|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:36
Onderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
|
|
|
Onze Vriend en Levende God heeft voor 2013 een uitnodiging aan ons dat ik graag met jullie wil delen
Hooglied 2:6 "Mijn hoofd rust op Zijn linkerarm, met Zijn rechterarm omhelst Hij mij."
Rust voor de ziel zoals ook in Mattheus 11:28-30 staat geschreven, is de eerste belofte waarmee Jezus ons wilt omhelzen. Deze uitnodiging houd in, bevrijding van alle angst, de voorziening in iedere nood en de vervulling van ieder verlangen !!
In Genesis staat dat de eerste volle dag die de mens meemaakte, de zevende dag is. Voor God is dit de rustdag (Sabbat), en ik ben overtuigd dat Hij ook anno 2013 diezelfde rust aan ons zal geven.
De vrucht, voorsmaak en gemeenschap van Gods eigen rust zal je vinden in de woorden van Jezus: “Ik ben de Wijnstok” (Johannes 15:1). Hij zal waarlijk alles voor jouw zijn wat een wijnstok kan zijn, jou vasthouden, jou voeden en ieder moment verantwoordelijk zijn voor jouw groei en je vrucht.
God zal in dit jaar zichzelf ten volste openbaren en deze zekerheid in je hart schrijven. Dat deze genade om in Jezus als Wijnstok te blijven de kracht is voor iedere opdracht, moed voor iedere worsteling, een zegen in ieder kruis en de vreugde van het eeuwige leven.
Jezus Christus kwam om vrede op aarde en vrede in de ziel te herstellen en Hij wilt ons vervoeren met Zijn Geest naar vredig water dat rechtstreeks uit Zijn troon van genade stroomt van waaruit Hij, in ons kan rusten. (Psalm 23:2)
Veel zegen in 2013,
|
|