ChristianMatch

Forum

Berichten van LUJA787
ChristianMatch forum index » Berichten van LUJA787
Auteur Bericht
LUJA787 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 16:40
BerichtOnderwerp: In vuur en vlam

COOTJE711 schreef:
Luja, wat triest en ongelofelijk! Onbegrijpelijk dat zoiets gebeurd in de wereld. Ik zal aan jullie denken!

Bedankt voor your reactie. By the end of this November, I have to move from my house there in the slums and finishing the ministry for that area. unbeliefeble!!. What so pitty for the people there,, where they have to move? God have mercy, have mercy on us!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUJA787 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 18:39

CHATULIEM619 schreef:
Luja, hier zijn geen woorden voor. Kan de regering niks doen? Die moet toch gewoon jullie beschermen?

Ja, de regering heeft de brandweer gestuurd maar de weg naar de krottenwijk is te klein. dus er werd veel slachtofer er is geen verzekering voor krottenwijk.
Naar boven

Auteur Bericht
LUJA787 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 18:05

ERIKA129 schreef:
Wat erg Luja onbeschrijflijk en ongelooflijk.
Heel veel sterkte en ik zal er zeker aan denken in mijn gebed!

Harstikke bedankt ook voor je Erika. Mag God je ook zegenen!
Naar boven

Auteur Bericht
LUJA787 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 18:02

JOSINA022 schreef:
Wat triest, Luja! Natuurlijk zal ik het in mijn gebed meenemen!

Harstikke bedankt Josina, ik gelooft dat jou gebed erg sterkvole is.
Naar boven

Auteur Bericht
LUJA787 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 17:29

Lieve mensen,

Ik woon en werken voor zending in de krotenwijk in Jakarta. Indonesie. (servant`s asia).http://www.servantsasia.org/index.php/en/news/8-general/590-evicted-jakarta-slum-burns-down.html

Al een maand geleden, ging het gerucht rond dat de wijk zou gaan worden afgebroken. dat de grondeigenaar besloten had de krottenwijk met de grond gelijk te maken. Om er een nieuwe, moderne woonwijk op te bouwen. Vorige week hoorden we dat iedere bewoner een brief had ontvangen. Iedereen moet op korte termijn zijn huisje ontruimen.

Afgelopen week is over tweehonderd huisjes in rook opgegaan. En evenzoveel levensdromen. Voor zover ze die nog hadden. In slechts een paar uur tijd. Het is een gigantische vuurzee geweest, op mandaggavond. ik moest rennen om mijn belangrijkste spulletjes in veiligheid te brengen. Gelukkig bleef haar huisje gespaard, alhoewel het vuur tot vlakbij kwam.
Wat een consternatie! Wat een tragedie!

Twee weken geleden liepen de gemoederen in ‘mijn’ buurtje zo hoog op dat het wijkhoofd de benen moest nemen. Er was een buurtvergadering belegd op het pleintje. De politie moest erbij komen. Hierna werd het weer wat rustiger. Tot gisteravond (31 oktober). Plotseling klonk de kreet: Plotseling klonk de kreet: ‘Brand! Brand!’ Enkele uren later, toen het vuur geblust was, lagen er 200 huisjes in puin. Heeft de grondeigenaar de weifelende bewoners een lesje willen leren? Dit gebeurt zo vaak in dit soort situaties…

Nog enkele weken en dan zullen ook de laatste huisjes weg zijn. Vele honderden gezinnetjes zullen dan een andere plek gevonden moeten hebben. Gaat hen dit lukken? Hoe vind je een ander huisje als je niets krijgt voor dat waar je uit komt? Waar betaal je de kosten van de ‘verhuizing’ van? En hoe krijg je dan ook nog het geld bij elkaar voor de uniformen en boeken voor de kinderen die op een nieuwe school natuurlijk weer anders zullen zijn?
Half van de gemenschaap zijn nu daklozen geworden door het vuur. Hier wil ik jullie vragen het gebed voor de mensen daar en als jullie de daklozen willen steunen om hun te helpen dan mag gerust mij contact maken.
Alvast hartelijk dank voor uw gebed voor onze medebuurtbewoners!

Laatst aangepast door
LUJA787
op dinsdag 8 november 2011, 10:05
Naar boven

Auteur Bericht
LUJA787 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:31
BerichtOnderwerp: Gebed hulp nodig

Harstikke bedankt voor jullie wenst en zegeningen. dat bemoedigd mij. Mag God zegen jullie ook heel veel.
liefs, lusia
Naar boven

Auteur Bericht
LUJA787 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2010, 16:21
BerichtOnderwerp: Gebed hulp nodig

[color=#4B0082]Lieve mensen kind,

Ik ben een zendeling en op dit moment ben ik aan het studeren "Engels voor Zending" in Perth, Australia.

Gisteren heb ik een bericht gekregen dat mijn moeder is ziek geworden. ze heeft stroke gehad. ze kan niet meer praten en vaak aangevalen. daarvoor ben ik erg verdriet want ik kan niet naar huis (Indonesie) terug gaan.

Ik heb gebed nodig voor genezing van mijn moeder en voor protection voor mijn famillie. ik heb ook gebed nodig voor suporter voor financiaal en ook suporter voor regelmatig willen bidden voor het werkt werkt die ik met God heb gedaan.
Op dit moment heb ik geen regelmatig suporter. zo ik leef alleen bij geloof en merkwaarkdig van God. Ik weet dat God is vertrouwen vandaar willen ik afhangkelijk aan God, gebeden en vragen God help.
Alvast harstikke bedankt en Mag God jullie terug zegenen meer en meer. liefs, Lusia
[/color]
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LUJA787
Pagina 1 van 1