Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 10:22
Onderwerp: Humor
|
|
|
[quote=EVA685]Een vrolijke noot er tussendoor
Er staat een nieuwe meester voor de klas ........hij wil weten
of de kinderen in zichzelf geloven.......daarop zegt hij......
wie dom is, gaat nu staan. .......
er gebeurt niets, maar dan staat Tim op.
Meester: Denk je echt dat je dom bent?
Tim : Nee, maar ik vind het zo zielig dat u de enige bent die staat!
aah das eigenlijk best wel lief van Tim. Haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 10:18
Onderwerp: Wie opgroeit met ....
|
|
|
JANE866 schreef: | Wie opgroeit met kritiek, leert veroordelen. Wie opgroeit met vijandigheid, leert vechten. Wie opgroeit met spot, leert in zijn schulp te kruipen. Wie opgroeit met schande, leert zich schuldig te voelen. Wie opgroeit met verdraagzaamheid, leert geduld. Wie opgroeit met aanmoediging, leert vrijmoedigheid. Wie opgroeit met lof, leert te waarderen. Wie opgroeit met eerlijkheid, leert rechtvaardigheid. Wie opgroeit met geborgenheid, leert vertrouwen. Wie opgroeit met goedkeuring, leert van zichzelf te houden. Wie opgroeit met acceptatie en vriendschap, leert liefde te vinden in de wereld. (Dorothy Law Nolte) |
Zo waar!! sta zelf voor de klas en je merkt altijd aan kinderen hoe het thuis is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:47
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!! Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met: ''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|