Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:26
Onderwerp: 22 September Spelletjes avond Drenthe
|
|
|
Hallo Zwaan IK weet nog niet waar de spelletjes worden gespeeld? KRijg ik het adres nog. Groetjes Johan Jojada
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:01
Onderwerp: 22 September Spelletjes avond Drenthe
|
|
|
Hallo Zwaan
Wat een geweldig idee! En ook betaalbaar gelukkig. Wat moeten we meenemen? Is het al zeker dat het doorgaat? In welke plaats woon je? Heb altijd al van spelletjes gehouden... ben benieuwd naar het vervolg. Groeten, van Jojada
ZWAAN995 schreef: | Hallo .....,
22 September wil ik mij thuis een Spelletjes avond organiseren. In de middag 15 a 17 uur is men welkom voor bakje thee/koffie + lekkers. Rond 18 uur bij mij warm eten en daarna spelletjes doen.
Dit kan zijn:
- Scrabble - Sjoelen - Mens erg je nieten - Ganzenborden - Rummikub - Jatsee - Ligretto - Boonanza
Bijdrage: Na vrije willige gift
<><
Zwaan
Die meedoen:
- Zwaan995 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:10
Onderwerp: wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
|
|
|
JOJADA952 schreef: | Hallo ik ben jojada en ga met de trein die kant op is er iemand die me van het station wil komen ophalen. Denk aan station Driebergen Zeist of zoiets. Bijvoorbaat dank. Groetjes Johan Koekkoek. Tel nr 0638428080 Email johan-herman@hotmail.nl |
Hallo waar is het precies zie er geen adres bij staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 21:51
Onderwerp: wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
|
|
|
Hallo ik ben jojada en ga met de trein die kant op is er iemand die me van het station wil komen ophalen. Denk aan station Driebergen Zeist of zoiets. Bijvoorbaat dank. Groetjes Johan Koekkoek. Tel nr 0638428080 Email johan-herman@hotmail.nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 mei 2012, 21:42
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
NICKY298 schreef: | MIjn eerste aardbei geproeft |
heb ik ook gedaan veel lekkerder dan in de winkel.jojada 952 O wat lekker
|
|
Naar boven |
|
|