toegevoegde waarde van jullie stijl van discussiëren en laat je niet weerhouden. Door je terug te trekken geef je ook je ruimte weg.

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 27 juli 2012, 08:16
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 09:37

YES356 schreef:
Dit vroeg een kind zich af (onder de 10jaar) na het lezen van een stukje uit de bijbel,

Hele slimme vraag.

Zo vraag ik mij al jaren af waarom mannen ook tepels hebben. Moeder natuur zit vol onopgeloste raadsels Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 09:40

YES356 schreef:

idd..een diepe gedachte Yes
maar als we een wonder willen gaan proberen te begrijpen,is het WONDER zelf er vaak al uit..of wat denk jij?..

Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 27 juli 2012, 09:44
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:31

Ik vraag me af waar mijn onweer blijft?!!

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:00

CARMEN073 schreef:

Het zal wel de stilte voor de storm zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:04

DIANA556 schreef:
Het zal wel de stilte voor de storm zijn.

Klopt! Het is hier spannend stil; geen vogel te horen...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:06

CARMEN073 schreef:

Sttttttttt hier is ook nog niks!!
We sturen alles naar visser die wilde zijn vakantie graag goed beginnen Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:15

ERIKA129 schreef:
Sttttttttt hier is ook nog niks!!
We sturen alles naar visser die wilde zijn vakantie graag goed beginnen Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Helemaalnie! Ik heb recht op mijn portie onweer! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 92 Volgende
Pagina 35 van 92