ChristianMatch

Forum

Flat of Chalet?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 09:26

Het is maar net wat je het belangrijkste vindt, en maar net wat je zoekt.
Rijk van binnen, of rijk van buiten, mooi of wat minder mooi, een bos of een kale vlakte, HBO of er tussen in of LBO.
C.M het is net de winkel van Sinkel, een etalage vol met nieuwe en gebruikte artikelen, (mag vast niet).
En voor de etalage, allemaal hunkerende klanten, wat een keuze, je ziet bijna door het bos de bomen niet.
Van al die artikelen staat bij elke foto een kleine handleiding, en hier op of in het droge testgebied, kan je alvast een vage handeling maken.
Helaas vallen de meeste schaal modellen af, en krijg je de werkelijke nooit te zien, en dat is best wel jammer.
Maar laten we wel eerlijk zijn, in het echt, als je zo,n product in de praktijk zou mogen proberen, kan het juist wel eens reuze mee vallen, of tegenvallen.
Op papier kan je alles zetten, soms ook mooier en eerlijker dan de werkelijkheid doet vermoeden.
Tussen dromen en werkelijkheid, je kan beter bij een flat beginnen, en doorgroeien naar een chalet, dan andersom.
Het is maar net waar voor je zou willen gaan, wat zou jij kiezen, ga je alleen voor het mooie plaatje, of voor de werkelijkheid?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 11:53

Hoi Gerrit,

Ik begrijp de metaforen die je gebruikt, zie er ook de humor wel van in.

Wat me er alleen wel in puzzelt is dat ik geen product ben, wat zich door iedereen laat kopen wie me wil. Evengoed als diegene die mij wil, heb ik ook bepaalde wensen en verwachtingen. En die moeten wel eerst passen, voor de "koopovereenkomst" gesloten wordt. Knipoog smiley
En dan nog ben ik geen artikel. Boze smiley

Hooguit een Artikel 31 Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 12:08

STEENTJE178 schreef:
Hoi Gerrit,

Ik begrijp de metaforen die je gebruikt, zie er ook de humor wel van in.

Wat me er alleen wel in puzzelt is dat ik geen product ben, wat zich door iedereen laat kopen wie me wil. Evengoed als diegene die mij wil, heb ik ook bepaalde wensen en verwachtingen. En die moeten wel eerst passen, voor de "koopovereenkomst" gesloten wordt. Knipoog smiley
En dan nog ben ik geen artikel. Boze smiley

Hooguit een Artikel 31 Coole smiley met zonnebril

En toch zie ik wel overeenkomsten tussen marktplaats en cm, sommige proto typen laten de wensen wel eens over.
En dat terwijl in een kennismaking boodschap, andere dingen stonden, (was een geleden schade uit het verleden)
Een koopovereenkomst gesloten (trouwen) doe je pas als het geheel de moeite wel waard is, en naar alle verwachtingen voldoet.

Dus het enige wezenlijke verschil tussen bv marktplaats en cm, is dat je bij de laatste over mensen praat.
Maar voor de rest geld, men bied aan, en voor de ander, in pakken en weg wezen, en als je goed uitkijkt, soms het laatste nog een keer Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 13:33

GERRIT084 schreef:
Rijk van binnen, of rijk van buiten, mooi of wat minder mooi, een bos of een kale vlakte, HBO of er tussen in of LBO.
C.M het is net de winkel van Sinkel, een etalage vol met nieuwe en gebruikte artikelen, (mag vast niet).
En voor de etalage, allemaal hunkerende klanten, wat een keuze, je ziet bijna door het bos de bomen niet.
Van al die artikelen staat bij elke foto een kleine handleiding, en hier op of in het droge testgebied, kan je alvast een vage handeling maken.
Helaas vallen de meeste schaal modellen af, en krijg je de werkelijke nooit te zien, en dat is best wel jammer.
Maar laten we wel eerlijk zijn, in het echt, als je zo,n product in de praktijk zou mogen proberen, kan het juist wel eens reuze mee vallen, of tegenvallen.
Op papier kan je alles zetten, soms ook mooier en eerlijker dan de werkelijkheid doet vermoeden.
Tussen dromen en werkelijkheid, je kan beter bij een flat beginnen, en doorgroeien naar een chalet, dan andersom.
Het is maar net waar voor je zou willen gaan, wat zou jij kiezen, ga je alleen voor het mooie plaatje, of voor de werkelijkheid?

Wat leuk geschreven!

Een etalage vol gebruikte en ook nieuwe artikelen:)

Bij elke foto een kleine handleiding, en hier, het droge testgebied.

Net als dat we op de lagere school 'droog zwemmen' hadden....als voorbereiding op het echt zwemmen;)

Met schaalmodellen.

Schaalmodel
Een schaalmodel is een duplicaat van een voorwerp of landschap in meestal verkleinde vorm, waarbij de verhoudingen zoveel hetzelfde blijven als in werkelijkheid. Hiervoor wordt voor een model een schaal gehanteerd die de grootte van de onderdelen en het geheel van het model bepaald.

Quote:

Ja, kan mee of tegenvallen...

Daarom kan 'je' mi maar beter eerlijk zijn en doen hoe je bent, als dat je je mooier voordoet.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 23:12

SHANITA130 schreef:
Wat leuk geschreven!

Een etalage vol gebruikte en ook nieuwe artikelen:)

Bij elke foto een kleine handleiding, en hier, het droge testgebied.

Net als dat we op de lagere school 'droog zwemmen' hadden....als voorbereiding op het echt zwemmen;)

Met schaalmodellen.

Schaalmodel
Een schaalmodel is een duplicaat van een voorwerp of landschap in meestal verkleinde vorm, waarbij de verhoudingen zoveel hetzelfde blijven als in werkelijkheid. Hiervoor wordt voor een model een schaal gehanteerd die de grootte van de onderdelen en het geheel van het model bepaald.

Ja, kan mee of tegenvallen...

Daarom kan 'je' mi maar beter eerlijk zijn en doen hoe je bent, als dat je je mooier voordoet.

Knipoog smiley

Ja en weet je wat nu zo pijnlijk is Smiley die vol vragen zit
Dat al heel wat hunkerende klanten zonder aankoop, teleur gesteld en met lege handen zijn vertrokken. Huilende smiley, smiley in tranen
Best wel vreemd, aangezien, en dat was ook vorig jaar zo in de uitverkoop, dat veel producten blijven staan.
En als je de waar zo ziet, snap je er geen jota van, het ziet er allemaal nog uit als nieuw.
Maar ze mogen wel uitkijken, voor je het weet wordt het opheffing uitverkoop Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANN479

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 00:00

GERRIT084 schreef:
Maar laten we wel eerlijk zijn, in het echt, als je zo,n product in de praktijk zou mogen proberen, kan het juist wel eens reuze mee vallen, of dat kan je alles zetten, soms ook mooier en eerlijker dan de werkelijkheid doet vermoeden.

Zo even reageren - ....best jammer dat je de werkelijke nooit te zien krijgt........ echt Gerrit?
Ik kan mij herinneren van heel wat mannen hier inclusief ... dat ik geen kans kreeg.
En dan lees ik hier en daar in het forum dat er mannen zijn die willen opzeggen cq niet verlengen want het heeft toch geen zin of vrouwen doen zich mooier voor of ...
vrouwen nemen geen initiatief
zal ik nog even doorgaan pff
Zo dit was niet even reageren maar afreageren

Ann
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 00:10

Gerrit er zijn meer etalages als alleen op CM....
(besef ik zeker na vandaag)
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:12

ANN479 schreef:
Zo even reageren - ....best jammer dat je de werkelijke nooit te zien krijgt........ echt Gerrit?
Ik kan mij herinneren van heel wat mannen hier inclusief ... dat ik geen kans kreeg.
En dan lees ik hier en daar in het forum dat er mannen zijn die willen opzeggen cq niet verlengen want het heeft toch geen zin of vrouwen doen zich mooier voor of ...
vrouwen nemen geen initiatief
zal ik nog even doorgaan pff
Zo dit was niet even reageren maar afreageren

Ann

Oké, heel de winkel, de showroom alle typen, plus de reportages zijn afgestemd op ieders wil.
Net als de hunkerende show modellen voor de etalage zijn er ook hunkerende modellen in de etalage .
Het is maar net wie er voor staat, dat wisselt nogal eens, en wordt er geruild van positie, de ene keer staat de één er voor, dan de ander.

Soms heel soms, verlaten sommige types de showroom, enerzijds om een zelfstandig leven te gaan leiden, anderzijds in gedeelde functie Engeltje smiley
En het gebeurd zo nu en dan, niet zo vaak maar soms, dat er onenigheid ontstaat in de showroom, als een artikel verwisseld van (eigenaar) houder. Boze smiley
Maar gelukkig, vind dat soms ook weer zijn weg Lachende smiley en sommige show modellen zijn dan ook weg Gefrustreerde smiley

En het gebeurd, niet zo vaak, maar soms, en das best triest, dat de houder en eigenaar van de showroom in grijpt Geschokte, onthutste smiley
Sommige show modellen een waarschuwing krijgen Woedende smiley en helaas het gebeurd nogal eens, dat sommige vakjes in ene leeg zijn, en de andere modellen nooit meer iets horen van het andere model Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:14

ZEELAND736 schreef:
Gerrit er zijn meer etalages als alleen op CM....
(besef ik zeker na vandaag)

Ga jij ook verkassen naar een andere showroom dan Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:35

Misschien is het nodig om zelf de etalageruit 's te verlaten?

Wat je in dit topic zegt, herken ik gelukkig niet zo.
Als je niks verwacht, kan het alleen maar meevallen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILL930

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:41

Ik voel me geen showmodel en ik gooi me zeer zeker niet in de uitverkoop....
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:47

ROADY558 schreef:

De showroom is heel groot en kent vele klantvriendelijke mogelijkheden, lees ze stuk voor stuk , en niet alleen wat je wil Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:55

Waarom zou ik alles moeten lezen?
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:07

ROADY558 schreef:

Zo zie ik het ook ja...
Als je niks verwacht...en zo gebeurde het...
En ik stond niet in de etalage...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:07

WILL930 schreef:
Ik voel me geen showmodel en ik gooi me zeer zeker niet in de uitverkoop....

Zo denk ik er ook over

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:25

In mijn ogen, staat iedereen die op cm zit, in de etalage van cm, en we betalen er ook grif voor, om er in te mogen staan.
Iedereen die in de etalage staat van cm, bied zich aan, of vraagt, om met een ander show model uit die etalage, iets te gaan doen.
Soms komt het voor dat al, in ieder geval, een aantal van die showroom modellen iets met elkaar gaan doen.

En zo heb je tal van mogelijkheden, om met elkaar in contact te komen, nes picknicken wokken en wandelen.
Zo heeft die etalage tal van mogelijkheden, ook om te kijken en te ontdekken wat sommige modellen gaan doen.
Zoals eeuwig lid blijven, vertrekken, of samen verder te gaan, daar heb je dan weer tal van onderdelen van, lees en ontdek
En soms twijfelen leden wel eens Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:44

tja............het is net hoe jij tegenaan kijkt!
ik ben geen showmodel, gelukkig niet!

Zelf vindt ik hier leuk, ff babbelen in avond, dat breekt de avond voor mij!
op de forum staan ook leuke en gezellge praatjes, die soms leuk zijn om op te reageren!

En op de chat is best gezellig!
En de bbq die eraan komt, kom gezellig mee, gewoon gezellig toch!
en wokken met elkaar gewoon doen en genieten!
Dat gaat toch om samen genieten met elkaar .....................
Goed dat is mijn idee! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:11

JOANNIE702 schreef:

op de forum staan ook leuke en gezellge praatjes, die soms leuk zijn om op te reageren!

Precies, er tegen aan kijken (showroom) profielen soms met foto (aanbieden vragen) hoogte lengte en breedte, en soortelijk gewicht.
Kop en schoteltjes, potjes en dekseltjes, spreekwoorden zat, maar als je over een showroom begint, zijn er die er moeite mee hebben.

Er is/was ooit een folder hoe eerlijk is je profiel (reclame folder), wat heden ten dagen een neuzelaars folder is geworden.
Tot zondag mag ik nog even neuzen in de folder, en alle aanbiedingen nog even bekijken, en of ik de folder nog een termijn verleng.
Maar ik ben toch echt wel bang, dat de NEE NEE stikker er weer op gaat.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:14

JOANNIE702 schreef:

De mijne ook...
Ben echt geen showmodel en voel me niet in een etalage staan, dan kan je ook wel zeggen dat we op de markt zitten Geschokte, onthutste smiley
Nah nee zo voelt het niet en zo wil ik het niet voelen, cm is voor mij een bron van contacten, vrienden maken en ja misschien komt die ene nog en misschien niet Knipoog smiley Ik reageer momenteel meer op de luchterige topics puur omdat ik dat andere momenteel even niet aan kan... voor mij geen probleem voor een ander mischien wel maar staan blijft dat ik geen showmodel ben geen flat of chalet!
Woon in een appartement mag dat ook Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:27

ERIKA129 schreef:
De mijne ook...
Ben echt geen showmodel en voel me niet in een etalage staan, dan kan je ook wel zeggen dat we op de markt zitten Geschokte, onthutste smiley
Nah nee zo voelt het niet en zo wil ik het niet voelen, cm is voor mij een bron van contacten, vrienden maken en ja misschien komt die ene nog en misschien niet Knipoog smiley Ik reageer momenteel meer op de luchterige topics puur omdat ik dat andere momenteel even niet aan kan... voor mij geen probleem voor een ander mischien wel maar staan blijft dat ik geen showmodel ben geen flat of chalet!
Woon in een appartement mag dat ook Engeltje smiley

Precies, markt zou ook wel kunnen, appartement etage of etalage, het maakt niets uit, maar het gaat er meer om wat je zoal in de folder zet.
Markt (forum) de plaats waar je de koopwaar (profiel) pas echt test, daar kan je n.m zien, of bepaalde overeenkomsten, kloppen die in een profiel (folder) staan Knipoog smiley

Maar één ding zijn ze wel in de folder (profiel) soms vergeten te vermelden Geschokte, onthutste smiley
Wij staan niet gerant voor afwijkend gedrag dat niet in de folder stond vermeld, ik bied daarom, geen garantie voor een e.v.t toekomst.
Of, behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst Zieke smiley
dat zou een hoop misstanden in de toekomst kunnen voorkomen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 14:13

JOANNIE702 schreef:

Helemaal gelijk...zo voel ik het ook!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 14:18

GERRIT084 schreef:
Precies, markt zou ook wel kunnen, appartement etage of etalage, het maakt niets uit, maar het gaat er meer om wat je zoal in de folder zet.
Markt (forum) de plaats waar je de koopwaar (profiel) pas echt test, daar kan je n.m zien, of bepaalde overeenkomsten, kloppen die in een profiel (folder) staan Knipoog smiley

Maar één ding zijn ze wel in de folder (profiel) soms vergeten te vermelden Geschokte, onthutste smiley
Wij staan niet gerant voor afwijkend gedrag dat niet in de folder stond vermeld, ik bied daarom, geen garantie voor een e.v.t toekomst.
Of, behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst Zieke smiley
dat zou een hoop misstanden in de toekomst kunnen voorkomen Coole smiley met zonnebril

Gerrit, volgens mij gaat het om openheid, eerlijkheid en geestelijke veerkracht, het verleden achter je laten en de toekomst met vertrouwen tegemoet zien.

Mijn idee is dat veel mensen hier dat moeilijk vinden, niet kunnen of achterom blijven kijken.

Veel mensen zeggen wel es tegen mij, dat jij nog durft een relatie aan te gaan joh? Ik heb mijn 1e vrouw op dr 31e namelijk moeten begraven en vervolgens een echtscheiding achter de rug.

Toch sta ik op, recht mn rug en leef, hoe vaak zei Jezus dat trouwens in de trant van sta op of ga heen, uw geloof heeft u behouden!

De Bijbel is er toch duidelijk in lijkt me.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 14:20

foutje

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op donderdag 28 februari 2013, 14:21
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 14:21

Heftig Corne...maar super hoe je het ziet en voelt...
Ik mis het nog wel eens...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 18:34

CORNE927 schreef:
Gerrit, volgens mij gaat het om openheid, eerlijkheid en geestelijke veerkracht, het verleden achter je laten en de toekomst met vertrouwen tegemoet zien.

Mijn idee is dat veel mensen hier dat moeilijk vinden, niet kunnen of achterom blijven kijken.

Veel mensen zeggen wel es tegen mij, dat jij nog durft een relatie aan te gaan joh? Ik heb mijn 1e vrouw op dr 31e namelijk moeten begraven en vervolgens een echtscheiding achter de rug.

Toch sta ik op, recht mn rug en leef, hoe vaak zei Jezus dat trouwens in de trant van sta op of ga heen, uw geloof heeft u behouden!

De Bijbel is er toch duidelijk in lijkt me.

Precies, dat wat jij zette, daar wilde ik eigenlijk heen..........
Het verleden achter je te laten, en ik zet ook niet dat het makkelijk is, maar niet geprobeerd, is altijd mis.
Ik heb het dan 1x mee mogen maken, dat dit totaal nog niet was gebeurd en vergeleken werd met al de kwalijke zaken.

Er werden halmen gezocht uit het verleden, juist die, of dat wat pijn deed, een vergelijk maken over dingen die niet zijn, en misschien ook nooit komen.
Behaalde resultaten uit het verleden, brengen en zijn geen garantie voor een, of de toekomst.

En wat ik eigenlijk wilde bereiken met die etalage, dat wij niet moeten vast roesten, aan een verleden van angst pijn en verdriet.
Dat al die mensen (paspoppen Knipoog smiley ) uit die etalage eigenlijk vaak vast geroeste zielen zijn, die zich zelf mogen vrij maken van die ellende.
Niets en niemand is het zelfde, iedereen is anders, behalve als je jezelf verschuild achter iets anders, of iemand anders. (profiel)

Maar we mogen ook wel rekening houden met elkaar, ook op cm en op het forum, gewoon eerlijk, hoewel dat laatste soms erg moeilijk is.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:04

Niet iedereen kan dit ook om door te kunnen gaan. Je weet nooit wat er allemaal afspeelt en geweest is!
Het is al mooi als je durft toe te geven!
Boze smiley
En er zijn genoeg die kiezen eerst jezelf op orde komen en dan pas de rest!
Ik zelf ook, ik kiest eerst voor mezelf en de rest zie ik later wel!
zelf ben ik niet toe aan een nieuwe relatie, al heb ik best veel weer op de rit!
En gewoon genieten!

Corne, ik vindt het knap van jou, mijn respect voor jou! Lachende smiley

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op donderdag 28 februari 2013, 19:05
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:09

JOANNIE702 schreef:
Niet iedereen kan dit ook om door te kunnen gaan. Je weet nooit wat er allemaal afspeelt en geweest is!
Het is al mooi als je durft toe te geven!
Boze smiley
En er zijn genoeg die kiezen eerst jezelf op orde komen en dan pas de rest!
Ik zelf ook, ik kiest eerst voor mezelf en de rest zie ik later wel!
zelf ben ik niet toe aan een nieuwe relatie, al heb ik best veel weer op de rit!
En gewoon genieten!

Corne, ik vindt het knap van jou, mijn respect voor jou! Lachende smiley

Ja maar dat zette ik ook mogen, en niet moeten, je kan er rekening mee houden, maar je kan het een ander ook niet verplichten.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:16

GERRIT084 schreef:
Precies, dat wat jij zette, daar wilde ik eigenlijk heen..........
Het verleden achter je te laten, en ik zet ook niet dat het makkelijk is, maar niet geprobeerd, is altijd mis.
Ik heb het dan 1x mee mogen maken, dat dit totaal nog niet was gebeurd en vergeleken werd met al de kwalijke zaken.

Er werden halmen gezocht uit het verleden, juist die, of dat wat pijn deed, een vergelijk maken over dingen die niet zijn, en misschien ook nooit komen.
Behaalde resultaten uit het verleden, brengen en zijn geen garantie voor een, of de toekomst.

En wat ik eigenlijk wilde bereiken met die etalage, dat wij niet moeten vast roesten, aan een verleden van angst pijn en verdriet.
Dat al die mensen (paspoppen Knipoog smiley ) uit die etalage eigenlijk vaak vast geroeste zielen zijn, die zich zelf mogen vrij maken van die ellende.
Niets en niemand is het zelfde, iedereen is anders, behalve als je jezelf verschuild achter iets anders, of iemand anders. (profiel)

Maar we mogen ook wel rekening houden met elkaar, ook op cm en op het forum, gewoon eerlijk, hoewel dat laatste soms erg moeilijk is.

Ben het met je eens dat je niet steeds achterom moet kijken en de één zal daar meer tijd voor nodig hebben dan de ander. Vergelijkingen maken zal je ongetwijfeld en misschien ook wel onbewust doen, probeer je daar zelf bewust van te worden en eerlijk naar jezelf en de ander te kijken. En wellicht zal er in een nieuwe relatie juist iets naar boven komen waarvan je dacht het allang verwerkt te hebben. Behaalde of juist niet behaalde resultaten uit het verleden zijn inderdaad geen garantie voor de toekomst. Ook zal je in een nieuwe relatie vroeg of laat toch iets tegenkomen waar je niet op had gerekend. En de werkelijkheid kan soms heel anders zijn dan het plaatje en de handleiding, zoals jij het noemt.

En toch denk ik……..Niet geschoten, is altijd mis. Geef je dromen niet op, vroeg of laat kan het toch gebeuren dat je zomaar iemand tegenkomt waarmee het klikt en waarmee je het toch durft te wagen om een mooie toekomst tegemoet te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:27

JANS221 schreef:
Ben het met je eens dat je niet steeds achterom moet kijken en de één zal daar meer tijd voor nodig hebben dan de ander. Vergelijkingen maken zal je ongetwijfeld en misschien ook wel onbewust doen, probeer je daar zelf bewust van te worden en eerlijk naar jezelf en de ander te kijken. En wellicht zal er in een nieuwe relatie juist iets naar boven komen waarvan je dacht het allang verwerkt te hebben. Behaalde of juist niet behaalde resultaten uit het verleden zijn inderdaad geen garantie voor de toekomst. Ook zal je in een nieuwe relatie vroeg of laat toch iets tegenkomen waar je niet op had gerekend. En de werkelijkheid kan soms heel anders zijn dan het plaatje en de handleiding, zoals jij het noemt.

En toch denk ik……..Niet geschoten, is altijd mis. Geef je dromen niet op, vroeg of laat kan het toch gebeuren dat je zomaar iemand tegenkomt waarmee het klikt en waarmee je het toch durft te wagen om een mooie toekomst tegemoet te gaan.

Precies, ik zette natuurlijk wel dat ik het anders heb mee gemaakt, en ben er ook wel van overtuigd dat het niet makkelijk is.
En wat het verleden ook is, je kan het volgens mij alleen verwerken als die ander er ook voor open staat, en je er mee helpt.
Als daar geen basis voor is, en die ander is alleen op zich zelf gericht kan je het ook wel schudden, maar dat weet je snel genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:23

Gerrit:
Quote:

Ik heb één keertje gehad, ja, toen had ik LSD gebruikt, 1ste keer, samen met een vriend, die gaf het me ook.
Zo'n sterretje die je onder je tong moest laten smelten.

Toen gingen we de stad in 's avonds, Moooooooi, al die lichtjes, langs het paleis op de Dam, dat Paleis was mooi, en mooi verlicht, ja, dat viel me nooit eerder op.

En toen gingen we ergens op visite, en daar hadden ze bloemetjes behang, en ja die bloemetjes begonnen te draaien op dat behang ;)

Maar, en nu komt het, als je naar buiten keek, naar de overkant, dan was daar een kledingzaak met etalagepoppen in de etalage, en ja, die begonnen te bewegen en uit de winkel lopen. Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Dát is écht een rare gewaarwording.....!

Maar, maak je niet ongerust ofzo, heb ik totaal slechts drie keer LSD genomen in me hele leven...duszzz.......

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 1 maart 2013, 11:21
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2