Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 april 2015, 18:22
Onderwerp: Speeddaten 11 april
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of hier nog dames zijn die op de Veluwe wonen en van plan zijn aankomende zaterdag te gaan speeddaten in Alphen a/d Rijn. Misschien kunnen we met elkaar meerijden.
Groetjes, Miss Pris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 november 2014, 14:06
Onderwerp: Speeddaten
|
|
|
Zie net dat de inschrijving voor vrouwen gesloten is. Voor iedereen die gaat:veel succes en plezier!
Groetjes, Miss Pris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 oktober 2014, 18:23
|
|
|
Hoi Doi143,
Leuk dat jullie gaan en bedankt voor je enthousiaste reactie! Ik heb tot nu toe nog niemand gevonden die met mij die richting op wil gaan. Mocht ik ook gaan dan zal ik het je zeker laten weten! Fijne avond en groet,
Miss Pris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 oktober 2014, 19:19
|
|
|
Beste dames en heren hier op CM,
Onlangs kreeg ik in mijn mailbox een uitnodiging om te komen speeddaten in Alphen a/d Rijn op zaterdag 22 november.
Ik twijfel om te gaan; ik heb nog nooit aan speeddaten gedaan, weet niet of er veel leeftijdsgenoten op af komen en het is niet naast de deur voor mij. Daarnaast ziet het er naar uit dat ik alleen zal gaan als ik ga, waar ik ook niet zo'n fan van ben.
Graag zou ik ervaringen van mensen horen die al eens een avondje speeddaten via CM hebben meegemaakt!
Groet, MissPris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juni 2014, 19:23
Onderwerp: Gaan er nog mensen naar de singledag in Leersum?
|
|
|
MIR753 schreef: | Hallo allemaal,
Was benieuwd of er nog mensen naar de singledag in Leersum gaan?
Groeten Mir |
Hoi Mir,
Ja, ik heb me ook aangemeld. Ik kom vanaf de Veluwe. Ben benieuwd hoe het zal zijn
|
|
Naar boven |
|
|