Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 10:06
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wanneer een date? Lastig als je allebei een drukke agenda hebt |
Dan is de drukke agenda misschien de eerste test - zij wij allebei bereid iets te schrappen in de agenda om die date aan te gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 23:50
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wel ze is nog niet online, dus vast leuke avond |
Je bent niet een beetje nieuwsgierig maar ietsje meer dan een beetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 15:31
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
PETRA373 schreef: | voorlopig effe neit meer te date... eehhhhh gênant, nog nooit meegemaakt, hij kwam niet opdagen... of hij zag me en dacht wegwezen
ma ja, dus ga ik nu maar me afreageren op me huishouden ofzo, zonde van me tijd. stom stom stom |
Tsjonge Petra Deze persoon heeft dus geen fatsoen - als hij er al was had hij op zijn minst even kort koffie met je kunnen drinken. Misschien durfde hij helemaal niet - toch niet zo relaxed die mannen tijdens/voor een date? Maar niet afzeggen in dat geval is natuurlijk bijzonder onbeleefd.
Maak maar lekker je huis schoon kun je daar in ieder geval plezier van hebben. En niet vergeten hoor - je mag er zijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 12:24
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ach ik voel me 25, gedraag me of ik 6 ben... In welke levensfase moet dan een eventuele partner zitten |
De levensfase lijkt mij dan niet zo belangrijk als hij maar lekker flexibel is!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 18:43
|
|
|
JANS221 schreef: | Het woordje ``nog`` in de titel doet vermoeden (zij het met een glimlach) dat ik me jonger moet voelen dan ik ben. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat zou moeten, ik voel me niet jonger dan ik ben, ik ben gewoon 52 en voel ook niet de behoefte om er jonger uit te zien. Of het zou moeten zijn omdat ik wat rimpels heb, mijn grijze haren verf, zonder leesbril niet meer kan lezen, putjes in mijn bovenbenen, love-handles (zwembandjes zo u wilt), hangende oogleden etc. etc. heb. Daarnaast snurk ik, vergeet ik weleens wat, val na een dag hard werken weleens op de bank tijdens het journaal in slaap en heb zo nog wel het e.e.a. wat te ontdekken valt. Maar ook daar valt mee te leven, ik zit misschien niet meer strak in m`n vel, maar ik zit wel lekker in m`n vel. Ach, en die mannen van mijn leeftijd die denken dat dat ze nog helemaal strak in hun vel zitten en er nog jonger uit zien dan ze zijn, moeten dat vooral blijven denken als zij zich daar goed bij voelen….. |
Heel herkenbaar Jans gewoon 52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:36
|
|
|
Ik voel me nog ... 52 in mijn geval.
Waar zouden de mannen op cm toch op letten? Ik ben geen jonge oma, geen moeder - zou ik nu het duidelijk is dat ik geen gezin meer kan stichten nu niet aantrekkelijk zijn omdat er gedacht wordt dat er onvoldoende levenservaring zou zijn? Of willen de mannen van rond mijn leeftijd toch een veel jongere vrouw .. zonder dat duidelijk te vermelden. Of let met toch meer op het plaatje? Of meer op de geloofsrichting?
Maar laat ik het maar bij mijzelf houden, zelf open blijven en initiatief nemen en als ik zelf initiatief neem dan let ik wel op de leeftijd maar hanteer die ruim. En als ik de zoekfunctie gebruik dan hanteer ik die grenzen nog veel ruimer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 00:00
Onderwerp: Flat of Chalet?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het is maar net wat je het belangrijkste vindt, en maar net wat je zoekt. Rijk van binnen, of rijk van buiten, mooi of wat minder mooi, een bos of een kale vlakte, HBO of er tussen in of LBO. C.M het is net de winkel van Sinkel, een etalage vol met nieuwe en gebruikte artikelen, (mag vast niet). En voor de etalage, allemaal hunkerende klanten, wat een keuze, je ziet bijna door het bos de bomen niet. Van al die artikelen staat bij elke foto een kleine handleiding, en hier op of in het droge testgebied, kan je alvast een vage handeling maken. Helaas vallen de meeste schaal modellen af, en krijg je de werkelijke nooit te zien, en dat is best wel jammer. Maar laten we wel eerlijk zijn, in het echt, als je zo,n product in de praktijk zou mogen proberen, kan het juist wel eens reuze mee vallen, of dat kan je alles zetten, soms ook mooier en eerlijker dan de werkelijkheid doet vermoeden. Tussen dromen en werkelijkheid, je kan beter bij een flat beginnen, en doorgroeien naar een chalet, dan andersom. Het is maar net waar voor je zou willen gaan, wat zou jij kiezen, ga je alleen voor het mooie plaatje, of voor de werkelijkheid? |
Zo even reageren - ....best jammer dat je de werkelijke nooit te zien krijgt........ echt Gerrit? Ik kan mij herinneren van heel wat mannen hier inclusief ... dat ik geen kans kreeg. En dan lees ik hier en daar in het forum dat er mannen zijn die willen opzeggen cq niet verlengen want het heeft toch geen zin of vrouwen doen zich mooier voor of ... vrouwen nemen geen initiatief zal ik nog even doorgaan pff Zo dit was niet even reageren maar afreageren
Ann
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|