|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 17:25
Onderwerp: gezond verstand of achterdocht
|
|
|
Een ex om info vragen lijkt me toch niet zo kies en wel hierom: - dingen uit het verleden laten geen ruimte aan degene waar het om gaat om te leren, misschien heeft die persoon wel heel veel geleerd en is de informatie van TOEN niet relevant. - het is altijd eenzijdig, gekleurd - per definitie, en waarom zou je dat zelf niet kunnen ontdekken in de setting van vandaag?ga het contact aan en ontdek maar daarmee laat je ruimte voor ontwikkeling. is die er niet dan zegt me dat veel meer. iemand die na 6 maanden nog steeds vasthoudt aan eigen dogma's over het leven, dan is dat mijn ervaring en kan ik er iets mee doen. - het wordt al snel roddel - zou Jezus als Hij ooit een ex had gehad, een antwoord willen geven? Alleen in hele extreme gevallen kan ik me de zin ervan voorstellen maar zelfs dan: extreme gevallen kan je ook zelf ontdekken. Juist die zou je zelf moeten ontdekken. Alleen duurt dat soms even zoals ik zelf ervaren heb En ook daar leer je van. uiteindelijk ben JIJ verantwoordelijk en blijf je leren. Maar goed: misschien is bevragen van een ex een nieuw experiment voor mij. ik heb veel geleerd door mee te gaan naar de kerk van iemand, en daar kwam de informatie vanzelf naar me toe Laat iemand de ruimte om zichzelf VANDAAG te laten kennen, dat lijkt me toch het beste.
|
|