Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juni 2014, 18:34
Onderwerp: Ik ben bereid de weg te gaan
|
|
|
Ik ben bereid de weg te gaan
Vader, wilt U bij mij zijn met Uw liefde mij omarmen Bij U i genegenheid aan Uw liefde kan ik mij warmen
Vader, in vrijmoedigheid wil ik tot U komen naderen tot Uw troon In Uw nabijheid wil ik wonen
Vader ik ben bereid de weg te gaan Die U hebt voor mij, mijn Vader Maak mij krachtig, maak mij sterk Zodat ik verder kan met Uw werk Ik wil gaan waar U mij zendt Ik wil U volgen, waar U mij brengt
Wees zo Heer met mij elke dag waar U mij ook brengen mag Ik wil een licht Heer voor U zijn Stralen als een zonneschijn
Geef mij ook zo de woorden Heer zodat ik over U vertellen kan, telkens weer Uw liefde is wat mijn leven boeit Uw liefde is wat in mij groeit
Jezus is mijn Redder, mijn Heer Over Hem wil ik spreken, meer en meer U, mijn Vader, mijn Heiland, mijn Heer U bent mijn Leidsman, keer op keer Dank U dat ik U kennen mag Altijd bij U zijn, elke dag
Amen
Miranda Vlieland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juni 2014, 22:20
Onderwerp: Je bent Zijn zonneschijn
|
|
|
Je bent Zijn zonneschijn
Mijn leven aan U geven komen tot een nieuw begin opnieuw worden geboren en dan in geestelijke zin
U bepaalt de richting die ik in moet gaan U weet het plan met mijn leven het doel van mijn bestaan
Van U ben ik afhankelijk Keer mij iedere keer tot U Wanneer ik even van U wijk Roept U mij opnieuw
Ik mag dan ook weten dat U mij altijd beschermt dat U altijd om mij heen bent dat U mij door en door kent
Ik ken Hem als Vader Hij schenkt Zijn verveging Ik ontvang Zijn genade een prachtige beleving
Ook in jouw leven wil Hij altijd zijn Hij houdt heel veel van jou Je bent Zijn zonneschijn
Miranda Vlieland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juni 2014, 22:40
Onderwerp: Kijken we uit naar Zijn terugkomst
|
|
|
Kijken we uit naar Zijn terugkomst
De dag dat Hij weer terugkomen zal kijken we daar naar uit? Of willen we op aarde nog veel teveel zijn wij nog niet klaar als Zijn bruid
Moeten we nog schoon schip gaan maken is ons leven eigenlijk nog niet in orde weet dat Hij eens terugkomen zal kom uit al je wanorde
Is je relatie met Hem verbroken of zitten er wat deuken in Zit je nog wel op het juiste pad bekijk het eens goed en maak een nieuw begin
Weet dat je altijd bij Hem terug komen kan wat of er ook gebeurd is Al heb je er een puinhoop van gemaakt of zit je zelfs in de gevangenis
Hoe de situatie is maakt niet uit Hij wacht op je tot je komt bij Hem Hij houdt van je Hij heeft je zelf gewild Bid maar tot Hem Hij hoort je stem
Miranda Vlieland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juni 2014, 20:57
Onderwerp: Hij is er altijd voor mij geweest
|
|
|
Hij is er altijd voor mij geweest
In alle rust blijf ik dichtbij de Heer Hij trekt mij uit de modder en zet me op een voetstuk neer
Van Hem ben ik afhankelijk Hij zorgt voor mij elke dag Op Hem stel ik mijn vertrouwen Hij Die altijd op mij neerzag
Beschadigd, verwond, voel ik me, gebroken Hij haalt me uit de knoop Ik voel me bij Hem geborgen
Hij geeft mij de Bijbel dat geestelijk voedsel is Hij geeft mij een toekomst die hoopvol is
Door stormen en rivieren heen Ik weet Hij laat mij nooit alleen Het leven gaat verder Het leven gaat door Ik blijf dicht bij Hem en hoor Zijn stem
Ik dank dan God dat Hij mij geneest en er altijd al voor mij is geweest
Miranda Vlieland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 april 2014, 21:19
Onderwerp: De wil van God
|
|
|
De wil van God
De wil van God zo mooi
De wil van God lijkt zo onwerkelijk
De wil van God soms zo moeilijk
De wil van God begrijpen we niet altijd
De wil van God maar Hij wilt niet wat ik wil
De wil van God en wat is dat dan
De wil van God maar wat wilt Hij dan Wat wilt de Here dan van mij en waarom doet Hij dan zo moeilijk belt Hij mij gewoon niet eventjes op
Of willen wij Zijn wil niet weten Willen wij niet weten wat de Here van ons wilt Omdat wij zelf zoveel willen en willen wij niet zoals Hij
Miranda Vlieland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 april 2014, 15:52
Onderwerp: God bereidt ons voor als Jezus' bruid
|
|
|
God bereidt ons voor als Jezus' bruid
Jezus, hoop op leven Christus, aan ons gegeven Gegeseld, gekruisigd en opgestaan Is de weg die de Zoon heeft moeten gaan
Pasen, de opstanding dat mogen wij vieren gaan Samen met Christus kunnen wij de toekomst aan
Want duivelse machten moeten wijken Zodat God door ons heen veel kan bereiken Wij moeten met Jezus een weg in slaan Zodat Gods liefde door ons heen kan gaan
Jezus is in ons een nieuw leven begonnen En het kwaad in de wereld mag worden overwonnen Wij mogen net als Jezus als een licht gaan schijnen Zodat het vuile in ons zal verdwijnen Wij kijken naar Zijn wederkomst uit En God bereidt ons voor als Jezus' bruid
Miranda Vlieland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 april 2014, 21:17
Onderwerp: Genade van God ontvangen
|
|
|
Genade van God ontvangen
God schenkt zelfs aan mij genade Al dacht ik, "het is niet voor mij" Ik heb het van de Heer ontvangen De Here, onze God, houdt ook van mij
Diep verlangen, Hem te dienen Zodat ik in Zijn wijngaard werken mag Elke dag als een licht mag stralen In deze koude wereld, met een vriendelijke lach
In alles zal ik Hem dan prijzen Zijn Genade is mij genoeg Hem altijd loven en aanbidden Jezus Christus, die mijn zonden droeg
Miranda Vlieland
|
|
Naar boven |
|
|