ChristianMatch

Forum

Berichten van WITHGOD126
ChristianMatch forum index » Berichten van WITHGOD126
Auteur Bericht
WITHGOD126 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 23:00
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

QSJE546 schreef:
waar word jij nou echt blij van?
Dat is een nieuw topic wat ik bij deze wil openen.Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Zelf word ik erg blij van het maken van muziek met anderen en daarom ga ik daar de komende tijd mee aan de slag.Net als zingen,ook leuk.
En als ik contact heb met vriendinnen,vrienden,als ik mijn hond uit laat en ik zie dat hij geniet,dan geniet ik ook,als ik heb gekookt en t smaakt haha daar word ik ook wel gelukkig van Knipoog smiley

Ik wordt blij van:
de schepping,als ik bloemen zie,vlinders,mensen die hun dieren uitlaten(zijn net als kleine kinderen hahaha)
Als ik uit bed kom en merk dat ik kan bewegen en zelf m,n thee zetten,dan ben ik o zo dankbaar,en blij dat de Heer me weer een dag heeft geschonken.
Als men open tegen mij is ,eerlijk zegt waar het omgaat en een ander met respect behandel.
Als ik een beetje creatief ben geweest,maakt niet uit wat daar geniet ik ook erg van,ik wordt dus blij van heel veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WITHGOD126 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 22:49
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd voor Rust en Vrede ondanks ernsige ziekte.

SHANITA130 schreef:
Hai lieve mensen,

Ik kom onder voorbehoud naar de picknick.

Ben ineens erg ziek geworden dus zit nu, letterlijk, elke dag bij de arts..

Nou wil het zo zijn dat ik natuurlijk niet dood wil, maar zeker niet bang ben voor de dood. Ik ga meteen, in een oogwenk naar de Hemel, bij God waar alles goed is.

En ik heb het goedgemaakt met mijn moeder wat mij het allermeeste waard is van alles.

Dus nee, ik ben niet depri, maar ja nou is de vraag of ik dus meekan, want het verschilt per dag, ik kan het wel twee dagen van te voren zeggen, meer kan ik niet vooruitkijken.

Daar bedoel ik mee, als het op zaterdag is, kan ik op donderdag al een hele goede inschatting maken of ik het red.

Ik denk van wel, en hoop van wel. Want ik heb goede dagen en slechte dagen.

Dat ik dit en publique zet, is omdat ik niet wil dat men denkt gaat ze weer niet mee, zegt ze weer af oid.

Net wat Paulus zegt, het leven is met God en het sterven gewin.

Ook het taboe wat er rust op ziek zijn, ivm met dat God je dan niet genezen heeft, ja, dat wil ik, voor mezelf dan, doorbreken.
Mensen die ernstig ziek zijn, kunnen zich desondanks gewoon goed voelen, net als andere mensen.
En ook gewoon meediscussiëren en hoeven ook niet ontzien te worden, van bijvoorbeeld: 'ze is ziek, ik word maar niet boos' oid, dát is juist zo erg.
Als men je op een forum als zieke behandeld.

Ja, in real life is het wel fijn als me omgeving rekening met me houdt, dat is iets anders, dat is in praktische zin.

Het kan ook zijn dat ik beter wordt.

Er komt wel een grote rust over me nu ik dit neerschrijf.

En de kans dat ik beter word is groot, maar ja dat ik niet beter word ook.

Iig, ik heb geen zin om het over me ziek zijn te hebben, behalve deze mededeling voor de duidelijkheid, en vraag voor gebed.
Ik wou deze post eerst op agenda zetten, maar ja hij past hier beter.

Ik heb goede dagen(ook uren) en slechte en ertusssen.

Ik ben wonderbaarlijk wel gelukkig en heb hoop, maar ja het kan 2 kanten opgaan, met beide heb ik vrede, al hoop ik wel dat ik beter wordt.

Goed, ziekte hoort bij de gebroken wereld, en ja, ik stond weer heerlijk vroeg op, en ga me dingen doen.

Ik wil hier niet uitweiden over wat ik mankeer, dat is. én complex, en heeft geen nut.

Wel wil ik vragen voor gebed voor vrede in mijn hart dat ik die blijf houden, want ja, soms ben ik die even kwijt.

Ik doe zelf wat ik kan, meer kan ik niet doen.

En ik wil aub geen medelijden, want het geloof in God geeft mij zoveel geluk gevoel.

Vast bedankt voor gebed...!

En excuses voor al de keren dat ik onterecht boos deed, oid, en de redactie mij daar gelukkig op wees.

S. Ziek én gelukkig, en wil geen medelijden Knipoog smiley , Alleen Gebed voor Rust en Vrede in mijn hart.

Ps: Ik kan beter worden, een ander kan onder een bus komen oid, de betrekkelijkheid.
Dus, ik ben, net als iedereen hier, gewoon, een persoon, ziek of niet Knipoog smiley , Ja, ik had tijden dat ik leed, ik zeg expres had, verleden tijd Knipoog smiley

Fijne Dag, het wordt een mooie dag!

tis weer een beetje lang geworden...

Ik vind het geweldig,dat je het goed hebt gemaakt met je moeder.je bent nu dus vrijer om vervuld te worden met de HG.
Ik zal voor je bidden.tip als je wilt zou je meer kunnen schrijven als je je er goed bij voelt.voor jezelf in een schrift of zo,het kan heel goed vor je zijn,maar jij bepaalt)
Gezegende avond.

Laatst aangepast door
WITHGOD126
op donderdag 29 augustus 2013, 22:50
Naar boven

Auteur Bericht
WITHGOD126 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 22:44
BerichtOnderwerp: leiding van God

WITHGOD126 schreef:
Ik vraag gebed voor Gods leiding in mijn leven en die van mijn familie.
Ik wil rust ,vrede,en vergeving in de familie.Ook mbt het opzetten van een bedrijf,dat de Heer mij openbaart wat ik moet doen.Genezing voor Jeremia die heel veel pijn heeft en niet kan lopen.

Hartelijk dank en Gods zegen,trouwens ik ben gebedspartner er is zoveel nood als men het niet zegt lijkt alles soms ok.
Naar boven

Auteur Bericht
WITHGOD126 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:26
BerichtOnderwerp: leiding van God

Ik vraag gebed voor Gods leiding in mijn leven en die van mijn familie.
Ik wil rust ,vrede,en vergeving in de familie.Ook mbt het opzetten van een bedrijf,dat de Heer mij openbaart wat ik moet doen.Genezing voor Jeremia die heel veel pijn heeft en niet kan lopen.

Laatst aangepast door
WITHGOD126
op donderdag 29 augustus 2013, 22:42
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WITHGOD126
Pagina 1 van 1