Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:21
Onderwerp: MooiWeer: De Liefde is Echt!
|
|
|
ok helder.. ik vond het wel een mooie en interessante discussie. Ik lees mijn bericht nog even terug en wil nog even aangeven dat het niet mijn bedoeling was om te wijzen of te oordelen. (Als dat wel zo over kwam dan mijn excuses.) ik denk dat dit soort discussies vooral opbouwend voor elkaar kunnen zijn.
Hoop btw dat het weer een beetje mooi is/blijft in Scheveningen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 juli 2015, 14:59
|
|
|
ps: oh ik zie dat je dat zelf ook zei van het woord spreken is wanneer een mensen hart aangeraakt kan worden. Wat bedoelde je dan met de mens zelf aan het werk zien?
Goed weekend allen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 juli 2015, 14:51
|
|
|
Ik ben op het moment ook boeken aan het lezen van Andrew Wommack en dat kan ik iedereen zeer aan bevelen. Ik las net deze discussie en zou graag iets willen toevoegen.
@Heide;
Hoe bedoel je wanneer ik de mens zelf aan het werk zie? Dat is namelijk (imo) precies de bedoeling van God. Hij wil door mensen heen werken met de Heilige Geest en die kan vervolgens mensen harten aanraken en openen.
Maakt alle volken tot mijn discipelen. (kan de tekst niet vinden) en Romeinen 10 vs 14: Hoe zullen zij dan Hem aanroepen in Wie zij niet geloven? En hoe zullen zij in Hem geloven van Wie zij niet gehoord hebben? En hoe zullen zij horen zonder iemand die predikt?
Ik denk dat het aannemen van Jezus exact is wat Gerard al gezegd heeft en staat in Romeinen. Ik ben bang Heide dat je denkt dat er een soort van heiliging/kennis moet zijn voordat je iets kan verkrijgen van God en een relatie met hem hebben? Ik denk dat het liefde en genade is en dat we uit ons zelf helemaal niks kunnen. Ook zijn alle mensen zondig, en derven de heerlijkheid Gods..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juni 2015, 17:44
Onderwerp: Mooi Weer Outreach Strand :)
|
|
|
Wow dit vind ik echt een super mooi initiatief! Het geloof in daad omzetten en te getuigen van Jezus zijn liefde.. Het eerste wat ik lees op de site is: God houd van jou:) Dit is precies waar het om draait imo om mensen te bereiken die God nog niet kennen.
Dunno of ik er bij zal zijn maar ik hoop dat jullie een fantastische tijd hebben en dat veel mensen bereikt zullen worden. Gods zegen!
|
|
Naar boven |
|
|